RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2021

Turnus IV (29.07-08.08.2021)

Dzień 6 - Kolorowy świat w Kulce

Dodany: 2021.08.03

#CampGirl, grupa Pani Natalii P.
Po śniadaniu poznałyśmy zasady udzielania pierwszej pomocy. Dzisiaj uczyłyśmy się budować nosze z materiałów znalezionych w lesie. Podczas następnych zajęć wykonałyśmy wyjątkową biżuterię z koralików. Po chwili odpoczynku udałyśmy się w muzycznym rytmie na grupowe karaoke. Wieczorem przybliżyłyśmy sobie informacje o kulturach innych krajów.

33 Przygody, grupa Pani Wiktorii T.
Poranek zaczęliśmy od rozwikłania zagadek w Tajnej Misji. Później skorzystaliśmy ze słonecznej pogody i opalaliśmy się na plaży. Następnie udaliśmy się na strzelnicę, gdzie ćwiczyliśmy naszą celność, to wyszło nam naprawdę dobrze. Po obiedzie braliśmy udział w kolejnych dyscyplinach Letnich Igrzysk Olimpijskich 2021 w Kulce. Później tworzyliśmy plansze do naszej gry terenowej oraz rozegraliśmy turniej piłki nożnej. Po kolacji braliśmy udział w wieczorku tanecznym. Czekamy na kolejne przygody.

33 Przygody, grupa Pani Martyny P.
Po śniadaniu udaliśmy się na plażę, gdzie parami pływaliśmy w dwuosobowych kajakach turystycznych po jeziorze Łęsk. Następnie mieliśmy grę terenową Tajna Misja. Przed obiadem skorzystaliśmy z ładnej pogody i udaliśmy się jeszcze na plażę. Potem poznaliśmy bum bum rurki, czyli ciekawy instrument muzyczny. Dzień zakończyliśmy wieczorkiem tanecznym przy muzyce.

Adrenalina, grupa Pana Karola M.
Szósty dzień zaczęliśmy od wielkiej wyprawy na poligon, na którym czekały nas wspaniałe atrakcje: jazda na quadach, zorba, segway oraz samochód terenowy. Po obiedzie na zajęciach uczyliśmy się strategii i obchodzenia się z replikami broni. Dzień pełen wrażeń zakończyliśmy towarzyskim meczem siatkówki.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Hanny S.
Z samego rana wyruszyliśmy na wyprawę do lasu. Tam nauczyliśmy się budować schronienie przy użyciu wojskowej pałatki. Poznaliśmy podstawy survivalu i wyposażenie puszki survivalowej. Po powrocie z lasu graliśmy w gry towarzyskie: 5 sekund, jenga i superbiznes. Po zabawie przyszedł czas na naukę. Doskonaliliśmy swoje techniki pływackie, a dla początkujących realizowane były ćwiczenia wprowadzające do nauki pływania. Po obiedzie uczestniczyliśmy w zajęciach Enigma, podczas których dowiedzieliśmy się o podstawowych metodach szyfrowania wiadomości. Podzieleni na grupy, kodowaliśmy zadania dla przeciwnych drużyn. Wieczorem mieliśmy Mazurską Pułapkę, czyli nocną grę terenową.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Julii O.
Dzisiaj rozpoczęliśmy dzień od edukacyjnej wyprawy do lasu, podczas której dowiedzieliśmy się więcej o otaczającej nas przyrodzie. Następnie graliśmy razem w mafię, po czym udaliśmy się nad jezioro, gdzie doskonaliliśmy techniki pływackie. Po obiedzie graliśmy w klasyczne gry w rozmiarze XXL, a nasz dzień zakończyła nauka chodzenia na szczudłach.

BFF, grupa Pani Igi W.
Dzisiejszy dzień zaczęłyśmy od ściany wspinaczkowej. Jednej z nas udało się przejść najtrudniejszy tor wspinaczkowy. Później pływałyśmy po jeziorze na rowerkach wodnych. Dzisiaj do malowania wykorzystałyśmy technikę graffiti. Dzień zakończyłyśmy wieczorem filmowym.

Cztery Żywioły, grupa Pani Nikoli P.
Dzień szósty rozpoczęliśmy od gier planszowych. Graliśmy w 5 sekund i Monopol. Później poszliśmy na naukę filtrowania wody i rozpalania ognia podczas zajęć survivalowych. Następnie graliśmy w gry zespołowe i poszliśmy na pyszny obiad. Po przerwie byliśmy na warsztatach o byciu eko. Dzień zakończyliśmy meczem.

Fort Kulka, grupa Pani Zofii M.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy na poligon, gdzie wszyscy przeszliśmy wojskowy tor przeszkód. Składał się on z sześciu przeszkód, które pokonaliśmy w niecałe dwie minuty, sprawdziliśmy nabyte do tej pory umiejętności. Po powrocie do ośrodka i obiedzie wybraliśmy się do lasu, aby poznać podstawy survivalu, puszkę survivalową i zbudować schronienie z pałatki. Po kolacji odbył się wieczorek taneczny, na którym świetnie się bawiliśmy.

Fort Kulka, grupa Pani Julii J.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od wyjścia na poligon, gdzie mieliśmy możliwość pokonać wojskowy tor przeszkód. Po obiedzie byliśmy na zajęciach dotyczących musztry wojskowej i uczyliśmy się ustawiać się oraz poruszać w wybranych szykach. Dzień pełen nowych przygód zakończyliśmy wieczorkiem tanecznym.

Harry Potter, grupa Pani Angeliki P.
Dzisiaj rano grałyśmy w grę rytmiczną zajączki. Następnie grałyśmy w mega gry (jengę i twistera). Byłyśmy również na plaży i wzięłyśmy udział w Awanturze o Wiedzę. Oprócz tego stworzyłyśmy swój własny harwardzki klub pojedynków magicznych. Wieczorem wspólnie tańczyłyśmy oraz czytałyśmy książki o Harrym Potterze.

Harry Potter, grupa Pani Natalii Ż.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy wodną przygodą na kajakach. Zaraz po tym mogliśmy wykorzystać swoją kreatywność tworząc własną sowę Hedwigę metodą quillingu. Po pysznym obiedzie pograliśmy w magiczne gry integracyjne, a nasz cudowny dzień zakończyliśmy tworzeniem baniek mydlanych XXL.

Kraina Smyka, grupa Pani Zuzanny L.
Kolejny dzień za nami. Po śniadaniu przygotowywaliśmy się do Talent Show, które będzie już jutro. Szykujemy niespodziankę dla naszych kolegów i koleżanek z ośrodka. Potem malowaliśmy na chmurach, powstały śliczne rysunki. Jeszcze przed obiadem wybraliśmy się na plażę, aby doskonalić swoje techniki pływackie. Wieczorem czekały na nas mega gry, takie jak jenga czy twister. Nasz dzień zakończyliśmy tanecznym szaleństwem na placu. Kolejny smykowy dzień udanie zakończony.

Kulka Extra, grupa Pana Kacpra W.
Po śniadaniu graliśmy w siatkówkę. Następnie byliśmy na żyroskopie. Na plaży mogliśmy odpocząć, a kto chciał mógł też popływać w jeziorze. Po obiedzie odbył się dwubój cyrkowy, czyli wyścigi na szczudłach i jazda na dziwnym rowerze. Dzień zakończyliśmy ucząc się nowych gier i zabaw. Nie możemy doczekać się jutra.

Kulka na Okrągło, grupa Pani Dominiki N.
Kolejny dzień pełen atrakcji za nami. Od rana wszyscy trenowaliśmy naszą celność w strzelaniu z łuku. Następnie poszliśmy na plażę. Wzięliśmy udział w kolejnym etapie Letnich Igrzysk Olimpijskich 2021 w Kulce, w koszykówce, łucznictwie i rzucie piłeczką palantową. Następnie byliśmy na rowerkach wodnych oraz quadach, a dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Kulka Open, grupa Pani Laury S.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od wyjścia na poligon. Na miejscu jeździliśmy na vikingu, quadach i korzystaliśmy z atrakcji, które tam były. Przed obiadem wróciliśmy do ośrodka, przebraliśmy się i chwilkę odpoczęliśmy. Poszliśmy na obiad a po nim mieliśmy grę na terenie ośrodka pt. Tajna Misja. Dzień zakończyliśmy grą w siatkówkę.

Kulka Open, grupa Pani Agaty G.
Zaraz po śniadaniu udaliśmy się na poligon, na którym mieliśmy przejażdżkę quadem po trudnym terenie oraz pojazdem yamaha viking 700. Po obiedzie pływaliśmy czteroosobowymi rowerami wodnymi po jeziorze Łęsk. Po kolacji podzieliliśmy się na grupy i rozwiązywaliśmy sudoku.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Moniki D.
Bardzo ważnym elementem obozu jest stworzenie grupowej flagi. My właśnie dziś stworzyliśmy naszą flagę, na której znalazły się charakterystyczne dla nas znaki. Zajęcia te były dla nas okazją do jeszcze lepszego poznania się i wspólnych rozmów. Kolejnym istotnym punktem w dzisiejszym naszym planie była gra w paintball. Mieliśmy też okazję w praktyce zastosować poznane szyki i strategie wojskowe z użyciem imitacji broni. Dzień był emocjonujący i aktywny. Po kolacji bawiliśmy się na dyskotece.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Aleksandry Ś.
Kolejny dzień za nami. Udaliśmy się dziś na poligon, gdzie czekały na nas atrakcje (przejażdżka quadem po trudnym terenie oraz pojazdem yamaha viking). Było to dla nas bardzo emocjonujące. Również rozegraliśmy mecz paintballu, zabawa była świetna. Zagraliśmy też w mafię w miasteczku. Dzień zakończyliśmy zabawą przy muzyce.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Michała A.
Dzisiaj był pełen atrakcji. Od rana wybraliśmy się na wyprawę na poligon, aby przejechać się quadami oraz pojazdem terenowym yamaha viking, a także pokonać tor przeszkód przy użyciu segwaya oraz sprawdzić naszą komunikacje i współpracę w toczeniu zorby. Kiedy wróciliśmy do ośrodka, wzięliśmy udział w dalszej części Letnich Igrzysk Olimpijskich 2021 w Kulce, czyli w badmintonie i koszykówce. Po obiedzie odsapnęliśmy chwilę grając w mafię w miasteczku. Przed kolacją udaliśmy się na zajęcia z łączności, podczas których nauczyliśmy się różnych szyfrów. Po kolacji bawiliśmy się na dyskotece.

Dziś po śniadaniu wyruszyliśmy na poligon. Zaczęliśmy od przejścia toru z zorbą nawigując część drużyny, która miała pchać zorbę. Następnie instruktor przewiózł nas vikingiem po specjalnym torze. Kolejnym wyzwaniem było przejechanie na quadach wyboistej drodze. Po powrocie na ośrodek uczyliśmy się szyfrów oraz korzystania z telefonów polowych. Wieczorem zagraliśmy między sobą w paintball, to było bardzo ciekawe doświadczenie. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pana Krzysztofa K.
Dzisiejszy dzień upłynął nam na zajęciach militarnych. Nasz dzień rozpoczęliśmy od lekcji taktyki, podczas której dowiedzieliśmy się, jak wyglądają różne ustawienia piechoty i mieliśmy okazję przetestować zdobytą wiedzę w praktyce. Następnie odbyliśmy lekcje strzelania z łuku, po szkoleniu i próbnych strzałach zrobiliśmy zawody drużynowe z strzelania do celu. Po obiedzie nie zapomnieliśmy o relaksie na plaży. Nasz dzień zakończyliśmy nocną grą Mazurska Pułapka, podczas której musieliśmy znaleźć i rozwiązać zagadki.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Weroniki Ł.
Kolejny dzień na Kulce rozpoczęliśmy od pływania na jednoosobowych kajakach, poszło nam bardzo dobrze. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie skorzystaliśmy z pięknej pogody, kąpaliśmy się i opalaliśmy się. Potem wzięliśmy udział w grze terenowej Tron Króla Juliana, dzięki pani instruktor przenieśliśmy się na Madagaskar, gdzie wykonywaliśmy serię zadań związanych z bohaterami filmu. Po obiedzie braliśmy udział w Letnich Igrzyskach Olimpijskich 2021 w Kulce, a dzień zakończyliśmy wieczorkiem tanecznym.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Mileny J.
Dziś po śniadaniu graliśmy w unihokeja. Pani pokazała nam dużo fajnych trików i nowych technik. Dzisiaj nauczyliśmy się chodzić na szczudłach i jeździć dziwnym rowerem. Byliśmy także na plaży, gdzie każdy się opalał i pływał. Mieliśmy grę terenową na ośrodku Urodziny Kubusia Puchatka, a dzień zakończyliśmy tańcami przy muzyce.

Summer Art, grupa Pani Natalii K.
Dzień zaczęłyśmy od parku linowego. Większość z nas przeszła niebieski tor, który był najtrudniejszy. Wszystkie świetnie sobie na nim poradziliśmy. Korzystając z pięknego dnia poszłyśmy na plażę. Kolejną atrakcją było lepienie z gliny, stworzyłyśmy niesamowite figurki, a każda z nich była inna i wyjątkowa. Niesamowitą frajdę miałyśmy malując w chmurach. Te zajęcia zmotywowały nas do poruszenia szarych komórek i namalowania niesamowitych postaci. Na koniec dnia odbyły się Gry Świata, co wymagało od nas precyzji i skupienia.

Summer Challenge, grupa Pani Małgorzaty K.
Kolejny dzień kolonii rozpoczęliśmy od wyprawy na poligon. Na miejscu jeździliśmy na quadach, segwayu, vikingu. Najbardziej ekscytujący okazał się ekstremalny terenowy przejazd pojazdem yamaha viking. Po obiedzie strzelaliśmy z wiatrówek do celu. Wieczorem nie zabrakło integracyjnych zabaw.

Summer Challenge, grupa Pani Kamili W.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od zajęć na poligonie. Na miejscu mieliśmy możliwość przejażdżki quadem oraz segwayem, którymi musieliśmy pokonać specjalnie przygotowany tor przeszkód. Jednym z zadań było również toczenie wielkiej kuli na czas z zamkniętymi oczami. Atrakcją na poligonie była również przejażdżka pojazdem yamaha viking. Po obiedzie poszliśmy na zajęcia, podczas których uczyliśmy się strzelać z łuku do słomianych tarcz. Wieczór zakończyliśmy grami integracyjnymi z piłką.

Summer Challenge, grupa Pani Patrycji B.
Dzień rozpoczęliśmy od strzelania z wiatrówek. Każdy z nas oddał kilka strzałów i w większości były to celne strzały. Później byliśmy na plaży, na której odpoczywaliśmy i pływaliśmy. Następnie płynęliśmy kajakami turystycznymi. Później zagraliśmy w dwa ognie i spacerowaliśmy na szczudłach, udając prawdziwych cyrkowców. Na zakończenie dnia strzelaliśmy z łuków.

VIP, grupa Pani Weroniki F.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od survivalu. Wiemy już, jak filtrować wodę oraz rozpalać ognisko. Następnie zrobiliśmy turniej piłki nożnej, a po nim pokonywaliśmy wyznaczone trasy na parku linowym. W trakcie przerwy obiadowej wzięliśmy udział w Letnich Igrzyskach Olimpijskich 2021 w Kulce. Po obiedzie zaś zagraliśmy w dwa ognie oraz korfball, czyli trochę inną wersję koszykówki. Po kolacji stoczyliśmy bój piankowymi lancami podczas bitwy gladiatorów. To był super dzień!

VIP, grupa Pani Ady K.
Połowa kolonii za nami, ale atrakcji wciąż wiele. Dzisiaj rozpoczęliśmy dzień od pływania smoczą łodzią. Była to świetna zabawa, a przy okazji podziwialiśmy piękne widoki jeziora Łęsk. Dzisiaj strzelaliśmy również z łuków. Wbrew pozorom nie było to wcale takie proste, jednak każdy z nas świetnie sobie poradził. Wzięliśmy udział w Letnich Igrzyskach Olimpijskich 2021 w Kulce, nasi reprezentanci wygrali. Później udaliśmy się na zajęcia walki gladiatorów. Na koniec dnia zagraliśmy w mafię w miasteczku.