RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2021

Turnus III (18.07-28.07.2021)

Dzień 6 - Super zabawa i ciekawe wyzwania

Dodany: 2021.07.23

#CampGirl, grupa Pani Urszuli R.
Kolejny dzień pełen wrażeń za nami! Na początku rozegrałyśmy turniej w dwa ognie. Później wzięłyśmy udział w warsztatach teatralnych. Świetnie bawiłyśmy się podczas baloniady, czyli siatkówki przy użyciu balonów napełnionych wodą. Po południu wcieliłyśmy się w rolę detektywów, rozwiązując trudną zagadkę. Następnie wybrałyśmy się po ekstremalne doznania na eurobungee, gdzie niektóre z nas nauczyły się nowej umiejętności – robienia salt. Dzień zakończyłyśmy grą Tropami Wodza. Jesteśmy ciekawe, co przyniesie kolejny dzień.

22 Przygody, grupa Pani Pauliny K.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy grą w chowanego. Następnie udaliśmy się na plażę robić zamki z piasku. Udało się zrobić fajną osadę. Następnie odbyła się Awantura o Wiedzę. Turniej wygrała drużyna czerwona! Po obiedzie graliśmy w baloniadę granatowymi balonami. Po kolacji był casting na Wieczór Talentów. Występowało dużo utalentowanych osób. Na zakończenie dnia odbyła się dyskoteka.

33 Przygody, grupa Pani Kamili W.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od gry terenowej Błędny Azymut, która polegała na szukaniu ukrytych wskazówek na terenie ośrodka za pomocą kompasu. Następnie udaliśmy się w wyprawę kajakami turystycznymi po naszym malowniczym jeziorze Łęsk, a także mieliśmy gry i zabawy z piłką. Po obiedzie poszliśmy odpoczywać ponownie nad jezioro. Natomiast wieczorem udaliśmy się na zabawę taneczną i nie zmarnowaliśmy nawet chwili dobrej zabawy.

33 Przygody, grupa Pani Igi W.
Dzisiaj był bardzo słoneczny dzień, dlatego zaczęliśmy go od rowerków wodnych. Następnie braliśmy udział w grze terenowej Bitwa Plemion. Podczas tej gry poszliśmy do lasu, pani instruktorka podzieliła nas na dwa plemiona a naszym zadaniem było zebrać jak najwięcej flag drużyny przeciwnej. Zajęcia zakończyły się remisem pomiędzy oboma plemionami. Później graliśmy w baloniadę. Za pomocą ręczników przerzucaliśmy w parach napełnione wodą balony, tak aby nie spadły. Pod wieczór miał miejsce casting do Talent Show. Bardzo wszystkim kibicowaliśmy i cieszyliśmy się z tak wielu utalentowanych kolegów. Dzień zakończyliśmy super dyskoteką.

33 Przygody, grupa Pani Laury S.
W dniu dzisiejszym obudziło nas piękne słońce. Od razu wiedzieliśmy, że musimy wykorzystać tę pogodę, więc po sytym śniadaniu poszliśmy na plażę na grę terenową połączoną z elementami nauki zasad pierwszej pomocy. Wróciliśmy do pokoi, przebraliśmy się w stroje i poszliśmy kąpać w jeziorze. Przed samym obiadem zagraliśmy w baloniadą a po posiłku mieliśmy chwilę na odpoczynek. Następną atrakcją była jazda na quadach, dla wielu z nas była to pierwsza styczność z quadem, ale wszyscy odważyli się na niego wsiąść. Dzień zakończyliśmy kolacją i wspólną zabawą na dyskotece.

Adrenalina, grupa Pani Aleksandry Ś.
Kolejny dzień kolonii za nami. Zaczęliśmy go od wyprawy jednoosobowymi kajakami po jeziorze. Po nich zostaliśmy na plaży, by móc złapać słońca i zażyć kąpieli w wodzie. Rozegraliśmy też grę paintballową, podczas której bawiliśmy się świetnie! Podobało nam się również budowanie muru z betonowych bloczków, do których musieliśmy użyć zaprawy i narzędzi budowlanych. Na koniec nauczyliśmy się obsługi GPS-u, za pomocą którego odnajdywaliśmy ukryte zagadki na ośrodku. Pomogło nam to uratować świat przed zagładą!

Adrenalina, grupa Pani Moniki D.
Nie zwalniamy tempa, na Kulce od rana dużo się działo. Zaczęliśmy dzień od wyprawy do lasu i przeżyliśmy swój survival. Dowiedzieliśmy się, jak się skutecznie maskować i mogliśmy na własnej skórze poćwiczyć kamuflaż, który wykorzystaliśmy podczas gry. Dziś skorzystaliśmy też z atrakcji, na którą tyle czekaliśmy. Przyszedł czas na żyroskop. Następnie odbyliśmy walki gladiatorów. Kolejny dzień na Kulce dostarczył nam wiele niezapomnianych wrażeń. Nie możemy się już doczekać jutra...

Aktywne Wakacje, grupa Pani Anny Z.
Dziś wybraliśmy się do lasu na wyprawę przyrodniczą. Następnie byliśmy na plaży, opalaliśmy się i kąpaliśmy. Dowiedzieliśmy się, jak obsługiwać kompas i wzięliśmy udział w grze terenowej Błędny Azymut, która sprawdziła nasze umiejętności. Następnie zrobiliśmy casting do pokazu talentów. Wieczorem rozegraliśmy Archery Challenge, czyli bitwę na łuki.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Emilii S.
Dziś z samego rana udaliśmy się na wyprawę wodną smocza łodzią oraz graliśmy w gry na plaży. Następnie poszliśmy skakać na eurobungee, na co czekaliśmy z niecierpliwością. Po obiedzie rozpoczęliśmy plażowanie oraz piknik nad jeziorem. Wieczorem odbyła się gra terenowa Ranny Lotnik, podczas której zdobyliśmy umiejętności udzielania pierwszej pomocy.

Cztery Żywioły, grupa Pani Natalii K.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od zapoznania się z zasadami bycia eko. Dowiedzieliśmy się również, co zrobić, żeby dbać o środowisko na co dzień. Po tych warsztatach udaliśmy się na plażę w celu doskonalenia technik pływackich. Następną atrakcją były kalambury, wszyscy z łatwością dogadywaliśmy hasła! Po obiedzie skorzystaliśmy z tak pięknej pogody i poszliśmy na przeprawę tratwami. Śmiechom nie było końca! Ten dzień zakończyliśmy zabawą przy muzyce.

Fort Kulka, grupa Pani Oliwii M.
Już półmetek naszej kolonii! Dzień rozpoczęliśmy od nauki strzelania z łuku, wzięliśmy udział w zawodach, które wyłoniły najcelniejszego. Później udaliśmy się na plażowanie i kąpiele. Przed obiadem udaliśmy się na strzelnicę, aby spróbować swoich sił w paintballu i przygotować się technicznie do przyszłej gry terenowej, odbył się również konkurs na najlepiej strzelająca drużynę. Po obiedzie udaliśmy się do lasu, aby poćwiczyć techniki strategii i taktyki wojskowej. Wieczorem po kolacji odbyły się eliminacje do konkursu talentów, a zaraz po nich wyszliśmy poza ośrodek, aby poszerzyć nasza dotychczasową wiedzę na temat survivalu. Nauczyliśmy się filtrować wodę i rozpalać ogniska.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Zofii M.
Dzień rozpoczęliśmy od starcia gwiezdnych gladiatorów, podczas których wyposażeni w gumowe lance i kaski ochronne rywalizowaliśmy na kolorowej macie. Następnie wybraliśmy się na plażę, gdzie spędziliśmy wspaniałe chwile w wodzie. Później zagraliśmy mecz piłki nożnej oraz bawiliśmy się. Kolejnym zajęciem była gra terenowa Bitwą o Planetę Naboo. Za pomocą map i kompasów poszukiwaliśmy królowej Amidali. Dzień był bardzo emocjonujący i nie możemy doczekać się kolejnych zabaw.

Harry Potter, grupa Pani Emilii S.
Dziś rano ćwiczyłyśmy nasze szare komórki razem z profesor Minervą McGonagall, poznałyśmy magiczne sposoby zapamiętywania i rozwiązywałyśmy łamigłówki. Później skorzystałyśmy z ładnej pogody i poszłyśmy na plażę. Następnie zdałyśmy magiczny test sprawności na parku linowym. Wieczorem oglądałyśmy wspólnie przygody Harry’ego Pottera.

Harry Potter, grupa Pani Natalii Ż.
Dzisiaj z samego rana zmierzyliśmy się na ściance wspinaczkowej. Zaraz po tym odpoczęliśmy na plaży przy cudownym słońcu. Następnie ruszyliśmy stworzyć naszego magicznego towarzysza za pomocą sznurka, papieru oraz kredek. Kiedy zjedliśmy pyszny obiad, ruszyliśmy na zajęcia z Minervą McGonagall, podczas których ćwiczyliśmy umiejętność zapamiętywania i uczyliśmy się magicznych sposobów na trudne sprawy. Po kolacji mieliśmy eliminacje do Talent Show a nasz dzień zakończyliśmy kinem plenerowym z Harrym Potterem.

Kraina Smyka, grupa Pani Anny D.
Szósty dzień naszej przygody w Krainie Smyków upłynął nam bardzo szybko. Zaczęliśmy od malowania w chmurach, czyli zabaw z farbami i folią. Zaprojektowaliśmy też własne znaczki, które będziemy mogli nosić lub wręczymy naszym najbliższym. Każdy odważnie zaprezentował swoją przypinkę przed grupą. Na koniec dnia zagraliśmy piosenki na tajemniczym instrumencie zwanym bum bum rurki.

Kulka na Okrągło, grupa Pani Julii O.
Nasz nowy dzień przygód na Kulce rozpoczęły zabawy ruchowe. Następnie wybraliśmy się do lasu, by poznać bliżej mazurską przyrodę. Później udaliśmy się na plażę, korzystać ze sprzyjającej pogody. Po obiedzie wcielaliśmy się w uczestników kolonii o tematyce Harry’ego Pottera i odbył się uroczysty przydział do domów, po którym wspinaliśmy się na ściankę wspinaczkową. Wieczorem zgłębialiśmy tajniki wojskowej musztry, którą polecał nam Obóz Super Militarny.

Kulka na Okrągło, grupa Pana Krzysztofa K.
Szósty dzień upłynął nam pod znakiem zabawy. Po śniadaniu mieliśmy okazję spróbować swoich sił podczas jazdy na segwayu, pokonując tor przeszkód. Następnie pływaliśmy na długo przez nas wyczekiwanych kajakach, każdy z nas przypłynął do brzegu uśmiechnięty. Po przygodzie w kajakach nie zapomnieliśmy, aby odpocząć chwilę na naszej kulkowej plaży i skorzystać z kąpieliska. Nasz dzień zakończyliśmy wizytą na strzelnicy, gdzie każdy z nas strzelał do tarczy z łuku.

Kulka Open, grupa Pani Martyny B.
Dzisiejszy dzień upłynął bardzo ciekawie, ponieważ zaczęliśmy od gry w siatkówkę, a następnie od zajęć ze skrzynkami. Było to dla nas duże wyzwanie. Następnie były zajecia na tratwach na naszym jeziorze Łęsk. Po smacznym obiedzie nadszedł czas na lepienie z gliny, nasze figurki wyszły nam znakomicie. Po kolacji zorganizowaliśmy casting na jutrzejszy pokaz talentów. Wieczorem był czas na zabawę taneczną.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Kacpra W.
Kolejny dzień rozpoczął się od porannej rozgrzewki. Po śniadaniu odbyła się zacięta walka w paintball. Następnie zagraliśmy w kilka gier i zabaw integracyjnych, w tym w mafię, którą grupa bardzo polubiła. Po obiedzie zagraliśmy w koszykówkę i piłkę nożną. Następnie odbyły się zajęcia z podstaw survivalu, na których robiliśmy schronienie z pałatki. Przedostatnią atrakcją dnia była nocna gra terenowa Tropami Wodza. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Michała A.
Dzisiejszego ranka dowiedzieliśmy się dużo przydatnych rzeczy na drugiej części zajęć z survivalu. Między innymi nauczyliśmy jak pozyskiwać wodę w trudnych warunkach i budować filtr na wodę deszczową. Posłuchaliśmy także na temat rodzajów ognisk i jak rozpalania ich za pomocą krzesiwa. Później udaliśmy się na plażę, gdzie kąpaliśmy się w jeziorze, relaksowaliśmy się, graliśmy w gry planszowe oraz siatkówkę. Po obiedzie udaliśmy się na grę terenową Błędny Azymut, gdzie nauczyliśmy się korzystać z kompasu oraz rozwiązaliśmy liczne zagadki. Przed kolacją pograliśmy również w grę mafia w miasteczku. Po kolacji udaliśmy się na pole do paintballu, by rozegrać grę Walka o Flagę. Na wieczór świetnie się bawiliśmy na dyskotece w Cool Clubie.

Dzień rozpoczęliśmy od zajęć teoretycznych z łączności – poznaliśmy alfabet Morse’a, nauczyliśmy się nadawać wiadomości za pomocą chorągiewek i rąk. Dowiedzieliśmy się również o sposobie szyfrowania wiadomości nazywanym „czekoladka”. Poznaliśmy zasady działania telefonu polowego, aby następnie wykorzystać zdobytą wiedzę podczas gry terenowej. Następnie udaliśmy się na plażę. Pływaliśmy, opalaliśmy się i odbijaliśmy piłkę od siatkówki. Później każdy z nas miał możliwość spróbowania swoich sił w strzelaniu z wiatrówki do celu. Następnie udaliśmy się na pole do paintballu na rozgrywkę typu dead match. Zabawa była niesamowita. W godzinach wieczornych wszyscy razem tańczyliśmy i śpiewaliśmy na dyskotece przy muzyce DJ-a Carola.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Pauliny B.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od treningu strzeleckiego z wiatrówkami. Następnie odbyliśmy dynamiczny turniej na strzelnicy paintballowej. Po obiedzie spędziliśmy miło czas na kajakach przy widoku słońca nad lasem. Mieliśmy również zajęcia z łączności, a dzień zakończyliśmy zabawami przy muzyce.

Projekt Kulka, grupa Pani Luizy R.
Piątek zaczął się artystycznie. Uczyliśmy się lepić z gliny i nawet udało nam się zrobić kilka pamiątek z obozu. Były żaby, grzybki i inne fajne rzeczy. Po kreatywnym czasie była sesja zumby, na której mogłyśmy się wyskakać a później odpoczynek na plaży. Po obiedzie nastąpiła kolejna sesja artystyczna. Tym razem przyszedł czas na witraże, które zabierzemy do domów. Wieczorem mieliśmy casting do jutrzejszego talent show. Mogliśmy zaprezentować i śpiew i taniec a nawet układanie kostki Rubika na czas! A wieczorem odbywała się zabawa taneczna, czyli to, co lubimy najbardziej.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Agaty R.
Kolejny dzień zaczęliśmy codziennym rozruchem i pysznym śniadaniem. Podczas pierwszych zajęć poznaliśmy taktyki i strategie wojskowe, a następnie razem z instruktorem przećwiczyliśmy kilka z nich w terenie. Mieliśmy ze sobą repliki broni, więc mogliśmy się poczuć jak prawdziwi żołnierze. Podczas kolejnych zajęć bawiliśmy się wspólnie na plaży. Oprócz kąpieli wodnych graliśmy w różne gry integracyjne np. w dyrygenta, musieliśmy się wykazać ogromną spostrzegawczością. Następnie uczestniczyliśmy w manualnych zajęciach z wykorzystaniem sznurka. Każdemu z nas udało się wykonać swoją bransoletkę. Po obiedzie udaliśmy się na strzelnicę paintballową i rywalizowaliśmy ze sobą w strzelaniu do celu. Najwięcej punktów udało się zdobyć Arkowi. Wieczorną atrakcją była gra terenowa w naszym ośrodku. Udało nam się rozwiązać wszystkie zagadki Simona!

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Kingi B.
Dzień rozpoczęliśmy od wcielenia się w cyrkowców. Mieliśmy możliwość spróbowania swoich sił w chodzeniu na szczudłach oraz podczas jazdy dziwnym rowerem. Następnie mieliśmy różne gry integracyjne, a później uczestniczyliśmy w Bitwie Plemion, na której podzieliliśmy się na dwie drużyny, stworzyliśmy swoje flagi i walczyliśmy o totem. Po kolacji bawiliśmy się podczas Awantury o Wiedzę.

Summer Challenge, grupa Pani Weroniki F.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od parku linowego, przemierzyliśmy dwie trasy, łatwiejszą na rozgrzewkę i trudniejszą. Następnie część z nas skorzystała z wykupionego pakietu i poszła na rowerki wodne. Inna część zagrała w koszykówkę. Później urządziliśmy turniej, byliśmy gladiatorami walczącymi piankowymi lancami. Po obiedzie wybraliśmy się na plażowanie i zagraliśmy w berka. Gdy już się wybiegaliśmy, to poszliśmy na kolację, po której szukaliśmy zagadek podczas gry terenowej Mazurska Pułapka. Co to był za dzień!

Summer Challenge, grupa Pani Weroniki W.
Piątkowy poranek rozpoczął się od wspinaczki po skrzynkach. Zuzia dotarła aż na 19 skrzynkę. Następnie zaprojektowaliśmy nasza obozową flagę. Okazało się, że w naszej grupie jest wielu artystów. Przechodząc na plażę wypłynęliśmy kajakami jednoosobowymi. Łuki z panią Sylwią pozostaną u nas w pamięci na zawsze, a wieczorna gra terenowa pozwoliła nam ciekawie zakończyć dzień.

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny J.
Dzisiejsze pierwsze zajęcia były bardzo porywające, ponieważ skakaliśmy na eurobungee. Niektórzy z nas mogli pochwalić się umiejętnościami akrobatycznymi. Następnie niektórzy z nas wybrali się na fakultatywne rowerki wodne, a reszta w tym czasie spędzała miło czas na plaży. Mieliśmy także okazję udoskonalić nasze umiejętności strzeleckie podczas strzelania z wiatrówek do tarczy. Po obiedzie uczyliśmy się różnorodnych szyfrów, którymi później posługiwaliśmy się ukrywając słowa i zdania. Wieczorem mieliśmy powtórkę ze strzelectwa, tym razem były to łuki. Ciekawe co przyniesie jutro!

VIP, grupa Pani Małgorzaty W.
Dzisiejszy dzień zapowiadał się bardzo aktywnie. Rozpoczęłyśmy go zajęciami Archery Challenge, czyli pojedynku łuczniczego ze strzałami zakończonymi gąbką. Następnie wybrałyśmy się na park linowy. Miałyśmy do pokonania dwie trasy o różnym stopniu trudności. Później czekała na nas przejażdżka na quadach. Po obiedzie poszłyśmy na kajaki i pływałyśmy po jeziorze Łęsk. Po kajakach wybrałyśmy się na cyrkowe szczudła, na których uczyłyśmy się chodzić. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową Tropami Wodzą.

VIP, grupa Pani Karoliny W.
Ten dzień spędziliśmy bardzo aktywnie. Najpierw mieliśmy okazję przejechać się quadem, następnie stoczyliśmy walkę łuczników. Doskonaliliśmy się także w udzielaniu pierwszej pomocy. Smocza łódź to kolejna dzisiejsza atrakcja, wspólnie wiosłowaliśmy w rytm bębna. Dzięki pani instruktor nauczyliśmy się także jeździć na cyrkowym rowerze, a dzień zakończyliśmy grą terenową.