RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2021

Turnus VI (20.08-30.08.2021)

Dzień 5 - Czas szybko płynie na dobrej zabawie

Dodany: 2021.08.24

#CampGirl, grupa Pani Urszuli R.
Kolejny dzień pełen zabawy za nami! Rozpoczęłyśmy go od grania w mega gry, czyli jengi, bierek oraz twistera w rozmiarze XXL. Następnie wzięłyśmy udział w Akcji Integracji, podczas której zmierzyłyśmy się ze sobą w takich konkurencjach jak wielospodnie, przeciąganie liny czy wielonarty. Przed obiadem plażowałyśmy oraz pływałyśmy w jeziorze. Po południu grałyśmy w mafię, wcieliłyśmy się w rolę detektywów i rozwiązywałyśmy zagadkę kryminalną. Wieczorem udałyśmy się do lasu, aby wytropić pradawnego wodza Kulki.

33 Przygody, grupa Pani Poli Z.
Dzień zaczęliśmy od wejścia na ściankę wspinaczkową. Wszyscy świetnie sobie poradzili. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie mogliśmy się wykąpać i pograć w karty. Później wzięliśmy udział w grze terenowej z użyciem kompasów o nazwie Błędny Azymut. Wygrała ją drużyna chłopaków. Potem graliśmy na bum bum rurkach. Nauczyliśmy się wystukiwać specjalnymi pałeczkami melodię znanych piosenek. Kolejną atrakcją była nauka chodzenia na szczudłach. Pod koniec dnia wzięliśmy udział w nocnej grze terenowej Mafia.

33 Przygody, grupa Pani Sandry G.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od wzięcia udziału w grze Błędny Azymut, polegającej na szukaniu zagadek na terenie ośrodka za pomocą kompasu. Następnie udaliśmy się na plażę. Pomimo niesprzyjającej pogody, pare osób z naszej grupy kąpało się w jeziorze. Każdy z nas spróbował wspiąć się na ściankę wspinaczkową, która ma cztery poziomy trudności. Poznaliśmy kilka gier pochodzących z różnych zakątków świata. Spróbowaliśmy nauczyć się jeździć dziwnym rowerem. Na zakończenie dnia zagraliśmy w grę terenową Mafię.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Anny Z.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od skoków na eurobungee. Następnie wybraliśmy się na plażę i kąpaliśmy się w jeziorze. Poznaliśmy przeróżne szyfry i kodowaliśmy wiadomości podczas gry Enigma. Uczyliśmy się też strzelać z wiatrówki. Wzięliśmy udział w nocnej grze terenowej Mafia, podczas której rozwiązywaliśmy zagadki.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Katarzyny Z.
Kolejny dzień naszej kolonii zaczęliśmy od wzięcia udziału w wyzwaniu, jakim było wspinanie się po wieży zbudowanej ze skrzyń z asekuracją instruktora. Później zażywaliśmy kąpieli słonecznej i doskonaliliśmy techniki pływackie. Następnie udaliśmy się na strzelnicę, gdzie uczyliśmy się jak strzelać z wiatrówki. To było bardzo ciekawe doświadczenie. Po obiedzie, po odbyciu szkolenia, jeździliśmy quadem. Następnie uczyliśmy się tańców animacyjnych, a dzień zakończyliśmy wyprawą do lasu. Wzięliśmy udział w nocnej grze terenowej Mafia. To było bardzo ekscytujące przeżycie.

Harry Potter, grupa Pani Angeliki P.
Nowy dzień zaczęliśmy od wyczarowania Zgredka z masy solnej, którą sami zrobiliśmy. Później wybraliśmy się po różdżki do sklepu Olivandera i bawiliśmy się na plaży. Po południu oglądaliśmy zmagania w kolonijnym turnieju siatkówki oraz przeszliśmy magiczny test sprawności na ściance wspinaczkowej. Wieczorem graliśmy w klasyczne gry w rozmiarze XXL!

Harry Potter, grupa Pani Martyny M.
Dzisiejszy dzień zaczęłyśmy od zajęć bombonady, na których stworzyłyśmy przepiękne budowle. Następnie udałyśmy się na plażę, gdzie miałyśmy możliwość skorzystać z zajęć nauki pływania pod okiem ratownika. Naszymi trzecimi zajęciami tego dnia było przejście parku linowego, który bardzo nam się podobał. Po obiedzie zagrałyśmy w mega gry. Ułożyłyśmy ogromną jenge, stoczyłyśmy bitwę na wielkim twisterze. Na koniec dnia udałyśmy się na salę dyskotekową, aby poćwiczyć układy taneczne. Dzień należał to bardzo udanych.

Harry Potter, grupa Pani Natalii Ż.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy magiczną przygodą w parku linowym, gdzie sprawdzaliśmy swoją sprawność. Następnie stworzyliśmy bransoletki przyjaźni, czyli identyfikatory domów. Zaraz po tym ruszyliśmy na plażę nacieszyć się cudownym słońcem. Po pysznym obiedzie stworzyliśmy magiczne budowle. Nasz dzień zakończyliśmy biorąc udział w przesłuchaniach do Wieczoru Talentów i animacyjnymi tańcami.

Harry Potter, grupa Pani Oliwii P.
Dzisiejszy poranek spędziliśmy na tworzeniu rzeźby, oryginalnego zwierzątka dla Rubeusa Hagrida. Następnie mieliśmy możliwość podszkolenia naszych technik pływackich. Wzięliśmy również udział w lekcji lewitacji, czyli udaliśmy się na eurobungee. Po kolacji czekała na nas gimnastyka szarych komórek z profesor Minerwą McGonagall.

Kulka Open, grupa Pani Anny D.
Piątego dnia kolonii główną atrakcją była trzygodzinna wyprawa kajakami. Przepłynęliśmy trasę po jeziorze Łęsk. Po obiedzie graliśmy w grę Tajna Misja. Po rozwiązaniu podchwytliwych zagadek odnaleźliśmy bombę ukrytą w ośrodku. Dziś odbył się też pierwszy mecz turnieju siatkówki, który wygraliśmy. W nocy wyszliśmy do lasu wziąć udział w grze terenowej Mafia. Świetnie się bawiliśmy.

Obóz Herosów, grupa Pani Agaty G.
Trzeci dzień naszej herosowej przygody w Kulce, rozpoczęliśmy od udziału w Wielkiej Demolce, podczas której zbudowaliśmy twierdzę herosów z betonowych bloczków, wykorzystując zaprawy i narzędzia budowlane. Potem odbyły się warsztaty tańca z Terpsychorą. Wraz z muzą tańca poznaliśmy podstawowe układy taneczne. Następnie wzięliśmy udział w wyprawie wieloosobową smoczą łodzią. Po obiedzie przypomnieliśmy sobie budowę łuku i strzały oraz prawidłową postawę strzelecką. Nauczyliśmy się strzelać z łuków i wzięliśmy udział w zawodach strzeleckich, dzięki którym wyłoniliśmy najlepszego łucznika spośród herosów. Po kolacji kończyliśmy pisać nasz hymn i uczyliśmy się go śpiewać.

Obóz Herosów, grupa Pani Igi B.
Piąty dzień obozu rozpoczęliśmy od wyprawy smoczą łodzią. Następnie poznawaliśmy techniki szyfrowania i ćwiczyliśmy rozszyfrowywanie wiadomości. Po tych zajęciach, przystąpiliśmy do gimnastyki szarych komórek, podczas których wykazaliśmy się wielką kreatywnością. Po obiedzie poznaliśmy i nauczyliśmy się nowych, fantastycznych układów tanecznych. Wieczorem graliśmy w gry zespołowe i dopracowywaliśmy nasz hymn.

Obóz Herosów, grupa Pani Małgorzaty K.
Dzisiejszego poranka wypłynęliśmy kajakami turystycznymi na wycieczkę po jeziorze Łęsk. Następnie poszliśmy do lasu, gdzie poznaliśmy podstawy survivalu oraz budowaliśmy szałasy z pałatek. Braliśmy udział w zajęciach tanecznych, na których nauczyliśmy się nowych układów tanecznych. Po obiedzie odbyły się warsztaty teatralne ku czci Dionizosa. Wykonaliśmy ćwiczenia poprawiające naszą wymowę oraz graliśmy improwizowane sceny. Wieczorem braliśmy udział w zajęciach, podczas których zrobiliśmy słoje zdobione techniką decoupage.

Obóz Herosów, grupa Pani Weroniki W.
Za nami już kolejny kulkowy dzień. Rozpoczęliśmy go pływając na rowerkach wodnych. Ubrani w kapoki wyruszyliśmy w niepowtarzalną przygodę po jeziorze Łęsk dowiadując się różnych ciekawostek od pana ratownika. Na placu głównym czekała na nas Tajna Misja. Od nas zależały losy Kulki. Z użyciem kompasu odnaleźliśmy tajne miejsca, w których znajdowały się z zagadki. Ostatecznie rozbroiliśmy bombę, która zagrażała Kulce. Wakacje to czas odpoczynku, ale nie zapomnieliśmy, że człowiek uczy się całe życie. Tego dnia poznaliśmy różne kultury świata. W drugiej części dnia ubraliśmy się w wojskowe stroje, zabraliśmy broń i wyruszyliśmy na wojnę. Paintball to świetna atrakcja do rywalizacji między sobą oraz wyładowania swojej energii podczas biegania. Jest w nas również artystyczna dusza. Każdy z nas zrobił swój witraż. Będzie to świetna pamiątka, która będzie przypominać nam kolonie. Na koniec dnia odbyła się nocna gra terenowa Mafia. W lesie zostały ukryte podpowiedzi pozwalające rozwiązać zagadki. Oczywiście nasza grupa poradziła sobie z tym zadaniem i je rozwiązała.

Piąty dzień obozu zaczął się od wyprawy na poligon. Wybraliśmy się tam, aby pokonać wojskowy tor przeszkód. Poszło nam bardzo dobrze i wszyscy go ukończyliśmy. Później rozegraliśmy grę w paintball na dużym placu do gry paintballowe na terenie poligonu. Po powrocie do ośrodka udaliśmy się do parku linowego, aby pokonać dwie trasy, co udało się wszystkim. Przed kolacją wybraliśmy się też w rejs smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Na koniec dnia rozegraliśmy kilka rund gry mafia. Bardzo dobrze się przy tym bawiliśmy.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Michała A.
Dziś wybraliśmy się na poligon, gdzie rozegraliśmy grę paintballową na wielkim polu paintballowym Walka o Flagę. Później, również na poligonie, pokonaliśmy niezwykle wymagający wojskowy tor przeszkód. Udało się to każdemu z nas. Po powrocie rozpoczął się także kulkowy turniej siatkówki, w którym bierzemy udział. Ostatnimi zajęciami tego dnia były zajęcia podczas których poznaliśmy podstawy taktyki i strategii. Otrzymaliśmy wiele informacji na temat różnych funkcji wojskowy oraz jak poruszać się określonymi szykami w trakcie trwania misji. Udaliśmy się również do lasu, aby tam zdobyć trochę doświadczenia, co przyda się nam w dalszej części obozu.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Piotra L.
Dziś po śniadaniu wyruszyliśmy na poligon. Zagraliśmy tam mecz paintballu przeciwko drugiej grupie polegający na zdobyciu flagi. Następnie daliśmy z siebie wszystko podczas zawodów na wojskowym torze przeszkód. Po obiedzie własnoręcznie zbudowaliśmy tratwy i przepłynęliśmy nimi krótki odcinek na jeziorze. Na koniec dnia mieliśmy jeszcze zajęcia z łączności, na których nauczyliśmy się korzystać z telefonów polowych oraz poznaliśmy podstawy szyfrowania wiadomości, które później wykorzystaliśmy podczas gry.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Aleksandry Ś.
Rano udaliśmy się na poligon, na którym rozegraliśmy pojedynek w grze paintballowej. Naszym zadaniem było zdobycie flagi. Zagraliśmy bardzo dobry mecz! Na poligonie pokonaliśmy wojskowy tor przeszkód, który sprawdzał nasze, zdobyte wcześniej, umiejętności. Najszybciej udało się go pokonać naszemu dowódcy. Po powrocie poszliśmy na plażę i tam, na samodzielnie wykonanych tratwach, musieliśmy przepłynąć kilkunastometrową trasę w wodzie w jak najkrótszym czasie. Każdemu z nas sprawnie i porządnie udało się ją zbudować. Poznaliśmy dziś też podstawy survivalu oraz jego rodzaje. Nauczyliśmy się na tych zajęciach również jak budować schronienie przy użyciu wojskowej pałatki. Poznaliśmy także wyposażenie puszki survivalowej. Z niecierpliwością czekamy na jutrzejszy dzień!

Power Jump, grupa Pani Darii G.
Dzień rozpoczęliśmy od nauki gry na bum bum rurkach. Następnie mieliśmy zajęcia, na których ubrani w specjalną uprząż, wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek, którą sami układaliśmy. Potem poszliśmy na plażę i kąpaliśmy się w jeziorze. Po obiedzie uczestniczyliśmy w grze terenowej Tron Króla Juliana. A na sam koniec wzięliśmy udział w zabawach i grach integracyjnych.

Power Jump, grupa Pani Martyny B.
Przeżyliśmy kolejny dzień pełen wrażeń w ośrodku Kulka. Ten piękny dzień zaczęliśmy od wykonania poduszaków. Każdy z nas zrobił własny kształt, a następnie wypełniał go papierem i malował. Następnie odbyły się Urodziny Kubusia Puchatka, które były świetną zabawą. Potem plażowaliśmy oraz kąpaliśmy się w jeziorze Łęsk. Po obiedzie był czas na skoki na eurobungee, na którym doskonale się bawiliśmy. Pod wieczór odbyły się zajęcia z królem Julianem. Koniec dnia przypieczętowaliśmy biorąc udział w piżama party.

Projekt Kulka, grupa Pani Weroniki W.
Piąty dzień kolonii zaczęliśmy od udziału w zajęciach teatralnych. Rozgrzaliśmy nasze aparaty mowy oraz wykonaliśmy kilka zadań teatralnych. Później wyruszyliśmy na wyprawę po jeziorze smoczą łodzią. Na kolejnych zajęciach uczyliśmy się grać kilka piosenek na bum bum rurkach. Po obiedzie wyruszyliśmy na zajęcia Ale Cyrk!, na których nauczyliśmy się jeździć dziwnym rowerem oraz uczyliśmy się chodzić na szczudłach.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Natalii P.
Wtorek był wypełniony różnymi aktywnościami fizycznymi. Na początku wzięliśmy udział w grze terenowej, podczas której nauczyliśmy się korzystać z GPS-u. Za jego pomocą odnaleźliśmy ukryte na ośrodku zagadki. Na kolejnych zajęciach mieliśmy okazję zaprojektować oraz wykonać według własnego pomysłu graffiti. W południe udaliśmy się na naukę strzelania z łuku. Każdy z nas strzelał do tarczy strzałami z gumowymi przyssawkami. Po chwili odpoczynku stoczyliśmy ze sobą zacięty pojedynek wcielając się w role gladiatorów. Wyposażeni w gumowe lance rywalizowaliśmy na macie. Wieczorem odbył się towarzyski mecz piłki nożnej.

Summer Challenge, grupa Pani Aleksandry Z.
Piąty dzień kolonii rozpoczęliśmy od wyjścia na poligon, gdzie czekało na nas mnóstwo atrakcji, takich jak przejażdżka na quadzie i vikingu po specjalnych torach, segwayu oraz zabawa dmuchaną kulą, którą musieliśmy toczyć z zamkniętymi oczami. Jedna osoba kierowała nami, podczas gdy my poruszaliśmy się po przygotowanej trasie. Po południu braliśmy udział w wyprawie smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. W rytm wybijanych na bębnie dźwięków wiosłowaliśmy, aby zobaczyć przepiękne widoki. Wieczorem braliśmy udział w grze terenowej Mafia, podczas której musieliśmy odnaleźć sprawcę przestępstwa. Już czekamy na kolejny dzień pełen atrakcji!

Summer Challenge, grupa Pani Celiny K.
Dzień rozpoczęliśmy od wyjścia na poligon, gdzie jeździliśmy quadem, vikingiem, a także pokonywaliśmy specjalnie przygotowany tor przeszkód segwayem. Po obiedzie rozegraliśmy mecz w waterpolo, a wieczorem wybraliśmy się na nocną grę terenową, której celem było rozwiązanie poznanej wcześniej zagadki.

Summer Challenge, grupa Pani Julii O.
Kolejny dzień to kolejne przygody! Zaczęliśmy od wyprawy na poligon, gdzie quadami pokonaliśmy specjalnie przygotowany tor. Bawiliśmy się też wielką dmuchaną kulą zorbą. Następnie jeździliśmy vikingiem, terenowym pojazdem. Ćwiczyliśmy równowagę na segwayu jeżdżąc po większym torze. Po powrocie do ośrodka i obiedzie wybraliśmy się nad jezioro, gdzie rozegraliśmy mecz waterpolo. Potem graliśmy w gry ruchowe, a na koniec dnia zagraliśmy w grę terenową Mafia.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny B.
Tym razem przyszła pora wyjścia na poligon, na którym czekały na nas nowe atrakcje. Przejechaliśmy się vikingiem oraz quadem. Świetne pokonaliśmy także seqwayem kolejny tor przeszkód! Po obiedzie znów ruszyliśmy popływać kajakami, ale tym razem w parach. Pograliśmy w piłkę nożna, a dzień zakończyliśmy udziałem w fabularyzowanej grze terenowej, podczas której naszym zadaniem było odnalezienie sprawcy przestępstwa.

Summer Challenge, grupa Pani Wiktorii Ch.
Dzisiejszy dzień był pełen wrażeń. Pierwszą połowę dnia spędziliśmy na poligonie, gdzie jeździliśmy vikingiem, quadem oraz segwayem po wymagającym terenie. Po obiedzie rozegraliśmy mecz waterpolo. Wieczorem wzięliśmy udział w grze terenowej Mafia poza ośrodkiem. Wcieliliśmy się w detektywów i musieliśmy rozwiązać sprawę włamania. Między zajęciami spędzaliśmy czas z wychowawcą i graliśmy w gry oraz zabawy integracyjne.

VIP, grupa Pani Julii J.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od wyjścia na poligon. Uczestniczyliśmy tam w takich zajęciach, jak jazda segwayem, zorba oraz w przejażdżce quadem. Po obiedzie udaliśmy się na plażę. Później, pełni energii, graliśmy w siatkówkę i koszykówkę. Dzisiejszy dzień zakończyliśmy nocną grą terenową Tropami Wodza.

VIP, grupa Pani Karoliny J.
Pierwsze miejsce naszych dzisiejszych atrakcji było trochę oddalone od ośrodka. Spędziliśmy tam sporo czasu wykonując rozmaite zadania. Pierwszym zajęciem była jada quadem. Dzięki temu, że już wcześniej jeździliśmy w ośrodku, mogliśmy szybko wejść na pojazd i z pomocą instruktora przejechać trasę. Następnie bawiliśmy się zorbą. Połowa grupy miała zasłonięte oczy i musiała przepchać ogromną dmuchaną kulę przez wyznaczone miejsca, z pomocą kolegów, którzy widzieli trasę i pomagali w jej pokonaniu wypowiadając odpowiednie hasła. Później pojeździliśmy segwayem po specjalnie wyznaczonym do tego terenie. Początkowo było trochę trudno, ale okazało się, że jest to prawie jak jazda rowerem. Najlepszą jednak atrakcją była na pewno jazda wikingiem. Jechaliśmy bardzo szybko, przez piaszczysty teren. Mogliśmy się wręcz poczuć jak na zawodach motorniczych. Po powrocie spędziliśmy trochę czasu na plaży, a wieczorem zagraliśmy w grę terenową. Super zabawa!

VIP, grupa Pani Weroniki F.
To był wspaniały dzień! Z rana wybraliśmy się na poligon, gdzie mieliśmy okazję jeździć quadami, vikingiem, czyli wielkim czterokołowym pojeździe. Następnie przemieszczaliśmy zorbę mając zamknięte oczy. Na poligonie jeździliśmy również segwayami. Po obiedzie zaś poszliśmy na plażę, żeby odpocząć i pokąpać się w jeziorze. Następnie zagraliśmy w jedno wielkie pif paf. Po kolacji zagraliśmy w grę terenową Tropami Wodza. Musieliśmy odgadywać zagadki, żeby dojść do ukrytego skarbu. Kolejny super dzień za nami!