RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2021

Turnus III (18.07-28.07.2021)

Dzień 9 - Kulkowe zabawy i szaleństwa

Dodany: 2021.07.26

#CampGirl, grupa Pani Urszuli R.
Dzisiejszy dzień możemy zaliczyć do bardzo udanych. Rozpoczęłyśmy go od parku linowego. Następnie miałyśmy grę francuską, a po obiedzie ozdabiałyśmy własne koszulki. Tuż przed kolacją udałyśmy się na mega gry, czyli planszówki w wersji XXL. Wieczorem integrowałyśmy się podczas gier i zabaw.

22 Przygody, grupa Pani Pauliny K.
Nowy tydzień zaczęliśmy olimpiadą sportową. Następnie poszliśmy na karaoke i śpiewaliśmy różne piosenki. Korzystając z pogody odpoczywaliśmy na plaży, a po obiedzie uczyliśmy się salsy i czaczy. Zdobyte umiejętności mogliśmy wykorzystać podczas dzisiejszej dyskoteki.

33 Przygody, grupa Pani Kamili W.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od zabaw z piłką. Wszyscy ćwiczyliśmy nasz refleks i szybkość reakcji. Następnie poszliśmy na plażę i korzystaliśmy z ładnej pogody, która rozpieszcza nas każdego dnia. Po powrocie poszliśmy na jedną z ciekawszych atrakcji jaką jest żyroskop, czyli symulator lotów kosmicznych. Czuliśmy się jak mali astronauci i prawie każdy z nas odważył się spróbować tego wynalazku. Po obiedzie mieliśmy czas na odpoczynek i zebranie sił na malowanie w chmurach. Dzień zakończyliśmy wspólną zabawą na dyskotece.

33 Przygody, grupa Pani Igi W.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od parku linowego. Było wysoko, ale daliśmy radę. Później tworzyliśmy wielkie budowle ze specjalnych patyków i łączników. Udało nam się stworzyć olbrzymie miasto. Mieliśmy również okazję porobić bańki mydlane w rozmiarze XXL. Dzień zakończyliśmy super dyskoteką.

33 Przygody, grupa Pani Laury S.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od rysowania pocztówek dla rodziców. Następnie poszliśmy śpiewać na karaoke. Byliśmy również na parku linowym i wszyscy dali radę przejść oba poziomy wysokości. Po obiedzie mieliśmy czas na odpoczynek, a następnie graliśmy w Awanturę o Wiedzę, dzięki której zmierzyliśmy się z pytaniami z różnych dziedzin. Wieczorem wspólnie bawiliśmy się na dyskotece.

Adrenalina, grupa Pani Aleksandry Ś.
Po śniadaniu poszliśmy do lasu i dowiedzieliśmy się, w jaki sposób pozyskać pożywienie w trudnych warunkach. Poznaliśmy też skład wojskowej racji żywieniowej i jak prawidłowo się kamuflować oraz w czym kamuflaż może nam pomóc. Korzystając z pięknej pogody udaliśmy się na plażę. Następnie wybraliśmy się na wyprawę rowerkami wodnymi. Wieczór spędziliśmy aktywnie grając w różne dyscypliny sportowe.

Adrenalina, grupa Pani Moniki D.
Nowy tydzień na Kulce rozpoczęliśmy na wysokim poziomie. Wspinaliśmy się wysoko na ściance wspinaczkowej. Dziś nadszedł też bardzo ważny dzień dla całej naszej grupy. Wspólnymi siłami stworzyliśmy flagę, na której każdy z nas zostawił coś od siebie. Następnie odpoczywaliśmy i spędziliśmy wspólnie czas na plaży wykorzystując dopisującą nam pogodę. Po obiedzie mieliśmy możliwość sprawdzić swoje możliwości wokalne i wspólnie bawiliśmy się podczas karaoke. Wieczorem udaliśmy się na paintball, podzieliliśmy się na drużyny i stoczyliśmy wielką bitwę.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Anny Z.
Dziś tworzyliśmy swoje amulety z kamieni. Następnie wybraliśmy się na plażę. Potem uczyliśmy się strzelać z wiatrówki. Wzięliśmy udział w zajęciach z survivalu, na których budowaliśmy schronienie z pałatek. Wieczorem zaangażowaliśmy się w grę terenową Mazurska Pułapka i rozwiązywaliśmy zagadki.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Emilii S.
Dziś rano tworzyłyśmy sowę Hedwigę techniką quillingu. Następnie poszłyśmy na plażę oraz grałyśmy w mafię. Później szukałyśmy horkruksów w czasie gry terenowej. Wieczorem wykazałyśmy się magiczną wiedzą i sprytem gracza na giełdzie podczas gry Awantura o Wiedzę.

BFF, grupa Pani Patrycji B.
Dzień rozpoczęłyśmy od ozdabiania koszulek, przy których malowaniu ćwiczyłyśmy swoją kreatywność. Potem poszłyśmy na plażę i chwytałyśmy promienie słońca. Później wzięłyśmy udział w zajęciach z malowania w chmurach, czyli na przezroczystej folii i robiłyśmy bańki XXL. Dzisiaj odbył się też ostatni imprezowy wieczór, podczas którego szykowałyśmy się na dyskotekę. Bawiłyśmy się doskonale, skacząc i tańcząc w rytm ulubionej muzyki.

Cztery Żywioły, grupa Pani Natalii K.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od tworzenia rzeźb z papieru i sznurka. Wyszły nam niesamowite postaci! Korzystając z pięknej, słonecznej pogody poszliśmy na plażę. Najpierw pływaliśmy na rowerkach wodnych, a następnie plażowaliśmy nad jeziorem. Po obiedzie rozegraliśmy bardzo ciekawy mecz w unihokeja. Dzień zakończyliśmy wspólną zabawa przy muzyce.

Fort Kulka, grupa Pani Oliwii M.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od gry terenowej Błędny Azymut. Nauczyliśmy się używania kompasu i dowiedzieliśmy się jak wyznaczać azymut, a potem z wykorzystaniem tej wiedzy szukaliśmy wskazówek, aby wygrać grę. Następnie graliśmy w grę francuską i byliśmy na plaży. Po obiedzie wzięliśmy udział w grze paintballowej z przechwyceniem flagi, a później budowaliśmy tratwy, których musieliśmy użyć, aby dopłynąć do konkretnego miejsca. Wieczorem uczyliśmy się na zajęciach z łączności, w jaki sposób porozumiewano się w czasach wojennych.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Zofii M.
Dzień rozpoczęliśmy od wspólnych zabaw, gier i wyjścia nad jezioro Łęsk. Pływanie, opalanie i zabawy nad wodą nie miały granic. Następnie przyszedł czas na galaktyczny mega twister i budowanie kosmicznych pojazdów z klocków jenga. Potem tańczyliśmy zumbę. Było to przygotowanie do Kosmicznego Balu. Wieczorem wybraliśmy się na dyskotekę, podczas której wykorzystaliśmy poznane nam na poprzednich zajęciach układy taneczne. Był to dzień pełen zabawy, ruchu i uśmiechu.

Harry Potter, grupa Pani Emilii S.
Dziś nasz dzień rozpoczęliśmy od robienia amuletów z kamieni. Następnie udaliśmy się na ściankę wspinaczkową. Później odbyły się zajęcia z piłką na opak, która bardzo nam się spodobała. Po obiedzie miała miejsce olimpiada sportowa. Wieczorem graliśmy w gry zespołowe takie jak siatkówka, koszykówka i piłka nożna.

Harry Potter, grupa Pani Natalii Ż.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od tworzenia własnych amuletów szczęścia. Każdy z nas wykonał magiczny kamyczek wykazując się swoją kreatywnością. Zaraz po tym mieliśmy niesamowite plażowanie, chcąc wykorzystać piękne dni. Po pysznym obiedzie mieliśmy grę francuską, podczas której każdy z nas musiał odnaleźć odpowiedzi na pytania. Nasz pełen wrażeń dzień zakończyliśmy magicznym seansem filmowym.

Kraina Smyka, grupa Pani Anny D.
To jeszcze nie koniec naszej przygody w Krainie Smyka! Zaraz po śniadaniu zrobiliśmy gimnastykę szarych komórek, aby rozruszać umysły. Skorzystaliśmy ze słonecznego dnia, aby popływać w jeziorze i poćwiczyć techniki. Wybraliśmy się też na przejażdżkę segwayem, bardzo nam się podobała ta atrakcja. Na koniec dnia stworzyliśmy poduszaki, czyli własnoręcznie zrobione ozdoby z papieru miękkie jak poduszki.

Kulka na Okrągło, grupa Pani Julii O.
Przedostatni dzień zabaw na Kulce rozpoczęliśmy od gier i zabaw. Następnie udaliśmy się na plażę, aby złapać trochę słońca i kąpać się w jeziorze. Po obiedzie ćwiczyliśmy naszą równowagę, wspinając się na wieżę ze skrzynek, którą sami budowaliśmy. Wieczorem wspólnie bawiliśmy się w grę francuską, czyli zbieranie odpowiedzi na przygotowane wcześniej pytania dotyczące kolonii.

Kulka na Okrągło, grupa Pana Krzysztofa K.
Dziewiąty dzień w Kulce spędziliśmy na zabawie i grach. Nasz dzień rozpoczęliśmy od krótkiej rozgrzewki przed śniadaniem, podczas której każdy z nas mógł zaproponować ćwiczenie, które wszyscy powtarzaliśmy. Po śniadaniu graliśmy w piłkę nożną i siatkówkę, a po tak energicznych zabawach poszliśmy się zrelaksować na plaży i popływać w jeziorze. Wieczór spędziliśmy na graniu w różnego rodzaju gry planszowe.

Kulka Open, grupa Pani Martyny B.
Dzisiejszy dzień upłynął bardzo ciekawie, ponieważ zaczęliśmy od gry w mafię. Następnie była piłka na opak, czyli granie w piłkę nożną ze sprzętem, który utrudniał nam bieganie. Później było plażowanie, czyli kąpanie i opalanie się. Po obiedzie był czas na naukę tańca, swój popis dał nasz kolega Patryk, który tańczy hip hop. Po kolacji była siatkówka oraz zabawa taneczna.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Kacpra W.
Początek dnia zaczęliśmy od śniadania. Po powrocie do namiotów przygotowaliśmy się na zajęcia survivalowe. Poznaliśmy i testowaliśmy na nich kamuflaż. Na koniec zajęć bawiliśmy się w chowanego i mafię. Następnie poszliśmy na boisko i zagraliśmy w koszykówkę. Przed kolacją odbyła się rozgrywka w paintball. Wróciliśmy zagrać w gry integracyjne, a dzień skończyliśmy nocną rozgrywką w paintball.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Michała A.
Kolejny dzień naszych kolonii rozpoczęliśmy się od wybrania się na Operację Desantową Przyczółek. Wykorzystaliśmy tam wiedzę zdobytą na zajęciach z obsługi kompasu. Wybraliśmy się także nad jezioro. Pływaliśmy kajakami, aby zdobyć skrzynię, z której wydobywaliśmy nieśmiertelniki. Po obiedzie graliśmy w mafię w miasteczku oraz rozegraliśmy mecz koszykówki. Na koniec udaliśmy się do lasu, aby poznać tajniki survivalu, sztukę kamuflażu oraz dowiedzieliśmy się jak zdobyć pożywienie.

Dzień rozpoczęliśmy od poznania podstawowych informacji na temat broni palnej. Przedstawiono nam zasady postępowania z nią oraz niebezpieczeństwa. Następnie każdy z nas otrzymał gumową imitację broni i otrzymał zadanie, aby przez całą dobę traktować ją jak prawdziwą broń palną. Następnie udaliśmy się na plażę, skąd ruszyliśmy na wyprawę smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Później graliśmy w karty, planszówki i ziemniaka. Następnie wzięliśmy udział w grze terenowej o tematyce militarnej. W godzinach wieczornych przypomnieliśmy sobie oraz doskonaliliśmy musztrę.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Pauliny B.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od zdania broni, z którą spędziliśmy 24 h. Następnie odbyliśmy Operację Desantową Przyczółek, na której naszym zadaniem było odnalezienie zaginionej skrzyni. Tego dnia zbudowaliśmy także tratwy, na których musieliśmy przepłynąć wyznaczoną trasę. Dzień zakończyliśmy powtórką z musztry.

Projekt Kulka, grupa Pani Luizy R.
Nowy tydzień zaczęłyśmy od kajaków turystycznych, na których opłynęłyśmy wyspę. Następnie przyszedł czas na baloniadę! Kolejną atrakcją były skrzynki, jedne z naszych ulubionych zajęć. Później odbyły się wyczekiwane wiatrówki. Dzień upłynął nam bardzo aktywnie.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Agaty R.
Kolejny dzień na Kulce rozpoczęliśmy bardzo aktywnie, gdyż większa część z nas uczestniczyła w fakultecie paintballowym. Druga część naszej grupy udała się na piknik do lasu. Później na Letnim Trójboju Obronnym byliśmy już razem. W dwuosobowych drużynach rywalizowaliśmy ze sobą, bazując na dotychczas zdobytej wiedzy. Po południu spróbowaliśmy swoich sił przy budowie tratwy. Wieczór spędziliśmy w Cool Clubie na tańcach w rytmach dyskotekowej muzyki. To był dzień pełen zabaw i rywalizacji. Przekonaliśmy się, że każdy z nas jest w czymś najlepszy, a razem uzupełniamy się i tworzymy świetny zespół!

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Kingi B.
Dziś przy użyciu kompasów nauczyliśmy się wyznaczać azymut, a później rozwiązywaliśmy specjalnie przygotowane zagadki. Następnie przeprowadziliśmy Awanturę o Wiedzę, podczas której zmierzyliśmy się z pytaniami z różnych dziedzin. Po obiedzie uczestniczyliśmy w grze terenowej Tron Króla Juliana, a wieczorem graliśmy w grę francuską, piłkę nożną oraz gry integracyjne.

Summer Challenge, grupa Pani Weroniki F.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od pływania kajakami po jeziorze Łęsk. Następnie część z nas wybrała się na plażę, aby się wykąpać, a druga na zajęcia fakultatywne, na których odbyła się bitwa oraz paintball. Po obiedzie natomiast wybraliśmy się na ściankę wspinaczkową, aby pokonać trasy o różnych poziomach trudności. Później zagraliśmy w piłkę nożną w specjalnych strojach, czyli passball. Po kolacji wybraliśmy się na dyskotekę, żeby tańczyć przy najlepszych hitach.

Summer Challenge, grupa Pani Weroniki W.
Po pobudce i zjedzeniu śniadania udaliśmy się na boisko do piłki nożnej ubrani w specjalne stroje, które utrudniały rozegranie meczu. Następnie ubraliśmy maski ochronne, zbudowaliśmy własne forty i walczyliśmy strzelając z łuków. Trzecią atrakcją tego dnia były rowerki wodne. Na plaży zagraliśmy także w waterpolo. Wieczorem odbył się mecz siatkówki, którą uwielbiamy.

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny J.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od gry francuskiej. Dostaliśmy kartkę z wieloma pytaniami dotyczącymi ośrodka i jego pracowników. Chodziliśmy po terenie Kulki i szukaliśmy odpowiedzi na ciekawe pytania. Następnie udaliśmy się na plażę i ściankę wspinaczkową. Po obiedzie czekały na nas kajaki turystyczne, którymi wybraliśmy się w podróż po jeziorze. Jeździliśmy także na takim specjalnym rowerze, którym poruszaliśmy poprzez robienie przysiadów. Wieczór spędziliśmy na dyskotece.

VIP, grupa Pani Małgorzaty W.
Poniedziałek zaczęłyśmy od rowerków wodnych. Pływałyśmy po jeziorze Łęsk. Następnie poszłyśmy pograć w korfball, czyli w koszykówkę na opak, bez kozłowania. Pogoda pozwoliła nam zagrać w waterpolo. Po obiedzie poszłyśmy na survival. Poznałyśmy w jaki sposób zdobywać pożywienie w trudnych warunkach oraz poznałyśmy skład wojskowej racji żywnościowej. Mogłyśmy też wykonać kamuflaż. Następnie spędziłyśmy czas na zajęciach z wychowawcą.

VIP, grupa Pani Karoliny W.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy jazdą na quadzie, która dostarczyła nam dużą dawkę adrenaliny. Dzięki słonecznej pogodzie mogliśmy wspólnie zagrać w waterpolo. Mega gry to kolejna atrakcja, która dostarczyła nam sporo śmiechu. Nauczyliśmy się też, jak rozpalić ognisko przy użyciu krzemienia oraz jak pozyskać wodę. Nauka chodzenia na szczudłach to kolejna nabyta przez nas umiejętność. Dzień zakończyliśmy meczem korfballu.