RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2021

Turnus IV (29.07-08.08.2021)

Dzień 8 - Atrakcji ciąg dalszy

Dodany: 2021.08.05

#CampGirl, grupa Pani Natalii P.
Dzisiejszy dzień zaczęłyśmy od chwili relaksu, w czasie której pograłyśmy w uno oraz czółko. Później odbyły się zajęcia z zumby, podczas których nauczyłyśmy się układu tanecznego. Czas przed obiadem spędziłyśmy w swoim gronie na graniu w 5 sekund i nauce belgijki. Po ciszy poobiedniej miała miejsce druga część warsztatów teatralnych, na których przygotowywałyśmy występ. Wieczór spędziłyśmy na grze francuskiej, która pozwoliła nam lepiej poznać ośrodek, wychowawców oraz innych uczestników.

33 Przygody, grupa Pani Wiktorii T.
Po śniadaniu odbyło się starcie Archery Challenge. Bawiliśmy się znakomicie. Budowaliśmy forty, a następnie strzelaliśmy z łuków. Później pokazaliśmy nasze zdolności wokalne podczas karaoke. Następnie pływaliśmy na kajakach. Po obiedzie braliśmy udział w Letnich Igrzysk Olimpijskich 2021 w Kulce. Dzisiaj odbyła się ostatnia konkurencja naszych igrzysk, pływanie. Później strzelaliśmy z łuków, a wieczorem tańczyliśmy, wszystkim już dobrze znane tańce. Z niecierpliwością czekamy na kolejny dzień!

33 Przygody, grupa Pani Martyny P.
Przed południem mieliśmy okazję zagrać w grę terenową Błędny Azymut. Następnie poszliśmy na plażę, a potem na zajęcia z quillingu, czyli specjalnej techniki plastycznej. Po obiedzie wybraliśmy się na karaoke. Po kolacji zrobiliśmy sobie wieczór filmowy.

Adrenalina, grupa Pana Karola M.
Dzisiaj byliśmy na parku linowym, następnie plażowaliśmy. Podczas kolejnych zajęć graliśmy w grę Awantura o Wiedzę. Zajęcia z survivalu umiliły nam gorące popołudnie. Wieczorna dyskoteka wszystkich nas ucieszyła.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Hanny S.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od gry czółko, która polega na opowiadaniu, a następnie zgadywaniu haseł z różnych kategorii. Kilka dni temu nauczyliśmy się strzelać z łuku, natomiast dzisiaj odbyły się zawody łucznicze. Najlepszym strzelcem w grupie był Bartek, który otrzymał przypinkę zwycięzcy. Następnie udaliśmy się na plażę. Dzisiaj byliśmy także w lesie, nauczyliśmy się wyszukiwać i rozpoznawać ślady zwierząt oraz gatunki drzew. Przeszliśmy się też leśną ścieżką edukacyjną, czytając ciekawe tablice informacyjne. Udało nam się dostrzec kilka zwierząt. Po kolacji graliśmy w passball, czyli piłkę na opak.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Julii O.
Dzisiaj rozpoczęliśmy dzień od grupowych gier i zabaw, a część z nas uczestniczyła w zajęciach fakultatywnych. Następnie udaliśmy się do lasu, by nauczyć się podstaw survivalu i budowania schronienia. Później zmierzyliśmy się z Archery Challenge, grą z użyciem łuków i zakończonych gąbką strzał. Po obiedzie odbyła się olimpiada z różnymi konkurencjami sportowymi. Na koniec dnia część z nas udała się na zajęcia fakultatywne na żyroskopie i ściance wspinaczkowej, a reszta grała w gry integracyjne i ruchowe.

BFF, grupa Pani Igi W.
Dzisiejszy dzień zaczęłyśmy od walki gladiatorek. Za pomocą gumowych lancy rywalizowałyśmy na kolorowej macie, ubrane w kaski ochronne. Następnie miałyśmy zajęcia teatralne, podczas których pokazywałyśmy przygotowane wcześniej przedstawienia. Później miałyśmy możliwość uczestniczenia w zajęciach zumby. Poznałyśmy dużo ruchowych, tanecznych ćwiczeń. Dzień zakończyłyśmy grając w gry podwórkowe, pochodzące z różnych części świata.

Cztery Żywioły, grupa Pani Nikoli P.
Dzień zaczęliśmy od gry terenowej Szpion. Następnie udaliśmy się na park linowy. Później mieliśmy zajęcia malowanie w chmurach. Wykazaliśmy się talentem plastycznym. Po obiedzie graliśmy w gry z różnych zakątków świata, a wieczorem zorganizowaliśmy kalambury.

Fort Kulka, grupa Pani Zofii M.
Po porannej zaprawie i śniadaniu poznaliśmy podstawowe zasady musztry wojskowej. Nauczyliśmy się prawidłowo ustawiać w wybranych szykach i poruszać się w nich. Następnie wybraliśmy się nad jezioro, gdzie w promieniach słońca przeprawiliśmy się samodzielnie wykonanymi tratwami. Po wodnych atrakcjach przyszedł czas na trochę zabawy w powietrzu, czyli skakanie na eurobungee. Każdy z nas przez chwilę mógł poczuć się jak ptak. Po obiedzie rozegraliśmy grę paintballową polegającą na pozornej walce przy użyciu broni barwiącej. Ubrani w specjalne mundury i kaski toczyliśmy walkę. Resztę dnia spędziliśmy na grach w kalambury, uno oraz innych zabawach. Był to dzień pełen atrakcji, śmiechu i zabawy.

Fort Kulka, grupa Pani Julii J.
Dzień rozpoczęliśmy od porannego rozruchu. Po śniadaniu zmierzyliśmy się z grą francuską. Następnie udaliśmy się na plażę. Po obiedzie udaliśmy się na paintball, a zaraz potem na przejażdżkę quadem. Dzisiejszy dzień zakończyliśmy wspólną zabawą w ziemniaka.

Harry Potter, grupa Pani Angeliki P.
Dzisiaj graliśmy w świnkę, grę, która polegała na wzajemnym rozśmieszaniu przez chrumkanie. Potem wzięłyśmy udział w Turnieju Trójmagicznym. Byłyśmy na plaży i grałyśmy w podchody. Wieczorem robiłyśmy rzeźby z papieru i sznurka oraz czytałyśmy o przygodach Harry’ego Pottera.

Harry Potter, grupa Pani Natalii Ż.
Dzisiaj zaraz po śniadaniu poszliśmy na plażę skorzystać z cudownego słońca. Zaraz po tym mieliśmy grę terenową, gdzie zmierzyliśmy się w Turnieju Trójmagicznym. Po obiedzie poszliśmy na magiczne podchody. Nasz dzień zakończyliśmy czytaniem książki o Harrym Potterze.

Kraina Smyka, grupa Pani Zuzanny L.
Smykowe dni są zawsze pełne atrakcji. Po śniadaniu zagraliśmy w takie gry, jak refleks, miczitanka, pif paf, mój kask oraz oczko. Później wybraliśmy się na warsztaty Lego, gdzie stworzyliśmy swoją wymarzoną szkołę – był tam basen, statek, zwierzęta, sypialnie, pojazdy a nawet ochroniarz. Po południu zrobiliśmy gniotki oraz poduszaki. Poza tym wzięliśmy udział w Wesołym Laboratorium. To już nasz kolejny udany dzień w kulkowej krainie.

Kulka Extra, grupa Pana Kacpra W.
Po śniadaniu uczyliśmy się jeździć quadami po specjalnym torze. Następnie odbyliśmy wycieczkę kajakami turystycznymi. Kolejną atrakcją była walka gladiatorów za pomocą specjalnych dwustronnych maczug. Po kolacji odpoczęliśmy na plaży. Następnie poszliśmy grać w siatkówkę i karty. Po kolacji tańczyliśmy na dyskotece. Była świetna zabawa! Chcemy więcej!

Kulka na Okrągło, grupa Pani Dominiki N.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od gier sportowych, takich jak siatkówka i badminton. Układaliśmy również piosenkę o naszej grupie. Wykorzystaliśmy ładną pogodę i poszliśmy na plażę. Po odpoczynku na plaży wszyscy zostaliśmy przydzieleni przez tiarę przydziału do poszczególnych domów z Harry’ego Pottera. Dzień zakończyliśmy wspólną zumbą oraz grą terenową nocną o nazwie Labirynt Dedala.

Kulka Open, grupa Pani Laury S.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od śniadania. Następnie mieliśmy czas na sprzątanie i przygotowanie się do meczu siatkówki. Następnie graliśmy w gry świata. Po obiedzie uczyliśmy się robić graffiti i rozmawialiśmy na temat tego czy jest sztuką. Po kolacji graliśmy w grę, dzięki której poznaliśmy lepiej nasz ośrodek, wychowawców i uczestników naszych kolonii.

Kulka Open, grupa Pani Agaty G.
Dziś mieliśmy dużo okazji do spożytkowania energii. Po śniadaniu graliśmy w czółko i w uno. Następnie udaliśmy się na wyprawę do lasu, w którym odbyły się Kulkowe Podchody i zabawa znakami patrolowymi. Potem graliśmy w piłkę na opak. Po obiedzie udaliśmy się na plażę, na której graliśmy w karty i kąpaliśmy się w jeziorze. Po kolacji graliśmy w grę francuską, w której znajdywaliśmy odpowiedzi na pytania o naszej kolonii.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Moniki D.
Obóz powoli dobiega końca, a nasza energia się nie kończy. Dziś po stoczonych rozgrywkach szachowych i kontynuacji gry w badmintona udaliśmy się na zajęcia. Każdy z nas miał okazję oddać wielokrotnie strzały z łuku w kierunku tarczy. Okazało się, że jest wśród nas wielu doborowych strzelców. Oddawaliśmy bardzo wysoko punktowane strzały. W dniu dzisiejszym nie zabrakło także rozgrywki paintballowej.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Aleksandry Ś.
Po różnych grach i zabawach na podobozie poznaliśmy rodzaje stosów ogniskowych oraz nauczyliśmy posługiwać się krzesiwem. Niesamowitym uczuciem było móc rozpalić ogień. Dodatkowo poznaliśmy znaczenie wody, sposoby pozyskiwania jej w terenie oraz przygotowania do spożycia. Udaliśmy się również na plażę, gdzie mogliśmy chwilę odpocząć i spędzić wspólnie czas. Przeszliśmy też przez dwupoziomowy park linowy. Każdemu z nas udało się bez problemu przejść oba tory.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Michała A.
Dziś rano wybraliśmy się na Letni Trójbój Obronny i wzięliśmy udział w trzech konkurencjach. Najpierw musieliśmy wykazać się na strzelnicy łuczniczej, aby później podłączyć telefon polowy i na koniec rzucić granatem do celu. Wszystkim nam poszło świetnie. Później wybraliśmy się na plażę, aby kibicować naszemu koledze w pływaniu podczas Letnich Igrzysk Olimpijskich 2021 w Kulce. Filip okazał się najlepszy na całej kolonii. Po obiedzie wybraliśmy się na plaże, na chwilę relaksu. Poleżeliśmy na piasku oraz kąpaliśmy się w jeziorze, a także pograliśmy w siatkówkę. Przed kolacją udaliśmy się jeszcze na grę paintballową na ośrodku. Po kolacji wybraliśmy się na trzecią część survivalu. Dowiedzieliśmy się wielu ciekawych rzeczy oraz pomalowaliśmy twarze w maskujące wzory.

Dzień zaczęliśmy od niesamowicie interesującego meczu siatkówki. Później na Letnim Trójboju Obronnym wykazaliśmy się wcześniej zdobytymi umiejętności. Ćwiczyliśmy strzelanie z łuku do tarcz, podłączanie telefonu polowego oraz rzucaliśmy granatami do celu. Po obiedzie ruszyliśmy na plażę, gdzie część z nas kąpała się w jeziorze, a część grała w karty i czytała książki. Dzień zakończyliśmy nauką kamuflażu w lesie oraz uczyliśmy się jak zdobywać pożywienie w trudnych warunkach.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pana Krzysztofa K.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od szkolenia naszych umiejętności piłkarskich. Zrobiliśmy rozgrzewki i ćwiczyliśmy w parach podania. Następnie podzieliliśmy się na grupy i staraliśmy się odpowiedzieć na wszystkie pytania z gry francuskiej. Przed obiadem odbyliśmy szkolenie z jazdy na quadzie, każdy z nas miał możliwość przejazdu toru pod okiem instruktora. Popołudnie spędziliśmy wspólnie na grach i zabawach, a dzień zakończyliśmy wspólną dyskoteką.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Weroniki Ł.
Kolejny dzień na obozie rozpoczęliśmy od gry terenowej Enigma, na zajęciach dowiedzieliśmy się, jak można zaszyfrować dowolną informację na pięć różnych sposobów. Potem wykorzystaliśmy poznane umiejętności w praktyce. Na następnych zajęciach rozegraliśmy mecz piłki nożnej w ramach gier zespołowych. Ponadto odpoczywaliśmy na plaży i kąpaliśmy się w jeziorze. Po obiedzie udaliśmy się na zajęcia z unihokeja i braliśmy udział w grach integracyjnych. Dzień zakończyliśmy wieczorem filmowym.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Mileny J.
Czwartkowy poranek rozpoczęliśmy od historii o graffiti, każdy z nas mógł stworzyć własne logo na ścianie. Byliśmy też na plaży, gdzie mieliśmy przeprowadzone szkolenie z pływania. Potem świetnie się bawiliśmy śpiewając na karaoke. Mieliśmy zajęcia Enigma z nauki kodowania. Dzień zakończyliśmy filmem na świeżym powietrzu.

Summer Art, grupa Pani Natalii K.
Dzisiejszy dzień zaczęłyśmy od gry francuskiej, każda z grup szukała odpowiedzi na zadane pytania. Następnie projektowałyśmy swoją wymarzoną koszulkę. Każda z nas miała inną wizję, która przeniosła na papier. Dzień zakończyłyśmy niesamowitymi rzeźbami z papieru i sznurka. To był bardzo ciekawy dzień.

Summer Challenge, grupa Pani Małgorzaty K.
Dziś rano graliśmy w piłkę oraz grę francuską, podczas której szukaliśmy odpowiedzi na pytania oraz zagadki. Następnie braliśmy udział w grze Błędny Azymut. Za pomocą kompasu szukaliśmy wyznaczonych punktów, aby rozwiązać zadania. Zrobiliśmy naszą obozową flagę oraz uczyliśmy się chodzić na szczudłach na zajęciach cyrkowych. Wieczorem byliśmy na zabawie tanecznej.

Summer Challenge, grupa Pani Kamili W.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od meczu w dwa ognie, a także szukaliśmy odpowiedzi na pytania zawarte w grze francuskiej na terenie ośrodka. Następnie udaliśmy się na Bitwę Plemion, czyli leśną grę terenową, która polegała na zbieraniu flag drużyny przeciwnej. Po obiedzie poszliśmy odpocząć na plaży i wykąpać się w naszym jeziorze, jak również rozegraliśmy mecz waterpolo. Natomiast wieczorem udaliśmy się na zabawę taneczną.

Summer Challenge, grupa Pani Patrycji B.
Dzisiaj część naszej grupy wzięła udział w fakultetach paintballowych – rozegrała fascynujący mecz na grze paintballowej i strzelała na strzelnicy. W międzyczasie odbywała się gra francuska, na której próbowaliśmy zdobyć odpowiedzi na pytania dotycząc Kulki. Później wspinaliśmy się na skrzynki i z niecierpliwością wyczekiwaliśmy zawodów pływackich. Pograliśmy też w kilka gier integracyjnych. Rozegraliśmy również mecze piłki nożnej, koszykówki i siatkówki. Wieczorem rozwiązywaliśmy zagadki podczas nocnej gry Mazurska Pułapka.

VIP, grupa Pani Ady K.
Z każdym dniem bliżej do końca kolonii, ale my nie zwalniamy. Dzisiaj udaliśmy się na survival i poznaliśmy metody pozyskiwania i filtrowania wody. Ponadto dowiedzieliśmy sie jakie są rodzaje stosów ogniskowych, układaliśmy je i nauczyliśmy się korzystać z krzesiwa. Graliśmy też w wiele super gier i bawiliśmy się przy muzyce, tańcząc różne układy. Mieliśmy też znowu zajęcia na wodzie, tym razem kajaki turystyczne. Pływaliśmy, bawiliśmy się i oglądaliśmy cudowne jezioro Łęsk. Zajęcia cyrkowe również były super. Jeździliśmy na dziwnym rowerze. Ostatnie zajęcia to był totalny szał. Mieliśmy Archery Challenge, podczas których strzelaliśmy łukami. To była zabawa!