RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2019

Turnus VI (16.08-26.08.2019)

Dzień 5 - Uśmiechu nigdy dość

Dodany: 2019.08.20

Harry Potter, grupa Pani Liwii F.
Dzień na Kulce rozpoczęliśmy od przygotowań do meczu quidditcha, który mieliśmy rozegrać wieczorem. Wymyślaliśmy teksty rymowanki oraz okrzyki reprezentujące każdy dom. Następnie czekał nas magiczny test sprawności, czyli zajęcia linowe na skrzynkach. Bardzo dobrze się bawiliśmy podczas tych zajęć. Kolejno wybraliśmy się na plażę, na której mieliśmy chwilę na relaks. Po obiedzie tworzyliśmy bransoletki, które są identyfikatorami naszych domów. Na koniec dnia odbył się długo wyczekiwany mecz quidditcha. Była to fantastyczna zabawa.

Harry Potter, grupa Pani Patrycji Z.
Dzień rozpoczęliśmy od rozgrywki w dwa ognie. Następnie uczyliśmy się strzelać z łuku z gumowymi przyssawkami do celu. Kolejnym punktem dnia było wykonanie bransoletek zidentyfikowanych z naszymi domami. Po obiedzie udaliśmy się na plażę. Kolejnym punktem dnia były rozgrywki na Xboksie. Dzień zakończyliśmy rozwiązywaniem zagadek detektywistycznych grając w mafię.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Sary B.
Kolejny dzień na Kulce rozpoczęliśmy od skoków na eurobungee. Następnie lepiliśmy swoje własne shurikeny z gliny. Później wzięliśmy udział w Archery Soft czując się przy tym, jak prawdziwi łucznicy. Po obiedzie graliśmy mecz passballu, czyli piłki nożnej w spódniczkach. Potem tropiliśmy ślady zwierząt w lesie. Wieczorem wybraliśmy się na poszukiwania zaginionego wodza w misji Mrok.

Power Jump, grupa Pani Karoliny R.
Kolejny dzień atrakcji za nami. Dzień zaczęliśmy od nauki gry na dziwnym instrumencie. Byliśmy zaskoczeni, gdy okazało się, że specjalne rurki mogą wydawać tak rozmaite dźwięki. Następnie rozegraliśmy mecz frisbee. Po obiedzie wykonaliśmy przypinki, które będą świetną pamiątką z naszych wakacji. Wieczór zakończyliśmy zabawą na trampolinach z asekuracją, czyli na eurobungee. To był bardzo udany dzień.

Power Jump, grupa Pani Karoliny Ż.
Dzień rozpoczęliśmy od poznania technik tworzenia schronienia na survivalu. Następnie razem z grupą poszliśmy pograć na Xboksie. Po przerwie bawiliśmy się w podchody, w trakcie których jedna grupa szukała drugiej. Kolejną atrakcją było doskonalenie umiejętności pływania. Dzień zakończyliśmy zabawą detektywistyczną.

Cztery Żywioły, grupa Pani Agaty M.
Dzień rozpoczęliśmy integracyjną grą terenową, podczas której mogliśmy zapoznać się z obozami Gwiezdnych Wojen oraz Obozu Herosów. Następnie wyruszyliśmy na wyprawę kajakami turystycznymi, w wyścigu wygrali Piotrek i Oliwier. Po obiedzie rozegraliśmy mecz balonówki. Zwyciężyła drużyna chłopców. Później malując na szkle wykonaliśmy piękne witraże.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Mai R.
Dzień rozpoczęliśmy od gry terenowej, w trakcie której każdy zespół miał do wykonania dziesięć zadań. Następnie mieliśmy okazję zagrać na dziwnym instrumencie. Każdy z nas nauczył się wygrywać na nich znane melodie. Po południu mogliśmy się trochę ochłodzić, dzięki grze w balonówkę, natomiast na koniec dnia rozegraliśmy mecz passballu.

Obóz Herosów, grupa Pani Agnieszki O.
Dzień rozpoczęliśmy od gry terenowej. Mieliśmy wiele zagadek do rozwiązania oraz do rozwikłania tajemnice związane z OW Kulka. Następnie utożsamialiśmy się z naszymi boskimi olimpijskimi rodzicami i uczestniczyliśmy w konkursie na ten temat. Po obiedzie mieliśmy zajęcia taneczne, po których udaliśmy się na rozgrywki hokeja. Wieczór spędziliśmy grając w Mafię poszukując przestępcy i wcielając się w rolę zwykłych mieszkańców.

Obóz Herosów, grupa Pani Natalii P.
Nasz dzień zaczęliśmy od gry terenowej na terenie naszego ośrodka. Odkrywaliśmy zagadki oraz rozwiązywaliśmy zadania. Następnie rywalizowaliśmy podczas starcia łuczników Archery Challenge. Popołudnie spędziliśmy muzycznie. Najpierw mieliśmy warsztaty taneczne, a później śpiewaliśmy wspólnie karaoke.

Obóz Herosów, grupa Pani Oliwii B.
Rano wspólnie z innymi kolonistami z pawilonu graliśmy w grę terenową na naszym ośrodku. Rozwiązywaliśmy boskie zagadki i wykonywaliśmy zadania. Później z grupą Ateny tańczyliśmy na warsztatach tanecznych z Terpsychorą. Po obiedzie poszliśmy na plażę, by pograć w karty, posłuchać muzyki i wspólnie się pośmiać. Hermes nauczył nas jak szyfrować wiadomości na zajęciach Enigmy. Po kolacji poszliśmy na wielkie starcie łuczników Archery Challenge.

Obóz Herosów, grupa Pani Pauliny R.
Dzień był pełen atrakcji. Rozpoczęliśmy go od gry terenowej integrującej cały pawilon. Następnie wzięliśmy udział w zajęciach tanecznych i ruszaliśmy się do znanych piosenek. Po obiedzie udaliśmy się na plażę, na której pływaliśmy w jeziorze. Potem popłynęliśmy smoczą łodzią w podróż po jeziorze Łęsk. Po kolacji poszliśmy na zajęcia na waterballu.

Projekt Kulka, grupa Pani Natalii Sz.
Dzień zaczęliśmy od gier i zabaw na plaży. Następnie sami stworzyliśmy tatuaże z henny oraz wcieliliśmy się w bohaterów gry mafia. Przebyliśmy kolejną wyprawę po naszym jeziorze, tym razem na kajakach sit on top. Zabawa z balonami okazała się jedną z naszych ulubionych zajęć. Wzięliśmy również udział w grach terenowych Tajna Misja oraz Mazurska Pułapka.

Summer Challenge, grupa Pani Katarzyny G.
Dzisiaj udaliśmy się na poligon, na którym czekały nas takie atrakcje , jak segway, yamaha viking, zorba oraz nauka jazdy na quadach. Następnie podziwialiśmy piękne widoki pływając po jeziorze kajakami turystycznymi. Wieczorem czekała nas nocna gra terenowa Mazurska Pułapka.

Summer Challenge, grupa Pani Natalii Rz.
Po pysznym śniadaniu wszyscy udaliśmy się do lasu na poligon i braliśmy udział w różnych atrakcjach, takie jak quady i zorbing. Świetnie się bawiliśmy. Następnie poszliśmy na zajęcia z łuków i strzelaliśmy do tarcz. Następnie mieliśmy rowery wodne i wszyscy razem spędziliśmy cudowny czas. Wieczorem z uśmiechami na twarzy udaliśmy się na nocną grę w terenie zwaną Mazurska Pułapka. Następnie udaliśmy się na kolację.

VIP, grupa Pani Karoliny M.
Dzień rozpoczęliśmy wędrówką na poligon. Najpierw czekała nas zorba, w której stoczyliśmy się z pagórka. Następnie pokonywaliśmy tor na quadach. Kolejną atrakcją na poligonie była przejażdżka segwayami, którymi pokonywaliśmy tor przeszkód. Na koniec czekała nas szybka i pełna emocji przejażdżka vikingiem. Po powrocie na ośrodek graliśmy w murarza i w dwa ognie. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową Tropami Wodza.

VIP, grupa Pani Nikoli B.
Po pysznym śniadaniu udaliśmy się spacerem na poligon. Korzystaliśmy z takich atrakcji jak zjazd zorbą, wyprawa po krętym torze quadami i yamahą vikingiem a także pokonanie trasy z przeszkodami na segwayu. Po obiedzie udaliśmy się na przeprawę kajakami sit on top po naszym bajkowym jeziorze Łęsk. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową Tropami Wodza. To był super dzień!

Aktywne Wakacje, grupa Pani Angeliki Z.
Za nami kolejny wspaniały dzień na kolonii. Rozegraliśmy zacięty mecz siatkówki. Następnie strzelaliśmy z wiatrówki, sprawdzając naszą celność. Potem rozwiązaliśmy zagadkę logiczną Hrabiego Draculi. Czekała nas również olimpiada sportowa, podczas której odbyły się biegi z przeszkodami i różne zadania. Następnie poszliśmy do lasu i poznaliśmy podstawy survivalu a także zbudowaliśmy własne szałasy z pałatek. Wieczorem odbyło się ognisko z pieczeniem kiełbasek.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Gabrieli S.
Dzień rozpoczęliśmy od pływania smoczą łodzią po jeziorze. Następnie malowaliśmy pocztówki dla rodziców. Zaraz po tym rozegraliśmy mecz unihokeja. Po obiedzie wspinaliśmy się po skrzynkach. Wieczór zakończyło ognisko z pieczeniem kiełbasek.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Joanny Z.
Dzień zaczęliśmy od gry we frisbee, co przyniosło nam dużo zabawy. Następnie graliśmy mecz korfballu. Później odbyliśmy zajęcia z wychowawcą, dzięki którym jeszcze lepiej poznaliśmy teren OW Kulka. Potem pływaliśmy kajakami turystycznymi, a po krótkiej przerwie mieliśmy zawody ze strzelania do celu za pomocą łuków. Wieczorem siedzieliśmy przy ognisku piekąc kiełbaski.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Marty R.
Nasz następny dzień zaczęliśmy od wycieczki po jeziorze na kajakach turystycznych. Następnie odbyliśmy Bitwę Plemion, w której musieliśmy zdobyć wszystkie flagi przeciwnego plemienia. Rozegraliśmy również mecze unihokeja, w trakcie których świetnie się bawiliśmy. Pobawiliśmy się w różne gry w rozmiarze XXL, a dzień zakończyliśmy ogniskiem, na którym piekliśmy kiełbaski i bawiliśmy się w różne zabawy.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Patrycji O.
Dzień zaczęliśmy od wyprawy kajakami sit on top po jeziorze Łęsk. Potem świetnie się bawiliśmy, podczas gry zespołowej w unihokeja. Następnie na bambonadzie konstruowaliśmy gigantyczne budowle z kolorowych rurek. Po południu wszyscy chętnie śpiewaliśmy karaoke. Potem trenowaliśmy powietrzne ewolucje na eurobungee. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z pieczeniem kiełbasek.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Wandy Z.
Wtorek na Kulce zaczęliśmy muzycznymi zmaganiami od sprawdzenia swoich umiejętności muzycznych podczas karaoke. Później popłynęliśmy na wyprawę kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Przed obiadem rywalizowaliśmy o tytuł najlepszego sportowca podczas olimpiady. Po poobiednim odpoczynku na plaży budowaliśmy wieżę ze skrzynek. Dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem z kiełbaskami.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Pauliny M.
Dzień rozpoczęliśmy treningiem i wyprawą na poligon. Tam rozegraliśmy trzy mecze paintballowe. Po powrocie graliśmy w pięć sekund z naszą wychowawczynią. Następnie ćwiczyliśmy celność na strzelnicy z wiatrówek. Wieczorem poszliśmy do lasu na grę terenową Tropami Wodza

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Pauliny B.
Dzień rozpoczęliśmy od wędrówki po lesie w drodze na poligon. Zagraliśmy rozgrywkę paintballową, po czym spokojnie spacerem wróciliśmy na podobóz. Dzisiaj po raz pierwszy zmierzyliśmy się z trasą na parku linowym. Zmierzyliśmy się również w walce gladiatorów próbując pokonać przeciwnika. Na koniec graliśmy w planszówki.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pana Piotra L.
Dzisiaj rozpoczęliśmy dzień od wyprawy na poligon. Rozegraliśmy tam emocjonującą grę paintballową. Po powrocie graliśmy w ziemniaka. Później mieliśmy zajęcia z wiatrówek, na których sprawdziliśmy swoją celność. Na koniec dnia wspinaliśmy się na parku linowym.

Cztery Żywioły, grupa Pani Angeliki P.
Ranek rozpoczęliśmy artystycznym recyklingiem. Potem pływaliśmy w jeziorze Łęsk pod okiem pana ratownika i graliśmy w balonadę. Po obiedzie ruszyliśmy tropem zwierząt na wędrówkę po lesie. Po powrocie graliśmy w siatkówkę i sabotażystę. Dzień zakończyliśmy wspólnym pieczeniem kiełbasek przy ognisku.

Cztery Żywioły, grupa Pani Marii G.
Dzień był bardzo aktywny. Poranek zaczęliśmy od zajęć Tajna Misja, czyli gry terenowej na ośrodku. Następnie malowaliśmy flagę bez użycia rąk. Kolejne nasze zajęcia to balonada, czyli gra w siatkówkę napełnionymi balonami wodą. Potem mieliśmy kajaki jednoosobowe, na których pływaliśmy po jeziorze Łęsk. Wieczór zakończyliśmy ogniskiem z pieczeniem kiełbasek.

Cztery Żywioły, grupa Pani Wiktorii Sz.
Wtorek zaczął się od pokazania naszych zdolności artystycznych, robiliśmy witraże, czyli kolorowe ozdoby na szybce. Następnie graliśmy w gry świata, poznając gry z różnych zakątków świata. Po obiedzie poszliśmy na zajęcia z recyklingu artystycznego. Adrenalinę podniosła nam jazda na quadach. To była super zabawa. Wieczorem mieliśmy ognisko i jedliśmy pyszne kiełbaski a także wspólnie śpiewaliśmy piosenki.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pana Michała A.
Dzień rozpoczęliśmy zajęciami na poligonie, w trakcie których rozegraliśmy dwie gry paintballowe. Po naszym powrocie mieliśmy zajęcia z budowania tratw. Później rozegraliśmy mecz korfballu. Na koniec dnia bawiliśmy się i śpiewaliśmy przy ognisku.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Patrycji K.
Rano poszliśmy na poligon. Pokonaliśmy tam wojskowy tor przeszkód. Najlepszy czas z naszej grupy osiągnął Oskar. Na poligonie graliśmy także w paintball. Po powrocie na ośrodek odpoczęliśmy na plaży. Potem graliśmy w grę terenową Szpion. Wieczorem odbyło się ognisko z pieczeniem kiełbasek.