RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2021

Turnus VI (20.08-30.08.2021)

Dzień 2 - Co przyniósł ten dzień

Dodany: 2021.08.21

#CampGirl, grupa Pani Urszuli R.
Dzisiejszy dzień rozpoczęłyśmy od szkolenia w symulatorze lotów kosmicznych. Następnie wzięłyśmy udział w warsztatach teatralnych. Miałyśmy także okazję nauczyć się chodzić na szczudłach oraz jeździć dziwnym rowerem. Po południu udałyśmy się po moc wrażeń skacząc na eurobungee. Wieczorem bawiłyśmy się oraz upiekłyśmy kiełbaski przy wspólnym ognisku. Nie możemy doczekać się jutra!

33 Przygody, grupa Pani Poli Z.
Dzień zaczęliśmy od pływania rowerkami wodnymi. Wszyscy super się bawiliśmy i na pewno byśmy to powtórzyli. Następnie jeździliśmy quadami oraz projektowaliśmy logo ośrodka. Później rozegraliśmy grę terenową z użyciem GPS-u o nazwie Tajna Misja. Po obiedzie udaliśmy się na plażę, gdzie odbyły się zajęcia o nazwie Ranny Lotnik, na których uczyliśmy się udzielać pierwszej pomocy i budowaliśmy nosze z patyków. Na koniec tworzyliśmy poduszaki z szarego papieru.

33 Przygody, grupa Pani Sandry G.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od nauki jazdy na quadach. Każdy z nas mógł przejechać pięć okrążeń po wyznaczonym torze. Następnie udaliśmy się na zajęcia strzeleckie, w czasie których mieliśmy możliwość sprawdzić swoją celność. Pomimo zmiennej pogody zagraliśmy w dwa ognie i siatkówkę. Spróbowaliśmy wystukać kilka piosenek na bum bum rurkach, a wieczorem udaliśmy się na walki gladiatorów, podczas których wyłoniono tego najlepszego, niepokonanego!

Aktywne Wakacje, grupa Pani Anny Z.
Dzisiaj wybraliśmy się do lasu na wyprawę przyrodniczą. Następnie wspinaliśmy się na wieżę zbudowaną ze skrzynek. Spotkaliśmy się też z panią pielęgniarką. Wychowawca przedstawił nam ofertę zajęć fakultatywnych. Urządziliśmy sobie także karaoke. Byliśmy również na plaży i kąpaliśmy się w jeziorze Łęsk. Wieczorem wspólnie bawiliśmy się na dyskotece.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Katarzyny Z.
Następny dzień naszej kolonii rozpoczęliśmy zajęciami Ale Cyrk! Chodziliśmy na szczudłach i jeździliśmy dziwnym rowerem. Odkryliśmy, że niejedno z nas nadaje się do cyrku. Przed obiadem nasze głowy rozgrzała gra Enigma. Nauczyliśmy się posługiwać szyfrem! Gdy po obiedzie nasze brzuchy były już pełne, wyruszyliśmy na plażę, aby słodko leniuchować i doskonalić pływanie. Odbyły się także rozgrywki piłki siatkowej i zbijaka. Dzień zakończyliśmy dzikimi tańcami na dyskotece.

Harry Potter, grupa Pani Angeliki P.
Dziś rano wybraliśmy się do Zakazanego Lasu, aby wykonać najnowszy model mioteł - Nimbus 2021. Później tworzyliśmy hogwardzki zamek z bambonady i graliśmy w kto tak jak ja... Po południu budowaliśmy zamki na plaży i graliśmy w dziuplę. Wieczorem bawiliśmy się przy muzyce w niesamowitym Cool Clubie!

Harry Potter, grupa Pani Martyny M.
Następny dzień naszej kolonijnej przygody rozpoczęłyśmy od zrobienia magicznej miotły Nimbus 2021. Po stworzeniu pięknych mioteł i wybraniu najlepszej udaliśmy się na zajęcia na ściankę wspinaczkową oraz stworzyliśmy herb naszego domu. Po obiedzie przyszedł czas na kąpiel w jeziorze oraz plażowanie. Dzień pełen wrażeń zakończyliśmy dyskoteką.

Harry Potter, grupa Pani Natalii Ż.
Dzisiaj zaczęliśmy nasz dzień od tworzenia magicznych mioteł w Zaczarowanym Lesie. Później ruszyliśmy sprawdzić naszą celność na Archery Soft, gdzie wszyscy sobie świetnie poradziliśmy. Zaraz po pysznym obiedzie odwiedziliśmy naszą magiczną plażę. Cały dzień zakończyliśmy niesamowitą dyskoteką.

Harry Potter, grupa Pani Oliwii P.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od zrobienia magicznej miotły. Zabawy było przy tym co nie miara. Sprawnie stworzyliśmy swoje wymarzone czarodziejskie przybory. Następnie daliśmy się ponieść wodzy wyobraźni i ulepiliśmy nasze własne stworki z magicznej masy solnej. Po pysznym obiedzie udaliśmy się na plażę, gdzie wzięliśmy udział w grach i zabawach integracyjnych. Dzień zakończyliśmy fantastyczną, wieczorną dyskoteką.

Kulka Open, grupa Pani Anny D.
Dzisiaj rozpoczęliśmy dzień od zajęć Akcja Integracja, czyli wspólnych gier i zabaw, podczas których musieliśmy wykazać się umiejętnością współpracy z innymi uczestnikami kolonii. Jedną z konkurencji był wyścig w wielospodniach. Następnie udaliśmy się na karaoke i śpiewaliśmy głośno ulubione piosenki. Zrobiliśmy też dziś bransoletki z paracordu, które będą naszymi pamiątkami z kolonii. Wieczorem razem bawiliśmy się na dyskotece.

Obóz Herosów, grupa Pani Agaty G.
Drugi dzień herosowej przygody rozpoczęliśmy od pysznego śniadania. Potem udaliśmy się na nasze pierwsze zajęcia, na których poznaliśmy podstawy survivalu oraz jego rodzaje. Uczyliśmy się również budować schronienie z użyciem wojskowej pałatki. Poznaliśmy także wyposażenie puszki survivalowej. Następnie zostały nam przedstawione zajęcia fakultatywne, w jakich możemy wziąć udział. Odwiedziliśmy także panią pielęgniarkę. Przyszła kolej na poznanie nietypowego instrumentu jakim są bum bum rurki, zagraliśmy na nim kilka piosenek. Po obiedzie udaliśmy się na plażę, gdzie odbyła się Bitwa o Sztandar. Walczyliśmy o wstążki i wygraliśmy. Sztandar został nam przekazany. Po kolacji odbyła się zabawa taneczna, na której wspaniale się bawiliśmy. Tym oto tanecznym krokiem skończyliśmy kolejny dzień w OW Kulka.

Obóz Herosów, grupa Pani Igi B.
Drugiego dnia obozu, rano, sprawdziliśmy swoje siły na ściance wspinaczkowej. Urządziliśmy zawody i wyłoniliśmy z naszej grupy dwóch zwycięzców, którzy wspinali się najlepiej. Następnie doszkoliliśmy się na temat pierwszej pomocy. Poznaliśmy podstawy RKO i postępowania w przypadku różnych wypadków. Po obiedzie wzięliśmy udział w Bitwie o Sztandar. Wieczorem doskonale bawiliśmy się na dyskotece, na której ćwiczyliśmy nasze najlepsze ruchy taneczne.

Obóz Herosów, grupa Pani Małgorzaty K.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od zajęć w parku linowym, podczas których przechodziliśmy dwie trasy. Następnie poznawaliśmy się grając w gry integracyjne. Braliśmy również udział w warsztatach z pierwszej pomocy, na których nauczyliśmy się podstawowych czynności ratunkowych. Po obiedzie odbyła się Bitwa o Sztandar. Stoczyliśmy pojedynek z innymi grupami. Wieczorem odbyła się dyskoteka, na której przebrani w kolorowe stroje bawiliśmy się świetnie tańcząc i śpiewając przy naszej ulubionej muzyce.

Obóz Herosów, grupa Pani Weroniki W.
Kolejny dzień obozu zaczęliśmy od zajęć Enigma, podczas których Hermes nauczył nas szyfrów. Później odbyły się zajęcia z gimnastyki szarych komórek, gdzie rozwiązywaliśmy różne zagadki. Kolejnym punktem naszego dnia była Bitwa o Sztandar. Na koniec dnia świetnie bawiliśmy się podczas dyskoteki.

Pierwszy dzień kolonii rozpoczęliśmy od zajęć polegających na tworzeniu wieży ze skrzynek oraz wspinaniu się po niej. Później poznaliśmy podstawowe zasady musztry oraz nauczyliśmy się różnych komend wojskowych. Po obiedzie udaliśmy się nad jezioro, aby wyruszyć na wyprawę kajakami typu sit on top. Przed kolacją sprawdziliśmy naszą celność na strzelnicy paintballowej, gdzie poszło nam świetnie. Po kolacji poznaliśmy szczegóły na temat zajęć fakultatywnych. Bawiliśmy się przy ognisku, podczas którego śpiewaliśmy piosenki, graliśmy w różne gry i jedliśmy kiełbaski.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Michała A.
Pierwszy dzień programowy rozpoczęliśmy od sprawdzenia naszej celności na strzelnicy łuczniczej. Później nauczyliśmy się prowadzić quad. Po obiedzie wybraliśmy się w rejs smoczą łodzią po jeziorze. Poznaliśmy komendy wojskowe, podstawy musztry i dowiedzieliśmy się jak poruszać się w określonych szykach. Po kolacji udaliśmy się na spotkanie z panią pielęgniarką, a następnie otrzymaliśmy informacje na temat zajęć fakultatywnych. Wieczorem udaliśmy się na ognisko, na którym pobawiliśmy się w różne zabawy integracyjne, pośpiewaliśmy i zjedliśmy pieczone kiełbaski.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Piotra L.
Dzień rozpoczęliśmy od gry fabularyzowanej Ranny Lotnik. Najpierw poznaliśmy teorię pierwszej pomocy, a następnie wykorzystaliśmy tę wiedzę podczas gry. Później sprawdziliśmy naszą celność na strzelnicy łuczniczej. Po obiedzie poznaliśmy podstawy musztry, co przyda się nam podczas całego obozu. Następnie wypłynęliśmy smoczą łodzią na jezioro Łęsk. Dzień zakończyliśmy zabawami, śpiewem i pieczeniem kiełbasek na obozowym ognisku.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Aleksandry Ś.
Dzień zaczęliśmy od porannej zaprawy, a następnie poznaliśmy podstawowe zasady musztry woskowej. Nauczyliśmy się prawidłowo ustawiać w wybranych szykach i poruszać się w nich. Kolejną atrakcją był park linowy. Nie mieliśmy żadnych trudności z jego przejściem. Po obiedzie uczyliśmy się strzelać z łuku. Poznaliśmy jego budowę oraz prawidłowa postawę strzelecką. Wypłynęliśmy również w jednoosobowych kajakach na jezioro, gdzie mogliśmy podziwiać otaczające nas piękne widoki. Dzień zakończyliśmy wieczornym ogniskiem z pieczeniem kiełbasek.

Power Jump, grupa Pani Darii G.
Drugi dzień obozu zaczęliśmy od gry przygodowej Detektywi. Następnie mieliśmy zajęcia polegające na własnoręcznym robieniu przypinek. Potem mieliśmy bambonadę, czyli zajęcia polegające na tworzeniu różnych figur z rurek. Po obiedzie poznaliśmy podstawy survivalu, a wieczorem mieliśmy ognisko z pieczeniem kiełbasek i wspólnymi zabawami.

Power Jump, grupa Pani Martyny B.
Dzisiejszy dzień był świetny! Tuż po śniadaniu wyruszyliśmy na eurobungee, gdzie każdy mógł poskakać na dużej trampolinie. Było wspaniale. Następnie była Akcja Integracja, czyli drużynowe zabawy, które świetnie nas zbliżyły do siebie. Później był czas na Archery Soft, czyli strzelanie do tarczy ze specjalnych łuków. Po obiedzie nadeszła pora na Kulkowe Podchody. Podzieleni na dwie drużyny odgadywaliśmy zagadki grupy przeciwnej. Na sam koniec naszego dnia odbyło się ognisko. Nasz wieczór zakończył się idealnie.

Projekt Kulka, grupa Pani Weroniki W.
Dzień atrakcji rozpoczęliśmy od burzy mózgów. Szkice, które zaprojektowaliśmy, były potrzebne, aby każdy z nas mógł wcielić się w ulicznego malarza. Graffiti, które stworzyliśmy, było bardzo inspirujące. Udając się do lasu stworzyliśmy sobie survival. Z niewielką pomocą stworzyliśmy własne schronienie, ognisko oraz dowiedzieliśmy się jak zdobyć pożywienie. Na kolejnej atrakcji próbowaliśmy swoich sił na wieży skrzynek. Na największą ich liczbę wszedł nasz kolega Krzyś. Pod wieczór przed naszymi oczami ujawnił się tor przeszkód, który musieliśmy pokonać segwayem. Idealnym zakończeniem tego dnia było ognisko, na którym śpiewaliśmy i piekliśmy kiełbaski. Niestety, szybko nastała cisza nocna, a my czekamy na kolejny dzień wrażeń.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Natalii P.
Dzień rozpoczęliśmy od bambonady! Ze specjalnych elementów staraliśmy się ułożyć jak najwyższą wieżę oraz wiele innych budowli. Czas przed obiadem upłynął nam na Awanturze o Wiedzę. Mieliśmy wówczas okazję sprawdzić swoje wiadomości z różnych dziedzin, również o naszym ośrodku. Po chwili przerwy udaliśmy się na naukę jazdy na quadzie. Każdy mógł sam poprowadzić pojazd po specjalnie przygotowanym torze. Wieczór upłynął nam w muzycznym rytmie na zabawie tanecznej.

Summer Challenge, grupa Pani Aleksandry Z.
Dzisiaj rano stworzyliśmy propozycje nowego logo OW Kulka, aby móc rozwijać nasze ulubione miejsce. Następnie korzystaliśmy z symulatora lotów kosmicznych, gdzie mogliśmy się poczuć za pomocą żyroskopu, jakbyśmy rzeczywiście byli w nieważkości. Po obiedzie budowaliśmy ogromną wieżę ze skrzynek, jednocześnie się na nią wspinając. To było ekscytujące wyzwanie. Wieczorem graliśmy w korfball, czyli w koszykówkę w innej wersji. To była świetna zabawa. Nie możemy się doczekać kolejnych dni kolonii Summer Challenge.

Summer Challenge, grupa Pani Celiny K.
Sobotę spędziliśmy bardzo aktywnie. Poranek przeznaczyliśmy na integrację i lepsze zapoznanie się. Następnie wykonywaliśmy zadania znalezione za pomocą kompasów i uczyliśmy się wyznaczać azymut. Później sprawdziliśmy swoich sił wspinając się na ponad ośmiometrową ściankę wspinaczkową. Po południu zagraliśmy w korfball, czyli koszykówkę na urozmaiconych zasadach. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową Mazurska Pułapka.

Summer Challenge, grupa Pani Julii O.
Kolejny dzień w OW Kulka rozpoczęliśmy od zajęć integracyjnych, a następnie trenowaliśmy celność strzelając z wiatrówek. Po obiedzie skakaliśmy na eurobungee, a potem uczyliśmy się jeździć na dziwnym rowerze. Nasz dzień zakończyła gra terenowa Mazurska Pułapka.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny B.
Dzień rozpoczęliśmy od gier i zabaw integracyjnych, abyśmy się mogli lepiej poznać. Następnie wybraliśmy się na zajęcia, gdzie uczyliśmy się szyfrów i zaszyfrowaliśmy zagadki dla naszych kolegów i koleżanek. Pokonaliśmy tor przeszkód na seqwayu, nauczyliśmy się jeździć na dziwnym rowerze, a dzień zakończyliśmy zabawą na żyroskopie.

Summer Challenge, grupa Pani Wiktorii Ch.
Dzień minął nam błyskawicznie. Wyskoczyliśmy z piżam i udaliśmy się na strzelnicę paintballową i zabawy integracyjne. Następnie udaliśmy się na strzelnicę wiatrówkową. Przed kolacją rozegraliśmy mecz w piłkę na opak, a po kolacji nauczyliśmy się grać na bum bum rurkach.

VIP, grupa Pani Julii J.
Ten dzień rozpoczęliśmy od wyprawy kajakami sit on top po jeziorze Łęsk. Następnie udaliśmy się na zajęcia, podczas których nauczyliśmy się obsługiwać kompas. Potem udaliśmy się na ściankę wspinaczkową. Po obiedzie byliśmy na strzelnicy paintballowej. Dzisiejszy dzień, pełen wrażeń, zakończyliśmy nauką chodzenia na szczudłach.

VIP, grupa Pani Karoliny J.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy podróżą po jeziorze Łęsk kajakami turystycznymi. W parach przepłynęliśmy wyznaczoną przez ratownika trasę. Następnie spędziliśmy czas grając w gry integracyjne oraz tworząc nowe logo OW Kulka. Nauczyliśmy się dzisiaj także podstaw survivalu. Po obiedzie zagraliśmy w Błędny Azymut. Nauczyliśmy się używać kompasu oraz jak wyznaczać azymut. Za jego pomocą musieliśmy znaleźć ukryte na ośrodku karteczki, które potem wskazywały nam zagadki. Wieczorem jeździliśmy na dziwnym rowerze. Jego odmienność polega na tym, że aby się nim poruszać, trzeba robić przysiady. Ciekawe, co przyniesie jutro!

VIP, grupa Pani Weroniki F.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od pływania smoczą łodzią po jeziorze Łęsk w rytm wybijany na bębnie. Następnie poznaliśmy zasady pierwszej pomocy oraz zagraliśmy w grę Ranny Lotnik. Mieliśmy okazję strzelać z markerów do celu, czyli grać w paintball. Po obiedzie zaś wybraliśmy się do lasu, poznaliśmy tam zasady survivalu oraz wyposażenie puszki survivalowej. Następnie budowaliśmy schronienie z pomocą pałatki. Po powrocie do ośrodka zagraliśmy w gry integracyjne takie jak siatkówka czy koszykówka. Po kolacji mieliśmy okazję jeździć na dziwnym rowerze. Było super! Nie możemy doczekać się już kolejnego dnia.