RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2019

Turnus VI (16.08-26.08.2019)

Dzień 2 - Magiczny świat przygód

Dodany: 2019.08.17

Harry Potter, grupa Pani Liwii F.
Dzisiaj był bardzo fajny dzień. Na początku udaliśmy się plażę, na której ratownik zapoznał nas z regulaminem obowiązującym na plaży i podczas kąpieli. Następnie mieliśmy zajęcia, na których tworzyliśmy rzeźby z papieru i sznurka. Kolejno udaliśmy się na następne zajęcia, w trakcie których uczyliśmy się strzelać z łuków z gumowymi przyssawkami. Ostatnimi zajęciami pełnymi wrażeń było stworzenie własnego modelu Nimbusa 2019. Na koniec dnia odbyła się dyskoteka.

Harry Potter, grupa Pani Patrycji Z.
Dzień rozpoczęliśmy od wykonania własnej miotły. Następnie odbyła się gra terenowa, podczas której szukaliśmy skarbu za pomocą wykrywaczy metali. Kolejnym punktem dnia były szalone eksperymenty z profesorem Snapem, na których poznaliśmy ciekawe doświadczenia. Ostatnim punktem dnia była dyskoteka, na której świetnie się bawiliśmy. Z niecierpliwością czekamy na kolejny dzień.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Sary B.
Pierwszy dzień zajęć już od rana zapowiadał się fantastycznie. Zaczęliśmy od omówienia zasad kąpieli w jeziorze, a następnie wypłynęliśmy kajakami na jezioro Łęsk. Przed obiadem braliśmy udział w zajęciach sportowych, takich jak siatkówka, ringo oraz badminton. W myśl wczorajszej przysięgi składanej przed przyjęciem do Akademii Ninja, słuchaliśmy się swojego wychowawcy. Później sprawdziliśmy swoje umiejętności na ściance wspinaczkowej, a po kolacji wzięliśmy udział w dyskotece.

Power Jump, grupa Pani Karoliny R.
Nasz dzień rozpoczął się od poznania zasad kąpieli. Następnie czekały nas Archery Soft, czyli strzelanie z łuków zakończonych gumową przyssawką. Każdy z nas trafił w tarczę. Później udaliśmy się na gry integracyjne, które okazały się świetną zabawą. Przyniosła nam też dużo śmiechu. Po obiedzie udaliśmy się na rozgrywkę korfballu, czyli gry podobnej do koszykówki. Ta gra nauczyła nas współpracy i zasad fair play. Wieczorem odbyła się pierwsza dyskoteka! To był bardzo udany dzień.

Power Jump, grupa Pani Karoliny Ż.
Dzień rozpoczęliśmy od jazdy na segwayu. To była świetna zabawa. Następnie wspinaliśmy się po ściance. Potem rozpoczęliśmy zabawy integracyjne z animatorem. Mieliśmy okazję ulepić ciekawe rzeźby z gliny. Dzień zakończyliśmy dyskoteką, na której poznaliśmy nowych kolegów i koleżanki.

Cztery Żywioły, grupa Pani Agaty M.
Dzień rozpoczęliśmy malowaniem pięknej flagi Czterech Żywiołów bez użycia rąk. Następnie wspinaliśmy się na wieżę zrobioną ze skrzynek, mistrzem został Oliwier, który wspiął się aż na 19 skrzynek. Później korzystając z pięknej pogody udaliśmy się na plażę, na której opalaliśmy się i graliśmy w uno. Po obiedzie udaliśmy się na wyprawę kajakami sit on top. Wieczorem bawiliśmy się na dyskotece.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Mai R.
Drugi dzień naszej przygody rozpoczęliśmy od pasowania na młodych padawanów, podczas którego otrzymaliśmy peleryny oraz miecze świetlne. Mieliśmy okazję sprawdzić naszą moc strzelając z łuków oraz w trakcie treningu nieważkości na eurobungee. Później spędziliśmy czas na plaży, aby lepiej poznać się z grupą i wychowawcą. Pod koniec dnia uczyliśmy się lepić z gliny, każdy mógł stworzyć ulubioną postać ze Star Wars! Zwieńczeniem wszystkiego była wieczorna dyskoteka, na której świetnie się bawiliśmy.

Obóz Herosów, grupa Pani Agnieszki O.
Dzień herosów przebiegł świetnie! Rano odbyliśmy ciężką Bitwę o Sztandar z innymi herosami. Następnie mieliśmy grupowe rozgrywki w mafię oraz księżyc. Nauczyliśmy się grać na nietypowym instrumencie. Po obiedzie graliśmy na gitarach i śpiewaliśmy. Wieczór spędziliśmy walcząc w starciu gladiatorów - rywalizacja to jest to, co herosi kochają najbardziej.

Obóz Herosów, grupa Pani Natalii P.
Dzisiaj rano razem ze starszymi grupami herosów mieliśmy Bitwę o Sztandar. Następnie pływaliśmy kajakami turystycznymi po jeziorze. Następnie mieliśmy zagadki logiczne. Po południu wchodziliśmy na ściankę wspinaczkową oraz integrowaliśmy się w grupie poprzez wspólne zabawy. Wieczorem tańczyliśmy i bawiliśmy się całą grupą herosów.

Obóz Herosów, grupa Pani Oliwii B.
Na początku dnia stoczyliśmy bitwę z pozostałymi grupami o sztandar, który wśród herosów jest symbolem zwycięstwa. Następnie zagraliśmy w mafię, w której sprawdzaliśmy swoje umiejętności logicznego łączenia faktów. Przed boską ucztą nadszedł czas na naukę władania mieczem z Clarisse La Rue. Na zajęciach mogliśmy się zmierzyć między sobą dzięki umiejętnościom przekazanym przez córkę Aresa. Po obiedzie udaliśmy się na wyprawę po jeziorze. Po kolacji tańczyliśmy z innymi grupami herosów do znanych piosenek.

Obóz Herosów, grupa Pani Pauliny R.
Dzień rozpoczęliśmy od gry terenowej, w której stoczyliśmy walkę o sztandar obozu. Następne graliśmy w mega gry, czyli w twistera, jengę i scrabble. Potem zagraliśmy mecz unihokeja. Po obiedzie został nam przedstawiony regulamin kąpieliska. Później przygotowaliśmy się do zajęć cztery pory roku. Po kolacji przyszedł czas na przygotowanie prezentu dla Percy’ego Jacksona na jego jutrzejsze urodziny.

Projekt Kulka, grupa Pani Natalii Sz.
Pierwszy dzień zaczęliśmy od wyprawy po jeziorze na kajakach turystycznych. Następnie mieliśmy zajęcia graffiti, każdy z nas namalował coś od siebie. Walki sumo wyłoniły naszego najtwardszego obozowicza. Gry i zabawy ułatwiły naszą integrację. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z kiełbaskami.

Summer Challenge, grupa Pani Katarzyny G.
Sobotni dzień rozpoczęliśmy wyprawą na smoczej łodzi po jeziorze Łęsk. Następnie graliśmy w zbijaka. Po zakończonej grze udaliśmy się na zajęcia linowe, w trakcie których budowaliśmy wieżę ze skrzynek, po której się wspinaliśmy. Po południu wykonaliśmy flagę obozową, a dzień zakończyliśmy integracją z innymi grupami przy ognisku wraz z pieczeniem kiełbasek.

Summer Challenge, grupa Pani Natalii Rz.
Po pysznym śniadaniu wszyscy udaliśmy się z wychowawcą na gry i zabawy integracyjne. Świetnie się dogadywaliśmy. Następnie wspólnie poszliśmy na wiatrówki i strzelaliśmy do swoich tarcz. Następnie mieliśmy zajęcia na parku linowym. Wszyscy razem spędziliśmy cudowny czas. Wieczorem z uśmiechami na twarzy poszliśmy na kolację. Następnie udaliśmy się na ognisko. Dzień zakończyliśmy ciszą nocną.

VIP, grupa Pani Karoliny M.
Dzień rozpoczęliśmy od zabawy w liski, podczas której zintegrowaliśmy się z innymi grupami. Następnie poszliśmy na żyroskop, na którym każdy z nas poczuł się jak w kosmosie. Potem poszliśmy na plażę i wypłynęliśmy w rejs kajakami sit on top na jezioro Łęsk podziwiając mazurskie krajobrazy. Po obiedzie patrzeliśmy z góry na ośrodek, podczas pokonywania tras na parku linowym. Dzień pełen atrakcji zakończyliśmy ogniskiem. Upiekliśmy kiełbaski, śpiewaliśmy i braliśmy udział w różnych grach przy ognisku.

VIP, grupa Pani Nikoli B.
Dzień rozpoczęliśmy od integracji z innymi grupami grając w liski. Następnie udaliśmy się do lasu i poznaliśmy podstawy survivalu oraz zawartość puszki survivalowej. Budowaliśmy samodzielnie szałasy. Było ekstra! Kolejną atrakcją była przeprawa kajakami turystycznymi po malowniczym jeziorze Łęsk. Po obiedzie każdy z nas miał możliwość odbycia lotu w kosmos na żyroskopie. Dzień zakończyliśmy ogniskiem, na którym wspólnie się bawiliśmy a także piekliśmy kiełbaski.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Angeliki Z.
Za nami kolejny emocjonujący dzień kolonii w Kulce. Pierwszymi zajęciami, w których braliśmy udział był park linowy. Każdy mógł się sprawdzić na łatwiejszej i trudniejszej trasie. Potem odbyły się zajęcia cyrkowe. Ćwiczyliśmy naszą równowagę na dziwnym rowerze i szczudłach. Towarzyszyły nam zabawy integracyjne i gra w siatkówkę. Wybraliśmy się na wyprawę smoczą łodzią, a wieczorem rozgryźliśmy zagadkę mafii. To był fantastyczny dzień.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Gabrieli S.
Dzień rozpoczęliśmy od gry w mafię na boisku od siatkówki. Następnie udaliśmy się na zajęcia Bitwa Plemion, na których wszyscy świetnie się bawiliśmy w lesie. Po obiedzie poszliśmy na wiatrówki, a następnie na quady. Wieczór zakończyliśmy nocną grą terenową Mafia.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Joanny Z.
Dzień zaczęliśmy od skoków na eurobungee. Następnie graliśmy w piłkę utrwalając sobie nasze imiona. Po obiedzie czekały nas walki sumo. Były to emocjonujące rozgrywki. Później chodziliśmy na parku linowym. Dzięki tym zajęciom wielu z nas pokonało swoje lęki związane z wysokością. Wieczorem udaliśmy się do lasu na grę terenową, aby odkryć, kto był prawdziwym sprawcą występku.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Marty R.
Dziś rozpoczął się pierwszy dzień zajęć programowych. Po śniadaniu odbyły się walki sumo w specjalnych strojach. Kolejną atrakcją były podchody. Następnym punktem w naszym planie było eurobungee, czyli skakanie na specjalnych trampolinach. Dzień zakończyliśmy dyskoteką, na której świetnie się bawiliśmy.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Patrycji O.
Dzień rozpoczęliśmy od nauki jazdy na dziwnym rowerze i chodzenia na szczudłach podczas zajęć Ale Cyrk. Potem mieliśmy integracyjne gry i zabawy z wychowawcą. Po południu braliśmy udział w Enigmie, czyli grze terenowej z użyciem kompasów. Następnie poznaliśmy gry z różnych zakątków świata. Dzień zakończyliśmy udaną dyskoteką.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Wandy Z.
Sobotę na Kulce rozpoczęliśmy od integracji grupy i wspólnej gry w mafię. Później sprawdzaliśmy swoje siły wspinając się na ściankę wspinaczkową. Po obiedzie uczyliśmy się grać w kubb, boule i molkky, czyli gry z różnych części świata. Dzień zakończyliśmy wspólną dyskoteką.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Pauliny M.
Dzień rozpoczęliśmy treningiem celności na strzelnicy paintballowej. Następnie odpoczywaliśmy na plaży, na której graliśmy w siatkówkę i ziemniaka. Po drugim śniadaniu rozwiązywaliśmy zagadki, których szukaliśmy za pomocą GPS-u. Stworzyliśmy dziś również flagę obozowiska. Na koniec dnia rozegraliśmy mecz paintballowy.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Pauliny B.
Jesteśmy po drugim dniu na obozie! Umiemy już całkiem sporo. Dzień rozpoczęliśmy od sprawdzenia swoich umiejętności na strzelnicy. Dzięki naszej celności, tarcze były kolorowe. Oczywiście nie mogło zabraknąć podstaw jazdy na quadzie. Następnie na naszym placu wykonaliśmy flagę drużyny!

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pana Piotra L.
Dzisiaj rozpoczęliśmy dzień od jazdy quadem. Następnie wybraliśmy się na plażę. Potem czekała nas strzelnica paintballowa, na której sprawdziliśmy swoją celność. Po obiedzie zaczęliśmy projektować naszą obozową flagę. Dzisiaj wyszliśmy do lasu do lasu i poznaliśmy podstawy survivalu oraz dowiedzieliśmy się, jak zbudować schronienie z pałatki.

Cztery Żywioły, grupa Pani Angeliki P.
Od rana wykazywaliśmy się kreatywnością przy tworzeniu witraży. Wspólnie bawiliśmy się w sałatkę owocową na plaży. Później odbyliśmy zajęcia z pierwszej pomocy, a następnie wykorzystaliśmy zdobytą wiedzę w grze Ranny Lotnik. Potem sprawdziliśmy jak radzimy sobie na żyroskopie a także rywalizowaliśmy w turnieju koszykówki.

Cztery Żywioły, grupa Pani Marii G.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć z recyklingu artystycznego. Tworzyliśmy z papieru poduszki, które następnie ozdabialiśmy farbami. Potem byliśmy na plaży i graliśmy wspólnie z drugą grupą w gry zespołowe. Po południu płynęliśmy kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Ostatnimi naszymi zajęciami były wiatrówki, na których strzelaliśmy do tarcz.

Cztery Żywioły, grupa Pani Wiktorii Sz.
Dzień zaczęliśmy od zajęć liniowych, w trakcie których wspinaliśmy się po skrzynkach ku górze. Wymagało to od nas dużej odwagi i siły. Następnie byliśmy na strzelnicy i strzelaliśmy z wiatrówek do tarcz. Po pysznym obiedzie pływaliśmy na kajakach jednoosobowych. Dzień pełen wrażeń zakończył się turniejem piłki nożnej.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pana Michała A.
Ten dzień był pierwszym dniem zajęciowym. Rozpoczęliśmy go rozwiazywaniem zagadek Tajnej Misji. Później tworzyliśmy obozową flagę. Po obiedzie sprawdziliśmy naszą celność na strzelnicy paintballowej, a później graliśmy w paintballową grę o skrzynię. Na koniec dnia rozegraliśmy mecz piłki nożnej z instruktorami.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Patrycji K.
Drugi dzień kolonii rozpoczęliśmy od zabaw integracyjnych z naszą wychowawczynią. Uczyliśmy się także musztry. Tworzyliśmy swoją flagę obozową, która będzie nas reprezentować. Wieczorem płynęliśmy smoczą łodzią po jeziorze Łęsk oraz poszliśmy na nocną grę terenową Mafia.