RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2021

Turnus II (07.07-17.07.2021)

Dzień 9 - Jeszcze w zielone gramy...

Dodany: 2021.07.15

Dzień zaczęliśmy na sportowo. Rozegraliśmy intensywny i niesamowicie ciekawy mecz siatkówki z wychowawcami. Niestety, okazali się zbyt potężni, abyśmy mogli z nimi wygrać. Później zagraliśmy w Awanturę o Wiedzę. Konkurowaliśmy tam między sobą poziomem wiadomości. Konkurencje w pytaniach były powiązane z naszym Obozem Super Militarnym, było to bardzo ciekawe. Następnie udaliśmy się na Letni Trójbój Obronny. Tam w parach na czas przechodziliśmy specjalny tor. Składał się on ze strzelania z łuku, obsługi telefonów polowych oraz rzutu granatem. Po kolacji rozegraliśmy grę paintballową, w której walczyliśmy o flagę.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Wiktorii C.
Przedostatni dzień kolonii minął nam bardzo szybko. Dziś spędzaliśmy czas głównie razem. Nie zabrakło też emocji. Mieliśmy turniej sześciokołowy. Mierzyliśmy swoje siły na quadzie oraz segwayu. Budził on wiele emocji. Zostaliśmy rekordzistami w ilości okrążeń na turnusie. Przez całe zajęcia każdy z nas zrobił po dziesięć okrążeń, co łącznie daje aż sto dwadzieścia! Poszliśmy szybko spać, bo jutrzejszy dzień będzie niezapomniany!

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Karoliny C.
Po śniadaniu i uporządkowaniu swoich namiotów, mieliśmy zajęcia na terenie ośrodka. Oczywiście po raz kolejny graliśmy w speed paintball - była to rozgrywka polegająca na dobrym słuchaniu i wyostorzeniu wszystkich swoich zmysłów, ponieważ na gwizdek musieliśmy zmieniać swoje położenia na polu. Świetnie się przy tym bawiliśmy. Następnie zagraliśmy kilka rundek w uno, telegram, mafię. Po pysznym obiedzie wzięliśmy piłkę do siatkówki i udaliśmy się na boisko, aby zagrać w siatkówkę oraz w dwa ognie. W godzinach wieczornych rozegraliśmy mecz paintballowy. Mieliśmy znowu do wykorzystania aż dwieście kulek. Zabawa była bardzo udana.

Kulka Extra, grupa Pani Oliwii M.
Dziś z samego rana poszliśmy na wykupione fakultety. Rozpoczęliśmy od rowerów wodnych, a ci z nas, którzy zostali w podobozie, grali w różne gry, takie jak uno czy ziemniak. Następnie odbył się turniej Awantura o Wiedzę, wzorowany na programie telewizyjnym Awantura o kasę. Popisaliśmy się wiedzą o ośrodku, z historii, o naturze czy o sporcie i inną. Do samego końca trwała zacięta walka, ale ostatecznie wygrała drużyna czerwonych. Po obiedzie udaliśmy się na zajęcia Archery Challenge, na których w grupach rywalizowaliśmy między sobą. Każdy oddawał strzały z łuku w kierunku przeciwnej drużyny i jej wybudowanego fortu. Później na zajęciach poznawaliśmy gry z różnych zakątków świata, takie jak bule, molkky i kubb. Po kolacji ostatnimi zajęciami były walki gladiatorów, na których mogliśmy wykorzystać resztki naszej energii.

Dzień rozpoczęliśmy od rozdania imitacji broni, której powinniśmy bronić i dbać o nią przez całą dobę. Później udaliśmy się na plażę, żeby skorzystać z uroków pobliskiego jeziora Łęsk - pływaliśmy, opalaliśmy się i odbijaliśmy piłkę od siatkówki. Po pysznym obiedzie wzięliśmy udział w rozgrywce paintballowej typu Bitwa o Flagę na terenie ośrodka. Następnie mogliśmy sprawdzić umiejętności, które zdobyliśmy podczas całego pobytu na obozie, w Letnim Trójboju Obronnym. Składał się on ze strzałów z łuku, podłączania telefonu polowego oraz rzutu do celu imitacją granatu.

Harry Potter, grupa Pani Natalii K.
Kolejny dzień kolonii rozpoczęłyśmy od bitwy o Hogwart. Wspólnymi siłami udało nam się pokonać Voldemorta w ostatecznym starciu! Następnie robiłyśmy magiczne poduszaki, które zabierzemy ze sobą do domu. Udało się nam zrobić naprawdę piękne prace! Po pysznym obiedzie kończyłyśmy nasze prace z quillingu dla rodziców. Następnie odbyła się gimnastyka szarych komórek z Minerwą McGonagall. Na koniec dnia odbyła się baloniada. Zabawa była rewelacyjna!

Harry Potter, grupa Pani Emilii S.
Dziś rano brałyśmy udział w bitwie o Hogwart. Stoczyłyśmy ostateczną walkę z lordem Voldemortem. Następnie, po drugim śniadaniu, tworzyłyśmy płaskorzeźby ze sznurka i papieru. Powstały piękne postacie z Harry’ego Pottera. Później miałyśmy okazję wykąpać się w jeziorze i poleżeć na piasku. Przed kolacją mogłyśmy wykazać się inteligencją i sprytem na zajęciach z profesor Minewrą McGonagal. Po kolacji stworzyłyśmy sowy i inne postacie techniką quillingu.

Projekt Kulka, grupa Pani Ewy Ś.
Dzisiaj z rana cała nasza grupa wybrała się na jednoosobowe kajaki. Wszyscy dobrze się bawiliśmy, gdyż wodne atrakcje to jedne z naszych ulubionych. Następną atrakcją było wchodzenie po skrzynkach! Po obiedzie skorzystaliśmy jeszcze z plaży - opalaliśmy się, skakaliśmy do wody, a także czytaliśmy książki i rozmawialiśmy ze sobą. Potem udaliśmy się na zajęcia z zumby! Wszyscy zaangażowaliśmy się w tańce i z zapałem wykonywaliśmy wszystkie ruchy pokazane przez panią instruktor. Wieczorem spędziliśmy czas całą grupą, grając w różne gry np. dwa ognie.

Harry Potter, grupa Pani Weroniki Z.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od ostatecznej walki z Voldemortem. Dzięki współpracy wszystkich domów Hogwartu pokonaliśmy Czarnego Pana! Świat magiczny i mugoli jest już bezpieczny. Następnie robiliśmy bańki mydlane w rozmiarze XXL! Niektórzy z nas zrobili bańki o naprawdę pokaźnych rozmiarach. Po obiedzie wybraliśmy się na plażę, aby w pełni wykorzystać nasze ostatnie dni w Kulce. Następnie wzięliśmy udział w zajęciach pod nazwa mega gry, czyli gigantyczne jenga, twister i bierki. Dzień zakończyliśmy czytaniem o przygodach Harry’ego Pottera.

BFF, grupa Pani Wiktorii T.
Z samego rana mogliśmy wcielić się tym razem w rolę projektantów. Same zaprojektowałyśmy zawieszki, które wrócą z nami razem do domu. Korzystałyśmy z kolejnego słonecznego dnia na plaży. Tu doskonaliłyśmy nasze techniki pływackie. Po obiedzie grałyśmy w grę francuską, a wieczorem tańczyłyśmy na kulkowym parkiecie.

BFF, grupa Pani Kingi B.
Poranek rozpoczęłyśmy od poznania zasad savoir-vivre’u. Na zajęciach mogłyśmy poczuć się jak prawdziwe damy. Następnie udałyśmy się na plażę, gdzie grałyśmy w gry oraz kąpałyśmy się w jeziorze. Kolejną atrakcją były zajęcia taneczne, które dostarczyły nam wiele frajdy, ruchu i endorfin. Po obiedzie wzięłyśmy udział w grze francuskiej, a później zaprojektowałyśmy własne koszulki. Dzień zakończyłyśmy tanecznym szaleństwem na dyskotece, a później spędziłyśmy miło czas na pogaduchach na piżama party.

Kulka Extra, grupa Pana Krzysztofa K.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy śpiewająco od wspólnego karaoke w naszym ukochanym Cool Barze. Po rozśpiewanym poranku spędziliśmy czas na plaży, korzystając z promieni słońca. Następnie wsiedliśmy do kajaków i wypłynęliśmy na jezioro. Po wspólnym pływaniu nadszedł czas na zabawę balonami z wodą podczas baloniady, dzięki temu, że każdy z nas zakończył zabawę mokry, wszyscy świetnie się bawiliśmy. Wieczorem wysililiśmy swój umysł podczas Awantury o Wiedzę. Zakończyliśmy nasz dzień równie wesoło, jak go rozpoczęliśmy, podczas dyskoteki z DJ-em.

33 Przygody, grupa Pani Aleksandry L.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od tworzenia metodą quillingu prac plastycznych. Potem zrobiliśmy przypinki, dzięki którym będziemy mieli fajną pamiątkę z obozu. A po tym jak je skończyliśmy robić, poszliśmy doskonalić nasze umiejętności pływackie. Po obiedzie budowaliśmy wieżę ze skrzynek, na które się wdrapywaliśmy. Dzisiejszy dzień zakończyliśmy na parkiecie Cool Clubu.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Weroniki Ł.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy poranną pobudką, a po pysznym śniadanku udaliśmy się na wyprawę smoczą łodzią. Wspólnymi siłami udało nam się dopłynąć do celu i wrócić, tym samym dokonaliśmy tego jako najmłodsza grupa w historii obozu. Następnie relaksowaliśmy się na plaży, gdzie również doskonaliliśmy nasze umiejętności i poznaliśmy nowe style pływackie. Po obiadku graliśmy w gry integracyjne, takie jak baloniada. Wieczorem zaś poszliśmy na seans filmowy, a potem na dyskotekę.

Power Jump, grupa Pani Anny Z.
Dziś wybraliśmy się na seans filmowy. Następnie poszliśmy na plażę, opalaliśmy się i kąpaliśmy w jeziorze. Pan ratownik uczył nas nowych technik pływackich. Po obiedzie wymyślaliśmy zabawne historyjki. Pobudziliśmy naszą kreatywność do działania i towarzyszyło nam przy tym wiele radości. Oprócz umysłów rozruszaliśmy też nasze ciała. Urządziliśmy sobie tańce animacyjne, a dzień zakończyliśmy świetną zabawą na dyskotece.

Kulka Open, grupa Pani Pauliny K.
Czwartkowy dzień rozpoczęliśmy rowerkami. Następnie stoczyliśmy bitwę na polu do paintballa, a później ćwiczyliśmy celność. Strzelaliśmy kolorowymi kulkami z markerów w rozstawione tarcze. Po obiedzie kilka osób od nas brało udział w turnieju piłki nożnej z drużyną instruktorów. Walka była ekscytująca, ale niestety przegraliśmy. Później mieliśmy okazję skorzystać z kąpieli w naszym kulkowym jeziornym basenie i odpocząć na plaży. Dzień zakończyliśmy grą w kalambury oraz w czółko, a następnie dyskoteką.

Kulka Open, grupa Pani Martyny B.
Dzisiejszy dzień upłynął bardzo aktywnie i ciekawie, ponieważ tuż po śniadaniu wyruszyliśmy na wspólne plażowanie, następnie graliśmy w piłkę na opak, która sprawiła nam wiele frajdy. Później udaliśmy się na wspólny spacer drogą leśną. Po smacznym obiadku poszliśmy na robienie bransoletek, które wyszły nam fantastycznie. Po kolacji nadszedł czas na wspólne zabawy, były to m.in. kalambury. Pod koniec dnia była szalona dyskoteka.

Kulka na Okrągło, grupa Pani Luizy R.
Czwartek rozpoczęliśmy na sportowo. Siatkówka, koszykówka, piłka nożna, badminton. Potem było już bardziej wymagająco, ponieważ budowaliśmy tratwę, którą musieliśmy przepłynąć określoną odległość. Konkurencja była na czas. Zwycięstwo przypadło chłopcom. Pogoda kolejny dzień nas rozpieszczała, więc zostaliśmy na plaży na kąpiele, chillowanie, rozmowy. Później graliśmy w gry planszowe. Nasze ulubione to uno i czółko. Co niektórzy pochłonięci grą nie zauważyli, że czas na kolację. Wieczorem mogliśmy znów potańczyć. Ale finał to dopiero była prawdziwa bomba. Gra terenowa Labirynt Dedala. Pan Wiktor i Kornel dostarczyli nam niemałych emocji!

Aktywne Wakacje, grupa Pani Emilii S.
Dzień zaczął się od zajęć z koszykówki, później poszłyśmy na plażę na zajęcia prowadzone przez ratownika - doskonalenie technik pływackich. Następnie odbyła się gra piłka na opak. Poszłyśmy też na wiatrówki oraz brałyśmy udział w baloniadzie - bitwie na balony napełnione wodą. Wieczorem odbyła się dyskoteka.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Weroniki W.
Przedostatni dzień był bardzo intensywny. Wiatrówki okazały się świetnymi zajęciami. Każdy z nas spróbował swoich sił. Kolejne zajęcia pokazały, że staliśmy się bardzo zgraną grupą. Graliśmy w piłkę nożną, siatkówkę oraz koszykówkę. Plażowanie i kąpiel w jeziorze, a następnie nauka technik pływackich polepszyła nasz styl pływania. Ciekawą atrakcją okazały się mega gry. Na koniec dnia udaliśmy się na wspólną dyskotekę.

#CampGirl, grupa Pani Agnieszki W.
Czwartek rozpoczęłyśmy od wspinania się na skrzynkową wieżę. W grupie padł rekord aż szesnastu skrzynek! Już rozgrzane wyruszyłyśmy na zajęcia teatralne, podczas których po gimnastyce języka ćwiczyłyśmy scenki aktorskie. Przed obiadem miałyśmy chwilę wytchnienia na pikniku plastyczno - sportowym. Po obiedzie sprawdzałyśmy swoje umiejętności wokalne w grupowym karaoke. Następnie udałyśmy się na grę baloniada, w której musiałyśmy przerzucać balonik napełniony wodą nad siatką tak, żeby przeciwna drużyna nie zdołała go złapać na swój ręcznik. Po kolacji tańczyłyśmy i bawiłyśmy się na obozowej dyskotece.

Summer Challenge, grupa Pani Aleksandry Z.
Czwartkowy poranek rozpoczęliśmy od Walk Gladiatorów. Używając gumowych lanc próbowaliśmy pokonać naszych przeciwników tocząc zaciętą walkę pełną emocji. Następnie musieliśmy wykazać się dużą celnością strzelając z wiatrówek do celu. Co się okazało? Spora część wycelowała w sam środek tarczy! Przed obiadem poszliśmy na plażę, aby skorzystać z pięknej pogody i wykąpać się w jeziorze. Po obiedzie graliśmy w piłkę, zrobiliśmy zawody sportowe - spędzaliśmy czas aktywnie. Wieczorem natomiast musieliśmy uratować świat przed Simonem, rozwiązując zadania podczas Mazurskiej Pułapki. Nie możemy uwierzyć w to, że jutro czeka nas ostatni pełny dzień na kolonii. Ten czas minął tak szybko!

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Gabrieli O.
Przedostatni dzień programowy rozpoczęliśmy od zajęć z użyciem GPS-u, rozwiązywaliśmy zagadki i szukaliśmy bomby. Później poszliśmy na plażę, by doskonalić techniki pływackie oraz zbudować tratwę do przepłynięcia wyznaczonego dystansu jeziora. Po obiedzie sami robiliśmy bransoletki z paracordu, które możemy zabrać na pamiątkę do domu! Pod koniec dnia wzięliśmy udział w grze fabularnej Mazurska Pułapka i dowiedzieliśmy się, kim jest Simon! Było ekstra!

Summer Art, grupa Pani Urszuli R.
Kolejny emocjonujący dzień za nami! Rano tworzyłyśmy nasze własne koszulki! Zostawiłyśmy na nich miejsce na autografy od innych uczestników obozu. Następnie udałyśmy się do lasu, gdzie zagrałyśmy w Bitwę o Flagę. Miałyśmy za zadanie odnaleźć ukrytą w lesie flagę przeciwników oraz nie stracić przy tym życia. Po południu wzięłyśmy udział w rozgrywce piłki wodnej. Śmiechu było co niemiara! Pod wieczór poznałyśmy takie zabawy jak klucha, ziemniak czy kolanko. Chciałybyśmy, by ten turnus nigdy się nie skończył!

Adrenalina, grupa Pani Roksany S.
Kolejna dawka adrenaliny już od samego rana! Zaczęliśmy od Archery Challenge, czyli drużynowego pojedynku na łuki. Następnie świetnie bawiliśmy się podczas karaoke. Śpiewaliśmy nasze ulubione piosenki. Później poszliśmy popluskać się w jeziorze i podszkolić nasze pływanie. To był udany dzionek.

Adrenalina, grupa Pani Katarzyny Ż.
Dzisiejszego ranka zamieniliśmy się w artystów. Poznaliśmy sztukę uliczną i sami mogliśmy stworzyć coś wykorzystując spraye i czysta ścianę. Następnie odbyła się gra francuska, w której musieliśmy zdobyć odpowiedzi na przeróżne pytania dotyczące obozów i ich uczestników. Później udaliśmy się na kajaki, aby popływać po jeziorze Łęsk. Wieczorem odbyła się kolejna aktywność, podczas której przy asekuracji instruktora i podpięci w specjalne uprzęże wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek.

Summer Challenge, grupa Pani Weroniki F.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od nauki sztuki dobrej argumentacji, ponieważ graliśmy w adwokatów. Następnie wzięliśmy udział w gladiatorach, czyli w walce na specjalnej macie miękkimi maczugami. Później wybraliśmy się na tor specjalnie wyznaczony do jazdy segwayem. Po obiedzie zaś jeździliśmy na quadach, a po nich zagraliśmy w głuchy telefon ćwicząc naszą umiejętność słuchania. Po kolacji zaś zagraliśmy w baloniadę, wodną wersję siatkówki. Było super!

VIP, grupa Pani Karoliny J.
Dzisiejsze pierwsze zajęcia dotyczyły kodowania. Nauczyliśmy się różnorodnych szyfrów, które pomogły nam w ukrywaniu ważnych wiadomości. Po paru próbach kodowania różnych haseł podzieliliśmy się na grupy. Każda z nich musiała przygotować pięć zadań i napisać je na kartkach używając szyfrów. Następnie ukryliśmy je na terenie ośrodka i przygotowaliśmy mapę dla grupy przeciwnej, żeby pomóc im w odszukaniu. Po znalezieniu musieliśmy rozwiązać szyfr i wykonać zadanie. Następne zajęcia były walką na łuki. Były one specjalnie zakończone w taki sposób, żeby nikomu nie stała się krzywda. Musieliśmy również zbudować bazę, w której mogliśmy się ukrywać przed pociskami. Po obiedzie poszliśmy na eurobungee. Każdy z nas przeszkolił się, jak wykonywać bezpieczne skoki i przez całe zajęcia nie schodziliśmy z trampolin. Niektórzy z nas mogli się też pochwalić dodatkowymi umiejętnościami, jak robienie backflipów. Wieczór spędziliśmy grając w różne gry grupowe. Nie możemy się doczekać jutra, ale jednocześnie jest nam smutno, bo wiemy, że to już ostatni dzień.

VIP, grupa Pani Weroniki P.
Po śniadaniu graliśmy w dwa ognie. Po intensywnych wysiłku przeszliśmy się do lasu na ostatnie zajęcia z survivalu. Następnie pograliśmy w piłkę nożną całą grupą. Zagraliśmy także w żywioły. Chwilę po obiedzie odbyliśmy spacer na szczudłach cyrkowych. Wieczorem po kolacji zagraliśmy w baloniadę.

VIP, grupa Pani Agaty R.
Rano, zaraz po pysznym śniadaniu, udaliśmy sie na walkę na łuki. Ubraliśmy specjalne stroje, zrobiliśmy barykady i podzieliliśmy się na dwie drużyny. Choć rywalizacja była zacięta, pamiętaliśmy o zasadach bezpieczeństwa i fair play. Kolejne zajęcia były ekstremalne - jeździliśmy na quadach i choć to były już trzecie zajęcia z tym pojazdem, nadal sprawiały nam dużo frajdy i budziły pozytywne emocje. Później mieliśmy chwilę odpoczynku na plaży, jednak jak zawsze znaleźli się wśród nas chętni, którzy zdecydowali się na pływanie w jeziorze. Nie zabrakło również czasu na rozmowy, gry planszowe i integracyjne, a wieczorem przygotowywaliśmy się na długo wyczekiwaną dyskotekę. Wieczór spędziliśmy na tańcach i zabawach w Cool Clubie, które prowadził nasz niezawodny DJ. Naładowani pozytywną energią udaliśmy się do łóżek, by wyspać się przed kolejnym dniem.

Summer Challenge, grupa Pani Poli Z.
Dziś, zaraz po śniadaniu, mieliśmy czas na generalne porządki w pokojach. Później były zajęcia z wychowawcą, czyli różne gry i zabawy integracyjne. Następnie, korzystając z przepięknej pogody, udaliśmy się na plażowanie, kąpaliśmy się, odbijaliśmy piłkę do siatkówki, graliśmy w uno i opalaliśmy się. Po obiedzie mieliśmy strzelanie z łuków i konkurs na koniec zajęć, który wygrał Karol. Potem graliśmy w piłkę nożną i bum bum rurki, czyli wystukiwanie rytmu do znanych piosenek.