RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2021

Turnus III (18.07-28.07.2021)

Dzień 3 - Kulkowych szaleństw ciąg dalszy

Dodany: 2021.07.20

#CampGirl, grupa Pani Urszuli R.
Dzień trzeci upłynął nam bardzo szybko i przyjemnie. Najpierw poznałyśmy zasady udzielania pierwszej pomocy. Zdobyta wiedza przydała nam się podczas gry Ranny Lotnik. Następnie uratowałyśmy nasz ośrodek przed wybuchem bomby biorąc udział w Tajnej Misji. Po południu wykonałyśmy piękne przypinki, które będą zdobić nasze ubrania i torby. Później dostałyśmy zastrzyk adrenaliny przeprawiając się przez ekstremalne trasy w parku liniowym. Dzień zakończyłyśmy dyskoteką, podczas której tańczyłyśmy i śpiewałyśmy nasze ulubione piosenki. Z niecierpliwością czekamy na kolejny dzień!

22 Przygody, grupa Pani Pauliny K.
Kolejny dzień powitaliśmy skacząc na eurobungee. Następnie puszczaliśmy bańki XXL. Później wykonaliśmy swoje flagi oraz herb i udaliśmy się do lasu na Bitwę Plemion. Po obiedzie nauczyliśmy się techniki plastycznej jaką jest quilling, natomiast po kolacji wymyśliliśmy nazwę naszej grupy oraz logo.

33 Przygody, grupa Pani Kamili W.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od nauki jazdy na segwayu oraz mieliśmy możliwość pokonania toru przeszkód. Następnie wzięliśmy udział w zabawie Awantura o Wiedzę, podczas której licytowaliśmy pytania z różnych dziedzin nauki. Odwiedziliśmy również strefę, w której znajduje się eurobungee. Zabezpieczeni w specjalną uprząż, mogliśmy ćwiczyć powietrzne akrobacje. Po obiedzie poszliśmy na ściankę wspinaczkową o czterech różnych poziomach trudności. Wieczorem uczestniczyliśmy w Tajnej Misji, czyli obozowej grze terenowej, podczas której nauczyliśmy się posługiwać GPS-em.

33 Przygody, grupa Pani Igi W.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od pływania kajakami po jeziorze Łęsk. Później mieliśmy okazję zagrać na nietypowym instrumencie jakim są bum bum rurki. Udało nam się zagrać i zaśpiewać kilka piosenek. Wszyscy odważyli się jechać segwayem i wziąć udział w zawodach. Później graliśmy w siatkówkę, stoczyliśmy walki gladiatorów, podczas których za pomocą gumowych lancy, próbowaliśmy strącić się wzajemnie z podestów.

33 Przygody, grupa Pani Laury S.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od śniadania, posprzątania pokoi oraz przygotowania się do wyjścia na ściankę wspinaczkową. Część osób dała radę wspiąć się na samą górę. Następną atrakcją była jazda na segwayu. Po obiedzie uczyliśmy się strzelać z wiatrówki, chodzić na szczudłach i jeździć na cyrkowym rowerku. Dzień minął nam bardzo szybko i przyjemnie.

Adrenalina, grupa Pani Aleksandry Ś.
Dzień zaczęliśmy od chodzenia na parku linowym, który ma dwa poziomy trudności. Każdemu z nas udało się je przejść z łatwością. Nauczyliśmy się również podstawowych technik szyfrowania wiadomości. Oddawaliśmy strzały ze stanowisk strzeleckich do tarcz, które były ustawione w różnych odległościach. Udaliśmy się na wyprawę dwuosobowymi kajakami po jeziorze Łęsk. Przeszliśmy także ćwiczenie astronauty na żyroskopie, dzięki któremu mieliśmy wrażenie podobne do odczuwalnych podczas startu rakiety kosmicznej. Wieczorem natomiast było ognisko z pieczeniem kiełbasek.

Adrenalina, grupa Pani Moniki D.
Po zjedzeniu śniadania rozpoczęliśmy naukę podstawowych technik szyfrowania wiadomości. Wykorzystaliśmy tę wiedzę w praktyce podczas gry na terenie ośrodka. Następnie zmierzyliśmy się z dwoma trasami na parku linowym. Pokonaliśmy wszystkie obawy i byliśmy z siebie bardzo dumni. Później udaliśmy się na plażę. Kąpaliśmy się w jeziorze i graliśmy w gry. Popołudnie także spędziliśmy nad wodą kąpiąc się i pływając kajakami. Wieczorem udaliśmy się do lasu. Poznaliśmy tam zasady poruszania się w danych formacjach i szykach. Dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem i pieczeniu kiełbasek, któremu towarzyszyła zabawa do samego końca.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Anny Z.
Dziś uczyliśmy się jeździć quadem. Następnie zrobiliśmy rozgrzewkę i rzucaliśmy wspólnie frisbee. Odbyliśmy też naukę strzelania z łuku, graliśmy w piłkę na opak oraz w piłkę nożną. Na koniec dnia byliśmy na parku linowym.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Emilii S.
Dzisiejszy dzień zaczął się od zajęć z wychowawcą, które miały na celu wyzwolić naszą kreatywność. Następnie udaliśmy się jeździć na quadach. Później miały miejsce zajęcia pod nazwą Ale Cyrk, podczas których jeździliśmy na nietypowym rowerze oraz chodziliśmy na szczudłach. Graliśmy również w gry XXL, natomiast wieczorem wchodziliśmy na skrzynki i typowaliśmy, kto wejdzie najwyżej.

BFF, grupa Pani Patrycji B.
Rano odbyła się Akcja Integracja, podczas której konkurowałyśmy w zawodach. Kolejne zajęcia były nad jeziorem, gdzie podziwiałyśmy widoki. Po przerwie obiadowej pływałyśmy, opalałyśmy się i odpoczywałyśmy na plaży. Następnie próbowałyśmy poczuć się jak astronautka na żyroskopie. Odbyłyśmy też walki gladiatorek na arenie, aby wyłonić zwyciężczynię. Dzień zakończyłyśmy ogniskiem, piekłyśmy kiełbaski i integrowałyśmy się za pomocą przeróżnych ogniskowych zabaw. Z niecierpliwością czekamy na kolejny dzień!

Cztery Żywioły, grupa Pani Natalii K.
W dniu dzisiejszym przypomnieliśmy sobie zasady pierwszej pomocy oraz jak zachowywać się w sytuacji zagrożenia życia. Tworzyliśmy własne przypinki z wybranym żywiołem. Kolejną atrakcją były skrzynki. Janek pobił rekord i wszedł na 20 skrzynkę. Po takim osiągnięciu poszliśmy na plażę i kąpiele wodne. Dzień zakończyliśmy na lepieniu z gliny magicznego talizmanu.

Fort Kulka, grupa Pani Oliwii M.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od zajęć na kajakach, uczyliśmy się samodzielnie wiosłować i sterować kajakiem. Później odbyły się zajęcia ze wspinania się na skrzynki, które wymagały dużo skupienia i równowagi. Następnie rozegraliśmy mecz koszykówki i siatkówki. Po obiedzie braliśmy udział w bardzo interesujących zajęciach ze strategii i taktyki. Nauczyliśmy się najważniejszych sygnałów informacyjnych i różnych zachowań podczas poruszania się wojskowym szykiem. Wieczorem po kolacji uczyliśmy się musztry.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Zofii M.
Dzień młodych padawanów rozpoczęliśmy od śniadania, po którym budowaliśmy stację bojową ze specjalnych klocków. Następnie przeszliśmy szkolenie i lot przez galaktykę na kosmicznym trenerze, czyli żyroskopie. Później przyszedł czas na naukę władania mieczem świetlnym. Po obiedzie zagraliśmy w unihokeja, który był pojedynkiem młodych padawanów. Dzień zakończył się ogniskiem, podczas którego zabawy nie miały granic. Nie możemy doczekać się kolejnych wrażeń!

Harry Potter, grupa Pani Emilii S.
Dziś rano stworzyłyśmy miotły Nimbus 2021. Następnie sprawdziłyśmy swoje siły w strzelaniu z łuków z gumową przyssawką Archery Soft. Później pływałyśmy kajakami jednoosobowymi sit on top. Po pysznym obiedzie odwiedziłyśmy Severusa Snape’a w jego laboratorium i odbyłyśmy lekcję robienia eliksirów. Na koniec dnia poszłyśmy na magiczny test sprawności, który odbył się na ściance wspinaczkowej.

Harry Potter, grupa Pani Natalii Ż.
Dzisiejszy dzień był plażowo-magiczny. Najedzeni po śniadaniu poszliśmy robić własne nimbusy! W Zakazanym Lesie szukaliśmy różnych patyków, z których wyczarowaliśmy magiczne miotły za pomocą sznurka. Później polecieliśmy na kajaki, po których zrobiliśmy słoneczne plażowanie. Po dobrym obiedzie mieliśmy fascynujące gry integracyjne, w czasie których zacisnęliśmy więzi przyjaźni! Na koniec dnia rozegraliśmy niesamowity mecz quidditcha.

Kraina Smyka, grupa Pani Anny D.
Trzeci dzień rozpoczęliśmy od gier integracyjnych, aby jeszcze lepiej się poznać i nawiązać dobre relacje. Wygrana była możliwa tylko wtedy, kiedy złapaliśmy wspólny rytm. Zbudowaliśmy bardzo wysokie wieże z rurek. Nauczyliśmy się, jak przetrwać w lesie a dzień zakończyliśmy dyskoteką. Zabawa była świetna!

Kulka na Okrągło, grupa Pani Julii O.
Kolejny dzień kolonii na Kulce rozpoczęliśmy od skoków na eurobungee. Następnie wypłynęłyśmy rowerami wodnymi na jezioro Łęsk. Po obiedzie ćwiczyliśmy celność strzelając do tarcz na strzelnicy paintballowej, po czym trenowaliśmy równowagę na segwayu. Dzień zakończyliśmy zabawą na dyskotece.

Kulka na Okrągło, grupa Pana Krzysztofa K.
Trzeci dzień w Kulce rozpoczęliśmy od terenowej gry Błędny Azymut, podczas której za pomocą kompasu znajdowaliśmy ukryte na terenie ośrodka łamigłówki. Po wysiłku umysłowym przyszedł czas wspólnej zabawy z grami w mega rozmiarze. Po obiedzie rozruszaliśmy ciało podczas zajęć zumby, a następnie sprawdziliśmy swoje umiejętności podczas jazdy na quadzie. Na zakończenie dnia wspólnie bawiliśmy się na dyskotece.

Kulka Open, grupa Pani Martyny B.
Dzisiejszy dzień upłynął bardzo ciekawie, ponieważ tuż po śniadaniu wyruszyliśmy na zawody ze strzelania z wiatrówek, które były dla nas dużym wyzwaniem. Później poszliśmy na plażę, gdzie łapaliśmy promienie słoneczne oraz kąpaliśmy się w jeziorze. Po obiedzie nadszedł czas na wspólne gry i zabawy takie jak siatkówka i mafia. Po kolacji odbyła się gra Mazurska Pułapka, która okazała się bardzo emocjonująca.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Kacpra W.
Trzeciego dnia po zakończonej rozgrzewce mieliśmy do wykonania Tajną Misję. Następnie nauczyliśmy się obsługi i strzelania z wiatrówek oraz graliśmy w piłkę nożną. Udaliśmy się również na plażę, aby odpocząć. Później zagraliśmy w paintball i nauczyliśmy się jeździć na segwayu. Na koniec dnia odbyła się dyskoteka.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Michała A.
Trzeci dzień naszych kolonii rozpoczął się od wyprawy do lasu w celu uzyskania podstawowej wiedzy na temat survivalu oraz zbudowania z pałatki szałasów. Później wybraliśmy się na plażę, aby wypocząć, opalać się, zagrać w siatkówkę i uno oraz wykąpać się w jeziorze. Po obiedzie jeździliśmy na quadzie oraz wzięliśmy udział w grze terenowej Ranny Lotnik. Dowiedzieliśmy się wielu ważnych informacji na temat udzielania pierwszej pomocy. Po kolacji wyszywaliśmy nasze pagony, a wieczorem udaliśmy się do Cool Clubu w celu pobawienia się na dyskotece.

Dzień rozpoczęliśmy od nauki strzelania z łuku do celu. Każdy z nas oddał po pięć strzałów do tarczy w ramach nauki, a po opanowaniu podstaw podzieliliśmy się na dwie drużyny i wzięliśmy udział w zawodach strzeleckich. Następnie udaliśmy się na plażę. Pływaliśmy, opalaliśmy się i graliśmy w piłkę. Później poszliśmy na wyprawę do pobliskiego lasu, gdzie poznaliśmy podstawy survivalu i zawartość puszki survivalowej. Następnie budowaliśmy schronienie z wojskowej pałatki. Potem odbyła się gra terenowa Błędny Azymut. Na zakończenie dnia wyszywaliśmy wzory na pagonach mundurów. W godzinach wieczornych wszyscy tańczyliśmy na dyskotece.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Pauliny B.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy po jeziorze Łęsk na smoczej łodzi. Następnie poszliśmy na naszą pierwszą przejażdżkę na quadzie. Kąpaliśmy się również w jeziorze pod czujnym okiem ratownika. Sprawdziliśmy swoje siły na skrzynkach oraz wyszywaliśmy pagony na naszych mundurach. Dzień zakończyliśmy dobrą zabawą przy muzyce.

Projekt Kulka, grupa Pani Luizy R.
Wtorek rozpoczęliśmy od nauki strzelania z łuku. Następnie poznaliśmy różne gry świata. Potem przyszedł czas na tworzenie graffiti. W dwóch drużynach projektowaliśmy i malowaliśmy logo naszej grupy. Po obiedzie sprawdzaliśmy swoje siły i umiejętności na segwayu. Na zakończenie dnia rozruszaliśmy szare komórki, obsługując kompas i szukając  zagadek, które doprowadziły nas do hasła finalnego.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Agaty R.
Dzień rozpoczęliśmy poranną zaprawą. Najpierw odbyły się ćwiczenia, a później musztra. Nauczyliśmy się formować szyk i poruszać jak prawdziwi żołnierze. Następnie zagraliśmy w korfball. Rywalizacja była bardzo wyrównana i mecz zakończył się remisem. Później wyruszyliśmy do lasu, aby przekonać się czym jest survival. Stworzyliśmy tam schronienia z płatek oraz dowiedzieliśmy się jak sobie radzić w kryzysowych sytuacjach. Po obiedzie czekały na nas akrobatyczne atrakcje. Skakaliśmy na trampolinach oraz jeździliśmy na rowerze. Dzień zakończyliśmy zabawami przy ognisku. Ciekawe, co przyniesie nam jutro?

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Kingi B.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć, na których uczyliśmy się strzelać z łuku. Następnie rozwinęliśmy swoje umiejętności manualne na zajęciach z quillingu, a później wspinaliśmy się na ponad 8-metrową ściankę wspinaczkową. Po obiedzie spędziliśmy czas na plaży, opalając się w blasku słońca i czerpiąc radość z kąpieli w wodzie. Dzień zakończyliśmy poznając budowę quadu oraz jazdę na torze.

Summer Challenge, grupa Pani Weroniki F.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od rowerków wodnych. Ruszyliśmy na wyprawę po jeziorze Łęsk. Następnie wybraliśmy się na ściankę wspinaczkową, żeby pokonać cztery trasy o różnych poziomach trudności. Później graliśmy na specjalnych, kolorowych instrumentach bum bum rurkach. Po obiedzie  strzelaliśmy z łuków i zrobiliśmy flagę naszego obozu. Wieczorem wybraliśmy się na integracyjne ognisko. Było super! Graliśmy w gry, jedliśmy kiełbaski i śpiewaliśmy. Nie możemy doczekać się kolejnego dnia!

Summer Challenge, grupa Pani Weroniki W.
Dzisiaj rozpoczęliśmy dzień od strzelnicy paintballowej. Na koniec zajęć była rywalizacja dziewczyn i chłopców. Tym razem zwyciężyli nasi koledzy. Pierwsze plażowanie na Kulce przebiegło rewelacyjnie. Park linowy okazał się najlepszą atrakcją dnia. Pod wieczór rozegraliśmy terenową grę na ośrodku. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z pieczeniem kiełbasek i ciekawymi zabawami.

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny J.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od wspinania się na wieżę ze skrzynek. Każdy z nas podjął się wyzwania i wspiął się najwyżej, jak potrafił. Następnie wybraliśmy się na plażę, aby się wykąpać i pograć w karty. Po obiedzie graliśmy w korfball, chodziliśmy także na szczudłach. Jednemu z nas udało się przejść przez całe boisko! Wieczór spędziliśmy przy ognisku, piekąc kiełbaski oraz grając w różnorodne gry integracyjne. Ciekawe, co czeka nas jutro!

VIP, grupa Pani Małgorzaty W.
Dzień rozpoczęliśmy od survivalu w lesie. Poznaliśmy podstawy survivalu oraz jego rodzaje. Nauczyliśmy się również budować schronienie z użyciem wojskowej pałatki. Aby odpocząć, po zajęciach poszliśmy na plażę. Zażyliśmy kąpieli wodnej i słonecznej. Po plaży nastąpił czas na gry z różnych zakątków świata. Ciekawym zajęciem był żyroskop. Mogliśmy poczuć się jak astronauta podczas startu rakiety kosmicznej. Na koniec dnia poszliśmy na wieczorne spotkanie przy ognisku, na którym piekliśmy kiełbaski i graliśmy w gry.

VIP, grupa Pani Karoliny W.
Dzień rozpoczęliśmy od Błędnego Azymutu, czyli gry terenowej, podczas której nauczyliśmy się wyznaczać azymut używając do tego kompasu. Pogoda dopisała i mogliśmy dziś zażyć kąpieli oraz wypoczynku na plaży. Najbardziej podobał nam się dziś park linowy. Dzień zakończyliśmy ogniskiem i wspólnymi zabawami.