RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2021

Turnus IV (29.07-08.08.2021)

Dzień 5 - W Kulce zawsze świetnie jest!

Dodany: 2021.08.02

#CampGirl, grupa Pani Natalii P.
Dzisiejszy dzień rozpoczęłyśmy od przygody na żyroskopie, miałyśmy okazję poczuć się, jak podczas prawdziwej misji w kosmosie. Następnie zaprojektowałyśmy i wykonałyśmy koszulki. Zaraz po tym poszłyśmy na eurobangee. Popołudnie upłynęło nam na wygrzewaniu się na słoneczku na plaży. Po chwili przerwy udałyśmy się na nocną grę terenową w lesie, gdzie szukałyśmy zaginionego wodza Kulki.

33 Przygody, grupa Pani Wiktorii T.
Po śniadaniu czekała na nas przygoda z bańkami XXL. W parku linowym mogliśmy przełamać nasze lęki, to wyszło nam naprawdę dobrze. Następnie robiliśmy poduszaki. Po obiedzie braliśmy udział w kolejnych dyscyplinach podczas Letnich Igrzysk Olimpijskich 2021 w Kulce. Dzisiaj, korzystając z ładnej pogody mogliśmy pływać w jeziorze. Po kolacji wzięliśmy udział w tańcach. Na koniec dnia, pełnego atrakcji uczestniczyliśmy w grze terenowej. Z niecierpliwością czekamy na kolejne przygody.

33 Przygody, grupa Pani Martyny P.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od quadów z p. Olkiem. Następnie opalaliśmy się na plaży. Przed obiadem byliśmy na ściance wspinaczkowej. Przerwa miedzy obiadem a kolacją spędziliśmy na grze w dwa ognie, piłkę nożną i tańcach. Po kolacji pod okiem p. Julii udaliśmy się do lasu na grę terenową Nocna Mafia.

Adrenalina, grupa Pana Karola M.
Dzisiejszy dzień zapowiadał się deszczowo, jednak okazało się, że pogoda nam sprzyjała i to był idealny czas na wyprawę kajakową. Później graliśmy w gry zespołowe. Naszą kreatywność rozwijaliśmy do tworzenia graffiti. Dalszy ciąg igrzysk przyniósł nam kolejne sukcesy. Pod czujnym okiem instruktora zdobywaliśmy szczyt wieży ze skrzynek.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Hanny S.
Kolejny dzień pełen atrakcji za nami. Zajęcia zaczęliśmy od przepłynięcia smoczą łodzią. Dzielnie wiosłowaliśmy przemierzając jezioro. Ratownik wydawał komendy, a wychowawczyni nadawała rytm wiosłowania, uderzając w bęben. Dzisiaj także spróbowaliśmy zagrać w korfball. Na Kulkowych Igrzyskach Olimpijskich Lena strzelała z łuku, a Jędrek rzucał piłką. Następnie poznaliśmy podstawy pierwszej pomocy i uczestniczyliśmy w grze Ranny Lotnik, naszym zadaniem było zbudowanie noszy. Jednak największą atrakcją okazało się eurobungee. Najbardziej wygimnastykowani robili salta w powietrzu! Na koniec dnia uczestniczyliśmy w nocnej grze terenowej Mafia. Zbieraliśmy wskazówki, dzięki którym wytypowaliśmy sprawcę.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Julii O.
Nowy dzień, nowe przygody! Dzisiaj o poranku wypłynęliśmy w rejs kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Potem zagraliśmy w leśną grę Bitwa Plemion. Po obiedzie trenowaliśmy celność strzelając z wiatrówek. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową mafia.

BFF, grupa Pani Igi W.
Ten dzień zaczęłyśmy od parku linowego, każda z nas miała szanse przejść dwa tory, łatwiejszy i trudniejszy. Później pływałyśmy kajakami po jeziorze Łęsk. Następnie brałyśmy udział w warsztatach teatralnych, mogłyśmy odgrywać i wcielać się w różne role. Później miałyśmy możliwość zaprojektować i wykonać własne koszulki. Dzień zakończyłyśmy grą terenową w lesie.

Cztery Żywioły, grupa Pani Nikoli P.
Dzień 5 zaczęliśmy od wyprawy do lasu. Po długiej wycieczce robiliśmy rzeźby z papieru i sznurków. Przed obiadem mieliśmy czas na sprawdzenie swojej celności strzelając z wiatrówki. Po chwili odpoczynku byliśmy na plaży. Każdy z nas mógł doskonalić umiejętność pływania. Cały dzień był bardzo intensywny, ale mimo zmęczenia mieliśmy siłę, aby grać w piłkę.

Fort Kulka, grupa Pani Zofii M.
Po porannym rozruchu i śniadaniu wraz wybraliśmy się na strzelnicę paintballową. Każdy z nas wykonał serie strzałów ze stanowisk strzeleckich do tarcz. Następnie wybraliśmy się nad jezioro, aby chwilę wypocząć i wyciszyć się. Po plażowaniu mieliśmy zajęcia łącznościowe, na których poznaliśmy alfabet Morse'a i wykorzystaliśmy te informacje do zaszyfrowania wiadomości. Po obiedzie sprawdziliśmy naszą wiedzę i pamięć podczas gry awantura o wiedzę. Dzień zakończyliśmy grą w siatkówkę. Był to bardzo aktywny i emocjonujący dzień.

Fort Kulka, grupa Pani Julii J.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od nauki alfabetu Morse’a. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie mieliśmy możliwość zrelaksowania się przed aktywnymi zajęciami na strzelnicy paintballowej i parku linowym. Dzień zakończyliśmy grami i zabawami integracyjnymi.

Harry Potter, grupa Pani Angeliki P.
Z samego rana wzięłyśmy udział w grze terenowej uwolnij Syriusza Blacka. Następnie doskonaliłyśmy techniki pływania. Po południu budowałyśmy Hogwart w ramach zajęć z bambonady oraz robiłyśmy sowę Hedwige metodą quillingu. Wieczorem bawiłyśmy się na sali dyskotekowej.Dzisiaj kibicowałyśmy Zuzi i Wiktorii, które reprezentowały nas w Kulkowych Igrzyskach.

Harry Potter, grupa Pani Natalii Ż.
Dzisiaj z samego rana mieliśmy grę terenową, gdzie naszym zadaniem było znalezienie Syriusza. Po grze ruszyliśmy na pływanie z kałamarnica, czyli doskonaliliśmy technikę pływania. Po pysznym obiedzie mieliśmy gimnastykę szarych komórek, po czym stworzyliśmy własne poduszaki. Nasz cudowny dzień zakończyliśmy niesamowitą dyskoteką

Kraina Smyka, grupa Pani Zuzanny L.
Kolejne smykowe przygody za nami. Dzień rozpoczęliśmy od wspólnej zabawy podczas torów przeszkód oraz gry w zbijaka. Potem przyszedł czas na akcje integrację. Połączyliśmy siły w takich konkurencjach jak wielospodnie, wielonarty czy rurowce, zabawy było co nie miara. Następnie każdy z nas zamienił się w detektywa i próbowaliśmy rozwiązać zagadkę kryminalną. Dwie grupy poradziły sobie bez problemu. Po obiedzie poćwiczyliśmy składanie ubrań i pomogliśmy w sprzątaniu pokojów młodszym uczestnikom naszej grupy, to była akcja integracja. Wieczorem atrakcji też nie zabrakło. Wzięliśmy udział w grze tron Króla Juliana oraz tańczyliśmy na dyskotece. Kolejny dzień za nami. Smyki dają radę.

Kulka Extra, grupa Pana Kacpra W.
Od razu po śniadaniu udaliśmy się na plażę i płynęliśmy na rowerkach wodnych. Po powrocie i chwili odpoczynku odbyły się zajęcia z survivalu, na których zbudowaliśmy schronienia. Po obiedzie rysowaliśmy w chmurach. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową tropami wodza. Dzień był cudowny.

Kulka na Okrągło, grupa Pani Dominiki N.
Kolejny dzień pełen atrakcji za nami. Od rana wszyscy potrenowaliśmy naszą celność w strzelaniu z łuku. Później poszliśmy na plażę. Braliśmy udział w kolejnym etapie Letnich Igrzysk Olimpijskich 2021 w Kulce czyli koszykówce, łucznictwie i rzucie piłeczką palantową. Następnie byliśmy na rowerkach wodnych oraz quadach, a dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Kulka Open, grupa Pani Laury S.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od gry w siatkówkę. Następnie braliśmy udział w grze, która nauczyła nas, jak obsługiwać kompas. Kolejną atrakcją był żyroskop, na którym poczuliśmy się jak prawdziwi astronauci. Po obiedzie mieliśmy czas na odpoczynek a następnie poszliśmy na plaże. Dzień zakończył sie nocną grą terenową, w której wszyscy braliśmy udział.

Kulka Open, grupa Pani Agaty G.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od pysznego śniadania. Następnie udaliśmy się na strzelnicę paintballową. Po obiedzie mieliśmy plażowanie i kąpiel w jeziorze. Po kolacji zagraliśmy w państwa miasta na kole. Wieczorem odbyła się nocna gra terenowa

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Moniki D.
Tydzień rozpoczęliśmy na polu paintballowym biorąc udział w dynamicznym treningu snajperskim. Następnie udaliśmy się na zajęcia z survivalu, na których spróbowaliśmy wzniecić ogień, udało nam się również przefiltrować wodę z jeziora. Dziś także sprawdzaliśmy swoją celność  strzelając w kierunku tarczy z wiatrówki. Wieczorem wzięliśmy udział w leśnej, nocnej grze terenowej, tropami wodza.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Aleksandry Ś.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od doskonalenia naszych umiejętności z jazdy na quadzie. Rozegraliśmy mecz w unihokeja i wygrała drużyna Ekipy. Udaliśmy się na wyprawę smoczą łodzią, a Michał nadawał nam rytm wiosłowania uderzając w bęben. Wieczorem nadeszła najbardziej wyczekiwana atrakcja, czyli gra w paitball, na której znakomicie się bawiliśmy.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Michała A.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy odbiorem replik broni. Dowiedzieliśmy się jak się z nią obchodzić i do jutra musimy trzymać nad nią pieczę. Następnie poznaliśmy zasady strategii i taktyki, które przydadzą nam się podczas kolejnych zajęć. Przed obiadem wybraliśmy się na wyprawę kajakami typu sit on top. Uczestniczyliśmy w dalszej części Letnich Igrzysk Olimpijskich 2021 w Kulce. Po obiedzie rozegraliśmy mecz siatkówki. Udaliśmy się na drugą część zajęć survivalowych, podczas których nauczyliśmy się jak w trudnych warunkach się filtrować wodę i rozpalać ognisko. Na koniec dnia graliśmy w różne gry takie jak mafia w miasteczku oraz wilk, pasterz i owce.

Dzień zaczęliśmy od nauki strzelania z wiatrówek co okazało się dość proste. Później razem z ratownikiem ruszyliśmy na wyprawę smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Musieliśmy się tam wykazać dobrą współpracą. Po obiedzie zagraliśmy niesamowicie emocjonujący mecz siatkówki. Następnie udaliśmy się na park linowy, gdzie przechodziliśmy dwupoziomowy tor znajdujący się wysoko nad ziemią.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pana Krzysztofa K.
Piąty dzień w Kulce rozpoczęliśmy na strzelnicy od lekcji strzelania z prawdziwych wiatrówek. Następnie skakaliśmy na eurobungee. Każdy z nas miał okazję spróbować zrobić salto. Po tak energicznym i pełnym emocji poranku odpoczęliśmy trochę na plaży. Po obiedzie graliśmy wspólnie w siatkówkę i zbijaka. Przed kolacją odbyliśmy lekcje cyrkową, podczas której każdy z nas miał szansę spróbować swoich sił chodząc na szczudłach.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Weroniki Ł.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od pysznego śniadania, a następnie spróbowaliśmy naszych sił grając w podchody. Następnie byliśmy na plaży, gdzie mogliśmy poznać i doskonalić style pływackie. Potem udaliśmy się na zabawę mega grami, takimi jak jenga w rozmiarze xxl. Po obiedzie wzięliśmy udział w grze terenowej, naszym zadaniem było podążanie za wskazówkami i rozbrojenie bomby. Ponadto graliśmy w awanturę o kasę.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Mileny J.
Dzień rozpoczęliśmy od bitwy plemion, każda drużyna musiała zdobyć flagi przeciwników. Po południu poszliśmy na plażę. Dzisiaj graliśmy w siatkówkę, a także mieliśmy grę terenową wykorzystując kompas. Dzień zakończyliśmy pracami plastycznymi za pomocą techniki quillingu.

Summer Art, grupa Pani Natalii K.
Dzień zaczęłyśmy od decoupage, dekorowałyśmy słoiki. Później miałyśmy zajęcia taneczne, zajęcia te bardzo nam się podobały i czekamy z niecierpliwością na kolejne. Dzisiejszego dnia odbyła się również uczestniczyliśmy w Letnich Igrzyskach Olimpijskich 2021 w Kulce, w konkurencji strzelania z łuków. Marysia z naszej grupy zdobyła pierwsze miejsce. Nasz dzień był pełen wrażeń i atrakcji. Stworzyłyśmy również poduszaki, a następnie zagrałyśmy na bum bum rurkach. Dzień zakończyłyśmy grą terenową.

Summer Challenge, grupa Pani Małgorzaty K.
Dzień zaczęliśmy od budowania i wspinania się na wieżę ze skrzynek. Następnie graliśmy na nietypowym instrumencie, specjalnych rurkach. Ćwiczyliśmy naszą celność strzelając z łuków do tarczy oraz graliśmy w dwa ognie. Po obiedzie byliśmy na plaży i kąpaliśmy się w jeziorze. Po kolacji poszliśmy na leśną grę terenową.

Summer Challenge, grupa Pani Kamili W.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od gry terenowej Błędny Azymut, dzięki której nauczyliśmy się korzystać z kompasu. Później poszliśmy na ściankę wspinaczkową i każdy z nas miał możliwość spróbować przejść ją na czterech różnych poziomach trudności. Następnie poszliśmy odpocząć na plaży. Po obiedzie mieliśmy gry i zabawy z piłką, graliśmy w piłkę nożną oraz dwa ognie. Po kolacji poszliśmy na grę terenową do lasu.

Summer Challenge, grupa Pani Patrycji B.
Dzisiaj był bardzo udany dzień. Nasze zajęcia zaczęły się od wyłonienia króla strzelców w łukach, a potem pływaliśmy na smoczej łodzi, niczym prawdziwi wikingowie. Wspinaliśmy się też na skrzynki. Uczestniczyliśmy w Letnich Igrzyskach Olimpijskich 2021 w Kulce. Wieczorem zaprojektowaliśmy flagę naszego obozu, a w nocy poszliśmy na grę terenową do lasu.

VIP, grupa Pani Weroniki F.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy na wysokości, skakaliśmy na eurobungee. Następnie braliśmy udział w mega grach (jenga, twister, bierki oraz scrabble xxl). Później nauczyliśmy się sztuki enigmy, czyli szyfrowania. Uczestniczyliśmy w Letnich Igrzyskach Olimpijskich 2021 w Kulce. Następnie zagraliśmy w planszówki, a po tym jeździliśmy na dziwnym rowerze bez pedałów, łańcucha i siodełka. Po kolacji zaś zagraliśmy w nocną grę terenową. Nie możemy doczekać się już kolejnego dnia pełnego wrażeń.

VIP, grupa Pani Ady K.
Rozpoczęliśmy dzień dość tajemniczo, ponieważ mieliśmy zajęcia z Enigmy. Nauczyliśmy się szyfrować i to było super. Następnie rozegraliśmy mecz w passballa, czyli piłkę nożną na opak. Przy okazji przypomnieliśmy sobie czym są zasady fair play. Byliśmy na parku linowym i każdy z nas pokonał obie trasy. W Letnich Igrzyskach Olimpijskich 2021 w Kulce reprezentowaliśmy naszą grupę w rzucie piłką, strzelaniu z łuku i koszykówce. Poznaliśmy też podstawy survivalu i każdy z nas stworzył swój szałas. W nocy udaliśmy się na nocną grę terenową. Już nie możemy się doczekać co przyniesie kolejny dzień.