RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2021

Turnus VI (20.08-30.08.2021)

Dzień 3 - Intensywny dzień w mazurskim lesie

Dodany: 2021.08.22

#CampGirl, grupa Pani Urszuli R.
Trzeci dzień kolonii upłynął nam bardzo przyjemnie. Rano udałyśmy się na przeprawę rowerami wodnymi po malowniczym jeziorze Łęsk. Uczyłyśmy się także grać na bum bum rurkach. Następnie każda z nas wzięła udział w emocjonującej przejażdżce segwayem, pokonując przy tym tor przeszkód. Po południu wykonałyśmy piękne przypinki, które będą zdobić nasze koszulki oraz torby. Przed kolacją poznawałyśmy zasady udzielania pierwszej pomocy, a nowa wiedza przydała nam się podczas gry Ranny Lotnik. Wieczorem poznałyśmy kultury z różnych krajów świata i stworzyłyśmy przedstawiające je kolorowe plakaty. Z niecierpliwością czekamy na jutro!

33 Przygody, grupa Pani Poli Z.
Dziś, zaraz po śniadaniu, strzelaliśmy z wiatrówek do tarcz. Wszyscy bardzo dobrze sobie poradzili. Następnie na zajęciach plastycznych z wychowawcą wykonaliśmy pracę techniką quillingu. Po nich graliśmy w pif paf. Kolejną atrakcją była Bitwa Plemion, która odbyła się w pobliskim lesie. Zwyciężyła grupa o nazwie Mona Lisa. Po południu poszliśmy na plażę, gdzie mogliśmy wykąpać się w jeziorze. Po powrocie wzięliśmy udział w grach i zabawach integracyjnych. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

33 Przygody, grupa Pani Sandry G.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od gry Bitwa Plemion. Naszym zadaniem było podzielenie się na drużyny, stworzenie flagi, a następnie pilnowanie, aby przeciwnicy jej nam nie odebrali. Później tworzyliśmy bańki mydlane XXL, co było świetną zabawą. Korzystając z pięknej pogody udaliśmy się na kajaki, a następnie zostaliśmy na plaży, by wejść do wody oraz złapać trochę promyków słońca. Na zakończenie dnia czekały na nas gry i zabawy, po których udaliśmy się na dyskotekę. Czekamy niecierpliwie na kolejne przygody!

Aktywne Wakacje, grupa Pani Anny Z.
Aktywnie rozpoczęliśmy dzień i po rozgrzewce rzucaliśmy wspólnie frisbee. Następnie nauczyliśmy się podstaw udzielania pierwszej pomocy i sprawdziliśmy swoją wiedzę podczas gry, w czasie której budowaliśmy nosze. Wiele radości dostarczyły nam mega gry: układaliśmy jengę w rozmiarze XXL i zagraliśmy w twistera. Stoczyliśmy Bitwę Plemion. Wieczór spędziliśmy bawiąc się świetnie na ognisku.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Katarzyny Z.
Trzeci dzień naszej kolonii był wypełniony zajęciami sportowymi. Dzień zaczęliśmy rozgrywkami piłki siatkowej i koszykówki. Wzbudziło to u nas wiele emocji. Po krótkiej przerwie udaliśmy się poskakać na eurobungee. Rozegraliśmy mecz w unihokeja. Po obiedzie poznaliśmy leśną ścieżkę edukacyjną w pobliżu ośrodka, zdobywając przy tym wiele ciekawej wiedzy. Dzień zakończyliśmy przy ognisku śpiewając i grając w integracyjne gry zespołowe.

Harry Potter, grupa Pani Angeliki P.
Po pysznym śniadaniu zaczęliśmy nasze nowe przygody! Najpierw pokonaliśmy bazyliszka w grze terenowej Komnata Tajemnic, by następnie wykonać rzeźbę nowych przyjaciół dla Hagrida ze sznurka i papieru. Później tworzyliśmy pamiątkowe bransoletki w kolorach naszego hogwardzkiego domu. Po obiedzie byliśmy na plaży i doskonaliliśmy nasze techniki pływackie oraz graliśmy w żółwia. Wieczorem piekliśmy kiełbaski przy ognisku!

Harry Potter, grupa Pani Natalii Ż.
Dzisiaj rozpoczęliśmy nasz dzień od niesamowitej gry terenowej, gdzie musieliśmy zmierzyć się z wieloma zadaniami. Pokonaliśmy bazyliszka i zniszczyliśmy dziennik Toma Riddle’a. Następnie zrobiliśmy poduszaki wykazując się przy tym swoją magiczną kreatywnością. Tuż po tym kontynuowaliśmy trening wyobraźni zabierając się za lepienie własnego Zgredka z masy solnej. Po pysznym obiedzie ruszyliśmy na plażę, aby doskonalić nasze techniki pływackie z wielką kałamarnicą. Nasz dzień zakończyliśmy magicznym ogniskiem.

Harry Potter, grupa Pani Oliwii P.
Po pysznym śniadaniu odkryliśmy Komnatę Tajemnic. Poznaliśmy między innymi Płaczącą Martę, Oliviera Wooda, Profesor McGonagall, a także stoczyliśmy bój z bazyliszkiem. Następnie stworzyliśmy magiczne budowle, wieżę i zamek oraz różdżki. Później świetnie bawiliśmy się w czasie meczu quidditcha. Po obiedzie stworzyliśmy bańki mydlane w rozmiarze XXL. Dzień zakończyliśmy ogniskiem i pieczeniem kiełbasek.

Kulka Open, grupa Pani Anny D.
Trzeciego dnia w Kulce królowało łucznictwo. Najpierw nauczyliśmy się strzelać do tarczy. Zorganizowaliśmy turniej strzelecki, by wyłonić najlepszych łuczników. Następnie wzięliśmy udział w Archery Challenge. Zadanie polegało na wspólnym zbudowaniu bazy, walce na łuki i użyciu specjalnych strzał. Wieczorem udaliśmy się na ognisko, upiekliśmy kiełbaski. Razem graliśmy w różne zabawy i śpiewaliśmy piosenki.

Obóz Herosów, grupa Pani Agaty G.
Trzeci dzień w naszej Kulce rozpoczęliśmy od wyprawy dwuosobowymi kajakami po jeziorze Łęsk. Następnie mieliśmy trening chodzenia na szczudłach oraz opanowaliśmy technikę jazdy nietypową machiną. Potem uczyliśmy się podstaw władania mieczem, czyli ataku i obrony z Clarisse La Rue oraz pozycji i poruszania się w trakcie walki. Po obiedzie przechodziliśmy przez park linowy, który miał dwa poziomy. Po kolacji odbyły się gry i zabawy integracyjne. Wieczorem mieliśmy ognisko, upiekliśmy kiełbaski i śpiewaliśmy piosenki. Tym o to śpiewającym akcentem kończymy kolejny dzień w Kulce.

Obóz Herosów, grupa Pani Igi B.
Trzeci dzień obozu rozpoczęliśmy śpiewająco od karaoke, na którym śpiewaliśmy nasze ulubione hity. Po rozgrzaniu naszych strun głosowych przyszedł czas na aktywność fizyczną! Najpierw zmierzyliśmy się z trasą na parku linowym, a następnie dokonaliśmy nasze techniki pływackie podczas plażowania. Po obiedzie sprawdziliśmy się w konkurencjach cyrkowych. Jeździliśmy dziwnym rowerem i chodziliśmy na szczudłach. Dzień zakończyliśmy ogniskiem, na którym dobrze się bawiliśmy i piekliśmy kiełbaski!

Obóz Herosów, grupa Pani Małgorzaty K.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy śpiewając nasze ulubione piosenki podczas karaoke. Następnie dowiedzieliśmy się, czym jest Enigma, jakie były jej początki oraz nauczyliśmy się szyfrować różnymi rodzajami szyfrów m.in. czekoladką, gaderypoluki oraz ułamkowym. Byliśmy również na plaży, doskonaliliśmy techniki pływania oraz plażowaliśmy. Po obiedzie odbyły się warsztaty władania mieczem, podczas których układaliśmy choreografię oraz stoczyliśmy pojedynki. Wieczorem odbyło się ognisko, na którym bawiliśmy się, śpiewaliśmy oraz piekliśmy kiełbaski.

Obóz Herosów, grupa Pani Weroniki W.
Trzeci dzień obozu zaczęliśmy od pojedynku herosów w unihokeja. Następnie odbyły się zajęcia związane z nauką podstaw władania mieczem. Po nich poszliśmy sprawdzić swoje umiejętności poruszania się na wysokości. Przeszliśmy dwie różne trasy w parku linowym. Po obiedzie wyruszyliśmy na wyprawę kajakami po jeziorze Łęsk. Dzień zakończyliśmy ogniskiem, gdzie braliśmy udział w różnych grach i zabawach.

Dzień rozpoczął się zajęciami, na których wyszywaliśmy różne stopnie wojskowe na pagonach naszych mundurów. Następnie udaliśmy się na strzelnicę, gdzie używając wiatrówki sprawdzaliśmy naszą celność. Przed obiadem poszliśmy na plażę, aby korzystając ze słonecznej pogody wykąpać się w jeziorze. Po obiedzie udaliśmy się na tor, aby nauczyć się prowadzić quad. Później poznaliśmy podstawowe zasady survivalu oraz dowiedzieliśmy się, jak zbudować szałas przy użyciu flory leśnej i pałatki. Na koniec dnia zdobywaliśmy wiedzę teoretyczną z zakresu udzielania pierwszej pomocy, a następnie wykorzystaliśmy ją podczas gry terenowej Ranny Lotnik.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Michała A.
Trzeci dzień kolonii rozpoczęliśmy od zajęć z wyszywania na pagonach naszych mundurów. Później udaliśmy się na dynamiczny trening snajperski, gdzie używając markerów sprawdzaliśmy naszą celność oraz opanowanie strzelając do celu będąc w ruchu. Przed obiadem udaliśmy się na plażę, aby się opalać, popływać, pograć w siatkówkę oraz karty. Po obiedzie poszliśmy na zajęcia polegające na budowaniu wieży ze skrzynek oraz wspinaniu się na nią. Ostatnimi zajęciami tego dnia była gra terenowa Błędny Azymut, podczas której nauczyliśmy się, jak używa się kompasu. Korzystając z tej umiejętności rozwiązywaliśmy różne zagadki.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Piotra L.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć z budowania wieży ze skrzynek i wspinania się na nie, co okazało się dość proste. Później wybraliśmy się na plażę, gdzie relaksowaliśmy się opalając oraz kapiąc się w jeziorze. Po obiedzie sprawdziliśmy nasze umiejętności strzeleckie używając wiatrówek. Przed kolacją zdążyliśmy jeszcze przejechać się quadem po specjalnie przygotowanym torze.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Aleksandry Ś.
Po porannej zaprawie na podobozie naszywaliśmy na pagonach naszych bluz różne stopnie i wzorki. Następnie udaliśmy się̨ na tor quadowy, gdzie poznaliśmy budowę̨ quadu, po czym próbowaliśmy swoich sił w jeździe po torze. Nikt nie miał żadnych trudności z jego pokonaniem. Znaleźliśmy też chwilę czasu, by udać się̨ na plażę i zażyć kąpieli w jeziorze. Dużo frajdy mieliśmy na dynamicznym treningu snajperskim, który odbył się na polu paintballowym. Wieczorem ubrani w specjalną uprząż układaliśmy wieżę ze skrzynek jednocześnie sie na nią wspinając. Najwyżej udało się̨ wejść Krzysiowi, który wszedł na wszystkie skrzynki!

Power Jump, grupa Pani Darii G.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od gry terenowej Urodziny Kubusia Puchatka. Potem mieliśmy zajęcia artystyczne – malowanie w chmurach. Następnie poszliśmy na Archery Soft, gdzie strzelaliśmy z łuków do tarcz. Po obiedzie mogliśmy udoskonalić swoje techniki pływackie na zajęciach z ratownikiem. Potem wybraliśmy się na ściankę wspinaczkową. Dzień zakończyliśmy budowaniem muru z betonowych bloczków.

Power Jump, grupa Pani Martyny B.
Dzisiejszy dzień był bardzo ciekawy, ponieważ tuż po śniadaniu popłynęliśmy smoczą łodzią. Było cudownie! Następnie odbyły się zajęcia polegające na robieniu znaczków, czyli przypinek, które każdy z nas mógł zaprojektować według swojego uznania. Później byliśmy na ściance wspinaczkowej. Każdy mógł wspiąć się drogami o różnym poziomie trudności. Po obiedzie był czas na zabawy frisbee oraz jazdę segwayem, co stanowiło dla nas duże wyzwanie. Wieczorem graliśmy w kolory oraz w grę koncentracja. Dzień spędziliśmy wspaniale. Teraz czekamy na następne atrakcje.

Projekt Kulka, grupa Pani Weroniki W.
Kajaki z samego rana to dobra rozgrzewka przed kolejnym aktywnym dniem. Trening rąk, który zrobiliśmy pływając kajakami jednoosobowymi, bardzo nam się przydał w grach z różnych krajów świata. Rywalizowaliśmy między sobą w trzech różnych grach. Tym razem grupa chłopców okazała się lepsza, ale dziewczyny nie poddadzą się w następnym konkurencjach. Trzecią atrakcją tego dnia była jazda quadem. Poznaliśmy jego budowę oraz sprawdziliśmy swoich sił na torze. Przejażdżka quadem szybko się skończyła, więc z niecierpliwością czekamy na kolejny raz, który odbędzie się na poligonie. Drugą część dnia rozpoczęliśmy od karaoke. Nie jesteśmy może profesjonalnymi piosenkarzami, ale śpiewanie wychodziło nam całkiem dobrze. Do aktywnych zajęć zaliczamy również przejście parku linowego z bardzo ciekawymi przeszkodami. W rytm muzyki przeszliśmy dwa tory o różnych poziomach trudności. Wieczór nastał bardzo szybko, a dzień zakończyliśmy artystycznymi zajęciami. Lepienie z gliny różnych figur sprawiło nam wiele radości. Do zobaczenia jutro!

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Natalii P.
Niedziela była pełna wrażeń i niezapomnianych przeżyć! Z rana graliśmy w mega gry. Sprawdziliśmy swoją koordynację ruchową podczas gry w twistera w rozmiarze XXL oraz refleks w czasie układania jengi i bierek. W południe udaliśmy się do lasu, aby wziąć udział w leśnej grze terenowej. Naszym zadaniem było ukrycie swoje flagi i odebranie flagi przeciwnikom. Przed obiadem mieliśmy sposobność poznać gry z różnych miejsc na świecie – bule, molkky i innych. Po chwili przerwy udaliśmy się na spływ jednoosobowymi kajakami po pięknym jeziorze Łęsk. Dla każdego było to zupełnie nowe doświadczenie! Wieczór spędziliśmy na ognisku integracyjnym piekąc kiełbaski oraz rozmawiając.

Summer Challenge, grupa Pani Aleksandry Z.
Niedzielny poranek rozpoczęliśmy od zajęć, na których nauczyliśmy się jeździć na segwayu po specjalnie przygotowanym torze przeszkód. Następnie wybraliśmy się na wyprawę kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Widoki były niesamowite. Kolejno testowaliśmy naszą celność na strzelnicy paintballowej strzelając kulkami z farby. Po obiedzie skakaliśmy na eurobungee tak wysoko, jak to tylko możliwe. Później mieliśmy okazję kontynuować naszą przygodę cyrkowca i uczyliśmy się jeździć dziwnym rowerem. Wieczór spędziliśmy na dyskotece bawiąc się przy naszych ulubionych piosenkach!

Summer Challenge, grupa Pani Celiny K.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od przejścia parku linowego trasami o dwóch poziomach trudności. Następnie wybraliśmy się na wyprawę smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Później sprawdzaliśmy swoją celność na strzelnicy paintballowej, a potem uczyliśmy się jeździć dziwnym rowerem. Wieczór spędziliśmy na tańcach i zabawach na dyskotece.

Summer Challenge, grupa Pani Julii O.
Kolejny dzień w Kulce rozpoczęliśmy od treningu celności na strzelnicy paintballowej. Następnie wypłynęliśmy w rejs rowerami wodnymi po jeziorze Łęsk. Potem zaliczyliśmy kosmiczny trening na żyroskopie. Po obiedzie pokonywaliśmy tor przeszkód na segwayu, a później integrowaliśmy się grając w gry grupowe. Nasz dzień zakończyliśmy na dyskotece.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny B.
Tego dnia nauczyliśmy się jeździć quadami. Następnie udaliśmy się nad jezioro, gdzie czekała na nas przeprawa na kajakach po jeziorze Łęsk. Zagraliśmy również różne piosenki na bum bum rurkach. Po obiedzie sprawdziliśmy swoje umiejętności na ściance wspinaczkowej, a równowagę na szczudłach. Dzisiejszy dzień zakończyliśmy na dyskotece.

Summer Challenge, grupa Pani Wiktorii Ch.
Trzeci dzień na kolonii był pełen zabaw. Na dzień dobry zdobyliśmy szczyt ścianki wspinaczkowej, który jest aż 8,6 m na ziemią! Następnie mogliśmy się poczuć jak prawdziwi astronauci dzięki symulatorowi lotów kosmicznych, czyli żyroskopowi. Po takiej dawce wrażeń udaliśmy się na spływ kajakami sit on top po jeziorze Łęsk. Po obiadku nauczyliśmy się strzelać z łuku, a dzień zakończyliśmy dyskoteką.

VIP, grupa Pani Julii J.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od budowania wieży ze skrzynek. Potem udaliśmy się do lasu na zajęcia survivalowe, gdzie robiliśmy schronienia z pałatki. Następnie strzelaliśmy z łuku. Po obiedzie udaliśmy się na plażę. Po plażowaniu graliśmy w passball i jeździliśmy dziwnym rowerem. Dzień zakończyliśmy dyskoteką, na której wszyscy bawiliśmy się świetnie.

VIP, grupa Pani Karoliny J.
Dzisiaj na pierwszych zajęciach ćwiczyliśmy skoki wzwyż na eurobungee. Następnie mieliśmy okazję poćwiczyć nasze umiejętności strzeleckie podczas strzelania z markerów do paintballu w specjalne tarcze. Poznaliśmy także różnorodne szyfry i kody podczas gry Enigma. Użyliśmy ich później do ukrycia zadań dla kolegów z grupy. Po obiedzie wybraliśmy się na plażę, a później rozegraliśmy mecz w korfball, czyli grę w koszykówkę, ale ze specjalnymi zasadami. Nie mogliśmy, na przykład, odbijać piłki, ani z nią biegać. Wieczór spędziliśmy bawiąc się na dyskotece. Co za dzień!

VIP, grupa Pani Weroniki F.
Ale to był intensywny dzień! Rozpoczęliśmy go od strzelania z łuku, ćwiczyliśmy swoją celność i dokładność. Niektórym udało się nawet strzelić w sam środek! Następnie za pomocą kompasu wyznaczającego azymut szukaliśmy numerków. Po ich znalezieniu mogliśmy rozwiązać zagadki. Po grze Błędny Azymut zagraliśmy w passball, czyli piłkę nożną w specjalnych strojach oraz korfball, czyli trochę inną wersję koszykówki. Po obiedzie wybraliśmy się na plażę, kąpaliśmy się oraz odpoczywaliśmy. Po kolacji zaś mieliśmy okazję nauczyć się chodzić na szczudłach. Udało się wszystkim! Później mieliśmy naszą pierwszą dyskotekę, podczas której bawiliśmy się świetnie przy najnowszych hitach!