RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2021

Turnus VI (20.08-30.08.2021)

Dzień 4 - Wszystkie odcienie zabawy

Dodany: 2021.08.23

#CampGirl, grupa Pani Urszuli R.
Dzisiejszy dzień upłynął nam pod znakiem sztuki. Najpierw stworzyłyśmy oryginalną biżuterię z koralików. Później wykonałyśmy piękne i kolorowe witraże. Następnie zaprojektowałyśmy logo naszej grupy i wykonałyśmy na jego podstawie graffiti. Po południu udałyśmy się na plażę, by popływać oraz pograć w gry planszowe. Przed kolacją wzięłyśmy udział w Tajnej Misji i uratowałyśmy Kulkę przed wybuchem bomby. Wieczorem świetnie bawiłyśmy się na dyskotece. Jesteśmy ciekawe, co przyniesie jutro!

33 Przygody, grupa Pani Poli Z.
Poniedziałek zaczęliśmy od gry o nazwie Awantura o Wiedzę, którą wygrały Lena, Nina, Natalia K. i Natalia S. Następnie odbyły się walki gladiatorów, w których najlepszy okazał się Ignacy. Później mieliśmy doskonalenie technik pływackich nad jeziorem i plażowanie. Po obiedzie graliśmy w Archery Challenge, czyli strzelanie z łuków do siebie strzałami zakończonymi gąbkami. A na koniec dnia było ognisko, na którym graliśmy w m.in. bitwę na głosy oraz piekliśmy kiełbaski.

33 Przygody, grupa Pani Sandry G.
Dzień zaczęliśmy od przypomnienia sobie zasad pierwszej pomocy podczas gry Ranny Lotnik. Następnie z patyków i sznurków wykonaliśmy własne nosze. Korzystając z pogody zagraliśmy w dwa ognie, po czym udaliśmy się na plażę, by doskonalić swoje techniki pływackie. Po południu spróbowaliśmy swoich sił na przejażdżce segwayem. A następnie zagraliśmy w mafię w miasteczku oraz udaliśmy się na ognisko z pieczeniem kiełbasek. To był świetny dzień i niecierpliwie czekamy na kolejne przygody!

Aktywne Wakacje, grupa Pani Anny Z.
Od rana wzięliśmy udział w grach zespołowych – graliśmy w koszykówkę i siatkówkę. Następnie mieliśmy zajęcia cyrkowe, uczyliśmy się jeździć na nietypowym rowerze i chodzić na szczudłach. Graliśmy też w unihokeja. Po obiedzie przepłynęliśmy się dwuosobowymi kajakami turystycznymi. Wieczorem rozwiązywaliśmy zagadki, aby uratować świat przed szaleńcem podczas gry Mazurska Pułapka.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Katarzyny Z.
Kolejny dzień naszej kolonii zaczęliśmy od gry frisbee. Doskonaliliśmy naszą zręczność i ćwiczyliśmy chwyt. Gdy już się rozgrzaliśmy, poszliśmy nauczyć się strzelać z łuku, kończąc naukę zawodami. Następnie pod okiem ratownika wyruszyliśmy na plażę pływać kajakami po jeziorze. To było wspaniale doświadczenie! Po pysznym obiedzie poszliśmy do lasu na grę Bitwa Plemion. Każda drużyna próbowała zdobyć flagę przeciwnika. Dzień zakończyliśmy spędzając miło czas na integracji w grupie. Pisaliśmy ciekawe opowieści i graliśmy w magiczne karty.

Harry Potter, grupa Pani Angeliki P.
To był dzień pełen wrażeń! Zaczęliśmy go od magicznego testu sprawności w parku linowym oraz od wypłynięcia kajakami na wody jeziora Łęsk. Później, aby chwilę odetchnąć, wykonaliśmy pamiątkowe poduszaki, czyli wyczarowaliśmy coś z niczego. Po obiedzie wybraliśmy się na spacer do lasu, w czasie którego rozwiązywaliśmy różne zagadki, a wieczorem trenowaliśmy naszą celność na zajęciach o nazwie Archery Soft.

Harry Potter, grupa Pani Martyny M.
Kolejny dzień naszej kolonii rozpoczęłyśmy od zajęć wspinaczki na ściance. Zajęcia były dla nas wyzwaniem i bardzo nam się podobały. Na drugim bloku zajęciowym stworzyłyśmy swoje własne poduszaki. Następnie podszkoliłyśmy swoje taneczne umiejętności. Po obiedzie udałyśmy się na wyprawę kajakami sit on top po malowniczym jeziorze Łęsk. Na zakończenie dnia wraz z naszą wychowawczynią zagrałyśmy w kilka integracyjnych gier. Dzień należał do bardzo udanych.

Harry Potter, grupa Pani Natalii Ż.
Dzisiejszy dzień był bardzo ekscytujący! Najpierw lewitowaliśmy na eurobungee, następnie stworzyliśmy wspaniałe rzeźby z papieru i sznurka, a później pływaliśmy po jeziorze kajakami sit on top. Po obiedzie wybraliśmy się na wyprawę do lasu. Kolejne nasze zajęcia to Awantura o Wiedzę, podczas których licytacje wywołały w nas mnóstwo emocji. Na zakończenie dnia odbyły się tańce animacyjne.

Harry Potter, grupa Pani Oliwii P.
Dzień rozpoczęliśmy wycieczką kajakami sit on top po jeziorze Łęsk. Następnie świetnie bawiliśmy się w czasie Awantury o Wiedzę, podczas której mogliśmy sprawdzić swoją wiedzę o Harrym Potterze. Po pysznym obiedzie wzięliśmy udział w turnieju unihokeja. Koniec dnia spędziliśmy sprawdzając swoje siły na parku linowym.

Kulka Open, grupa Pani Anny D.
Ten dzień zaczęliśmy od wyprawy rowerkami wodnymi po jeziorze Łęsk. Następnie graliśmy w siatkówkę, by przygotować się do kulkowego turnieju i zintegrować się w grupie. Wybraliśmy się też na park linowy, gdzie przeszliśmy dwie trasy o różnych poziomach trudności. Po kolacji wzięliśmy udział w nocnej grze terenowej o nazwie Mazurska Pułapka i rozwiązaliśmy zagadki, by uratować świat.

Obóz Herosów, grupa Pani Agaty G.
Dziś mieliśmy dużo okazji do spożytkowania energii. Po śniadaniu zagraliśmy w Enigmę, czyli uczyliśmy się szyfrować wiadomości pod okiem Hermesa. Potem udaliśmy się na ściankę wspinaczkową, gdzie pokazaliśmy swoje umiejętności w wspinaniu się. Następnie mieliśmy warsztaty teatralne, na których poznaliśmy tajemnice pracy aktora. Po obiedzie śpiewająco udaliśmy się na karaoke, czyli warsztaty ze śpiewu z Melpomeną. Zaśpiewaliśmy kilka różnych piosenek. Po kolacji zagraliśmy w mafię i w makao oraz układaliśmy nasz hymn.

Obóz Herosów, grupa Pani Igi B.
Czwarty dzień rozpoczęliśmy od wodnych szaleństw. Wybraliśmy się w podróż kajakami i urządziliśmy wyścig, dzięki któremu wyłoniliśmy najszybszy duet wśród nas. Następnie szkoliliśmy się we władaniu mieczem i stoczyliśmy pojedynki między herosami. Po wyczerpującym treningu spędziliśmy muzycznie czas na graniu na bum bum rurkach. Po obiedzie udaliśmy się do lasu i poznaliśmy podstawy survivalu. Wieczorem spędziliśmy czas na układaniu hymnu i grach integracyjnych.

Obóz Herosów, grupa Pani Małgorzaty K.
Dzisiejsze przygody zaczęliśmy od wyprawy po jeziorze Łęsk smoczą łodzią. Następnie zagraliśmy turniej unihokeja, który był zaciętą walką. Braliśmy udział w zajęciach cyrkowych: uczyliśmy się chodzić na szczudłach oraz jeździć na dziwnej maszynie, czyli specjalnym rowerze. Po obiedzie sprawdziliśmy swoje siły wspinając się na cztery różne tory ścianki wspinaczkowej. Wieczorem odbyły się pojedynki gladiatorów, podczas których dzielnie staczaliśmy pojedynki.

Obóz Herosów, grupa Pani Weroniki W.
Kolejny dzień Obozu Herosów zaczęliśmy od zajęć z graffiti. Dowiedzieliśmy się czym jest graffiti, wykonaliśmy projekt logo i przenieśliśmy je na mur. Następnie odbyły się zajęcia z survivalu, w czasie których dowiedzieliśmy się jak stworzyć schronienie w lesie. Później wyruszyliśmy stworzyć dekorację metodą decoupage. Na kolejnych zajęciach rozgrzewaliśmy nasze gardła przy karaoke. Na koniec dnia zaczęliśmy tworzyć hymn herosów.

Dzień rozpoczęliśmy od odbioru broni. Dowiedzieliśmy się także, jak mamy się nią zajmować przez 24 godziny. Później udaliśmy się na zajęcia związane z strategia i taktyka, podczas których dowiedzieliśmy się wielu rzeczy na temat różnych funkcji i szyków wojskowych. Wiedza ta przyda nam się w dalszej części obozu. Przed obiadem zdobywaliśmy wiedzę z zakresu innych form porozumiewania się oraz obsługi telefonu polowego. Po obiedzie tworzyliśmy tratwy i pokonywaliśmy na nich odcinek jeziora oraz graliśmy w fabularyzowaną, wojskową grę terenową Szpion. Po kolacji udaliśmy się do Cool Clubu, aby przy muzyce DJ-a Carola bawić się i tańczyć na dyskotece.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Michała A.
Czwarty dzień rozpoczęliśmy od wyprawy do lasu, aby zdobyć wiedzę na temat survivalu. Dowiedzieliśmy się na przykład, jak zbudować schronienie z pałatki i z tego, co możemy znaleźć w lesie. Później sprawdzaliśmy swoją celność przy użyciu wiatrówek i wszystkim nam poszło świetnie. Przed obiadem zdobywaliśmy także cenną wiedzę z zakresu pierwszej pomocy i wykorzystaliśmy ją w czasie gry terenowej Ranny Lotnik. Po obiedzie udaliśmy się na plażę, gdzie zbudowaliśmy tratwę i przepłynęliśmy na niej po jeziorze. Przed kolacją rozegraliśmy grę Szpion. Pod wieczór wszyscy bawiliśmy się przy muzyce DJ-a Carola na dyskotece w Cool Clubie.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Piotra L.
Dzień rozpoczęliśmy od dynamicznego treningu snajperskiej, podczas którego sprawdziliśmy naszą celność w ruchu. Następnie udaliśmy się na dwupoziomowy park linowy. Przed obiadem zdążyliśmy jeszcze dowiedzieć się, jak korzystać z kompasu i wykorzystaliśmy tę wiedzę podczas gry terenowej, w której szukaliśmy zagadek i rozwiązań do nich. Po obiedzie świetnie bawiliśmy się podczas gry Szpion. Potem wykorzystaliśmy dobrą pogodę i wypłynęliśmy kajakami na jezioro. Wieczorem bawiliśmy się na dyskotece.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Aleksandry Ś.
Po zaprawie mieliśmy zajęcia, na których nauczyliśmy się wyznaczać azymut przy użyciu kompasu. Następnie przy ich pomocy musieliśmy znaleźć i rozwiązać ukryte zagadki. Kolejnymi zajęciami dzisiejszego dnia było Szkolenie Medyka, podczas którego powtórzyliśmy sobie zasady udzielania pierwszej pomocy. Wykorzystaliśmy te zasady w praktyce podczas fabularyzowanej gry terenowej. Strzelaliśmy też do tarcz z wiatrówki sprężynowej. Najlepszym strzelcem okazał się być nasz dowódca Borys. Po obiedzie mieliśmy okazję rywalizować ze sobą podczas gry o nazwie Szpion. Bardzo spodobała nam się ta gra i chętnie zagramy w nią jeszcze kiedyś! Potem wypłynęłyśmy wieloosobową smoczą łodzią na jezioro, a kolejny dzień zakończyliśmy wieczorną zabawą przy muzyce.

Power Jump, grupa Pani Darii G.
Początek dnia rozpoczęliśmy od zaburzenia muru, który zbudowaliśmy poprzedniego dnia. Potem przeprawialiśmy się przez jezioro na smoczej łodzi. Następnie poszliśmy na segway. Po obiedzie mieliśmy zajęcia taneczne oraz grę terenową, w czasie której wykazaliśmy się pomysłowością i spostrzegawczością przy szukaniu i wymyślaniu zadań. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Power Jump, grupa Pani Martyny B.
Poniedziałek! Kolejny dzień pełen wrażeń. Zaczęliśmy od zajęć z bańkami mydlanymi XXL. Następnie były zajęcia lepienia z gliny, mogliśmy stworzyć to, co chcieliśmy. Były bardzo kreatywne pomysły. Później wyruszyliśmy do lasu, gdzie były zajęcia z survivalu. Nauczyliśmy się, jak robić schronienie z pałatek. Po obiedzie był czas na kąpiele oraz relaks nad brzegiem jeziora. Potem nastąpiły zajęcia polegające na wchodzeniu na wieżę ze skrzynek, co było dla nas dużym wyznawaniem. Każdemu z nas udało się wejść na nieprzeciętną wysokość. Ostatnią atrakcją wieczoru była zabawa taneczna, która idealnie zakończyła nasz wspaniały dzień.

Projekt Kulka, grupa Pani Weroniki W.
Poranna rozgrzewka przyda się każdemu, więc po śniadaniu pognaliśmy na zajęcia z zumby. Dzięki muzyce każdy się rozbudził i aktywnie rozpoczął dzień. Nauczyliśmy się nowego układu tanecznego oraz spróbowaliśmy swoich sił tańcząc skrzypka oraz belgijkę. Przeszliśmy na drugą stronę ośrodka, aby poćwiczyć naszą celność. Strzelając z łuku kilkukrotnie najlepszy okazał się Karol. Kolejnym etapem dzisiejszego dnia było plażowanie. Część czasu spędziliśmy na plaży, a część w jeziorze. Następnie nadszedł czas na grę terenową Błędny Azymut. Przy użyciu kompasu wyruszyliśmy w poszukiwanie numerków, które dały nam przepustkę do zagadek. Tego dnia odbył się też wieczór dyskotekowy. Dobra muzyka towarzyszyła nam więc zarówno cały poranek, jak i cały wieczór. Muzycznym krokiem zakończyliśmy kolejny dzień.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Natalii P.
Poniedziałek rozpoczęliśmy od zajęć cyrkowych. Wszyscy uczyliśmy się chodzić na szczudłach oraz jeździć na dziwnym rowerze, zabawy było co niemiara! Następnie udaliśmy się na skrzynki. Naszym zadaniem było zbudowanie jak najwyższej wieży i wejście na nią. Po południu wybraliśmy się do lasu na podchody. Część grupa wyznaczyła trasę oraz przygotowała zadania dla drugiej połowy. Dzień zakończyliśmy zabawami na świeżym powietrzu.

Summer Challenge, grupa Pani Aleksandry Z.
Nowy dzień rozpoczęliśmy od zajęć, na których sprawdzaliśmy swoją celność strzelając z wiatrówek. Następnie stworzyliśmy własne zespoły grające na bum bum rurkach i daliśmy niesamowity koncert na tych nietypowych instrumentach. Później przyszedł czas na relaks na plaży, mogliśmy się wykąpać w jeziorze i odpocząć na piasku. Po obiedzie nauczyliśmy się wyznaczać azymut przy pomocy kompasu, dzięki czemu mogliśmy rozwiązać ukryte zagadki. Wieczorem braliśmy udział w ognisku z kiełbaskami, podczas niego śpiewaliśmy, tańczyliśmy i graliśmy w gry!

Summer Challenge, grupa Pani Celiny K.
Nowy dzień to nowe wyzwania. Nasze działania rozpoczęliśmy od pokonywania toru przeszkód na segwayu. Następnie wybraliśmy się na spacer do lasu, a po powrocie plażowaliśmy i kąpaliśmy się w jeziorze. Później udaliśmy się w nieziemską podróż na symulatorze lotów kosmicznych. Uczyliśmy się także chodzić na szczudłach, a wieczór spędziliśmy na grach i zabawach przy ognisku.

Summer Challenge, grupa Pani Julii O.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od ćwiczenia równowagi przy budowaniu i wchodzeniu na wieżę ze skrzynek. Następnie udaliśmy się na spacer po pobliskim lesie, po czym wybraliśmy się na plażowanie, a część z nas skorzystała z kąpieli w jeziorze. Po obiedzie trenowaliśmy celność strzelając z łuków, po czym graliśmy w zabawy ruchowe. Na koniec dnia wybraliśmy się na ognisko.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny B.
Kolejny dzień rozpoczął się od nauki strzelania z łuku. Po nauce przyszedł czas na krótki pojedynek pomiędzy dwoma drużynami. Następnie ubraliśmy się w specjalne stroje i zagraliśmy w piłkę na opak. Na plażowanie i kąpiele również znaleźliśmy czas. Po obędzie poskakaliśmy na eurobungee, a wieczorem czekało na nas ognisko z kiełbaskami. Nie zabrakło gier i wspólnych śpiewów.

Summer Challenge, grupa Pani Wiktorii Ch.
Czwarty dzień za nami. Naszymi pierwszymi zajęciami był korfball, czyli koedukacyjna gra przypominająca na pierwszy rzut oka koszykówkę. Następnie poczuliśmy się jak ptaki, dzięki eurobungee skakaliśmy tak wysoko, że mogliśmy dotknąć chmur! Po takiej dawce emocji musieliśmy naładować baterie. Zrobiliśmy to aktywnie wypoczywają na plaży oraz regenerując się w jeziorze. Gdy nabraliśmy na nowo sił, udaliśmy się na tor, gdzie mogliśmy nauczyć się jeździć quadem. Z czterech kół przesiedliśmy się na dwa i każdy z nas przejechał się na dziwny rowerze. To naprawdę dziwny pojazd! Dzień zakończyliśmy ogniskiem pełnym muzyki, zabaw i pieczonych kiełbasek.

VIP, grupa Pani Julii J.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od mega gier, takich jak scrabble, twister oraz jenga. Następnie udaliśmy się na wyprawę kajakami po jeziorze Łęsk, a po relaksie na wodzie byliśmy na przejażdżce quadem. Po obiedzie uczestniczyliśmy w zajęciach, podczas których uczyliśmy się szyfrować oraz rozwiązywać szyfry. Dzisiejszy dzień zakończyliśmy ogniskiem, na którym nie zabrakło kiełbasek i zabaw integracyjnych.

VIP, grupa Pani Karoliny J.
Dzisiaj rano poznaliśmy różnorodne gry pochodzących z różnych zakątków świata. Następnie wybraliśmy się na tor do quadów, gdzie, po zapoznaniu się z regulaminem, każdy z nas mógł się na nim przejechać razem z instruktorem. Nasze następne zajęcia wymagały od nas sporo koordynacji, ponieważ musieliśmy wspinać się na wieżę ze skrzynek, którą sami budowaliśmy w trakcie wchodzenia. Mieliśmy także ponowną okazję, by sprawdzić nasze umiejętności strzeleckie, tym razem na strzelnicy do wiatrówek. Wieczór spędziliśmy przy ognisku, najpierw grając w gry integracyjne a następnie piekąc kiełbaski. Nie możemy się doczekać jutra!

VIP, grupa Pani Weroniki F.
Minął już kolejny super dzień! Zaczęliśmy go od quadów, pokonywaliśmy wyznaczoną trasę. Następnie zrobiliśmy sobie grę w zbijaka, żeby się trochę rozruszać. Później wybraliśmy się w podróż żyroskopem w stan nieważkości. Było świetnie! Kręciliśmy się w każdą możliwą stronę. Po obiedzie zaś budowaliśmy wieżę ze skrzynek, dwóm osobom udało się wejść na samą górę! Po kolacji wspólnie zagraliśmy w mafię, a potem udaliśmy się na ognisko. Smażyliśmy kiełbaski oraz graliśmy w gry integracyjne. To był super dzień!