RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2021

Turnus III (18.07-28.07.2021)

Dzień 5 - Zabawie nie ma końca

Dodany: 2021.07.22

#CampGirl, grupa Pani Urszuli R.
Dzisiejszy dzień z pewnością możemy zaliczyć do udanych! Na początku wykonałyśmy piękne, kolorowe witraże. Następnie udałyśmy się na plażę, gdzie kąpałyśmy się i grałyśmy w uno. Wieczorem nauczyłyśmy się chodzić na szczudłach oraz jeździć dziwnym rowerem. Na sam koniec dnia wzięłyśmy udział w eliminacjach, które wyłoniły naszych reprezentantów z pawilonu na Wieczór Talentów. Nie możemy się doczekać kolejnego dnia!

22 Przygody, grupa Pani Pauliny K.
Dzisiejszy słoneczny dzień zaczęliśmy od zajęć koszykówki. Mieliśmy rozgrzewkę i zabawy z piłką. Następnie udaliśmy się na plażę pokąpać się. Później tworzyliśmy zwierzęta techniką origami. Zrobiliśmy pieski, kotki oraz łabędzie. Po obiedzie odpoczywaliśmy na plaży, a później były kalambury. Wieczorem uczyliśmy się jeździć na dziwnym rowerze i poszliśmy na grę terenowa Mafia.

33 Przygody, grupa Pani Kamili W.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od odpoczynku i zabaw nad jeziorem, jak również mieliśmy możliwość doskonalić nasze umiejętności pływania pod czujnym okiem naszych ratowników. Następnie udaliśmy się na park linowy, który był najbardziej wyczekiwaną przez nas atrakcją. Po obiedzie mieliśmy castingi do Talent Show, wybraliśmy zespół, który będzie nas reprezentował. Urządziliśmy sobie również turniej zbijaka, a wieczorem udaliśmy się do lasu na grę terenową Mafia.

33 Przygody, grupa Pani Igi W.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od jazdy na quadach. Każdy z nas miał okazje przejechać kilka kółek na prawdę trudnym torze. Ale udało nam się! Potem robiliśmy obrazy niespotykaną metodą zwaną quilling. Następne braliśmy udział w grze terenowej Tajna Misja. Naszą misją było znalezienie bomby i uratowanie całego obozu Kulka. Korzystając z pięknej pogody poszliśmy na plażę, gdzie kąpaliśmy się i graliśmy w różne gry planszowe. Później kibicowaliśmy drużynom podczas turnieju piłki nożnej. Wszystkie mecze były bardzo wyrównane. Na koniec dnia poszliśmy na grę terenową Mafia.

33 Przygody, grupa Pani Laury S.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od gry terenowej Bitwa Plemion. W ramach odpoczynku poszliśmy na plażę kapać się i doskonalić swoje techniki pływackie. Po odpoczynku każdy z nas zrobił swojego poduszaka, a kreatywność i pomysłowość dały nam jeszcze więcej możliwości. Po obiedzie przeszliśmy się na plażę i spędzaliśmy czas na rozmowach i dalszym poznawaniu siebie nawzajem. Dzień zakończyliśmy pyszną kolacją i grą terenową o nazwie Mafia.

Adrenalina, grupa Pani Aleksandry Ś.
Poranek zaczęliśmy od poznania taktyki i strategii. Z użyciem imitacji broni pokonaliśmy trasę poza ośrodkiem, gdzie poznaliśmy zasady poruszania się w danych szykach i formacjach. Poznaliśmy również genezę graffiti. Tworzyliśmy projekty, które następnie przenieśliśmy na specjalnie przygotowaną ścianę. Mieliśmy okazje też doskonalić podstawowe style pływackie. A kolejny świetny dzień kolonii zakończyliśmy dyskoteką.

Adrenalina, grupa Pani Moniki D.
Piąty dzień rozpoczęliśmy od strzelania z łuku. Po ćwiczeniu swojej celności przyszedł czas na zmierzenie się z wysokością i kontrolą równowagi. Każdy z nas mógł zbudować wieżę ze skrzynek i wspiąć się po niej. Naszą grupową kaskaderką okazała się być Ala, która zbudowała wieżę z aż 16 skrzynek. Popołudnie spędziliśmy na plaży. Kąpiele i gry podczas plażowania dały nam wiele radości. Dziś mieliśmy także dyskotekę, na której razem bawiliśmy się świetnie.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Anny Z.
Dziś pływaliśmy kajakami turystycznymi, a następnie kąpaliśmy się w jeziorze. Nauczyliśmy się podstaw pierwszej pomocy i sprawdziliśmy swoją wiedzę podczas gry terenowej. Dziś odbył się również finał obozowych mistrzostw piłki nożnej, podczas którego dopingowaliśmy naszą reprezentację. Po południu zorganizowaliśmy sobie seans filmowy. Wieczorem wyruszyliśmy do lasu na grę terenową Mafia.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Emilii S.
Dziś o poranku odbył się spacer po lesie, na którym zdobyliśmy wiele ważnych informacji dotyczących zwierząt i roślin. Następnie rzucaliśmy frisbee oraz graliśmy w różne gry sportowe i karciane. Tuż przed obiadem odbyły się zajęcia z survivalu, gdzie nauczyliśmy się konstruować schronienie z pałatki. O godzinie 16:00 odbyły się zawody łucznicze, które nam się bardzo podobały. A wieczorem udaliśmy się na nocną grę terenową Mafia.

BFF, grupa Pani Patrycji B.
Dzień rozpoczęłyśmy od nauki poruszania się na segwayu. Później spędziłyśmy dużo czasu na jeziorze, gdzie pływałyśmy na rowerkach wodnych. Na kolejnych zajęciach sprawdzałyśmy naszą celność w zajęciach ze strzelania z łuków. Później odpoczywałyśmy i pływałyśmy w jeziorze. Wieczorem odbył się Wieczór Rozrywkowy z kinem plenerowym, a na zakończenie dnia udałyśmy się na nocna grę terenową poszukując kopert Mafii, której trasy wyznaczały nam świetliki.

Cztery Żywioły, grupa Pani Natalii K.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy survivalem, na którym nauczyliśmy się rozpalać ogień poprzez krzesiwo oraz filtrować wodę za pomocą rzeczy znalezionych w lesie. Skorzystaliśmy również z pięknej pogody kąpiąc się na plaży a potem pływając kajakami sit on top. Dzień zakończyliśmy śpiewając karaoke.

Fort Kulka, grupa Pani Oliwii M.
Dzisiaj po porannym rozruchu i śniadaniu poranek rozpoczęliśmy od zajęć w parku linowym. Staraliśmy się pokonać łatwą trasę parku linowego, a część z nas podjęła się także tej o wyższym poziomie. Następnie udaliśmy się na plażę, by wypocząć i popływać. Przed obiadem mieliśmy okazję pojeździć na quadzie pod czujnym okiem instruktora. Wieczorem odbyliśmy szkolenie i grę terenową opartą na pierwszej pomocy, a przed snem kibicowaliśmy finalistom turnieju piłki nożnej Kulka Cup.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Zofii M.
Dzień rozpoczęliśmy od zdobycia kolejnej sprawności rycerza Jedi na ściance wspinaczkowej. Następnie rozpoczęliśmy plażowanie, które bardzo nas zrelaksowało. Później wybraliśmy się na trening nieważkości podczas skoków na eurobungee. Potem wzięliśmy udział w kosmicznym cyrku, podczas którego nauczyliśmy się chodzić na szczudłach. Był to bardzo relaksujący a zarazem ekscytujący dzień.

Harry Potter, grupa Pani Emilii S.
Dziś rano bawiłyśmy się w kalambury z hasłami z Harry’ego Pottera. Następnie grałyśmy w quidditcha. Później robiłyśmy bransoletki z paracordu. Po pysznym obiedzie odbyła się gra terenowa, podczas której miałyśmy za zadanie uwolnić Syriusza Blacka. Na koniec dnia kibicowałyśmy zawodnikom mistrzostw Kulki w piłce nożnej i grałyśmy w mafię.

Harry Potter, grupa Pani Natalii Ż.
Dzisiaj z samego rana, zaraz po śniadaniu, ruszyliśmy na opalanie w pięknym słońcu. Zaraz po tym mieliśmy niesamowitą lekcje eliksirów z profesorem Snapem, który nauczył nas podstaw chemii. Następnie mieliśmy niesamowitą grę terenową, podczas której musieliśmy się zmierzyć z wieloma zadaniami, żeby odnaleźć Syriusza Blacka. Po pysznym obiedzie ponownie skorzystaliśmy z cudownego słońca na magicznej plaży. Następnie zaspokoiliśmy nasz głód wyśmienitą kolacją i ruszyliśmy tworzyć własnego Zgredka. Dzień był magiczny i pełen wrażeń.

Kraina Smyka, grupa Pani Anny D.
Dzisiejszy dzień rozpoczął się od mega gier, czy jengi i twistera w rozmiarze XXL. Następnie mieliśmy okazję wcielić się w rolę detektywa i rozwikłać zagadkę zaginionej pokojówki. Spróbowaliśmy także stworzyć gigantyczne bańki mydlane, które goniliśmy i łapaliśmy. Na koniec dnia zorganizowaliśmy eliminacje do kulkowego konkursu talentów, by wyłonić kandydatów na turniej z naszego pawilonu.

Kulka na Okrągło, grupa Pani Julii O.
Kolejny dzień kolonii na Kulce rozpoczęliśmy zabawami grupowymi na świeżym powietrzu. Następnie wybraliśmy się nad jezioro, by zrelaksować się na plaży. Później podzieliliśmy się na grupy i graliśmy w gry z piłkami. Po obiedzie braliśmy udział w zumbatomic, czyli zajęciach tanecznych, a po kolacji odbył się pokaz talentów, na którym wyłoniliśmy reprezentantów z naszego pawilonu na kolonijny konkurs talentów.

Kulka na Okrągło, grupa Pana Krzysztofa K.
Dzisiejszego dnia zmierzyliśmy się z nieziemską przygodą, jaką był symulator kosmiczny, na którym mogliśmy się poczuć jak prawdziwi astronauci. Po kosmicznej przygodzie wybraliśmy się na wycieczkę rowerkami wodnymi po jeziorze Łęsk, a po powrocie na brzeg znaleźliśmy także czas na plażowanie i kąpiele. A wieczorem mieliśmy okazję wcielić się w żołnierzy i poznać tajniki musztry wojskowej.

Kulka Open, grupa Pani Martyny B.
Dzisiejszy dzień upłynął bardzo ciekawie, ponieważ zaczęliśmy od robienia origami. Było to dla nas bardzo interesujące oraz kreatywne zadanie. Następnie wyruszyliśmy na trzygodzinną wyprawę kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk, gdzie wiosłowaliśmy oraz łapaliśmy promienie słoneczne. Po obiedzie przyszedł czas na podchody, które odbywały się w lesie. Po smacznej kolacji była pora na wieczór z muzyką. Następnie była nocna wyprawa do lasu na grę terenową Mafia.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Kacpra W.
Piąty dzień zaczęliśmy od porannej rozgrzewki. Po śniadaniu udaliśmy się pod namioty, aby zagrać w terra motto. Następnie udaliśmy się na park linowy. Niektórym udało się przejść trasy nawet po trzy razy. Po parku linowym poszliśmy na strzelnicę paintballową, doskonaląc technikę strzelania oraz taktykę do walki. Przed obiadem zagraliśmy jeszcze w kilka gier. Następnie poszliśmy na plażę popływać i wypocząć. Resztę dnia spędziliśmy na wspólnych zabawach oraz grając w paintball.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Michała A.
Dzień rozpoczęliśmy zajęciami na temat taktyki i strategii. Wiedzę tam zdobytą użyjemy jeszcze wiele razy podczas tej kolonii. Później rozegraliśmy niezwykle zacięty mecz siatkówki. Po obiedzie udaliśmy się na zasłużony odpoczynek na plaży, gdzie poopalaliśmy się, pograliśmy w karty i popływaliśmy. Wybraliśmy się także w rejs smoczą łodzią po jeziorze. Na koniec dnia wzięliśmy udział w dynamicznym treningu snajperskim przy użyciu markerów do paintballu.

Dzień rozpoczęliśmy od dynamicznego treningu strzeleckiego na polu do paintballu. Za zadanie mieliśmy strącić butelki z wodą przy użyciu markerów do paintballu, pozostając ukrytym w bunkrze, aby następnie zmienić swoje położenie i trafiać w kolejne cele. Następnie wzięliśmy udział w zajęciach ze strategii oraz taktyki wojskowej. Po zdobyciu wiedzy teoretycznej udaliśmy się poza teren ośrodka, by wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce i ćwiczyć szyki obronne oraz reakcje na konkretne komendy. Później wzięliśmy udział w taktycznej grze terenowej Szpion na terenie ośrodka. Następnie wzięliśmy udział w zajęciach z survivalu, gdzie poznaliśmy sposoby pozyskiwania wody oraz wzniecania ognia. W godzinach wieczornych obejrzeliśmy finał kulkowego turnieju piłki nożnej.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Pauliny B.
Poranek z survivalem pokazał nam, jak bardzo wymagającym zadaniem jest szukanie wody w ekstremalnych warunkach. Nauczyliśmy się robić filtr wodny, zapoznaliśmy się z rodzajami ognisk oraz nauczyliśmy się je rozpalać. Zagraliśmy w Awanturę o Wiedzę, gdzie sprawdziliśmy swoją wiedzę w wielu kategoriach. Opanowaliśmy strategię i taktykę wojskowa, a na koniec dnia zagraliśmy w grę terenową Błędny Azymut z użyciem kompasów.

Projekt Kulka, grupa Pani Luizy R.
Kolejny dzień zabawy rozpoczęliśmy ponownie na wodzie, tym razem kajaki sit on top. Pływałyśmy solo po jeziorze w pięknym słońcu łapiąc energię na resztę dnia. Po lekkim zmęczeniu zostałyśmy nad jeziorkiem na odpoczynek, plażowanie i opalanie. Następnie przyszedł czas na grę terenową Enigma. Uczyłyśmy się szyfrować i rozszyfrowywać tajne wiadomości. Dla siebie nawzajem również przygotowaliśmy zagadki, które migiem rozwiązywałyśmy. W dzisiejszym planie znalazł się też czas na planszówki, które pochłaniają nas maksymalnie! A wieczorem Mafia w terenie. I znów łamigłówki połączone ze spacerem przed snem. Czekamy już na jutrzejsze zabawy.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Agaty R.
Dzień rozpoczęliśmy od strzelania z łuku do celu. Zajęcia sprawiły nam dużo radości, a w oczekiwaniu na swoją kolejkę obserwowaliśmy wiewiórki. Kolejnymi atrakcjami były gry i zabawy na plaży oraz spacer po lesie. Zdobyliśmy tam ciekawe informacje o zielonych terenach naszego kraju. Po południu czas spędziliśmy na wspólnych grach i zabawach z piłką, a u młodych kadetek odbył się wieczór fryzur.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Kingi B.
Dzień rozpoczęliśmy od wspinaczki na wieżę zbudowaną ze skrzynek. Następnie poszliśmy na plażę, opalaliśmy się i kąpaliśmy w jeziorze. Potem przyszedł czas na unihokeja. Podzieleni na cztery drużyny rozgrywaliśmy krótkie mecze według zasady każdy z każdym. Po obiedzie obył się seans, na którym wspólnie oglądaliśmy film. Wieczorem graliśmy w gry integracyjne oraz piłkę nożną.

Summer Challenge, grupa Pani Weroniki F.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy w bojowym nastroju. Mieliśmy paintball, a następnie jeździliśmy po wyznaczonym torze quadami. Następnie zagraliśmy w grę francuską, żeby poznać lepiej ośrodek i uczestników kolonii. Po obiedzie część z nas wybrała się na plażę, a druga na zajęcia fakultatywne, czyli żyroskop i ściankę wspinaczkową. Po kolacji zagraliśmy w siatkówkę i poszliśmy do lasu na grę terenową Mafia, żeby znaleźć winnego napadu na sklep jubilerski. Co to były za emocje! Nie możemy się już doczekać jutrzejszego dnia, mamy nadzieję też pełnego wrażeń!

Summer Challenge, grupa Pani Weroniki W.
Z samego rana udaliśmy się nad jezioro. Czekał tam pan ratownik, który zaprosił nas na wyprawę rowerkami wodnymi. Udając się później na boisko zagraliśmy w korfball. Kolejną atrakcją była Enigma, czyli nauka szyfrowania słów, co wykorzystaliśmy w praktyce podczas zabawy. Oczywiście wybraliśmy się również na plaże, gdzie przygotowaliśmy zadania na jutrzejszą grę terenową. Pod wieczór odbyła się dyskoteka. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową Mafia, wspólnymi siłami odnaleźliśmy przestępcę.

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny J.
Dzisiaj na pierwszych zajęciach musieliśmy wykazać się umiejętnościami z terenoznawstwa. Posługując się kompasem i obliczając azymuty znajdowaliśmy karteczki z liczbami, które później naprowadzały nas na zagadki. Po ich odgadnięciu dostawaliśmy literki, które układały się w hasło. Następnie jeździliśmy na specjalnym torze dwukołowym segwayem. Później rozegraliśmy mecz w wodzie, była to pewna forma gry w piłkę ręczną. Po obiedzie kilka osób z naszej grupy wzięło udział w fakultetach, wchodząc na ściankę oraz trenując na żyroskopie. Wieczór spędziliśmy na grze terenowej w lesie. Co za dzień!

VIP, grupa Pani Małgorzaty W.
Dzisiejszy poranek rozpoczęliśmy zajęciami Ranny Lotnik, które dotyczyły pierwszej pomocy. Kolejnym etapem tych zajęć była gra fabularyzowana. Następne zajęcia polegały na wyznaczeniu azymutu przy użyciu kompasu oraz rozwiązywaniu specjalnych zagadek. Po obiedzie graliśmy w mega gry, czyli mega jengę i mega twistera. Po południu poznaliśmy tajniki survivalu. Rozpalaliśmy ognisko i poznaliśmy sposoby na pozyskiwanie wody. Dzisiejszy dzień zakończyliśmy dyskoteką w Cool Clubie.

VIP, grupa Pani Karoliny W.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy skokami eurobungee. Duże emocje zapewniła nam także strzelnica paintballowa. Rozgraliśmy mecz piłki nożnej w specjalnych strojach, a później wspinaliśmy się na budowaną przez nas wieżę ze skrzynek. Dzień zakończył się dyskoteką.