RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2021

Turnus II (07.07-17.07.2021)

Dzień 8 - Bawmy się!

Dodany: 2021.07.14

Dziś rano odebraliśmy broń z magazynu, zostaliśmy nauczeni jak posługiwać się nią oraz jak się z nią obchodzić. Przez cały dzień o nią dbaliśmy i jej pilnowaliśmy. Po odebraniu broni, zagraliśmy arcyciekawy mecz siatkówki. Po obiedzie udaliśmy się na plażę, gdzie kąpaliśmy się w jeziorze oraz graliśmy w ziemniaka na plaży. Następną atrakcją był survival. Dowiedzieliśmy się, jak znajdować jedzenie w trudnych warunkach oraz jak je przygotowywać. Kamuflaż i ukrywanie się w lesie też już nie jest trudne. W nocy udaliśmy się na desant, ale to co tam się działo, jest ściśle tajne.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Wiktorii C.
Po wczorajszym dniu pełnym wrażeń postanowiliśmy trochę się zrelaksować. Od rana korzystaliśmy z pięknej pogody. Opalaliśmy się oraz kąpaliśmy w jeziorze Łęsk. Dużą część dnia spędziliśmy ze sobą w podobozie i ładowaliśmy baterie na jutrzejszy dzień. Na koniec dnia udaliśmy się na jedne z naszych ulubionych zajęć, czyli quady. Przygotowaliśmy się na jutrzejszy dzień pełen adrenaliny!

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Karoliny C.
Ósmy dzień kolonii rozpoczęliśmy od zajęć w ośrodku, gdzie naszym zadaniem było dobranie się w grupy i rozgrywki między sobą. Każdy z nas był wyposażony w łuki, maski i szyjki oraz strzały zakończone gąbką. Po obiedzie udaliśmy się na plażę, by skorzystać z pięknej pogody, następnie odbyły się zajęcia paintballowe - dynamiczny trening snajperski. Oddawaliśmy strzały w wyznaczonym miejscu. Bardzo nam się te zajęcia podobały. Na koniec dnia odbyły się zajęcia w ośrodku, rozgrywka nocna w paintball. Po wczorajszym poligonie już dobrze wiedzieliśmy, jaką kto ma strategię, więc zabawa była bardzo udana.

Kulka Extra , grupa Pani Oliwii M.
Ósmy dzień kolonii rozpoczął się od zajęć na ściance wspinaczkowej i na trasach parku linowego. Wszystkim udało się pokonać pierwsze piętro toru linowego, a większości nawet drugie, trudniejsze piętro. Na ściance wspinaczkowej były cztery poziomy trudności, ale niestety nikt z nas nie zdobył najtrudniejszego. Mimo to świetnie się bawiliśmy. Późniejsze zajęcia były artystyczne: robiliśmy na nich tak zwane poduszaki. Każda grupa wykonała swojego poduszaka. Po obiedzie czekał nas cyrk, czyli jazda na dziwnym rowerze i chodzenie na szczudłach. Wieczorem graliśmy z opiekunem w różne gry, takie jak mafia, węzeł gordyjski, czy ziemniak. Po kolacji i kąpieli znużył nas sen.

Pierwszą część dnia spędziliśmy na grach i zabawach integracyjnych. Graliśmy razem w karty, ziemniaka i świetnie się bawiliśmy. Następnie udaliśmy się na boisko do siatkówki w celu rozegrania wspólnego meczu. Później nauczyliśmy się strzelać z wiatrówki i po objaśnieniach instruktora każdy z nas oddał kilka strzałów, a nasza świetna organizacja umożliwiła przeprowadzenie dodatkowej serii, z czego bardzo się ucieszyliśmy. Następnie udaliśmy się do lasu na zajęcia z survivalu, gdzie zdobyliśmy wiedzę na temat racji żywnościowych oraz kamuflażu. Później wykorzystaliśmy zdobytą wiedzę w praktyce w formie zabawy. W godzinach wieczornych udaliśmy się do lasu na zorganizowaną akcję desantową.

Harry Potter, grupa Pani Natalii K.
Ósmy dzień kolonii rozpoczęłyśmy od robienia prac metodą quillingu. Nasze prace zabierzemy ze sobą na pamiątkę do domu! Następnie odbył się Turniej Trójmagiczny! Czekały nas trzy próby, z którymi świetnie sobie poradziłyśmy i kolejny raz pokonałyśmy Voldemorta. Po pysznym obiedzie, korzystając z pogody, udałyśmy się na kąpiele wodne i plażowanie. Było super! Następnie udałyśmy się na lekcje lewitacji z Profesorem Filiusem Flitwickiem, czyli na eurobungee! Koniec dnia zwieńczyło ognisko z pieczeniem kiełbasek.

Harry Potter, grupa Pani Emilii S.
Dziś rano mogłyśmy pod okiem ratownika doskonalić naszą technikę pływania, wykąpać się lub poleżeć na piasku. Następnie udało nam się zaliczyć magiczny test sprawności i przejść trasę parku linowego na dwóch poziomach. Po pysznym obiedzie wyczarowałyśmy magiczne stworki z masy solnej. Świetnie się przy tym bawiłyśmy. Później brałyśmy udział w grze terenowej - Turnieju Trójmagicznym. Naszym celem było zdobycie pucharu turnieju. Na koniec dnia bawiłyśmy się przy ognisku grając w gry integracyjne, takie jak: wyścig konny i powiedz, kogo lubisz. Miałyśmy okazję upiec sobie kiełbaski i chlebek.

Projekt Kulka, grupa Pani Ewy Ś.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy wyprawą na smoczej łodzi. Musieliśmy współpracować tak, aby wiosłować równocześnie i płynąć po jeziorze. Po drodze podziwialiśmy także piękne widoki jeziora Łęsk. Następnie graliśmy w grę francuską, w której poszukiwaliśmy odpowiedzi na pytania dotyczące kolonii. Po obiedzie wyszliśmy na plażę, aby w pełni wykorzystać piękna pogodę. Później byliśmy jeszcze na ściance wspinaczkowej. Na koniec dnia mieliśmy ognisko z grami i zabawami. Oczywiście nie zabrakło także pieczenia kiełbasek.

Harry Potter, grupa Pani Weroniki Z.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od wyjścia na naszą plażę, aby pod okiem ratownika doskonalić nasze techniki pływackie. Następnie zagraliśmy w Awanturę o Wiedzę. Musieliśmy odpowiadać na pytania dotyczące Kulki oraz Harry’ego Pottera. To była rozgrywka pełna emocji! Po obiedzie wzięliśmy udział w Turnieju Trójmagicznym, podczas którego musieliśmy się wykazać sprytem, zręcznością i szybkim myśleniem. Doskonale poradziliśmy sobie ze wszystkimi zadaniami, jakie na nas czekały. Następnie tworzyliśmy rzeźby ze sznurka i papieru. Podczas tych zajęć wykazaliśmy się dużą starannością i dokładnością. Na zakończenie dnia wybraliśmy się na ognisko, nad którym piekliśmy kiełbaski.

BFF, grupa Pani Wiktorii T.
Po śniadanku poznałyśmy nowe instrumenty - bum, bum rurki, na których nauczyłyśmy się grać całą grupą, poczułyśmy się w jak zespole. Następnie popłynęłyśmy w rejs na rowerkach wodnych po kulkowym jeziorze. Tego dnia czekały na nas jeszcze bańki XXL oraz Malowanie w chmurach. Kolejny raz została pobudzona nasza kreatywność! W dzisiejsze popołudnie weszłyśmy tanecznym krokiem. Na zajęciach poznałyśmy różne style tańca, między innymi: balet i rytmy latynoskie. Dzięki takim zajęciom możemy odkrywać nasze nowe zainteresowania. Wieczór spędziłyśmy w naszym kinie plenerowym.

BFF, grupa Pani Kingi B.
Dzień rozpoczęłyśmy śpiewająco. Po sprawdzeniu naszych muzycznych talentów i świetnej zabawie, nadszedł czas na wspólne gry - grałyśmy w badmintona i w planszówki. Po obiedzie wybrałyśmy się na plażę, gdzie korzystałyśmy z kąpieli oraz łapałyśmy promienie słoneczne. Po kolacji, na warsztatach teatralnych, przygotowałyśmy przedstawienie teatralne. Później spędziłyśmy czas na wieczorze rozrywkowym, podczas którego oglądałyśmy film w plenerze.

Kulka Extra, grupa Pana Krzysztofa K.
Dzisiejszego dnia spróbowaliśmy swoich sił w jeździe quadami. Mieliśmy okazję nauczyć się także precyzyjnej jazdy. Następnie zmierzyliśmy się z nieziemską przygodą, jaką był symulator kosmiczny, w którym mogliśmy się poczuć jak prawdziwi astronauci. Korzystając z pięknej pogody nie zapomnieliśmy o wizycie na naszej kulkowej plaży i kąpieli. Na zakończenie dnia spędziliśmy wieczór przy najróżniejszych grach z całego świata.

33 Przygody, grupa Pani Aleksandry L.
Dzisiejszego poranka poznaliśmy gry z różnych zakątków świata. Graliśmy np. w molkky i kubb. Potem staliśmy się artystami, którzy malują w chmurach. Graliśmy też dzisiaj w baloniadę, żeby się ochłodzić w tak ciepły dzień. A na sam koniec graliśmy w grę francuską, podczas której było dużo śmiechu.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Weroniki Ł.
Kolejny dzień w Kulce rozpoczęliśmy od gry terenowej Tron Króla Juliana. Dzięki Pani instruktor przenieśliśmy się na Madagaskar, gdzie wykonywaliśmy serię zadań związanych z bohaterami filmu. Następnie graliśmy w mega gry, czyli bawiliśmy się klockami jengi, bierkami i twisterem w rozmiarze XXL. Zajęciom tym towarzyszyły same pozytywne emocje. Po drugim śniadanku udaliśmy się na plażę i graliśmy w grę francuską. Wieczorem zaś mieliśmy okazję poznać gry z różnych stron świata: molkky, bule, kubb i wieżę równowagi. Jak zwykle bardzo dobrze poradziliśmy sobie z zadaniem.

Power Jump, grupa Pani Anny Z.
Dzień rozpoczęliśmy dziś artystycznie. Najpierw nauczyliśmy się grać na bardzo specyficznym instrumencie, tj. na bum bum rurkach. Graliśmy takie piosenki jak: Panie Janie, Sto lat, Stary Donald farmę miał oraz Mam chusteczkę haftowaną. Następnie wykonywaliśmy swoje własne unikatowe przypinki do ubrań. Największą atrakcją było dziś własnoręczne budowanie tratwy. Po południu wzięliśmy udział w olimpiadzie sportowej. Każdy z nas wykonał również gniotka przy użyciu balonów, mąki i wody.

Kulka Open, grupa Pani Pauliny K.
Dzisiejszy upalny dzień rozpoczęliśmy grami na rozruszanie, takimi jak murarz, a potem już w cieniu graliśmy mafię. Następne godziny spędziliśmy na plaży i tworzyliśmy tratwy oraz płynęliśmy nimi na czas. Po obiedzie odbyła się baloniada, a wieczorem odpowiadaliśmy na pytania i wykonywaliśmy zadania z gry francuskiej.

Kulka Open, grupa Pani Martyny B.
Dzisiejszy dzień upłynął bardzo aktywnie i ciekawie, ponieważ tuż po śniadaniu poszliśmy na grę Tajna Misja. Przebiegała ona z wykorzystaniem GPS-u. Była to świetna zabawa. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie wspólnie tworzyliśmy tratwy oraz przepływaliśmy nimi na czas, następnie plażowaliśmy i cieszyliśmy się słonecznym dniem. Później zorganizowaliśmy baloniadę. Po kolacji udaliśmy się na boisko, gdzie graliśmy w piłkę na opak. Nasz dzień była bardzo udany.

Kulka na Okrągło, grupa Pani Luizy R.
Powoli kolonie dobiegają końca, ale nie oznacza to spowolnienia tempa. Poranek spędziliśmy w parku linowym, na który czekaliśmy z niecierpliwością! Trasy były dwie, ale wszyscy chcieliśmy tę wyższą i trudniejszą. Zrobiliśmy ją nawet po dwa razy, następnie mogliśmy się spełnić kreatywnie na zajęciach Malowanie w chmurach. Tematem przewodnim były miasta świata, które mieliśmy przedstawić za pomocą najbardziej charakterystycznych budowli. Był i Paryż, i Warszawa, i Piza, i Nowy Jork. A później mogliśmy się zrelaksować nad jeziorkiem, bo pogoda dopisywała. Po południu wzięliśmy udział w turnieju baloniady. Balony trzaskały pod nogami co chwilę! A na wieczór - quady! Kolejna super wyczekiwana atrakcja!

Aktywne Wakacje, grupa Pani Emilii S.
Z samego rana odbyły się zajęcia polegające na wymyślaniu różnych historyjek, tworzenie logo grup oraz zajęcia sportowe. Następnie udałyśmy się na zawody łucznicze. Później zrobiło się bardzo ciepło, dlatego poszłyśmy na plażę, żeby popływać w jeziorze i się poopalać. W tym czasie niektóre z nas były na fakultetach z paintballu, gdzie czekała na nie niesamowita przygoda. Dziś także miałyśmy robione zdjęcia grupowe. Po południu robiłyśmy własnoręczne pamiątki z wakacji w Kluce - kamyki z motywem OW Kulka, a wieczorem odbyła się nocna gra terenowa - Mazurska Pułapka.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Weroniki W.
Dzisiaj poznaliśmy budowę łuku oraz mieliśmy okazję nauczyć się strzelać do tarczy. Następnie wybraliśmy się na plażę, aby skorzystać z możliwości kąpieli w jeziorze. Po obiedzie zorganizowaliśmy baloniadę. Podzieliliśmy się na grupy i przerzucaliśmy balony za pomocą ręczników do drużyny przeciwnej. Przed kolacją zdążyliśmy zagrać w pif-paf. Wieczorem odbyła się nocna gra terenowa, podczas której rozwiązywaliśmy zagadki.

#CampGirl, grupa Pani Agnieszki W.
Dzisiejszy dzień rozpoczęłyśmy od wycieczki po siedmiu kontynentach na zajęciach z kultur świata. Tworzyłyśmy plakaty związane z kontynentem, który wylosowałyśmy. Następnie uczestniczyłyśmy w treningu zumby, na którym poznałyśmy podstawowe kroki i charakterystykę tego tańca. Po wysiłku fizycznym przyszedł czas na warsztaty plastyczne, na których projektowałyśmy, a następnie ozdabiałyśmy swoje koszulki. Po obiedzie tworzyłyśmy pasującą do koszulek kolorową biżuterię i grałyśmy w gry słowne. Po kolacji udałyśmy się na plażę, gdzie przy zachodzie słońca praktykowałyśmy jogę i ćwiczenia stretchingowe. Na koniec dnia czekała nas gra francuska, w której musiałyśmy jak najszybciej udzielić odpowiedzi na pytania związane z ośrodkiem, naszym obozem i kadrą.

Summer Challenge, grupa Pani Aleksandry Z.
Ósmy dzień kolonii rozpoczęliśmy na sportowo. Graliśmy w badmintona, ringo i skakaliśmy na skakankach, rozbudzając nasze ciała na resztę pięknego dnia. Następnie kąpaliśmy się w jeziorze i korzystaliśmy z blasku słońca, bawiąc się na plaży. Później wypłynęliśmy na wyprawę kajakami po naszych pięknych wodach poznając ciekawostki na temat świata wód. Po obiedzie wypróbowaliśmy swoje siły podczas jazdy quadem na torze. A wieczorem w końcu była nasza wyczekiwana dyskoteka. To była wyśmienita zabawa. To był dzień pełen wrażeń!

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Gabrieli O.
Dzień był wyjątkowy, ponieważ mieliśmy dziś nasz najbardziej wyczekiwany paintball. Rano zdążyliśmy wykąpać się w jeziorku i pograć w kilka gier. Później nauczyliśmy się szyfrować wiadomości oraz odbierać je za pomocą telefonów polowych. Później przeszliśmy dwa poziomy parku linowego. Było ekstra! Pod koniec dnia chodziliśmy na cyrkowych szczudłach oraz mieliśmy wyczekiwaną dyskotekę!

Summer Art, grupa Pani Urszuli R.
Kolejny wspaniały dzień za nami! Rano grałyśmy w takie gry jak bierki, jenga, scrabble oraz twister. Miały one mega rozmiary, dzięki czemu zabawa dawała nam więcej radości! Oprócz tego zaprojektowałyśmy swoje koszulki oraz wzięłyśmy udział w kolejnych zajęciach tanecznych! Po południu czekały na nas ciekawe gry z całego świata, takie jak kubb lub bule francuskie. Wieczorem wzięłyśmy udział w grze terenowej Błędny Azymut. Na sam koniec dnia udałyśmy się na dyskotekę, gdzie bawiłyśmy się przy znanych hitach!

Adrenalina, grupa Pani Roksany S.
Dzisiejszy upalny dzień rozpoczęliśmy pływając na kajakach typu sit on top. Następnie część z nas poszła na grę paintball, a pozostała dołączyła do grup obozów militarnych, z którymi mieliśmy podstawy musztry, maskowanie i strategie. Po obiadku urządziliśmy turniej łucznictwa. Wieczorem mieliśmy ekscytująca grę terenową, a później dyskotekę, na której się wytańczyliśmy za wszystkie czasy. To był świetny dzień! Ciekawe, co będzie jutro?

Adrenalina, grupa Pani Katarzyny Ż.
Naszą kolejna przygodę na obozie Kulka zaczęliśmy od wyruszenia w las, gdzie dowiedzieliśmy się podstawowych zasad survivalu. Na początku poznaliśmy sposoby pozyskiwania pożywienia w trudnych warunkach. Następnie przy pomocy odpowiednich farbek dowiedzieliśmy się, jak prawidłowo się kamuflować i co może nam w tym pomóc. Później udaliśmy się na zajęcia sportowe, podczas których poprawialiśmy naszą kondycję. Po treningu poszliśmy na plażę, gdzie chętnie korzystaliśmy z kąpieli w jeziorze. Po południu mogliśmy spróbować swoich sił na eurobungee, gdzie podpięci pod liny i skacząc na trampolinie nauczyliśmy się nowych akrobacji. Wieczorem odbyła się gra terenowa, podczas której wcielaliśmy się w oddział wojskowy, a naszym zadaniem było odbić obóz wroga. Na koniec dnia mieliśmy możliwość poznać nowe układy taneczne na dyskotece.

Summer Challenge, grupa Pani Weroniki F.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy na wysokości. Układaliśmy wieżę ze skrzynek. Bardzo wielu z nas udało się zbudować naprawdę wysoką. Następnie część grupy wybrała się na plażę, a druga część na zajęcia fakultatywne - paintball. Zagraliśmy tam w counter strike, a następnie strzelaliśmy w tarczę. Później jeździliśmy na dziwnym rowerze. Po kolacji zaś zagraliśmy w siatkówkę, a po meczu wybraliśmy się na dyskotekę, żeby tańczyć przy najlepszych hitach. To był super dzień!

VIP, grupa Pani Karoliny J.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy wodniacko, wybierając się w podróż kajakami po jeziorze Łęsk. Były to kajaki turystyczne, więc pływaliśmy w parach. Odbyliśmy nawet wyścigi, żeby zobaczyć, kto najszybciej dopłynie do Pani ratownik. Następnie poszliśmy w miejsce, gdzie każdy z nas udoskonalił umiejętności strzeleckie. Strzelaliśmy z wiatrówek do papierowych celów, które potem mogliśmy wziąć ze sobą. Niektórym z nas udało się trafić w sam środek! Później zagraliśmy w grę Błędny Azymut. Musieliśmy z pomocą kompasów wyszukać karteczki, za którymi ukrywały się różnorodne łamigłówki. Za każdą poprawną odpowiedź otrzymywaliśmy literki, z których na koniec ułożyliśmy hasło. Każdej grupie się udało i otrzymaliśmy słowo wakacje. Po obiedzie mieliśmy szansę przypomnieć sobie i poznać nowe zasady survivalu. Wieczór spędziliśmy na dyskotece, bawiąc się przy naszych ulubionych utworach. Super dzień!

VIP, grupa Pani Weroniki P.
Po śniadaniu rozpoczęliśmy dzień celując do tarcz z wiatrówek. Następnie zrelaksowaliśmy się na plaży, kąpiąc się i opalając. Potem daliśmy upust energii jeżdżąc na quadach. Zjedliśmy obiad i odszyfrowywaliśmy tajemnice Enigmy. Po kolacji potańczyliśmy wspólnie na dyskotece.

VIP, grupa Pani Agaty R.
Rano zaraz po pysznym śniadaniu udaliśmy się na walkę na łuki. Ubraliśmy specjalne stroje, zrobiliśmy barykady i podzieliliśmy się na dwie drużyny. Choć rywalizacja była zacięta, pamiętaliśmy o zasadach bezpieczeństwa i fair play. Kolejne zajęcia były ekstremalne - jeździliśmy na quadach i choć to były już trzecie zajęcia z tym pojazdem, nadal sprawiały nam dużo frajdy i pozytywnych emocji. Później mieliśmy chwilę odpoczynku na plaży, jednak jak zawsze znaleźli się wśród nas chętni, którzy zdecydowali się na pływanie w jeziorze. Nie zabrakło również czasu na rozmowy, gry planszowe i integracyjne, a wieczorem przygotowywaliśmy się na długo wyczekiwaną dyskotekę. Wieczór spędziliśmy na tańcach i zabawach w Cool Clubie, które prowadził nasz niezawodny DJ. Naładowani pozytywną energią udaliśmy się do łóżek, by wyspać się przed kolejnym dniem.

Summer Challenge, grupa Pani Poli Z.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od przeróżnych gier i zabaw takich jak mafia, pif-paf, ziemniak, piłka nożna, siatkówka, a później poszliśmy na plażę wykąpać się w jeziorze i pograć w nasze ulubione uno. Następnie mieliśmy po raz drugi wiatrówki w zamian za walki sumo, które nie mogły się odbyć ze względów sanitarnych. Wieczorem odbyła się dyskoteka. Wszyscy super się bawiliśmy.