RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2021

Turnus III (18.07-28.07.2021)

Dzień 2 - Co to był za dzień!

Dodany: 2021.07.19

#CampGirl, grupa Pani Urszuli R.
Dzisiejszy dzień rozpoczęłyśmy od stworzenia własnego graffiti. Puściłyśmy wodze fantazji, tworząc niepowtarzalne logo naszej grupy. Następnie każda z nas wzięła udział w emocjonującej przejażdżce segwayem, pokonując przy tym tor przeszkód. Po południu udałyśmy się na plażę, gdzie z wielką radością pływałyśmy oraz opalałyśmy się. Na zajęciach savoir-vivre’u dowiedziałyśmy się, w jaki sposób zachowują się prawdziwe gwiazdy. Wieczorem miałyśmy ognisko z zabawami i pieczeniem kiełbasek. Z niecierpliwością czekamy na kolejny dzień!

22 Przygody, grupa Pani Pauliny K.
Drugi dzień na Kulce rozpoczęliśmy wyprawą kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Po niej spędziliśmy czas na zewnątrz grając w różne gry i zabawy. Następnie wspinaliśmy się po parku linowym na dwóch różnych poziomach. Po obiedzie pełni energii uczyliśmy się grać na bum bum rurkach. Udało nad się nawet opanować kilka piosenek. A na koniec dnia wcieliliśmy się w rolę gladiatorów.

33 Przygody, grupa Pani Kamili W.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od gry terenowej Ranny Lotnik, która przypomniała nam zasady pierwszej pomocy, jak również zbudowaliśmy nosze z tego, co udało nam się znaleźć w lesie. Następnie zdecydowaliśmy się pójść na plażę, żeby odpocząć, wykąpać się w jeziorze. Po obiedzie braliśmy udział w leśnej grze terenowej Bitwa Plemion. Wieczorem mieliśmy zajęcia Ale Cyrk, gdzie mieliśmy możliwość przejażdżki na dziwnym rowerze, a także uczyliśmy się chodzić na szczudłach.

33 Przygody, grupa Pani Igi W.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od wspinaczki na ściankę. Dwie osoby z naszej grupy weszły nawet na szczyt najtrudniejszego toru wspinaczkowego! Później mieliśmy okazje skorzystać z pięknej pogody i wykąpać się w jeziorze pod bacznym okiem ratowników. Mieliśmy również okazję stworzyć nasze poduszki, które własnoręcznie zrobiliśmy i zdobiliśmy. Strzelaliśmy także z wiatrówek. Dzień zakończyliśmy grą Błędny Azymut, czyli grą terenową z użyciem kompasów.

33 Przygody, grupa Pani Laury S.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od pysznego śniadania, następnie mieliśmy czas na przygotowanie się i posprzątanie pokoju. Pierwszą atrakcją tego dnia była gra terenowa, na której wszyscy bawiliśmy się z użyciem kompasów. Potem była kąpiel w jeziorze i czas na zjedzenie pysznego obiadu. Następnie odbyły się ciekawe zajęcia w parku linowym.

Adrenalina, grupa Pani Aleksandry Ś.
Dzień zaczęliśmy od poznania budowy quadu i nabyliśmy podstawowe umiejętności związane z jazdą na torze. Następnie mieliśmy Bitwę Plemion, która polegała na zdobywaniu flag drużyny przeciwnej, które sami wcześniej przygotowaliśmy. Zabawa była świetna! Poznaliśmy także zasady udzielania pierwszej pomocy, które wykorzystaliśmy podczas fabularyzowanej gry terenowej. Układaliśmy również wieżę z plastikowych skrzynek wspinając się na nią. Dzień zakończyliśmy zabawą na dyskotece.

Adrenalina, grupa Pani Moniki D.
Dziś rozpoczęliśmy realizację zajęć programowych. Było aktywnie od samego rana. Dzień zaczęliśmy od leśnej gry terenowej Bitw Plemion. Stworzyliśmy dwie drużyny: dziewcząt i chłopców. Następnie udaliśmy się na pierwszą jazdę na quadach. Rozegraliśmy również grupowy mecz koszykówki. Poznaliśmy podstawowe techniki zabezpieczenia śladów podczas gry edukacyjnej Detektywi. Zostaliśmy także zapoznani z zasadami udzielania pierwszej pomocy, które wykorzystaliśmy podczas fabularyzowanej gry terenowej Ranny Lotnik. Wieczór spędziliśmy razem tańcząc i bawiąc się na dyskotece.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Anny Z.
Dzień rozpoczęliśmy od rozruchu porannego. Później bawiliśmy się w gry takie jak mafia w miasteczku i pif-paf. Następnie wspinaliśmy się na wieżę zbudowaną ze skrzynek. Byliśmy również na plaży i kąpaliśmy się w jeziorze Łęsk. Po obiedzie graliśmy w mega gry w rozmiarze XXL, jengę i twistera. Wieczór spędziliśmy świetnie bawiąc się na dyskotece.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Emilii S.
Dzisiaj o poranku odbyły się zajęcia sportowe, tzw. poranny rozruch. Następnie graliśmy w dwa ognie. Później udaliśmy się na park linowy oraz na plażę. Po obiedzie miały miejsce zajęcia z unihokeja, a wieczorem poszliśmy na dyskotekę, na której bawiliśmy się świetnie!

BFF, grupa Pani Patrycji B.
Pierwsze zajęcia tego dnia odbyły się w lesie. Był to survival, na którym zgłębiłyśmy tajniki przetrwania w lesie. Później udałyśmy się na przyrodniczą wyprawę leśną ścieżką i miałyśmy zajęcia na ściance wspinaczkowej. Kolejne zajęcia były próbą wcielenia się w zawodowych cyrkowców, na których jeździłyśmy na dziwnym rowerze. W międzyczasie integrowałyśmy się i brałyśmy udział w różnych grach i zabawach. Wieczorem odbył się wieczór przy ognisku na polanie przyjaźni, gdzie plotkowałyśmy i oglądałyśmy zachód słońca.

Cztery Żywioły, grupa Pani Natalii K.
Dzień zaczęliśmy bardzo aktywnie, ponieważ mieliśmy do wypełnienia Tajna Misję! Wszyscy szukaliśmy ukrytych zagadek za pomocą GPS-u. Poszło nam świetnie i wszystkie zagadki zostały rozwiązane. Po drugim śniadaniu strzelaliśmy z wiatrówek. Kolejną atrakcją dnia były bańki XXL, a następnie warsztat chemiczny. Dzień zakończyliśmy zabawą na żyroskopie.

Fort Kulka, grupa Pani Oliwii M.
Już pierwszego dnia obozu wszyscy byliśmy zintegrowani Kolejny dzień zaczęliśmy od spotkania z pielęgniarką oraz poznaliśmy ofertę zajęć fakultatywnych. Później robiliśmy wspólną flagę naszej grupy , świetnie się przy tym bawiąc. Następnie odbyła się gra terenowa Szpion, w której chętnie braliśmy udział. Przed obiadem poszliśmy na plażę, kąpaliśmy się w jeziorze i wygrzewaliśmy na słońcu. Po przerwie obiadowej odbyły się zajęcia na żyroskopie. Po kolacji bawiliśmy się wspólnie na dyskotece. Zmęczeni, ale szczęśliwi udaliśmy się do łóżek.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Zofii M.
Dzień rozpoczęliśmy od śniadania oraz porannej toalety. Następnie odbyła się nasza kosmiczna podróż. Wzięliśmy udział w szkoleniu, które pozwoliło nam poznać sztukę lewitacji. Przejazd segwayem sprawił nam wiele radości i pozwolił przenieść się w kosmiczną podróż. Później poznaliśmy panią pielęgniarkę. Zostaliśmy również zapoznani z ofertą zajęć fakultatywnych. Po przerwie na drugie śniadanie wzięliśmy udział w treningu wodnych ścigaczy na jeziorze Łęsk. Po zabawach i grach, które pomogły nam wcielić się w rolę młodych padawanów, przyszedł czas na trening naszych zdolności łuczniczych. Dzień był pełen wrażeń i nie możemy doczekać się kolejnego.

Harry Potter, grupa Pani Emilii S.
Dziś rano grałyśmy w dwa ognie. Następnie udałyśmy się na lekcję do profesora Flitwicka, aby nauczyć się lewitacji i skakałyśmy na eurobungee. Później skorzystałyśmy z pięknej pogody i kąpałyśmy się w jeziorze oraz relaksowałyśmy na plaży. Następnie naszym zadaniem było pokonanie bazyliszka podczas gry terenowej. Wieczorem tańczyłyśmy śpiewając znane nam piosenki.

Harry Potter, grupa Pani Natalii Ż.
Dzisiaj wstaliśmy w bardzo dobrych nastrojach. Po zjedzeniu smacznego śniadania poszliśmy robić super poduszaki, a później uczyliśmy się lewitacji na eurobungee. Po obiedzie mieliśmy magiczną grę terenową, podczas której mieliśmy pokonać bazyliszka. Wieczorem odbyła się dyskoteka, na której tańczyliśmy do zaczarowanych piosenek.

Kraina Smyka, grupa Pani Anny D.
Dzisiejszy dzień był bardzo intensywny i ciekawy. Po śniadaniu wybraliśmy się na zabawy ruchowe i przejażdżkę segwayem. Następnie na kolejnych zajęciach pani instruktor nauczyła nas strzelać z łuków do celu. Graliśmy w kalambury, wybraliśmy się na plażę i kąpiel w jeziorze, a dzień zakończyliśmy pieczeniem kiełbasek na ognisku.

Kulka na Okrągło, grupa Pani Julii O.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od zabawy w grupie, a następnie zagraliśmy w grę Błędny Azymut z użyciem kompasów. Później uczyliśmy się jeździć na quadach. Po obiedzie wybraliśmy się na plażę, gdzie część z nas skorzystała z kąpieli w jeziorze. Następnie poszliśmy do lasu i zgłębialiśmy tajniki survivalu oraz budowaliśmy schronienia z pałatki. Nasz dzień zakończyło ognisko z pieczeniem kiełbasek.

Kulka na Okrągło, grupa Pana Krzysztofa K.
Drugi dzień w Kulce spędziliśmy bardzo aktywnie, rozpoczęliśmy od rozgrzewki umysłu, czyli gry Enigma, w czasie której nauczyliśmy się szyfrowania wiadomości. Następnie mieliśmy okazję spróbować swoich sił na strzelnicy paintballowej, gdzie naszym zadaniem było trafić do celu z zasłoniętymi oczyma. Po obiedzie znaleźliśmy czas na wizytę na plaży oraz aktywną zabawę w wodzie. Po plażowaniu skakaliśmy na eurobungee, a nasz wieczór zakończyliśmy wspólnym ogniskiem połączonym z pieczeniem kiełbasek.

Kulka Open, grupa Pani Martyny B.
Dzisiejszy dzień upłynął bardzo szybko, ponieważ tuż po śniadaniu wyruszyliśmy grać w gry i zabawy integracyjne, które pozwoliły nam poznać się lepiej oraz zbliżyć jeszcze bardziej. Następnie odbyły się zajęcia Akcja Integracja. Później udaliśmy się nad jezioro, ponieważ tam czekała na nas kolejna atrakcja – rowerki wodne. Po smacznym obiedzie nadszedł czas na strzelanie z łuku do tarczy. Następnie po kolacji odbyła się kolejna atrakcja – Archery Challenge.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Kacpra W.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od rozgrzewki. Później po kilku zabawach poszliśmy popływać na smoczej łodzi. Następnie odbyło się szkolenie z pierwszej pomocy przedmedycznej Przed obiadem odbył się mecz koszykówki. Po grze na koncentrację oraz pif-paf udaliśmy się na paintball. Po kolacji odbyło się ognisko z wieloma zabawami i atrakcjami.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Michała A.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy nauką podstawowych zasad musztry, zarówno w teorii jak i praktyce. Później sprawdziliśmy naszą celność na strzelnicy łuczniczej. Okazało się, że bardzo dobrze nam to wychodzi. Po obiedzie graliśmy w gry planszowe, takie jak uno oraz w mafię w miasteczku. Następnie udaliśmy się na kajakową wyprawę nad jezioro Łęsk. Po kolacji wybraliśmy się na ognisko, gdzie graliśmy w ciekawe gry, śpiewaliśmy piosenki oraz piekliśmy kiełbaski.

Dzień rozpoczęliśmy od wspólnej wyprawy na kajakach typu sit on top po jeziorze Łęsk. Wszyscy świetnie sobie poradziliśmy z tym wyzwaniem. Następnie, jak na Obóz Super Militarny przystało, nauczyliśmy się podstaw musztry. Następnie udaliśmy się na boisko do siatkówki, aby rozegrać zawody. Później wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek asekurowani przez instruktora przy użyciu uprzęży i innego sprzętu do wspinaczki. Później wykazaliśmy się wiedzą i intuicją w grze Awantura o Wiedzę. W godzinach wieczornych wszyscy razem bawiliśmy się przy ognisku, piekliśmy kiełbaski i śpiewaliśmy w ciepłym, przyjaznym klimacie.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Pauliny B.
Kolejny dzień zaczął się od sprawdzenia swoich umiejętności w strzelaniu z łuku. Przed obiadem odkryliśmy również tajniki survivalu, gdzie zbudowaliśmy szałasy i dowiedzieliśmy się jak przeżyć w niecodziennych warunkach. Opanowaliśmy techniki musztry, a dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem.

Projekt Kulka, grupa Pani Luizy R.
Kolejny dzień zaczęliśmy od rowerków wodnych. Przyjemne było wypłynąć na jezioro i rozkoszować się słońcem oraz otaczającą zielenią. Następnie przyszedł czas na łamigłówki takie jak Tajna Misja, która polegała na rozwiązywaniu zagadek znalezionych na terenie ośrodka. Po obiedzie sprawdzaliśmy swoją sprawność i zręczność wchodząc na plastikowe skrzynki. Mistrzynią w tej kategorii okazała się Zuza. Dzień zaliczony do mega udanych!

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Agaty R.
Dzień zaczęliśmy od porannej zaprawy, a następnie strzelaliśmy z wiatrówki do celu. Choć rywalizacja była zacięta, to pamiętaliśmy o zasadach bezpieczeństwa i fair play. Kolejną atrakcją była ścianka wspinaczkowa. Zajęcia budziły w nas wiele emocji i każdy z nas spróbował swoich sił mierząc się z lękiem wysokości. Po obiedzie wypłynęliśmy w jednoosobowych kajakach na jezioro. Ratownik nauczył nas jak nimi sterować, a następnie zorganizował nam wyścigi. Wieczorem jeździliśmy na segwayach. Mieliśmy wiele przygód i atrakcji! Czekamy z niecierpliwością na kolejny dzień.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Kingi B.
Nasz poranek rozpoczął się od gier integracyjnych. Następnie puszczaliśmy bańki mydlane XXL, a później wybraliśmy się do lasu na podchody. Po obiedzie braliśmy udział w bambonadzie, podczas której konstruowaliśmy gigantyczne budowle ze specjalnych klocków patyczków. Dzień zakończyliśmy zabawą i tańcami na dyskotece.

Summer Challenge, grupa Pani Weroniki F.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy na wysokości. Budowaliśmy wieżę z plastikowych skrzynek. Następnie wybraliśmy się do pielęgniarki, która przedstawiła nam podstawowe zasady higieny i bezpieczeństwa obowiązujące na kolonii. Zapoznaliśmy się również z ofertą programów fakultatywnych. Następnie za pomocą kompasu szukaliśmy zagadek. Po obiedzie zagraliśmy w pif-paf oraz uczyliśmy się chodzić na szczudłach. Po kolacji skakaliśmy na eurobungee. To był super dzień! Nie możemy doczekać się kolejnego!

Summer Challenge, grupa Pani Weroniki W.
Dzień atrakcji rozpoczęliśmy od wyprawy smoczą łodzią. Następnie udaliśmy się na ściankę wspinaczkowa, gdzie mieliśmy możliwość pokonać cztery trasy o różnych poziomach trudności. Po obiedzie każdy z nas pokonał segwayem tor przeszkód. Granie na bum bum rurkach okazało się bardzo ciekawe. Wieczorem udaliśmy się na dyskotekę.

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny J.
Kolejny dzień kolonii rozpoczął się super, ponieważ poranek spędziliśmy na strzelnicy. W trzech grupach oraz asyście instruktora strzelaliśmy pistoletami do wyznaczonych celów. Następnie wybraliśmy się na żyroskop i każdy z nas przeszedł wstępne szkolenie na kosmonautę. Po obiedzie czekała nas podróż rowerkami wodnymi, oczywiście pod opieką ratownika. Wieczór spędziliśmy na quadach, jeżdżąc nimi po specjalnie wyznaczonym do tego torze. Pomiędzy zajęciami graliśmy w różnorodne gry integracyjne. Nie możemy się doczekać kolejnego dnia!

VIP, grupa Pani Małgorzaty W.
Dzień rozpoczęliśmy śniadaniem. Następnie spędziliśmy czas na eurobungee, na którym byliśmy wyposażeni w uprząż. Zabezpieczeni i pod okiem instruktora oddawaliśmy skoki na trampolinie. Później poszliśmy na strzelnicę paintballową i strzelaliśmy ze stanowisk strzeleckich. Podczas zajęć mogliśmy udoskonalić swoją celność i skupienie. Po bloku zajęć wybraliśmy się do pielęgniarki. Po obiedzie wzięliśmy udział w zabawie familiada. Następnie poszliśmy na ściankę wspinaczkową, na której mieliśmy możliwość pokonania różnych tras o kilku stopniach trudności. Dzień zakończyliśmy dyskoteką w Cool Clubie.

VIP, grupa Pani Karoliny W.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy pływając jednoosobowymi kajakami po jeziorze Łęsk. Poznaliśmy także podstawy survivalu oraz jego rodzaje. Mieliśmy okazję własnoręcznie zbudować schronienie z wojskowej pałatki. Dziś nauczyliśmy się także podstawowych technik szyfrowania. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.