RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2019

Turnus VI (16.08-26.08.2019)

Dzień 3 - Zabawa w najlepsze

Dodany: 2019.08.18

Harry Potter, grupa Pani Liwii F.
Za nami kolejny fantastyczny dzień. O poranku udaliśmy się na zajęcia na park linowy. Naszym zadaniem było przejście przez wszystkie przeszkody. Była to super zabawa. Następnie poszliśmy na plażę, na której pływaliśmy w jeziorze oraz opalaliśmy się. Przed obiadem czekała nas jeszcze gra terenowa Kamień Filozoficzny. Poszukiwaliśmy go za pomocą wykrywacza metalu. Potem poszliśmy na pakiet mega gier. Graliśmy w twistera, bierki i jengę. Dzień zakończyliśmy wspólnymi zabawami przy ognisku.

Harry Potter, grupa Pani Patrycji Z.
Nasz dzień zaczęliśmy od zajęć linowych na skrzynkach, podczas których układaliśmy najwyższą wieżę ze skrzynek. Następnie spędziliśmy miło czas na plaży i korzystaliśmy z pięknej pogody. Kolejnym punktem dnia było eurobungee, na którym świetnie się bawiliśmy. Po obiadku odbyła się bambonada, na której tworzyliśmy ciekawe konstrukcje z plastikowych rurek. Dzień zakończyliśmy ogniskiem, na którym piekliśmy kiełbaski. To był udany dzień!

Kulka Ninja Go, grupa Pani Sary B.
Kolejny dzień na Kulce rozpoczęliśmy od tworzenia z klocków Lego makiety pola walki. Następnie braliśmy udział w zajęciach na parku linowym. Potem udaliśmy się na plażę. Po obiedzie uczestniczyliśmy w zajęciach na żyroskopie, a później rozegraliśmy mecz piłki nożnej i siatkówki. Dzień zakończyliśmy ogniskiem i wspólnym pieczeniem kiełbasek.

Power Jump, grupa Pani Karoliny R.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od nauki różnych gatunków tańca nowoczesnego. Poznaliśmy kilka układów tanecznych, które na pewno wykorzystamy na następnej dyskotece. Następnie wybraliśmy się na wyprawę smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Po obiedzie wzięliśmy udział w terenowej grze z królem Julianem, który przygotował nam wiele zagadek. Przed kolacją czekały nas gry z różnych zakątków świata, natomiast wieczorem odbyło się nasze pierwsze ognisko. Nie możemy doczekać się jutrzejszych atrakcji.

Power Jump, grupa Pani Karoliny Ż.
Dzień rozpoczęliśmy od gry na nietypowym instrumencie. Na kolejnych zajęciach tańczyliśmy hip-hop, funky i jazz. Później poszliśmy na plażę i kąpaliśmy się oraz graliśmy w gry integracyjne. Potem mieliśmy okazję postrzelać z łuków z gumowa przyssawką i poczuliśmy się niczym Robin Hood. Zagraliśmy mecz korfballu. Dzień zakończyliśmy pieczeniem kiełbasek przy ognisku i wspólnymi zabawami.

Cztery Żywioły, grupa Pani Agaty M.
Rano rozegraliśmy mecz unihokeja, dziewczyny rywalizowały z chłopcami, mecz zakończył się remisem. Następnie podczas gry terenowej dostaliśmy Tajną Misję, w której musieliśmy rozbroić bombę znajdującą się na ośrodku. Kolejną atrakcją był waterball, czyli kula unosząca się na wodzie. Po obiedzie udaliśmy się na plażę. Wykonaliśmy również piękne przypinki. Wieczorem zagraliśmy w dwa ognie.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Mai R.
Dzień rozpoczęliśmy od zabawy w kosmiczny cyrk. Mieliśmy okazję nauczyć się chodzić na szczudłach oraz jeździć dziwnym rowerem. Następnie mogliśmy odprężyć się pływając na kajakach sit on top. Wieczór spędziliśmy konstruując kosmiczne budowle ze świata Jedi z klocków Lego. Zwieńczeniem tego świetnego dnia była strzelnica paintballowa, na której mogliśmy się sprawdzić strzelając do celu.

Obóz Herosów, grupa Pani Agnieszki O.
Jak na herosów przystało, uczyliśmy się udzielać pierwszej pomoc w teorii i w praktyce. Nauczyliśmy się RKO. Następnie wraz z Artemidą wspinaliśmy się na ściankę wspinaczkową. To był świetny trening! Uczyliśmy się również gry aktorskiej oraz poznaliśmy sekrety pracy aktora. Tworzyliśmy grupowy hymn oraz graliśmy w mafię. Świętowaliśmy urodziny Percy’ego oraz zrobiliśmy przyjęcie. Wieczorem tańczyliśmy na dyskotece.

Obóz Herosów, grupa Pani Natalii P.
Nasz dzień zaczęliśmy od warsztatów teatralnych, w trakcie których wyniknęła dyskusja na temat teatru starożytnego i współczesnego. Odgrywaliśmy własne scenki w grupach. Następnie poszliśmy plażować oraz pływać w jeziorze. Dzisiaj byliśmy także na parku linowym i mogliśmy pokonać wybrane trasy. Po południu świętowaliśmy 26. urodziny Percy’ego oraz układaliśmy nasz obozowy hymn. Wieczorem była dyskoteka.

Obóz Herosów, grupa Pani Oliwii B.
Dzień zaczęliśmy od budowy muru. Użyliśmy tajemnych sił aby był on jak najtrwalszy. Następnie mieliśmy mega gry, czyli znane gry planszowe w rozmiarze XXL. Jeszcze przed obiadem mieliśmy okazję spróbować swoich sił na cyrkowej arenie. Jeździliśmy na dziwnym rowerze oraz chodziliśmy na szczudłach. Po posiłku wyprawiliśmy boską ucztę naszemu dzisiejszemu jubilatowi Percy’emu Jacksonowi. Obdarowaliśmy go przygotowanymi prezentami i zatańczyliśmy wspólnie taniec ku czci bogów Olimpu. Dzień zakończyliśmy wspólną dyskoteką.

Obóz Herosów, grupa Pani Pauliny R.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od zajęć artystycznych. Następnie stworzyliśmy unikalne, wspólne graffiti przedstawiające smoka. Potem odbyła się walka gladiatorów, na których mistrzem została Gabriela. Po obiedzie udaliśmy się z upominkami na urodziny naszego głównego bohatera oraz skosztowaliśmy niebieskiej galaretki i napoju, a także tańczyliśmy do znanych piosenek. Następnie poznaliśmy techniki walki mieczem, które później wykorzystaliśmy do walki pomiędzy sobą. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Projekt Kulka, grupa Pani Natalii Sz.
Dzień zaczęliśmy od zabawy w mafię. Słoneczna pogoda umiliła nam pierwsze plażowanie i kąpiel w jeziorze. Dzięki zajęciom z savoir-vivre’u przypomnieliśmy sobie podstawowe reguły grzecznościowe. Następnie przejechaliśmy z dreszczykiem emocji po trudnym terenie quadem. Mieliśmy okazje zostać szyfrantem tajnych wiadomości podczas gry terenowej. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Summer Challenge, grupa Pani Katarzyny G.
Kolejny dzień kolonii zaczęliśmy od gry w nietypowa piłkę nożna w spódnicach. Następnie uczyliśmy się jazdy na segwayu. Przed obiadem korzystaliśmy z pogody plażując i pływając w jeziorze. Po południu pokonywaliśmy lęk wysokości na parku linowym z różnymi stopniami trudności. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Summer Challenge, grupa Pani Natalii Rz.
Po pysznym śniadaniu wszyscy udaliśmy się na zajęcia z wychowawcą, w trakcie których graliśmy w siatkówkę. Świetnie się dogadywaliśmy. Następnie wspólnie poszliśmy na strzelnicę paintballową i strzelaliśmy do tarcz. Potem mieliśmy plażowanie i wszyscy razem spędziliśmy cudowny czas. Następnie udaliśmy się na dyskotekę.

VIP, grupa Pani Karoliny M.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od trenowania naszej celności podczas strzelania do tarcz kulkami paintballowymi. Następnie poznaliśmy techniki jazdy na quadzie i pokonaliśmy nim wyznaczoną trasę. Potem poszliśmy na plażę, na której kąpaliśmy się i graliśmy w siatkówkę. Później poszliśmy do lasu i poznaliśmy podstawy survivalu a także zbudowaliśmy własne szałasy z pałatek. Dzień zakończyliśmy pierwszą dyskoteką, na której bawiliśmy się do najnowszych hitów tego lata.

VIP, grupa Pani Nikoli B.
Nasz kolejny dzień rozpoczęliśmy od przejażdżki na krętym torze quadowym. Następnie rozegraliśmy mecz piłki nożnej, pamiętając o zasadach fair play, z zaprzyjaźnioną grupą. Potem udaliśmy się na plażę, na której kąpaliśmy się, graliśmy w karty i piłkę. Po obiedzie poznaliśmy gry świata, czyli kubb, molkky i francuskie bule. Potem ćwiczyliśmy swoją celność podczas strzelania z wiatrówek. Dzień zakończyliśmy w rytm największych hitów na parkiecie Cool Clubu.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Angeliki Z.
Za nami kolejny dzień pełen ciekawych przeżyć. Rozpoczęliśmy go od gry frisbee, a potem graliśmy w dwa ognie. Następnie tropiliśmy ślady leśnych zwierząt. Nie obyło się również bez zażywania kąpieli wodnych i słonecznych. Po południu skakaliśmy na eurobungee i graliśmy w mafię. Po kolacji świetnie bawiliśmy się podczas dyskoteki. To był fantastyczny dzień!

Aktywne Wakacje, grupa Pani Gabrieli S.
Dzień rozpoczęliśmy od rozgrywek Archery Challenge. Następnie udaliśmy się na plażę i graliśmy w pif paf. Zaraz po tym odbył się pojedynek frisbee. Po obiedzie pływaliśmy kajakami turystycznymi. Po powrocie strzelaliśmy z łuków. Wieczór zakończyliśmy huczną dyskoteką.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Joanny Z.
Dzień zaczęliśmy od wyprawy smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Pagajowaliśmy w rytm bębna, dzięki czemu sprawnie oddalaliśmy się od brzegu. Po powrocie zostaliśmy na plaży i graliśmy w pif paf oraz kąpaliśmy się w jeziorze. Przed obiadem graliśmy mecz unihokeja. Później sprawdzaliśmy swoje umiejętności w łucznictwie, a następnie graliśmy w mafię. W ramach integracji tańczyliśmy belgijkę. Wieczorem świetnie bawiliśmy się na dyskotece, tańcząc przy muzyce kulkowego DJ-a.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Marty R.
Trzeci dzień naszych kolonii zaczął się od wyprawy bezburtowymi kajakami po jeziorze Łęsk. Kolejnym punktem w naszym programie była bambonada, czyli budowanie ogromnych budowli. Następnie odprężyliśmy się podczas rozgrywek w różne gry na konsoli Xbox. Ostatnim emocjonującym wyzwaniem na dziś było szukanie skarbów na pomocą wykrywaczy metalu.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Patrycji O.
Dzień zaczęliśmy od wyprawy kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Potem czekała nas Bitwa Plemion, czyli leśna gra terenowa. Następnie uczestniczyliśmy w integracyjnych zabawach z wychowawcą. Po południu braliśmy udział w ekscytujących walkach sumo. Potem odbyliśmy interaktywne rozgrywki na konsoli Xbox. Dzień zakończyliśmy grami z wychowawcą.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Wandy Z.
Dzisiejszy poranek na Kulce rozpoczęliśmy od wyjścia na plażę. Następnie popłynęliśmy na kajakową wycieczkę po jeziorze Łęsk. Potem udaliśmy się do lasu, w którym graliśmy w podchody. Po obiedzie uczyliśmy się posługiwania kompasem w czasie gry Błędny Azymut. Przed kolacją tworzyliśmy własne prace w czasie zajęć z quillingu. Wieczorem ćwiczyliśmy umiejętności aktorskie podczas gry w kalambury.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Pauliny M.
Dzień rozpoczął się treningiem strzelania do tarczy z łuków. Następnie poszliśmy na plażę i kąpaliśmy się w jeziorze oraz odpoczywaliśmy na plaży. Dziś również udaliśmy się do lasu na lekcję survivalu, na której poznaliśmy podstawy przetrwania w lesie a także budowaliśmy szałasy. Po obiedzie rozegraliśmy szybki mecz speedballu. Przed kolacją udaliśmy się na przeprawę smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Wieczorem odbyła się dyskoteka, na której bawiliśmy się do samego końca.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Pauliny B.
Dzisiaj pierwszym naszym punktem były wiatrówki. Niektórzy z nas po raz pierwszy sprawdzali swoje umiejętności na strzelnicy, ale nie oznaczało to, że tarcze były puste. Było wręcz przeciwnie! Zaraz po tym zagraliśmy w grę zwaną skrzynki. Po obiadku udaliśmy się na smoczą łódź. Wieczorem mieliśmy dyskotekę. Z niecierpliwością czekamy na kolejny dzień.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pana Piotra L.
Dzisiaj rozpoczęliśmy dzień od ekscytującej rozgrywki paintballowej. Następnie rozegraliśmy mecz piłki nożnej. Następnie udaliśmy się na plażę. Po obiedzie rozegraliśmy mecz unihokeja. Przed kolacją udało nam się wypłynąć w rejs smoczą łodzią na jezioro Łęsk. Wieczorem czekała nas jeszcze dyskoteka.

Cztery Żywioły, grupa Pani Angeliki P.
Dzień zaczęliśmy od wspólnych gier i zabaw integracyjnych. Następnie pływaliśmy kajakami turystycznymi oraz ocaliliśmy ośrodek podczas gry terenowej Tajna Misja. Potem lepiliśmy różne ozdoby z gliny i graliśmy w sabotażystę. Dzień zakończyliśmy wspólną zabawą na dyskotece.

Cztery Żywioły, grupa Pani Marii G.
Dzień zaczęliśmy od zajęć z tropienia śladów dzikich zwierząt po lesie. Następnie byliśmy na plaży i kąpaliśmy się w jeziorze. Potem mieliśmy zajęcia z robienia witraży, na których tworzyliśmy własne arcydzieło na szkle. Potem wspinaliśmy się na skrzynki. Wieczór zakończyliśmy wspólną zabawą na dyskotece.

Cztery Żywioły, grupa Pani Wiktorii Sz.
Niedzielę zaczęliśmy od plażowania i kąpieli w pięknym jeziorze. Następnie mieliśmy Archery Challenge, czyli starcie łuczników. Po obiedzie tworzyliśmy talizmany wybranego żywiołu z gliny. Na tych zajęciach mogliśmy użyć naszej kreatywności. Po artystycznych zajęciach mieliśmy grę terenową z wykorzystaniem GPS-u. Tajna Misja była super! Na koniec dnia bawiliśmy się w rytm muzyki na dyskotece.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pana Michała A.
Dzień rozpoczęliśmy zajęciami związanymi z survivalem. Nauczyliśmy się budować szałasy a także podstawowych rzeczy potrzebnych do przetrwania. Później wylegiwaliśmy się na plaży. Przed obiadem mieliśmy zajęcia z wspinania się na skrzynię. Po obiedzie rozegraliśmy mecz pasballu i przepłynęliśmy się kajakami turystycznymi. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Patrycji K.
Ranek zaczęliśmy od zajęć, na których wyszywaliśmy stopnie wojskowe na pagonach. Następnie udaliśmy się do lasu, w którym poznaliśmy tajniki survivalu oraz budowaliśmy szałasy z pałatek. Mieliśmy okazję zagrać dzisiaj w balonadę. Świetnie się bawiliśmy. Później byliśmy na plaży. Przed kolacją pokonywaliśmy swój lęk wysokości na parku linowym. Wieczorem odbyła się dyskoteka.