RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2021

Turnus III (18.07-28.07.2021)

Dzień 8 - Przygody się nie kończą

Dodany: 2021.07.25

#CampGirl, grupa Pani Urszuli R.
Dzisiejszy dzień był bardzo aktywny. Rozpoczęłyśmy go od pląsów oraz zajęć na plaży. Później wzięłyśmy udział w Familiadzie. Po obiedzie uczyłyśmy się grać na bum bum rurkach oraz świetnie bawiłyśmy się na karaoke. Wieczorem tańczyłyśmy do naszych ulubionych hitów na dyskotece.

22 Przygody, grupa Pani Pauliny K.
Niedzielny poranek rozpoczęliśmy ćwiczeniami. Następnie odpoczywaliśmy i kąpaliśmy się nad jeziorem. Później robiliśmy zdjęcia grupowe i graliśmy w mafię. Po obiedzie pływaliśmy rowerkami wodnymi, a wieczorem robiliśmy coś z niczego, czyli poduszaki.

33 Przygody, grupa Pani Kamili W.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od budowania i wspinania się na wieżę ze skrzynek, a potem urządziliśmy sobie baloniadę, czyli zabawę z balonami napełnionymi wodą. Następnie poszliśmy na quady i pod czujnym okiem instruktora mieliśmy okazję zrobić aż sześć okrążeń. Po obiedzie poznaliśmy gry z różnych zakątków świata. Wieczorem uczyliśmy się grać różne utwory na bum bum rurkach.

33 Przygody, grupa Pani Igi W.
Dzień zaczęliśmy od karaoke, na którym śpiewaliśmy zarówno starsze przeboje, jak również nowoczesne utwory. Później podzieleni na dwie drużyny zmierzyliśmy się na torze przeszkód. Następnie braliśmy udział w starciu łuczników. Każdy z nas był wyposażony w łuk, maskę oraz bezpieczne strzały. Na koniec dnia ubrani w specjalną uprząż układaliśmy wieżę ze skrzynek jednocześnie wspinając się na nią.

33 Przygody, grupa Pani Laury S.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od wspólnych gier oraz baloniady. Następnie poszliśmy na bitwę, w której strzelaliśmy z łuków. Wszyscy opanowaliśmy technikę strzelania i świetnie się przy tym bawiliśmy. Po obiedzie udaliśmy się na plażę, na której i każdy miał chwile na odpoczynek. Wieczorem graliśmy w grę francuską poznając w ten sposób lepiej nasz ośrodek.

Adrenalina, grupa Pani Aleksandry Ś.
Dzień pełen atrakcji już za nami. Rozpoczęliśmy go od mini zawodów sportowych. Graliśmy między innymi w zbijaka i badmintona. Wybraliśmy się także na ściankę wspinaczkową, która miała różne poziomy trudności. Świetnie bawiliśmy się również na karaoke, a późnym wieczorem udaliśmy się na grę Nocny Desant.

Adrenalina, grupa Pani Moniki D.
Dzień zaczęliśmy od wspólnych gier i zabaw. Następnie udaliśmy się do lasu, w którym wykorzystaliśmy wiedzę ze strategii i taktyki. Tam stworzyliśmy własną broń i poruszaliśmy się w określonych formacjach. Pogoda na Kulce dopisuje, więc wykorzystaliśmy ją i pod czujnym okiem ratownika doskonaliliśmy swoje techniki pływackie. Następnie udaliśmy się na zajęcia graffiti, gdzie mieliśmy możliwość stworzyć własne logo. Okazało się, że w naszej grupie są sami kreatywni artyści. Wieczorem udaliśmy się na Nocny Desant. Ta nocna gra terenowa zapewniła nam wysoki poziom adrenaliny i zabawy.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Anny Z.
Dzień zaczęliśmy od plażowania. Następnie rozegraliśmy zawody w strzelaniu z łuku. Stoczyliśmy też Bitwę Plemion i wzięliśmy udział w grze terenowej polegającej na zdobyciu totemu. Poznaliśmy zasady nietypowej gry i zagraliśmy w korfball oraz w unihokeja.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Emilii S.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od gier i zabaw na plaży, na której podziwialiśmy piękny widok otaczającej nas przyrody. Następnie udaliśmy się na zajęcia, na których celowaliśmy do tarczy z wiatrówki. Dziś miała miejsce również Bitwa Plemion, która polegała na zdobyciu wszystkich flag przeciwnej drużyny. Wieczorem wybraliśmy się na nocną grę terenową Mazurska Pułapka.

BFF, grupa Pani Patrycji B.
Dzień rozpoczęłyśmy od śpiewania karaoke. Następnie przedstawiałyśmy swoje scenki na zajęciach teatralnych. Później odbyły się tańce i zajęcia z wychowawcą, na których modyfikowałyśmy artykuły z gazety. Dzień zakończyłyśmy Wieczorem Gwiazdorskim.

Cztery Żywioły, grupa Pani Natalii K.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od porannych ćwiczeń, aby rozciągnąć nasze ciała. Następnie udaliśmy się na tor, po którym jeździliśmy quadem. Każdy z nas zrobił aż sześć okrążeń! Korzystając z tak pięknej pogody udaliśmy się na plażowanie i kąpiel w jeziorze. Po obiedzie malowaliśmy w chmurach, czyli na folii. Wszyscy wykonali piękne rysunki! Dzień zakończyliśmy grając w grę francuską, poznając nasz ośrodek.

Fort Kulka, grupa Pani Oliwii M.
Dziś po śniadaniu udaliśmy się na eurobungee. Próbowaliśmy skakać jak najwyżej, a niektórym z nas udało się zrobić salto. Następnie przed obiadem odbyły się zajęcia z robienia bransoletek z paracordu. Później udaliśmy się na strzelnicę, aby spróbować swoich sił w strzelaniu z wiatrówki. Wieczorem odbył się Nocny Desant, czyli wojskowa gra terenowa z wykorzystaniem dotychczasowej wiedzy, którą zdobyliśmy w trakcie zajęć.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Zofii M.
Dzień rozpoczęliśmy od gry w piłkę nożną oraz siatkówkę. Następnie konstruowaliśmy świat rycerzy Jedi za pomocą klocków Lego. Później stworzyliśmy swoje własne gry planszowe, które dały nam wiele radości. Po obiedzie wyruszyliśmy na grę terenową, podczas której nauczyliśmy się również władać kompasem. Później przyszedł czas na sport, a mianowicie grę na opak, czyli gry w piłkę nożną w specjalnych strojach. Dzień zakończyliśmy kolacją oraz przejażdżką quadem. Był to bardzo aktywny i miły dzień.

Harry Potter, grupa Pani Emilii S.
Dziś rano poszłyśmy na plażę. Następnie wyczarowałyśmy gigantyczne bańki mydlane. Później brałyśmy udział w Turnieju Trójmagicznym. Po pysznym obiedzie wyczarowałyśmy coś z niczego i stworzyłyśmy magiczne poduszaki. Na koniec dnia grałyśmy w mega twister.

Harry Potter, grupa Pani Natalii Ż.
Dzisiejszą przygodę rozpoczęliśmy miłym plażowaniem, aby zaznać kąpieli słonecznych. Zaraz po tym zmierzyliśmy nasze siły w Turnieju Trójmagicznym, w którym mieliśmy do wykonania trzy zadania. Po pysznym obiedzie odbyły się zaczarowane gry, podczas których pokonaliśmy ogromnego twistera. Następnie po kolacji stworzyliśmy własne sowy za pomocą ciekawej techniki artystycznej jaką jest quilling, którym zakończyliśmy dzień pełen wrażeń.

Kraina Smyka, grupa Pani Anny D.
Ósmy dzień naszego pobytu w Kulce rozpoczęliśmy od nauki rysowania. Stworzyliśmy piękne autoportrety oraz niespodzianki dla naszych bliskich. Następnie spróbowaliśmy naszych sił na ściance wspinaczkowej. Każdy mógł wybrać poziom trudności odpowiedni dla siebie. Po treningu wybraliśmy się na relaks na plaży i pod okiem ratownika doskonaliliśmy różne techniki pływackie.

Kulka na Okrągło, grupa Pani Julii O.
Ósmy dzień kolonii zaczęliśmy od grupowych gier i zabaw. Następnie rozwijaliśmy swoje zdolności plastyczne malując w chmurach, czyli na rozwieszonej między drzewami folii. Po obiedzie relaksowaliśmy się na plaży i pływaliśmy w jeziorze. Później przechadzaliśmy się po trasach kulkowego parku linowego. Na koniec dnia wzięliśmy udział w dyskotece.

Kulka na Okrągło, grupa Pana Krzysztofa K.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od porannych gier i zabaw. Następnie mieliśmy okazję spróbować swoich sił w budowaniu i wspinaniu się na wieżę ze skrzynek. Po obiedzie nie zapomnieliśmy o chwili relaksu i korzystając z pięknej pogody plażowaliśmy nad jeziorem. Następnie wykazaliśmy się artystycznie podczas zajęć z malowania w chmurach. Na zakończenie dnia wszyscy bawiliśmy się wspólnie podczas dyskoteki w naszym kulkowym klubie.

Kulka Open, grupa Pani Martyny B.
Dzisiejszy dzień upłynął bardzo ciekawie, ponieważ zaczęliśmy od ćwiczeń fizycznych, które okazały się dla nas relaksem oraz odprężeniem. Następnie poszliśmy na plażę, na której łapaliśmy promienie słoneczne. Później wybraliśmy się na park linowy, który był dla nas dużym wyzwaniem. Wieczorem zagraliśmy w grę francuską, która przyniosła nam wiele frajdy.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Kacpra W.
Ósmy dzień zaczął się od szybkiej rozgrzewki. Po śniadaniu udaliśmy się rozegrać kilka gier i zabaw. Następnie zrobiliśmy flagę obozu według własnego pomysłu. Potem udaliśmy się na obiad. Odbyły się zajęcia ze strategii oraz taktyki. Przed kolacją poszliśmy rozegrać mecz paintballu. Resztę dnia spędziliśmy na wspólnych grach i zabawach.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Michała A.
Dzień rozpoczęliśmy od stworzenia naszej obozowej flagi, która wyszła nam wspaniale. Później wzięliśmy udział w Letnim Trójboju Obronnym, w czasie którego musieliśmy wykonać trzy zadania. Najpierw wykazaliśmy się celnością na strzelnicy łuczniczej, później musieliśmy obsłużyć telefon polowy, a na koniec trafić granatem do celu. Po obiedzie wybraliśmy się na plażę, aby zbudować tratwę i przepłynąć nią po jeziorze na czas. Później rozegraliśmy grę paintballową typu death match na ośrodku. Wieczorem odbyła się operacja Nocny Desant.

Dzień rozpoczęliśmy od wspólnych gier planszowych i karcianych na terenie naszego obozowiska. Następnie udaliśmy się na pole do gry w paintball, gdzie wzięliśmy udział w rozgrywce Capture the Flag. Po pysznym obiedzie wzięliśmy udział w Letnim Trójboju Obronnym, który składał się ze strzałów z łuku do celu, obsługi telefonu polowego oraz rzutu do celu imitacją granatu. Następnie wcieliliśmy się w rolę rozbitków i budowaliśmy tratwy przy użyciu dętek oraz sznura, aby następnie pokonać wyznaczony dystans używając wioseł. W godzinach wieczornych udaliśmy się do lasu na misję desantową, aby wykorzystać większość umiejętności militarnych zdobytych na obozie. Bawiliśmy się przy tym świetnie i wiele się nauczyliśmy.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Pauliny B.
Dzisiejszy dzień rozpoczął się od odebrania imitacji broni, którą mieliśmy wykonywać wszystkie czynności przez 24 h. Następnie wykonaliśmy naszą obozową flagę. Skorzystaliśmy z uroków jeziora i spędziliśmy czas na plaży. Rozegraliśmy kolejną rozgrywkę w paintball. Sprawdziliśmy się również w Letnim Trójboju Obronnym. Dzień zakończyliśmy Nocnym Desantem.

Projekt Kulka, grupa Pani Luizy R.
Kolejny dzień zabawy na Kulce zaczął się tajemniczo. Poznawałyśmy tajniki policyjnych technik zbierania tropów, aby następnie przejść do rozwiązania zagadki. Zdjęcia, ślady, odciski, czyli detektywi na miarę Sherlocka Holmesa. Następnie korzystając z pięknej pogody udaliśmy się na plażę. Potem czekała nas gra francuska, gdzie wykazałyśmy się wiedzą na temat ośrodka i kolonii. Po obiedzie ponownie zawitaliśmy na plażę, aby się zregenerować przed kolejną grą, którą była Mazurska Pułapka.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Agaty R.
Dzisiejsze przygody zaczęliśmy od zajęć sportowych. Graliśmy w siatkówkę, piłkę nożną i dwa ognie, a następnie udaliśmy się na plażę na lekcję pływania. Ćwiczyliśmy różne techniki i style, a na zakończenie zajęć graliśmy wspólnie w gry wodne. Po obiedzie mieliśmy do zrealizowania Tajną Misję. Szukaliśmy wskazówek i rozwiązywaliśmy ukryte zagadki. Dzięki nim udało nam się znaleźć bombę i uchronić naszą kolonię przed wybuchem. Nauczyliśmy się także chodzić na szczudłach, a na zakończenie dnia podczas zajęć z łączności poznaliśmy alfabet Morse'a i nadawaliśmy wiadomości przy jego wykorzystaniu. To był udany dzień!

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Kingi B.
Dzień rozpoczęliśmy od parku linowego. Pokonaliśmy łatwą trasę parku linowego, a niektórzy z nas pokonali także tę o wyższym poziomie. Następnie odbyło się karaoke. Po obiedzie udaliśmy się na plażę, a wieczorem graliśmy w grę Enigma, podczas której nauczyliśmy się podstawowych technik szyfrowania wiadomości.

Summer Challenge, grupa Pani Weroniki F.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od fakultetów. Część z nas jeździła quadami oraz segwayem, a druga zrobiła sobie turniej piłki nożnej. Następnie wybraliśmy się w podróż w kosmos żyroskopem, a po nim strzelaliśmy z wiatrówek. Po obiedzie natomiast pływaliśmy kajakami po jeziorze Łęsk. Następnie zagraliśmy w korfball, czyli trochę inną wersję koszykówki. Po kolacji graliśmy w mega twister i mega bierki. Ależ to był super dzień!

Summer Challenge, grupa Pani Weroniki W.
Dzisiejszego dnia chłopcy przygotowywali się do wieczornego turnieju siatkówki. Dziewczyny upiększały naszą obozową flagę. Korzystając z pogody odwiedziliśmy plażę. Całą grupą świetnie się bawiliśmy i bezpiecznie skakaliśmy do wody. Następnie wyruszyliśmy w podróż kajakami turystycznymi. Później odbyła się baloniada, podczas której walka była wyrównana. Pod koniec dnia odbył się turniej siatkówki w naszej grupie.

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny J.
Dzisiaj rano podzieliliśmy się na dwie grupy. Pierwsza, realizując zajęcia fakultatywne, poszła na quad i segwaya, a druga spędzała aktywnie czas z innymi kolonistami. Następnie razem poszliśmy na Archery Challenge, czyli walkę na łuki. Po stoczonej bitwie wybraliśmy się na smoczą łódź. Każdy z nas musiał włożyć wiele siły i starań, żeby przepłynąć po jeziorze. Po obiedzie czekał na nas park linowy. Wieczorem spróbowaliśmy swoich sił w graniu na bum bum rurkach. Z niecierpliwością oczekujemy jutra!

VIP, grupa Pani Małgorzaty W.
Niedziela przebiegła bardzo aktywnie. Dzień rozpoczęłyśmy zajęciami z łuków. Próbowałyśmy swoich sił w zawodach. Następnie poszłyśmy na plażę i skorzystałyśmy z pięknej pogody i ciepłej wody. Po plaży nadszedł czas na grę w passball, czyli grę w piłkę nożną na opak. Po przerwie poobiedniej poszłyśmy na quady. Później nadszedł czas na cyrkowy rower, na którym próbowałyśmy jeździć. Po kolacji miałyśmy zajęcia z wychowawcą. Zagrałyśmy w raz dwa trzy babajaga patrzy i w zbijaka.

VIP, grupa Pani Karoliny W.
Walki gladiatorów to zabawa, którą zaczęliśmy dzisiejszy dzień. Mieliśmy też okazję zażyć kąpieli słonecznej na plaży. Poznaliśmy gry z różnych zakątków świata. Na survivalu dowiedzieliśmy się też, w jaki sposób zdobyć pożywienie w trudnych warunkach oraz jak prawidłowo się kamuflować. Świetny dzień!