RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2019

Turnus VI (16.08-26.08.2019)

Dzień 4 - Moc wrażeń

Dodany: 2019.08.19

Harry Potter, grupa Pani Liwii F.
Kolejny dzień na Kulce rozpoczęliśmy od pływania kajakami sit on top. Bardzo nam się podobały te zajęcia. Później rozłożyliśmy ręczniki na plaży i mieliśmy czas na opalanie oraz kąpiel w jeziorze. Kolejne zajęcia to była fantastyczna lekcja lewitacji z profesorem Flitwickiem na eurobungee. Po obiedzie braliśmy udział w bardzo ciekawej grze terenowej Komnata Tajemnic. Dzień zakończyliśmy konstruując gigantyczne budowle. To był naprawdę udany dzień.

Harry Potter, grupa Pani Patrycji Z.
Po pysznym śniadaniu rozegraliśmy turniej gier planszowych. Następnie odbyła się wycieczka kajakami po jeziorze Łęsk. Kolejną atrakcją było sprawdzenie naszych umiejętności na parku linowym. Po obiedzie odbyła się terenowa gra Komnata Tajemnic, podczas której świetnie się bawiliśmy. Następnie wykonywaliśmy obrazki dla rodziców metodą quillingu. Był to bardzo aktywny dzień i z niecierpliwością czekamy na kolejny.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Sary B.
Poniedziałek rozpoczęliśmy od trenowania celności na strzelnicy paintballowej. Następnie udaliśmy się na plażę, aby doskonalić swoje techniki pływackie. Po obiedzie wzięliśmy udział w rozgrywkach na Xboksie, a po emocjonującej grze uczyliśmy się władania katanami, które dostaliśmy pierwszego dnia. Na sam koniec rozgraliśmy mecz w dwa ognie. To był miło spędzony czas.

Power Jump, grupa Pani Karoliny R.
Poniedziałek rozpoczęliśmy od spaceru po wodzie w olbrzymich kulach, czyli na waterballu. Świetną zabawą było robienie baniek w rozmiarach XXL. Dobrze się bawiliśmy tworząc kolorowe i duże bańki. Po obiedzie skorzystaliśmy z pięknej pogody spędzając czas na plaży. Następnie udaliśmy się do Cool Clubu i mieliśmy okazję rozegrać turniej na Xboksie. Po kolacji poszliśmy na zajęcia plastyczne, podczas których tworzyliśmy różne ciekawe przedmioty z gliny. Nie możemy doczekać się tego, jakie atrakcje czekają nas jutro.

Power Jump, grupa Pani Karoliny Ż.
Dzień rozpoczęliśmy od terenowej gry z królem Julianem, rysując jego postać i tańcząc do piosenek z filmu. Po przerwie rozwiązywaliśmy detektywistyczne zagadki grając w mafię. Następną atrakcją był rejs smoczą łodzią, w trakcie którego główną rolę odgrywała współpraca całego zespołu. Dzisiaj też rozegraliśmy mecz frisbee. Na koniec dnia świętowaliśmy i poszliśmy na grę terenową Urodziny Kubusia Puchatka.

Cztery Żywioły, grupa Pani Agaty M.
Dziś naszymi pierwszymi zajęciami było lepienie z gliny. Powstałe rzeźby będą wspaniałą pamiątką z kolonii. Następnie udaliśmy się do lasu, w którym tropiliśmy zwierzęta. Później pod czujnym okiem ratownika doskonaliliśmy nasze umiejętności pływania. Po obiedzie przyszedł czas na rywalizację dziewczyny kontra chłopcy, każda z grup dostała listę zadań do wykonania. Wieczorem bawiliśmy się i śpiewaliśmy przy ognisku.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Mai R.
Poniedziałek okazał się bardzo intensywny. Rozpoczęliśmy od przejażdżek quadem. Następnie przeszliśmy szkolenie władania mieczem świetlnym, jak prawdziwi rycerze Jedi. Mieliśmy nawet okazję wziąć udział w pojedynkach! W połowie dnia udaliśmy się na plażę, na której mogliśmy się wykąpać oraz pobawić. Po południu graliśmy w mega gry. Wieczorem odbyło się ognisko, na którym mogliśmy upiec sobie kiełbaski.

Obóz Herosów, grupa Pani Agnieszki O.
Dzień zaczęliśmy dzień od mega gier. Następnie korzystaliśmy z pięknej pogody na plaży, grając w karty, śpiewając i grając na gitarach oraz oczywiście kąpiąc się w wodzie. Doskonaliliśmy również techniki pływackie pod bacznym okiem ratownika. Po obiedzie mieliśmy zawody strzelania z łuków, a później rozśpiewaliśmy się na karaoke. Wieczór spędziliśmy przy ognisku śpiewając i piekąc kiełbaski.

Obóz Herosów, grupa Pani Natalii P.
Kolejny dzień na Kulce zaczęliśmy od zajęć władania mieczem. Następny blok zajęciowy spędziliśmy na plaży, na której mogliśmy również pływać na kąpielisku. Potem graliśmy w mega gry. Po obiedzie wypłynęliśmy na jezioro na smoczej łodzi i wiosłowaliśmy w rytm wybijany na bębnie. Wieczorem było ognisko z pieczeniem kiełbasek.

Obóz Herosów, grupa Pani Oliwii B.
Dzień zaczęliśmy aktywnie od rozgrywek unihokeja. Później odbyliśmy Wielkie Starcie Herosów na ściance wspinaczkowej. Następnie poszliśmy na plażę. Graliśmy w karty i na ukulele wspólnie śpiewając. Mogliśmy też doskonalić techniki pływackie w jeziorze. Po obiedzie wspólnie z grupą Hadesa śpiewaliśmy na karaoke. Rywalizowaliśmy też między sobą podczas gry terenowej z rozwiązywaniem zagadek. Po kolacji mieliśmy ognisko z pieczeniem kiełbasek. Integrowaliśmy się z kolonistami z całego pawilonu.

Obóz Herosów, grupa Pani Pauliny R.
Dzień rozpoczęliśmy od budowania twierdzy. Następnie odbyły się zajęcia na parku linowym, na którym każdy z nas mógł przejść dwie trasy. Kolejnym punktem programu było karaoke. Wspólnie śpiewaliśmy znane piosenki. Po obiedzie doskonaliliśmy techniki pływackie pod nadzorem ratownika. Potem wzięliśmy udział w burzeniu wcześniej wybudowanej twierdzy. Na koniec dnia odbyło się ognisko z pieczeniem kiełbasek.

Projekt Kulka, grupa Pani Natalii Sz.
Kolejny dzień zaczęliśmy od karaoke. Następnie pływaliśmy na rowerkach wodnych pod okiem ratownika. Słoneczne przedpołudnie pozwoliło nam na kąpiel w jeziorze. Dowiedzieliśmy się ciekawych rzeczy o survivalu oraz zbudowaliśmy schronienie. Uczestniczyliśmy również w grze w zbijaka. Dzień zakończyliśmy lepieniem z gliny.

Summer Challenge, grupa Pani Katarzyny G.
Poniedziałkowy dzień rozpoczęliśmy od pływania rowerkiem wodnym po jeziorze Łęsk, następnie uczyliśmy się grać na nietypowym instrumencie w grupach. Korzystając ze słonecznej pogody udaliśmy się na plażę popływać i poplażować. Po południu czekała nas strzelnica paintballowa, na której trenowaliśmy swoją celność. Na koniec dnia odbyliśmy walki sumo w specjalnych strojach.

Summer Challenge, grupa Pani Natalii Rz.
Po pysznym śniadaniu wszyscy udaliśmy się na kajaki turystyczne. Świetnie się dogadywaliśmy. Następnie wspólnie poszliśmy na zajęcia z eurobungee i skakaliśmy na trampolinach. Następnie mieliśmy zajęcia z wychowawcą. Wieczorem z uśmiechami na twarzy udaliśmy się na skrzynki, po których się wspinaliśmy. Następnie udaliśmy się na kolację.

VIP, grupa Pani Karoliny M.
Nasz dzień rozpoczęliśmy od rejsu smoczą łodzią oraz podziwiania mazurskich krajobrazów i zwierzątek. Potem poszliśmy na plażę by się kąpać i opalać. Następnie pobijaliśmy rekord Kulki układając i wspinając się na specjalnych skrzynkach. Wieczorem podczas zajęć Enigma uczyliśmy się szyfrów. Potem bawiliśmy się w plastikowych kulach na wodzie, czyli w waterballu. To był dzień pełen wrażeń!

VIP, grupa Pani Nikoli B.
Kolejny dzień na Kulce rozpoczęliśmy od zajęć Ranny Lotnik. Na samym początku poznaliśmy postawy pierwszej pomocy, a następnie wykorzystaliśmy zdobytą wiedzę w praktyce podczas gry. Potem udaliśmy się na plażę, na której pluskaliśmy się w wodzie. Następnie nauczyliśmy się szyfrować i wykorzystaliśmy tę wiedzę w grze na terenie ośrodka. Po obiedzie rywalizowaliśmy według zasad fair play z zaprzyjaźnioną drużyną VIP-ów podczas turnieju dwóch ogni i murarza. Wieczorem udaliśmy się na przeprawę smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Dzień zakończyliśmy meczem korfballu.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Angeliki Z.
Od rana graliśmy w naszą ulubioną grę mafia. Potem podczas Bitwy Plemion zostaliśmy podzieleni na dwie drużyny i walczyliśmy o zdobycie flagi przeciwnej drużyny. Następnie rozegraliśmy mecz passballu na boisku. Było przy tym dużo śmiechu. Za nami również doskonalenie technik pływackich i zajęcia Archery Challenge, czyli strzelanie z łuków. Wieczorem wzięliśmy udział w grze terenowej Mazurska Pułapka, w której czekało nas wiele zagadek. To był dzień pełen emocji!

Aktywne Wakacje, grupa Pani Gabrieli S.
Dzień rozpoczęliśmy od wspinania się na parku linowym. Następnie wszyscy ubraliśmy spódnice do gry w pasball. Zaraz po tym udaliśmy się na plażę i kąpiele. Po obiedzie malowaliśmy swoje plakaty na plaży. Po południu graliśmy w terenową grę Błędny Azymut. Wieczorem wszyscy udaliśmy się na nocną grę terenową.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Joanny Z.
Dzień zaczęliśmy od zaciętego meczu passballu. Następnie czekała nas wyprawa do lasu w celu zbudowania schronienia. Przed obiadem w ramach odpoczynku plażowaliśmy i kąpaliśmy się w jeziorze. Po posiłku po raz kolejny wyruszyliśmy do lasu, aby stoczyć walkę o totem. Następnie odbyły się zajęcia edukacyjne dotyczące pierwszej pomocy oraz nauka budowania noszy. Po kolacji odbyły się zajęcia z wychowawcą, które przyniosły nam dużo frajdy.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Marty R.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy ogromną ekscytacją związaną z wejściem na ściankę wspinaczkową. Później rozgrzaliśmy nasze głosy na karaoke. Obchodziliśmy również urodziny Kubusia Puchatka w postaci gry terenowej. Po obiedzie odpoczywaliśmy na plaży i kąpaliśmy się w jeziorze. Na koniec dnia zagraliśmy w gry, które pochodzą z różnych stron świata.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Patrycji O.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć linowych na skrzynkach. Potem mieliśmy zajęcia plastyczne z wychowawcą. Następnie mieliśmy Błędny Azymut, czyli terenową grę z użyciem kompasów. Po południu wybraliśmy się na kąpiele i plażowanie nad jeziorem. Potem aktywnie braliśmy udział w zajęciach na ściance wspinaczkowej. Dzień zakończyliśmy zabawami z wychowawcą.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Wandy Z.
Poniedziałek na Kulce zaczęliśmy od ćwiczeń naszej kreatywności w trakcie bambonady, czyli budowania wielkich konstrukcji z rureczek. Następnie wzięliśmy udział w turnieju walk sumo w strojach wojowników, po której graliśmy w balonadę. Po obiedzie pomagaliśmy królowi Julianowi zorganizować przyjęcie w czasie gry terenowej Tron Króla Juliana. Wieczór spędziliśmy na wspólnych grach i zabawach.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Pauliny M.
Dzień rozpoczął się wycieczką do Muzeum Sprzętu Wojskowego w Mrągowie. Oprócz oglądania starych pojazdów wojskowych mieliśmy okazję przejechać się opancerzonym wozem typu SKOT. Po powrocie rozegraliśmy emocjonujący mecz paintballowy, a następnie udaliśmy się na park linowy, na którym każdy próbował swoich sił na dwóch poziomach zaawansowania. Wieczorem odbyło się ognisko, przy którym piekliśmy kiełbaski i graliśmy w różne gry.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Pauliny B.
Dzień rozpoczęliśmy od wspólnych gier i zabaw. Następnie rozegraliśmy kolejną grę fabularyzowaną na poligonie grając w paintball. Własnoręcznie zrobiliśmy bransoletki z paracordu, zagraliśmy w dwa ognie, a na koniec podszkoliliśmy nasze umiejętności na quadach. Na zakończenie dnia spędziliśmy wspólnie czas przy ognisku.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pana Piotra L.
Dzisiaj rozpoczęliśmy dzień od rozgrywek w siatkówkę. Następnie przejechaliśmy się quadem po torze. Potem czekała nas kolejna ekscytująca gra paintballowa. Po obiedzie rozegraliśmy turniej gry w dwa ognie. Następnie robiliśmy bransoletki z paracordu. Wieczorem czekało nas jeszcze obozowe ognisko.

Cztery Żywioły, grupa Pani Angeliki P.
Dzień zaczęliśmy od gry w siatkówkę i wielkiej bitwy strzeleckiej w ramach zajęć Archery Challenge. Potem odbyliśmy malowniczy rejs kajakami sit on top po jezierze Łęsk. Dzisiaj robiliśmy też rzeźby ze sznurka i papieru oraz cieszyliśmy się słońcem na plaży. Wieczorem bawiliśmy się w ninję i graliśmy w karty.

Cztery Żywioły, grupa Pani Marii G.
Dzień zaczęliśmy od zajęć z survivalu. Uczyliśmy się filtrować wodę oraz rozpalać ognisko. Potem pływaliśmy na tratwach pod okiem ratownika do boi i z powrotem. Wieczór spędziliśmy na grze Archery Challenge, czyli starciu łuczników.

Cztery Żywioły, grupa Pani Wiktorii Sz.
Po śniadaniu graliśmy w unihokeja. Niesamowitych wrażeń dostarczył nam waterball, czyli spacer po wodzie w dmuchanej kuli. Po chwili odpoczynku odbyliśmy grę terenową Zaginiona Cywilizacja z wykorzystaniem wykrywacza metali. Po grze wybraliśmy się nad jezioro, na którym pod okiem ratownika pływaliśmy na kajakach turystycznych.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pana Michała A.
Dzień rozpoczęliśmy zajęciami związanymi z wykrywaczem metalu. Później wylegiwaliśmy się na plaży. Ostatni zajęciami przed obiadem były wiatrówki. Po obiedzie rozegraliśmy grę paintballową i nauczyliśmy się na czym polega praca detektywa.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Patrycji K.
Dzisiaj z rana pojechaliśmy do Parku Sprzętu Wojskowego w Mrągowie. Mogliśmy tam poznać historie wielu pojazdów wojskowych. Po obiedzie uczyliśmy się strategii i taktyki. Wieczorem ćwiczyliśmy swoją celność na strzelnicy paintballowej.