RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2023

Turnus IV (27.07-06.08.2023)

Dzień 5 - Bawimy się wspólnie

Dodany: 2023.07.31

Codziennie grupami wyruszamy na inne niż dotychczas zajęcia, doświadczamy nowych atrakcji. Każdy z nas jest cząstką w zespole, który jest coraz bardziej zgrany. Wiele zajęć polega na naszej współpracy i dzięki temu czujemy siłę zespołu. Czy są to proste kroki w wielonartach, czy zdecydowany marsz w takt śpiewanych piosenek, czy wiosłowanie w rytmie wybijanym na bębnie, czy mecz piłkarski lub inna rozgrywka, czujemy, że we współdziałaniu jest potęga!

33 Przygody, grupa Pani Natalii K.
Rankiem realizowaliśmy zaplanowaną wyprawę rowerami wodnymi po jeziorze Łęsk. Później graliśmy w powiększone wersje kultowych gier planszowych, takich jak twister oraz jenga. Mieliśmy też okazję pograć w gry na wirtualnych dywanach - interaktywnych urządzeniach wyświetlających obraz na podłodze. Po południu przyszedł czas na baloniadę, czyli wodną siatkówkę. Poznaliśmy również podstawowe układy taneczne tańców nowoczesnych. Wieczorem rywalizowaliśmy podczas walk sumo na specjalnej macie i w zabawnych strojach.

33 Przygody, grupa Pani Kornelii W.
Kolejny fantastyczny dzień rozpoczęliśmy od zabaw w wirtualnym świecie gier na interaktywnych dywanach! Następnie skorzystaliśmy z ładnej pogody i spędziliśmy czas, odpoczywając na plaży i kąpiąc się w jeziorze. Tworzyliśmy również budowle z bambonady. Po obiedzie poznaliśmy budowę quadu i nabyliśmy podstawowe umiejętności, próbując swoich sił w jeździe tym pojazdem. Wzięliśmy również udział w grze terenowej, w której fotografowaliśmy wcześniej odszyfrowane hasła. Wieczorem przeszliśmy ćwiczenia astronauty na żyroskopie, dzięki którym mogliśmy poczuć wrażenia, jakie towarzyszą podczas startu rakiety kosmicznej!

Adrenalina, grupa Pani Wiktorii G.
Nasz piąty dzień zaczęliśmy od wycieczki na kulkowy poligon. Na miejscu czekały na nas takie atrakcje jak przejażdżka na quadach oraz rangerze. Nie mogło również zabraknąć zorby. Następnie uczyliśmy się budowy łuku oraz jak z niego strzelać. Wypłynęłyśmy na jezioro w kajakach turystycznych. Wieczorem odbyliśmy kolejne zajęcia z paintballu. Dzisiejszy dzień był pełen atrakcji i już nie możemy doczekać się jutra!

Adrenalina, grupa Pani Gabrieli K.
Dzisiaj po śniadaniu wyruszyliśmy na kulkowy poligon. Jeździliśmy tam rangerem, czyli samochodem terenowym z napędem na cztery koła, staczaliśmy się w zorbie z górki, a także jeździliśmy po torze na quadach. Po obiedzie odbyliśmy rejs kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk, na którym udało nam się stworzyć symboliczną tratwę z kajaków połączonych za pomocą wioseł. Przed kolacją wchodziliśmy na wieżę ze skrzynek. Wieczorem odbyły się zajęcia z waterballem, podczas których wchodziliśmy do specjalnie nadmuchanych kul, w których utrzymywaliśmy równowagę i unosiliśmy się na wodzie.

Adrenalina, grupa Pani Magdy K.
Dzień był bardzo aktywny. Rozpoczęliśmy go wyprawą na kulkowy poligon. Czekały tam takie atrakcje, jak zorba - ogromna kula, w której byliśmy przypięci specjalnymi pasami, a następnie stoczeni z górki, quady, które nie były dla nas nowością, ale dzięki temu mogliśmy je pewniej prowadzić po dłuższym i bardziej wymagającym torze oraz ranger, za którego kierownicą zasiadła instruktorka i przewiozła nas po wyboistym torze. Po powrocie na teren ośrodka czekał na nas obiad oraz gra painballowa. Tego dnia mogliśmy wystrzelić aż 300 kulek! Po tak wymagającej większej części dnia, udaliśmy się na zajęcia z bum bum rurek, gdzie doskonaliliśmy swoje umiejętności muzyczne. Ostatnią atrakcją była nauka strzelania z wiatrówki. Wielu z nas trafiło w sam środek tarczy! Był to bardzo aktywny dzień, jak na Adrenalinę przystało.

Adrenalina, grupa Pani Aleksandry P.
To już piąty dzień naszej niezapomnianej przygody w Ośrodku Kulka. Po śniadaniu udaliśmy się na strzelanie z łuku. Zabawa była przednia. Następnie podzieleni na dwie drużyny stoczyliśmy zapierający dech w piersiach pojedynek na polu paintballowym. Po zasłużonym relaksie na plaży i obiedzie, uczestniczyliśmy w zajęciach ze strategii i taktyki, na których poznaliśmy szyki i formacje militarne. Później toczyliśmy zacięte rozgrywki na boiskach do piłki nożnej i siatkówki. Na koniec dnia czekała nas wizyta w tajnej Strefie UFO.

BFF Extra, grupa Pani Kingi S.
Dzisiaj uczyłyśmy się jeździć na segwayu, korzystając ze specjalnie przygotowanego toru. Następnie poznałyśmy podstawowe układy taneczne tańców nowoczesnych. Również plażowałyśmy oraz kąpałyśmy się w jeziorze. Na zajęciach z waterballem próbowałyśmy utrzymać równowagę, będąc w środku dmuchanej kuli, która była umieszczona na wodzie. Nasz dzień zakończyłyśmy bardzo tanecznie i z dobrymi humorami, ponieważ bawiłyśmy się na dyskotece.

BFF Extra, grupa Pani Julii Z.
Dzień zaczęłyśmy od gry w prawda czy wyzwanie, jeszcze lepiej się poznając. Po grze zmierzyłyśmy się w boju, niczym prawdziwe gladiatorki. Następnie po drugim śniadaniu nauczyłyśmy się strzelać z łuku i urządziłyśmy turniej łuczniczy. Po obiedzie opalałyśmy się na plaży i kąpałyśmy się w jeziorze. Po takim odpoczynku sprawdziłyśmy, która z nas najdłużej się utrzyma wyprostowana w waterballu. Wieczorem nadszedł czas na dyskotekę z naszą ulubioną muzyką.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Kai E.
Dzień rozpoczęliśmy od pływania kajakami po jeziorze Łęsk. Było świetnie! Później mieliśmy okazję do zacieśnienia naszych relacji podczas Akcji Integracji, zwłaszcza podczas przeciągania liny. Następnie była długo wyczekiwana przez nas potyczka paintballowa. Super się na niej bawiliśmy. Po obiedzie spędziliśmy miło czas na plaży, kąpiąc się i bawiąc. Następnie odgadywaliśmy zagadkę Yazruma. Po kolacji zaś odpoczywaliśmy na seansie filmowym ,,Magiczny Glob”. Dzień był naprawdę udany!

Kosmiczna Misja, grupa Pani Julii A.
Nasz kolejny dzień rozpoczęliśmy od wycieczki do Mikołajek. Podążając szlakiem śladów UFO odkrywaliśmy piękno Mazur. Po powrocie i zjedzonym obiedzie, wybraliśmy się na ściankę wspinaczkową. Turniej wspinaczkowy wygrała grupa Cegła. Potem byliśmy adeptami sztuki łucznictwa. Po treningu poprowadziliśmy turniej łuczniczy, a po kolacji zorganizowaliśmy ognisko, aby jeszcze bardziej zintegrować naszą grupę.

Kulka Max, grupa Pani Kingi B.
Dzień rozpoczęliśmy od wędrówki na kulkowy poligon. Pokonaliśmy terenowe trasy na rangerze, quadach oraz toczyliśmy się w zorbie ze specjalnej górki. Po obiedzie uczestniczyliśmy w zajęciach łącznościowych. Poznaliśmy alfabet Morse’a się oraz działanie telefonów polowych, a także nauczyliśmy się nadawać wiadomości w tym alfabecie za pomocą rąk i chorągiewek. Kolejnym punktem była wyprawa jednoosobowymi kajakami sit on top po jeziorze Łęsk. Na zakończenie dnia stworzyliśmy swoje znaczki oraz wykonaliśmy prace plastyczną metodą quillingu.

Kulka Max, grupa Pani Julii K.
Kolejny dzień naszej kolonii rozpoczęliśmy od wyprawy na kulkowy poligon, na którym jeździliśmy rangerem z napędem 4x4, quadami oraz toczyliśmy się w kulach zorba. Po powrocie udaliśmy się na obiad, a po nim na pływanie smoczą łodzią. Następnie wraz z inną grupą urządziliśmy mecz korfballu. Po kolacji mieliśmy zajęcia z układania wieży ze skrzynek, na którą wspinaliśmy się w uprzęży z asekuracją.

Kulka Max, grupa Pani Julii R.
Nasz dzień zaczął się bardzo aktywnie. Wybraliśmy się na kulkowy poligon, na którym pokonaliśmy ciekawy tor quadowy, przejechaliśmy się zwinnym rangerem i stoczyliśmy się specjalnym torem wewnątrz wielkiej dmuchanej kuli. Graliśmy w grę terenową Błędny Azymut, podczas której nauczyliśmy się wyznaczać azymut przy użyciu kompasu. Po jeziorze Łęsk pływaliśmy czteroosobowymi rowerami wodnymi. Poznaliśmy budowę łuku i strzały oraz prawidłową postawę strzelecką, nauczyliśmy się strzelać z łuków. To był dobry dzień!

Kulka Max, grupa Pani Pauliny S.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy na kulkowy poligon, gdzie jeździliśmy na quadzie i rangerze oraz wzięliśmy udział w zorbingu. Następnie budowaliśmy wieżę ze skrzynek, na którą się potem wspinaliśmy, zabezpieczeni kaskiem i liną asekuracyjną. Kolejną atrakcją była piłka na opak, czyli rozgrywka meczu piłki nożnej w specjalnych strojach. Na koniec stoczyliśmy walki gladiatorów, używając do tego specjalnych lanc.

Kulka Open, grupa Pani Zuzanny S.
Kolejny dzień w Ośrodku Kulka rozpoczął się od zajęć survivalowych. Dowiedzieliśmy się czym jest puszka survivalowa i co się w niej znajduje. Z zaciekawieniem słuchaliśmy też o rodzajach survivalu. Wspaniale poszło nam budowanie szałasów. Wypróbowaliśmy swoje siły w grze Archery Challenge, polegającej na drużynowym pojedynku łuczniczym ze strzałami z miękkimi końcami. Bardzo dobrze nam poszło. Poznaliśmy nowy typ wiatrówki, z której strzelaliśmy do tarcz na punkty. Dziarskim krokiem ruszyliśmy na niezwykle ekscytującą grę w paintball. Podzieleni na drużyny stoczyliśmy pojedynek i zdobyliśmy flagę drużyny przeciwnej. Wisienką na torcie dzisiejszego pełnego wrażeń dnia było wspięcie się na ściankę wspinaczkową. Wszystkim się bardzo podobało. To był naprawdę udany dzień.

Kulka Open, grupa Pani Zuzanny Ś.
Nowy tydzień rozpoczęliśmy od gry terenowej Błędny Azymut, podczas której nauczyliśmy się rozpoznawać kierunek północny za pomocą znaków przyrody oraz używać kompasu. Doświadczyliśmy mocy wodnych wrażeń podczas waterballu, dzięki któremu mogliśmy chodzić po wodzie. Następnie wzięliśmy udział w starciu łuczników podczas Archery Challenge. Po obiedzie, korzystając ze słońca, odwiedziliśmy naszą kulkową plażę. Odbyliśmy również kosmiczny trening na żyroskopie, mogąc doświadczyć tego, co odczuwają astronauci podczas lotu w kosmos. Wieczorem przeszliśmy nasz dwupoziomowy park linowy, który dostarczył nam wielu nowych emocji. To był kolejny cudowny dzień!

Kulkowe Zabawy, grupa Pani Emilii K.
Ten dzień był piękny! Rano pomogłyśmy Królowi Julianowi odzyskać jego tron, szukając karteczek i wykonując różne zadania. Następnie rozegrałyśmy mecz piłki na opak, grając w piłkę nożną w specjalnych strojach. Później spróbowałyśmy swoich sił na parku linowym na dwóch różnych poziomach trudności. Poczułyśmy przy tym dreszczyk emocji! Byłyśmy też na plaży, gdzie mogłyśmy podziwiać piękno jeziora rozpościerającego się przed nami. Z pomocą wychowawczyni zagrałyśmy na bum bum rurkach. Wieczorem wzięłyśmy udział w grze terenowej Mazurska Pułapka próbując (oczywiście skutecznie) uratować świat!

Kulkowe Zabawy, grupa Pani Aleksandry Sz.
Kolejny dzień na Kulce był pełen wrażeń i emocji. Poranek rozpoczęliśmy korfballem, czyli ciekawą adaptacją gry w koszykówkę. Następnie braliśmy udział w grze terenowej, podczas której szukaliśmy tronu Króla Juliana. Spotkaliśmy też osobiście przywódcę lemurów i przybiliśmy mu piątkę. Później przyszła czas na zaciętą grę w Familiadę. Niewielką przewagę zdobyła drużyna Apokalipsy, zwyciężając teleturniej. Braliśmy także udział w zajęciach Akcja Integracja, podczas których przeciągaliśmy linę i nie tylko! Dzień zakończyliśmy grą terenową Mazurska Pułapka.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Natalii T.
Nasz dzień zaczęliśmy od porannego rozruchu. Po zjedzeniu śniadania poszliśmy ochoczo na pierwsze zajęcia, podczas których strzelaliśmy na strzelnicy dynamicznej, by doskonalić naszą celność. Kolejnymi zajęciami były zajęcia survivalowe, podczas których uczyliśmy się budowania schronień w przypadkach, gdy musimy przetrwać w naturalnych warunkach. Podczas zajęć z wychowawczynią poszliśmy na spacer do lasu, by porozmawiać o otaczającej nas przyrodzie. Po obiedzie wzięliśmy udział w grze terenowej Ranny Lotnik, podczas której uczyliśmy się udzielać pierwszej pomocy przedmedycznej osobom poszkodowanym. Zajęciami, które bardzo nam się podobały, były na strzelnicy. Przed strzelaniem poznaliśmy budowę wiatrówki. Po kolacji zakończyliśmy nasz dzień niesamowitą imprezą taneczną na Poziomie X, na której świetnie się bawiliśmy.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Zuzanny C.
Dzień rozpoczęliśmy od integracji – graliśmy w uno i gry planszowe. Następnie testowaliśmy swoją równowagę, wspinając się na wieżę ze skrzynek. Każdy z nas dał z siebie wszystko! Kolejnymi zajęciami był survival. Dowiedzieliśmy się, jakie są rodzaje stosów ogniskowych oraz nauczyliśmy się tworzyć filtry, które pomogą nam przefiltrować zanieczyszczoną wodę w naturalnych warunkach. Później odbyło się plażowanie. Przed kolacją wybraliśmy się na ściankę wspinaczkową. Wieczór upłynął nam na dyskotece. Wytańczyliśmy się za wszystkie czasy!

Obóz Super Militarny, grupa Pani Zuzanny D.
Dzień zaczęliśmy na wysokościach, bo od rana wspinaliśmy się na ściankę wspinaczkową. Następny był turniej Awantura o Wiedzę. Drużyna naszych chłopców wygrała, zbierając całą pulę, ale dziewczyny na pewno przy następnej rozgrywce nie dadzą za wygraną. Kolejne zajęcia odbyły się w lesie, ponieważ był to survival. Powstały cztery szałasy, a każdy z nas zaskakiwał nas coraz bardziej przez pomysłowość twórców. Po obiedzie wybraliśmy się na plażę. Kolejny blok zajęć to park linowy, na którym również bawiliśmy się wyśmienicie. Wieczorem byliśmy na dyskotece, na której tańczyliśmy do samego końca.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Aleksandry Ś.
Dzień mieliśmy pełen emocji i aktywności. Rano udaliśmy się na park linowy, gdzie cieszyliśmy się przeżyciami pełnymi adrenaliny. Po południu odbyliśmy próbę tańca przed obozowym Talent Show, aby odpowiednio przygotować się do występu. Następnie przenieśliśmy się do części survivalowej. Nauczyliśmy się filtrować wodę i rozpalaliśmy ogniska, zdobywając umiejętności przydatne do przetrwania w trudnych warunkach. Później uczestniczyliśmy w grze terenowej Ranny Lotnik, podczas której zdobywaliśmy umiejętności udzielania pierwszej pomocy, próbując opatrzyć siebie nawzajem i konstruowaliśmy polowe nosze. Na zakończenie dnia odbyła się radosna dyskoteka, podczas której mogliśmy razem bawić się i spędzić czas w miłej atmosferze. Cały dzień był pełen nowych doświadczeń i nauki, których na pewno nie zapomnimy.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Aleksandry M.
Piąty dzień naszego kosmicznego obozu rozpoczęliśmy od wycieczki do Mikołajek. Zwiedziliśmy najważniejsze miejsca związane ze śladami UFO, kupiliśmy pamiątki dla rodziców i zjedliśmy lody. Potem zdobywaliśmy park linowy, który miał dwa poziomy trudności. Prawie wszyscy w grupie zmierzyli się z wyższym poziomem! Potem mieliśmy zajęcia z survivalu, na których uczyliśmy się, jak radzić sobie w trudnych warunkach i budowaliśmy szałasy. Wieczór spędziliśmy przy ognisku, bawiąc się i piekąc kiełbaski.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Emilii S.
Dziś rano wyruszyłyśmy na wyprawę śladami Yazruma. W Mikołajkach szukałyśmy śladów, jakie pozostawili przybysze z obcej cywilizacji. Bawiłyśmy się świetnie. Po powrocie do Kulki rozwiązywałyśmy zagadki na temat Yazruma i planety, z której pochodzi. Zwycięska drużyna przygotowała przesłanie do obcej cywilizacji. Później jeździłyśmy quadem po specjalnym torze razem z instruktorem. Wieczorem rozgrywałyśmy pojedynki laserowego paintballu. To był bardzo emocjonujący dzień.

Power Jump, grupa Pani Julii S.
Poranek rozpoczęliśmy od gier i rysowania. Następnie udaliśmy się do parku linowego i na naukę jazdy na dwukołowym pojeździe elektrycznym, czyli segwayu. Po tych zajęciach odpoczywaliśmy na plaży, a potem graliśmy w mega wersje popularnych gier. Bawiliśmy się też w różne gry towarzyskie pod opieką wychowawczyni. Ten dzień był udany i z niecierpliwością czekamy na następny!

Summer Challenge, grupa Pani Joanny B.
O poranku udaliśmy się na tajne spotkanie w Strefie UFO. Później pływaliśmy na kajakach jednoosobowych po jeziorze Łęsk pod czujnym okiem ratownika. Tuż przed pysznym obiadem wybraliśmy się na ściankę wspinaczkową, gdzie aż dziesięć osób zdobyło szczyt. Po obiedzie wybraliśmy się na plażę i pływaliśmy w kąpielisku strzeżonym przez kolonijnych ratowników. Później poznaliśmy historię Enigmy oraz nauczyliśmy się szyfrowania, by przekazać sobie ważną informację. Po kolacji wybraliśmy się do sferycznego kina 3D, gdzie wspólnie obejrzeliśmy film „Magiczny Glob”.

Summer Challenge, grupa Pani Kamili Ch.
Nowy tydzień rozpoczęliśmy od kolejnej wyprawy po jeziorze, tym razem wieloosobową smoczą łodzią. Pogoda była wspaniała, a my dawaliśmy z siebie wszystko i dostaliśmy pochwały od kapitana. Słońce mocno przyświecało, więc skorzystaliśmy też z uroków kulkowej plaży i kąpieliska. Przed obiadem czekała na nas gra terenowa Błędny Azymut, podczas której nauczyliśmy się wyznaczać azymut przy użyciu kompasu, by następnie rozwiązać specjalnie przygotowane zagadki i rozszyfrować hasło. Kolejną atrakcją było eurobungee, na którym mogliśmy poczuć się jak w strefie antygrawitacyjnej. Następne zajęcia były bardzo sportowe. Rozgrywki piłki nożnej, ziemniaka i zbijaka umiliły nam czas przed kolacją. Dzień zakończyliśmy integracyjnym ogniskiem z grami i zabawami oraz pieczeniem kiełbasek.

Summer Challenge, grupa Pani Aleksandry Ch.
Poniedziałkowy poranek rozpoczęliśmy od zajęć Ale Cyrk!, podczas których uczyliśmy się chodzić na szczudłach oraz jeździliśmy na nietypowym rowerze. Korzystając z pięknej pogody, udaliśmy się na plażę, a następnie każdy z nas miał okazję wdrapać się na wieżę ze skrzynek. Na zajęciach uzupełniających tworzyliśmy plakaty naszej grupy - jeden z podpisami, drugi z rysunkami. Następnie rozegraliśmy grę terenową Błędny Azymut z wykorzystaniem kompasów. Na koniec dnia wszyscy udaliśmy się na ognisko integracyjne z pieczeniem kiełbasek.

Summer Challenge, grupa Pani Agaty G.
Dzisiaj mieliśmy wiele okazji do spożytkowania energii. Po śniadaniu udaliśmy się na zajęcia, na których wchodząc na skrzynki, układaliśmy z nich wieżę. Potem byliśmy na plaży, na której graliśmy w karty, malowaliśmy różne rysunki i czytaliśmy książki. Potem udaliśmy się na rejs kajakami dwuosobowymi po jeziorze Łęsk. Po obiedzie zagraliśmy w króla, a potem rozegraliśmy mecz koszykówki. Następnie była Akcja Integracja, czyli pakiet zabaw i gier integracyjnych. Wieczór spędziliśmy przy ognisku z pieczeniem kiełbasek. Tym oto akcentem kończymy piąty dzień na kolonii.

Summer Challenge, grupa Pani Mileny K.
Dzień zaczęliśmy od śniadania. Następnie udaliśmy się na turniej Awantura o Wiedzę. Sprawdziliśmy swoją wiedzę w różnych kategoriach, np. historia, sztuka czy Kulka. Potem udaliśmy się na rejs dwuosobowymi kajakami po jeziorze. Musieliśmy wiosłować synchronicznie, aby było nam łatwiej płynąć. Jeszcze przed obiadem walczyliśmy w strojach sumo. Śmiechu było, co niemiara. Po obiedzie nauczyliśmy się budować szałasy i zobaczyliśmy, jak wygląda survival. Następnie pograliśmy w różne gry, zagraliśmy też w piłkę nożną. Na koniec dnia mieliśmy ognisko z pieczeniem kiełbasek.

Summer Challenge, grupa Pani Anny N.
Dzień zaczęliśmy od Archery Challenge. Było to pełne emocji starcie łuczników. Nie zabrakło czasu na plażowanie oraz na pływanie kajakami sit on top po malowniczym jeziorze Łęsk. Po obiedzie stoczyliśmy walki gladiatorów. Te pojedynki wzbudziły w nas wiele emocji. Na koniec dnia odbyło się ognisko z pieczeniem kiełbasek. To był świetny dzień! Nie możemy doczekać się jutra!

Summer Challenge, grupa Pani Kamili W.
Dzień rozpoczęłyśmy od mini regat bezburtowymi, jednoosobowymi kajakami po jeziorze Łęsk. Ponadto uczyłyśmy się strzelania z wiatrówki sprężynowej do celu. Przeszłyśmy także trening chodzenia na szczudłach oraz opanowałyśmy technikę jazdy na nietypowym rowerze. Po obiedzie udałyśmy się na plażę, gdzie mogłyśmy skorzystać z kąpieli w jeziorze pod czujnym okiem ratownika wodnego. Potem wzięłyśmy udział w grze terenowej, w której rozkodowywałyśmy hasła i robiłyśmy sobie zabawne zdjęcia. Natomiast wieczór spędziłyśmy na treningu strzelania i wzięłyśmy udział w starciu łuczników, czyli w tak zwanym Archery Challenge.

VIP, grupa Pani Oliwii S.
Dzień był bardzo aktywny. Zaczęliśmy go od wyjścia na kulkowy poligon, na którym jeździliśmy quadami, rangerami oraz toczyliśmy się w zorbie. Bardzo nam się podobało. Po powrocie graliśmy w piłkę na opak, a potem czekał nas rejs smoczą łodzią po naszym jeziorze Łęsk. Po kolacji ruszyliśmy na świetną dyskotekę.

VIP, grupa Pani Aleksandry Z.
Nowy dzień zaczęłyśmy od wyjścia na kulkowy poligon, gdzie po przejściu trasy czekała na nas masa atrakcji takich jak przejażdżka quadem i rangerem oraz zorba, do której wchodziłyśmy i toczyłyśmy się w niej po specjalnym torze. Po powrocie do ośrodka nauczyłyśmy się jeździć na segwayu, pokonując przeszkody na torze, a wieczorem świetnie się bawiłyśmy, tańcząc na dyskotece. To był aktywny dzień.