RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2021

Turnus III (18.07-28.07.2021)

Dzień 4 - Bawimy się na okrągło

Dodany: 2021.07.21

#CampGirl, grupa Pani Urszuli R.
Dzisiejszy dzień był pełen wrażeń. Na początku grałyśmy w kalambury. Później tworzyłyśmy różne budowle takie jak wieże i zamki z kolorowych patyczków. Następnie udałyśmy się po moc wrażeń na żyroskop, czyli symulator lotów kosmicznych. Po południu wzięłyśmy udział w Akcji Integracji, podczas której odbyły się takie konkurencje jak wielospodnie, wielonarty, przeciąganie liny. Udałyśmy się także na przeprawę rowerami wodnymi po malowniczym jeziorze Łęsk. Na koniec dnia stworzyłyśmy rzeźby z gliny, które będą stanowić świetną pamiątkę po kolonii.

22 Przygody, grupa Pani Pauliny K.
Poranek zaczęliśmy grą w zbijaka, a następnie graliśmy w głuchy telefon. Odbył się również nasz grupowy casting do talent show. Następnie braliśmy udział w grze terenowej Tajna Misja na terenie ośrodka. Po obiedzie poszliśmy na plażowanie. W międzyczasie graliśmy w mafię. Wieczorem grzaliśmy się przy ognisku i piekliśmy kiełbaski.

33 Przygody, grupa Pani Kamili W.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od wyprawy na rowerkach wodnych po naszym malowniczym jeziorze Łęsk, a następnie naszym zadaniem było budowanie jak największych i najdziwniejszych budowli z patyczków, czyli bambonada. Pod czujnym okiem pana instruktora uczyliśmy strzelać z wiatrówek. Po obiedzie mieliśmy możliwość robienia baniek w rozmiarze XXL. Wieczór spędziliśmy przy ognisku piekąc kiełbaski i dobrze się bawiąc.

33 Przygody, grupa Pani Igi W.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od zajęć z pierwszej pomocy, potem zagraliśmy w grę terenową, podczas której musieliśmy uratować jednego z uczestników. Później poszliśmy na plażę, kąpaliśmy się, graliśmy w karty i gry planszowe. Następnie mieliśmy okazję wziąć udział w zajęciach, w czasie których chodziliśmy na szczudłach oraz nauczyliśmy się jeździć na dziwnym rowerze. Każdemu z nas wychodziło to bardzo dobrze. Potem graliśmy w gry pochodzące z różnych zakątków świata. To było bardzo ciekawe doświadczenie. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z pieczeniem kiełbasek, podczas którego śpiewaliśmy i graliśmy w różne gry.

33 Przygody, grupa Pani Laury S.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od bambonady. Tworzyliśmy niesamowite budowle z klocków. Pomogła nam w tym nasza bujna wyobraźnia. Następnie poszliśmy na kajaki, na których płynęliśmy brzegiem jeziora. Kolejną atrakcją były ogromne bańki mydlane. Po obiedzie i przerwie obiadowej skakaliśmy na ogromnych trampolinach. Dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem, integracją z innymi grupami oraz pieczeniem kiełbasek.

Adrenalina, grupa Pani Aleksandry Ś.
Od rana udaliśmy się na poligon, na którym czekały na nas różne atrakcje. Między innymi mieliśmy przejażdżkę quadem po trudnym terenie, off road pojazdem yamaha viking, zabawę dmuchaną kulą i przejażdżkę pojazdem elektrycznym segway. Poszliśmy również na plażę, na której mogliśmy zażyć kąpieli w jeziorze i zrelaksować się. Nauczyliśmy się także wyznaczać azymut przy użyciu kompasu.

Adrenalina, grupa Pani Moniki D.
Kolejny dzień wyspani i najedzeni rozpoczęliśmy od wyjścia na poligon. Pierwszą naszą atrakcją była jazda na quadach. Potem zmierzyliśmy się z zorbą. Pchanie dużej kuli okazało się wyzwaniem, któremu podołaliśmy! Przejażdżka vikingiem i segwayem dostarczyła nam wielu niezapomnianych  wrażeń. Po południu poszliśmy na strzelnicę paintballową. Przeprowadziliśmy drużynowe rozgrywki o uścisk mistrza. Wieczór spędziliśmy grając w kalambury, które dostarczyły nam wiele uśmiechu na twarzy. Marki samochodów okazały się mocną stroną męskiej części Adrenaliny.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Anny Z.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy skacząc na eurobungee oraz wykonując akrobacje z zabezpieczeniem. Następnie doskonaliliśmy swoje techniki pływackie, a później przeprawiliśmy się smoczą łodzią przez jezioro Łęsk. Uczyliśmy się dziś jeździć na dziwnym rowerze i chodzić na szczudłach w ramach zajęć cyrkowych. Dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem z pieczeniem kiełbasek.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Emilii S.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od zajęć łuczniczych, na których uczyliśmy się trafiać do celu łukami. Następnie miały miejsce zajęcia pływackie oraz pływanie na kajakach turystycznych. Po obiedzie odbył się turniej piłki nożnej oraz gra terenowa Błędny Azymut. Wieczorem odbyło się ognisko z pieczeniem smacznych kiełbasek.

BFF, grupa Pani Patrycji B.
Rano wstałyśmy w bardzo dobrym humorze czekając na pierwsze zajęcia. Po pysznym śniadaniu odbyły się zajęcia decoupage, a potem uczyłyśmy się malować sprayem graffiti. W wolnej chwili udałyśmy się nad jezioro, aby uprawiać nasz ulubiony sport jakim jest wygrzewanie się w promieniach kulkowego słońca. Następnie poznałyśmy historię teatru i zgłębiłyśmy wiedzę o pracy aktorów. Wieczorem pełne energii tańczyłyśmy na dyskotece w Cool Clubie.

Cztery Żywioły, grupa Pani Natalii K.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od gry pod nazwą Awantura o Wiedzę. Grupa czerwonych wygrała mając na koncie 24 tysiące. Odwiedziliśmy również las poznając wiele ciekawostek na jego temat. Po obiedzie pływaliśmy kajakami, a następnie robiliśmy witraże z żywiołem. Dzień zakończyliśmy ogniskiem, przy którym piekliśmy kiełbaski i graliśmy w bitwę na głosy.

Fort Kulka, grupa Pani Oliwii M.
Dzień zaczął się pływaniem na smoczej łodzi, na której wiosłowaliśmy w rytm wybijany na bębnie. Później udaliśmy się do lasu, aby poznać techniki sztuki przetrwania. Podczas zajęć z survivalu nauczyliśmy się budować schronienie. Przed obiadem doskonaliliśmy swój warsztat pływacki. Następnie zagraliśmy w grę Awantura o Wiedzę. Wieczorem po kolacji odbyło się ognisko z pieczeniem kiełbasek i ciekawymi grami.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Zofii M.
Dzień rozpoczęliśmy od nauki strzelania blasterem na strzelnicy paintballowej. Następnie przyszedł czas na relaks podczas plażowania i kąpieli w jeziorze. Później odbyła się nauka survivalu oraz budowa wioski Ewoków z pałatki w pobliskim lesie. Dzień zakończyliśmy grą w korfball oraz dyskoteką, na której świetnie się bawiliśmy. Dzień był pełen wrażeń i z niecierpliwością czekamy na kolejne atrakcje.

Harry Potter, grupa Pani Emilii S.
Dziś rano stworzyłyśmy płaskorzeźby ze sznurka i papieru przedstawiające magiczne zwierzęta. Następnie wyczarowałyśmy Zgredki i inne postacie z masy solnej. Później tworzyłyśmy gigantyczne magiczne budowle. Po pysznym obiedzie poszłyśmy na plażę i mogłyśmy pod okiem ratownika doskonalić naszą technikę pływania. Wieczorem bawiłyśmy się przy ognisku grając w gry integracyjne oraz piekąc kiełbaski.

Harry Potter, grupa Pani Natalii Ż.
Dzisiaj po śniadaniu od razu wyruszyliśmy na nasz magiczny test sprawności na parku linowym. Później wyczarowaliśmy niesamowite bańki XXL, które potrafiły zmieścić nawet nasze osoby! Po dużej dawcę magii sprawdziliśmy naszą celność przy strzelaniu z łuku Archery Soft. Zaspokoiliśmy nasz głód przepysznym obiadem, po którym wyruszyliśmy na magiczne pływanie z kałamarnicą. Było niesamowicie! Koniec dnia spędziliśmy rozgrzewając się przy ognisku.

Kraina Smyka, grupa Pani Anny D.
To był kolejny szalony dzień. Po pysznym śniadaniu graliśmy na boisku w różne gry z piłką i innymi rekwizytami. Następnie korzystaliśmy z atrakcji zwanej eurobungee. Nigdy wcześniej tak wysoko nie skakaliśmy! Znaleźliśmy też prezent na urodziny Kubusia Puchatka. Na koniec dnia odwiedziliśmy wesołe laboratorium i zrobiliśmy dużo eksperymentów.

Kulka na Okrągło, grupa Pani Julii O.
Nowy dzień, nowe przygody! Dzień rozpoczęliśmy od treningu kosmonautów na żyroskopie. Następnie bawiliśmy się grami w rozmiarze XXL. Po obiedzie ćwiczyliśmy celność strzelając z łuków. Później graliśmy w unihokeja, a nasz dzień zakończyła gra terenowa Enigma.

Kulka na Okrągło, grupa Pana Krzysztofa K.
Czwarty dzień na Kulce rozpoczęliśmy od przejścia parku linowego. Każdy z nas pokonał wszystkie przygotowane na trasie przeszkody. Po tak energicznym poranku wybraliśmy się na plażę, gdzie mogliśmy się opalać i pływać. Po sycącym obiedzie nadszedł czas na pierwszą leśna przygodę w naszym planie, czyli lekcję survivalu, podczas której budowaliśmy nasze pierwsze w życiu obozowiska. Nasz dzień zakończyliśmy miniturniejem unihokeja.

Kulka Open, grupa Pani Martyny B.
Dzisiejszy dzień upłynął bardzo ciekawie, ponieważ po śniadaniu robiliśmy bransoletki z paracordu, które wyszły piękne. Następnie udaliśmy się na plażę, aby chwytać promienie słoneczne. Później było strzelanie z paintballa do tarczy. Po pysznym obiedzie poszliśmy na paintball, tym razem była to zabawa na otwartym polu. Po kolacji był czas na siatkówkę, a następnie wspólne śpiewy i relaks przy ognisku.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Kacpra W.
Kolejny dzień zaczęliśmy od gier integracyjnych oraz paintballu. Po zaciętej i długiej rozgrywce poszliśmy się na plażę odpocząć i popływać. Po kilku zabawach budowaliśmy wieżę ze skrzynek. Na zakończenie dnia było strzelanie z łuku oraz gra w mafię, którą bardzo polubiła nasza grupa.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Michała A.
Dziś wybraliśmy się na poligon, na którym spędziliśmy pierwszą część dnia. Przejechaliśmy się pojazdem terenowym typu viking oraz quadami. Pokonaliśmy tor przeszkód na segwayu oraz pobawiliśmy się w zorbing i wróciliśmy na obiad. Następnie zagraliśmy mecz siatkówki oraz sprawdziliśmy swoją celność podczas zajęć z wiatrówek. Na koniec dnia wspinaliśmy się jak najwyżej po wieży skonstruowanej ze skrzynek.

Pierwszą część dzisiejszego dnia spędziliśmy na poligonie nieopodal naszego ośrodka. Mieliśmy możliwość skorzystania z wielu atrakcji. Później podjęliśmy się jazdy segwayem po torze znajdującym się na trudnym terenie. Następnie udaliśmy się na tor do jazdy quadem, na którym każdy mógł spróbować swoich sił. Po pysznym obiedzie wzięliśmy udział w teoretycznych i praktycznych zajęciach z pierwszej pomocy. Następnie jeździliśmy quadem yamaha po torze znajdującym się na terenie ośrodka wypoczynkowego Kulka. Następnie udaliśmy się na park linowy, na którym mogliśmy spróbować swoich sił na dwóch trasach o zróżnicowanym poziomie trudności.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Pauliny B.
Tego dnia wybraliśmy się na poligon. Test na równowagę na seqwayu wyszedł nam świetnie. Zrobiliśmy również okrążenia na vikingu oraz quadach. Po obiedzie zagraliśmy w siatkówkę. Czekał na nas również park linowy, a po kolacji uratowaliśmy Rannego Lotnika na grze terenowej.

Projekt Kulka, grupa Pani Luizy R.
Kolejny dzień zabawy na okrągło zaczął się dla nas w lesie na podstawach nauki survivalu. Pan Wiktor opowiadał jakie umiejętności i techniki są niezbędne, aby przetrwać w lesie. Zbudowałyśmy namiot z pałatki. Potem korzystaliśmy z uroków jeziora pływając smoczą łodzią w rytm wybijany na bębnie. Następnie był nasz wyczekany park linowy! Po obiedzie grałyśmy w piłkę. Dzień okazał się bardzo dynamiczny i atrakcyjny.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Agaty R.
Kolejny dzień w Kulce rozpoczęliśmy od wspólnych gier i zabaw, a następnie uczestniczyliśmy w zajęciach Ranny Lotnik. Poznaliśmy tam zasady pierwszej pomocy i zbudowaliśmy nosze z przedmiotów znalezionych w lesie. Kolejny blok zajęć spędziliśmy na plaży, na której bawiliśmy się w wodzie i wygrzewaliśmy się w słońcu. Po obiedzie mieliśmy zajęcia pełne adrenaliny, jeździliśmy na quadach, a wieczorem przy dźwiękach muzyki bawiliśmy się na dyskotece.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Kingi B.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy wodną przygodą z kajakami po jeziorze Łęsk. Następnie skakaliśmy na trampolinach, a później doskonaliliśmy techniki pływackie pod okiem ratownika. Po obiedzie udaliśmy się na walki gladiatorów, podczas których spróbowaliśmy swoich sił w nietypowej rywalizacji. Wieczorem przy ognisku graliśmy w gry integracyjne oraz piekliśmy kiełbaski.

Summer Challenge, grupa Pani Weroniki F.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od szyfrowania wiadomości, czyli gry Enigma. Następnie ćwiczyliśmy nasze wcześniej zdobyte umiejętności łucznicze na Archery Challenge. Później dla chwili relaksu wybraliśmy się na plażę. Po obiedzie jeździliśmy dwukołowymi pojazdami po wyznaczonym torze. Były to segwaye. Następnie zagraliśmy w mafię ćwicząc przy tym sztukę logicznego argumentowania. Po kolacji natomiast wybraliśmy się na dyskotekę. To był super dzień!

Summer Challenge, grupa Pani Weroniki W.
Wędrując po lesie dotarliśmy na poligon. Na miejscu naszym oczom ukazały się segwaye, zorba, quady i viking, którego nie mogliśmy się doczekać od samego początku. Wrażenia były nie do opisania. Po powrocie z poligonu udaliśmy się na plażę. Niektórzy budowali zamki z piasku, inni natomiast wybrali kąpiel w jeziorze. Pod koniec dnia udaliśmy się na eurobungee. To był kolejny idealny dzień na Kulce.

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny J.
Dzisiejsze pierwsze zajęcia były bardzo ekscytujące, ponieważ wchodziliśmy na ściankę wspinaczkową. Niektórzy z nas weszli nawet na sam szczyt! Następnie poszliśmy na plażę a jeszcze później przeprowadziliśmy walkę gladiatorów. Odbyła się ona na specjalnej macie, a biliśmy się lancami. Po obiedzie mieliśmy pełen emocji mecz passballu. Wieczór spędziliśmy bawiąc się na dyskotece. Nie możemy się doczekać jutra.

VIP, grupa Pani Małgorzaty W.
Dzisiejszy dzień rozpoczął się bardzo aktywnie. Od rana byliśmy na poligonie. Próbowaliśmy swoich sił na segwayach, następnie zmierzyliśmy się z toczeniem wielkiej dmuchanej kuli na czas. Stawiliśmy czoła quadom na trudnym terenie oraz off road pojazdem yamaha viking. Po południu wybraliśmy się popływać kajakami po jeziorze Łęsk. Dzień zakończyliśmy walkami gladiatorów. Używaliśmy specjalnych gumowych lancy, przy pomocy których rywalizowaliśmy na kolorowej macie.

VIP, grupa Pani Karoliny W.
Poligon był pierwszą dzisiejszą atrakcją. Mieliśmy okazję przejechać się quadem, segwayem, był też off road pojazdem yamaha viking, a także zabawy dmuchaną kulą. Po obiedzie udaliśmy się na plażę zażyć kąpieli. Dzień zakończyliśmy ucząc się strzelać z łuków.