RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2019

Turnus I (22.06-02.07.2019)

Dzień 4 – Poligon czas start!

Dodany: 2019.06.25

Active Camp, grupa Pani Natalii Rz.
Po śniadaniu razem z innymi grupami poszliśmy na poligon, na którym mogliśmy brać udział w zajęciach. Następnie mieliśmy odpoczynek i relaks na plaży. Miło spędziliśmy czas podczas kąpieli w jeziorze. Zaciekawieni warsztatami pierwszej pomocy słuchaliśmy pana ratownika. Wieczorem wszyscy wybraliśmy się na karaoke.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Klaudii K.
Dzień zaczęliśmy od powietrznych akrobacji na eurobungee. Kiedy każdy z nas wzniósł się pod niebo, to mieliśmy spotkanie ze sztuką cyrkową i uczyliśmy się chodzić na szczudłach oraz jeździć  na dziwnym rowerze. Następnie wyszliśmy do lasu na zajęcia z survivalu, w którym nauczyliśmy się budować szałasy. Po pysznym obiedzie uczestniczyliśmy w grze, podczas której wykorzystaliśmy nowo zdobytą wiedzę o szyfrach. Następnie uczyliśmy się sztuki władania kataną. Dzień zakończyliśmy meczem piłki nożnej.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Julii S.
Od rana graliśmy w lego przygody na Xboksie. Potem poszliśmy na kajaki i pomimo lekkiego zmęczenia byliśmy bardzo zadowoleni! Następnie po szybkim przemyciu się poszliśmy na eurobungee, na którym daliśmy z siebie wszystko. Kiedy już zjedliśmy obiad zagraliśmy w passball. Potem zagraliśmy w baloniadę. Przed samym końcem dnia zagraliśmy w waterball z panem instruktorem.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Magdaleny G.
Dzisiaj zaczęliśmy dzień wystrzałowo od gry w baloniadę. Następnie przenieśliśmy się w różne rejony świata grając w gry z tych rejonów. To było ekstra! Po obiedzie odpoczywaliśmy od słońca grając w Mafię na kocu, a potem kąpaliśmy się w jeziorze. Przed kolacją robiliśmy ogromne bańki mydlane, w które mogliśmy się zmieścić. Dzień zakończyliśmy grając w różne gry zespołowe, takie jak siatkówka i piłka nożna. To był świetny dzień.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Nikoli B.
Od razu po śniadaniu ruszyliśmy na grę Enigma, podczas której poznaliśmy sposoby szyfrowania wiadomości. Następnie odbyliśmy przeprawę kajakami turystycznymi po naszym pięknym kulkowym jeziorze. Po obiedzie poznaliśmy gry z różnych zakątków świata. Od dziś nazwy molkky, kubb i bule nie są nam obce. Zaraz potem każdy z nas miał możliwość skonstruowania wieży ze skrzynek, na którą się wspinaliśmy. Bardzo nam się podobało. Swój dzień zakończyliśmy mega grami, które jak sama nazwa wskazuje były mega.

Harry Potter, grupa Pani Darii Sz.
Dzisiaj był bardzo ciekawy dzień. Na początku zjedliśmy przepyszne śniadanie, na którym były naleśniki i płatki. Następnie graliśmy w grę terenową, w której szukaliśmy czarodziejskich przedmiotów na terenie całego obiektu. Później mieliśmy gry, które każdy młody czarodziej zna. Następnie budowaliśmy wysoką wieżę ze skrzynek, po której wchodziliśmy pod nadzorem instruktora. Po obiedzie bawiliśmy się i graliśmy w gry zespołowe. Po kolacji pani czytała nam książki i graliśmy w gry planszowe. To był ciekawy dzień

Harry Potter, grupa Pani Olgi C.
Dziś podczas zajęć sprawdziliśmy swoją zaradność, zręczność, wytrzymałość, kreatywność oraz umiejętności sportowe. Z samego rana mieliśmy zajęcia linowe, podczas których budowaliśmy wieżę ze skrzynek i się po niej wspinaliśmy. Następnie mieliśmy zawody w quidditcha oraz zajęcia rzeźbiarskie, na których tworzyliśmy figury z papieru i sznurka. Wyczarowaliśmy z tych materiałów postacie i zwierzątka z Harry’ego Pottera. Po obiedzie mieliśmy grę terenową Turniej Trójmagiczny, czyli zawody w ringo i szukanie zaginionego jaja oraz tor przeszkód i wyzwań. Po kolacji czytaliśmy książki i graliśmy w gry planszowe.

Kulka Open, grupa Pani Magdaleny Ch.
Trzeciego dnia cały ranek spędziliśmy na kajakach, mieliśmy czapki i byliśmy wysmarowani kremem z filtrem. Głodni zjedliśmy obiad i poszliśmy na plażę korzystać z pogody. Wypoczęci ruszyliśmy do lasu tropić zwierzęta. Po kolacji graliśmy w grę terenową.

Obóz Herosów, grupa Pani Katarzyny H.
Dzień rozpoczęliśmy od warsztatów ku czci Dionizosa. Pracowaliśmy nad naszą dykcją, mową ciała oraz sposobem naszej prezentacji na forum. Następnie udaliśmy się na plażę, na której doskonaliliśmy naszą technikę pływania pod nadzorem ratownika. Po nauce pływania poznaliśmy techniki tworzenia graffiti. Wspólnie stworzyliśmy logo swojego obozu. Na koniec dnia odbyły się zajęcia zdobienia skóry greckimi znakami i symbolami z henny.

Obóz Herosów, grupa Pani Patrycji K.
Trzeci dzień kolonii rozpoczęliśmy muzykalnie z Terpsychorą. Uczyliśmy się grać na nietypowym instrumencie. Następnie graliśmy mecz unihokeja. Byliśmy też na plaży. Dzisiaj uczyliśmy się także strzelać z łuków. Po obiedzie udaliśmy się do lasu, na miejscu poznaliśmy tajniki survivalu i budowania szałasów. Po powrocie z lasu tworzyliśmy tatuaże z henny. Wieczorem pisaliśmy i ćwiczyliśmy swój hymn herosów.

Summer Challenge, grupa Pani Katarzyny G.
Dzisiejszy poranek zaczęliśmy od wyprawy na poligon, na którym czekały na nas różne atrakcje. Jeździliśmy na segwayu, quadzie, byliśmy w zorbie oraz mieliśmy przejażdżkę vikingiem. Następnie udaliśmy się na pojedynek gladiatorów na gumowej okrągłej macie. Pod koniec dnia graliśmy w różne gry zespołowe.

Summer Challenge, grupa Pani Natalii K.
Czwarty dzień rozpoczęliśmy od gier zespołowych, następnie udaliśmy się na zajęcia, na których wykonywaliśmy znaczki obozowe. Po drugim śniadaniu poszliśmy na plażę. W wodzie czekały na nas wodne szaleństwa pod okiem wyszkolonych ratowników. Następnie graliśmy w kalambury. Było naprawdę zabawnie. Kolejnymi naszymi zajęciami był passball, czyli piłka nożna na wesoło. Wieczorem graliśmy w grę nocną.

Summer Challenge, grupa Pani Sandry G.
Dzień czwarty zaczęliśmy od poligonu, na którym mieliśmy okazję ponownie pojeździć na seagwayach oraz spróbować jazdy na quadach i kulania się w zorbach. Po pełnej emocji wyprawie wyruszyliśmy nad jezioro zagrać w waterpolo. Po kąpieli wyruszyliśmy na eurobungee, na którym próbowaliśmy odbić się jak najwyżej. Na miłe zakończenie dnia poszliśmy zagrać w terenową grę Mazurska Pułapka.

VIP, grupa Pani Julii J.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy na plażę. Następnie wypłynęliśmy kajakami na wyprawę po jeziorze Łęsk. Dzielnie pływaliśmy na kajakach pod okiem ratowników. Po aktywnym spędzaniu czasu nad wodą, udaliśmy się na plac główny, na którym uczestniczyliśmy rozmaitych grach i zabawach takich jak turniej piłki siatkowej i kalambur. Następnie udaliśmy się na zabawę terenową, na której uczyliśmy się udzielania pierwszej pomocy. Dzień zakończyliśmy wizytą na żyroskopie. Byliśmy bardzo zafascynowani i w pełni zaangażowani w każdą z zabawę, w której dziś uczestniczyliśmy.

VIP, grupa Pani Luizy S.
Wtorek spędziliśmy na poligonie korzystając z wachlarza atrakcji. Najpierw przejazd po wymagającym terenie quadem, następnie o zawrót głowy przyprawił nas zorbing. Później przejazd segwayem w wersji terenowej, a na koniec przeprawa czterokołowcem yamaha viking. Dzień zakończyliśmy kosmicznym treningiem w żyroskopie.

VIP, grupa Pani Sylwii S.
Dzień czwarty rozpoczęliśmy treningiem powietrznych ewolucji na eurobungee. Poznaliśmy interesujące gry podwórkowe z różnych stron świata. Następnie udaliśmy się na plażę i graliśmy tam w wodną grę z piłką. Po powrocie uczyliśmy się jazdy na nietypowym rowerze i próbowaliśmy chodzić na szczudłach.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Laury K.
Dzień rozpoczęliśmy od znanych nam gier w rozmiarze XXL. Graliśmy w jengę, bierki i twistera. Pogoda znowu była idealna, więc poszliśmy na plażę, na której kąpaliśmy i opalaliśmy się. Czas po obiedzie spędziliśmy bardzo intensywnie. Graliśmy w korfball, a następnie uczyliśmy się strzelać z łuku. Po zmroku wyruszyliśmy na nocną grę o nazwie Mafia.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Sary B.
Wtorek w Kulce już od rana zapowiadał się ciekawie. Po śniadaniu trenowaliśmy swoją celność podczas strzelania z łuku. Następnie relaksowaliśmy się na plaży. Po krótkiej przerwie i obiedzie zapoznaliśmy się z zasadami udzielania pierwszej pomocy i ratowaliśmy rannych lotników. Jeszcze przed kolacją zorganizowaliśmy bitwę na balony wodne, a następnie uczestniczyliśmy w walkach sumo.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Weroniki K.
Trzeci dzień Aktywnych Wakacji zaczęliśmy od doskonalenia umiejętności strzelania z łuku. Następnie udaliśmy się plażować. Kolejną atrakcją były gry zespołowe takie jak siatkówka, koszykówka i piłka nożna. Po tych atrakcjach udaliśmy się na rejs smoczą łodzią. Po chwili odpoczynku graliśmy w korfball. Wieczorem graliśmy w gry i zabawy.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Liwii F.
Kolejny dzień na Kulce rozpoczęłyśmy od tworzenia biżuterii wraz z królewną Śnieżką. Miałyśmy możliwość zrobić kolczyki i bransoletki według własnego pomysłu. Następnie udałyśmy się na plażę. Po krótkim odpoczynku na kocach przystąpiłyśmy do doskonalenia swoich umiejętność pływackich. Po obiedzie uczestniczyłyśmy w urodzinach królewny Śnieżki. Była to emocjonująca gra terenowa. Pod koniec dnia udałyśmy się na spotkanie z Pocahontas, która zaznajomiła nas z historią tatuażu oraz sposobem jego wykonywania. Zaprojektowałyśmy i wykonałyśmy własne tatuaże z henny.

Projekt Kulka, grupa Pani Natalii Sz.
Pół dnia spędziliśmy na poligonie. Naszymi głównymi atrakcjami był segway i yamaha viking oraz quady. Po powrocie z wyprawy udaliśmy się do Cool Baru na karaoke oraz do Cool Clubu na zumbę. Wieczorem graliśmy w grę terenową. To był aktywy dzień.

Projekt Kulka, grupa Pani Weroniki B.
Tuż po śniadaniu wyruszyliśmy na poligon. Na miejscu zastaliśmy moc atrakcji: quady, yamaha viking, zorba i segwaye terenowe. Po obiedzie czekało nas tworzenie graffiti, potem zajęcia sportowe, a nocą graliśmy w grę terenową Mafia.

Cztery Żywioły, grupa Pani Moniki R.
Dzień zaczęliśmy od zajęć na żyroskopie, podczas których mogliśmy się poczuć jak w kosmosie. Kolejnymi zajęciami był recykling artystyczny, podczas którego mogliśmy zrobić poduszki z rzeczy, które zazwyczaj wyrzucamy do kosza. Po południu poszliśmy na plażę, na której schłodziliśmy się w jeziorze Łęsk. Następnie poszliśmy popływać na kajakach jednoosobowych. Na koniec dnia mieliśmy ognisko z kiełbaskami.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Klaudii F.
We wtorek po śniadaniu wybraliśmy się na poligon. Zagraliśmy tam w dwie gry z innymi grupami oraz jedną sami. Wróciliśmy od razu na obiad. Po odpoczynku tworzyliśmy projekt naszej flagi obozowej. Później wypłynęliśmy na jezioro smoczą łodzią. Na koniec dnia mieliśmy ognisko z zabawami i pieczeniem kiełbasek.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Weroniki H.
Wtorek zaczęliśmy zawodami w robieniu tratw zakończonych przepłynięciem danego dystansu. Po przebraniu i wysuszeniu poszliśmy na walkę gladiatorów, na której każdy z nas miał szansę stoczyć walkę z wybranym przez siebie przeciwnikiem. Następnie po raz kolejny poszliśmy na plażę i na kąpiel w jeziorze. Po obiedzie pełni sił rozegraliśmy mecz unihokeja. Przed kolacją poszliśmy do lasu na zapoznanie się z survivalem oraz zbudowaliśmy cztery szałasy. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z pieczeniem kiełbasek i graniem w różne gry i zabawy.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pana Michała W.
W upalny wtorek udaliśmy się na nasz kulkowy poligon. Rozegraliśmy aż dwie zacięte rozgrywki paintballowe. Nad jeziorem zbudowaliśmy własne tratwy. Dzień zakończyliśmy ogniskiem wraz z całym naszym obozem.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Dominiki M.
Dzień pełen wrażeń rozpoczęliśmy poligonem. Czekały nas zorba, przejażdżka quadami, segwayem oraz terenowym pojazdem yamaha viking. Po wyprawie czekał na nas pyszny obiad. W wolnej chwili odbijaliśmy piłkę na plaży. Następnie udaliśmy się na zajęcia Ranny Lotnik, podczas których mieliśmy okazję nauczyć się pierwszej pomocy oraz wcielić się w role medyka budując nosze i udzielając pomocy naszym kolegom.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Karoliny K.
Dzień dla naszej grupy zaczął się aktywnie. Po śniadaniu rozegraliśmy mecz hokeja. Następnie przyszedł czas na survival, mogliśmy zbudować schronienia, w których mogliśmy schować się przed upałem. Po wszystkim udaliśmy się na walki gladiatorów. Wszyscy byli rozbawieni walką w zabawnych strojach, szczególnie gdy najsilniejsi zostali pokonani przez młodszych kolegów. W przerwie udaliśmy się na plażę i ochłodziliśmy się w wodzie. Udaliśmy się również na karaoke. Wieczorem czekało na nas ognisko.