RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2019

Turnus I (22.06-02.07.2019)

Dzień 5 – Raz, dwa, trzy… (nie tylko) fakultety!

Dodany: 2019.06.26

Active Camp, grupa Pani Natalii Rz.
Po śniadaniu wszyscy udaliśmy się na zajęcia frisbee, podzieliliśmy się na dwie drużyny i graliśmy z wielką przyjemnością. Następnie poszliśmy razem z wychowawcą na zajęcia łucznicze. Pod okiem instruktora podchodziliśmy dwójkami i strzelaliśmy z łuków. Po obiedzie wszyscy usiedliśmy w kółku i graliśmy w gry planszowe.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Klaudii K.
Na pierwszych zajęciach strzelaliśmy z łuków Archery Soft. Potem szukaliśmy i rozwiązywaliśmy zagadki ukryte na terenie Ośrodka Wypoczynkowego Kulka. Przy pomocy wykrywacza metalu na plaży znaleźliśmy słoik cukierków, który okazał się naszą nagrodą. Następnie ćwiczyliśmy musztrę. Po obiedzie graliśmy w balonadę. Podawaliśmy do siebie balony z wodą. Była świetna zabawa, szczególnie, gdy balony spadały i pękały. Przed pyszną kolacją graliśmy w Mafię. Gra tak nam się podobała, że graliśmy również po kolacji.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Julii S.
Po śniadaniu jeździliśmy na quadach. Następnie stworzyliśmy własny cyrk i chodziliśmy na szczudłach. Potem strzelaliśmy z łuku. W środku dnia wykąpaliśmy się w jeziorze Łęsk. Po obiedzie zagraliśmy w paintball. Po kolacji był czas na telefony do rodziców.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Magdaleny G.
Dzisiaj Kulka dostarczyła nam wielu wrażeń. Zaczęliśmy od walk gladiatorów na specjalnej macie. Następnie budowaliśmy jak najwyższą wieżę ze skrzynek przypięci do specjalnej uprzęży. Później skakaliśmy do nieba na eurobungee. Po obiedzie graliśmy w piłkę na plaży oraz kąpaliśmy się w ciepłej wodzie jeziora. Dzień zakończyliśmy naszymi ulubionymi rozgrywkami w Mafię oraz meczem piłki nożnej.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Nikoli B.
Kolejny słoneczny dzień na Kulce rozpoczęliśmy od meczu siatkówki. Następnie wcieliliśmy się w konstruktorów podczas bambonady. Budowaliśmy domy, gigantyczne rośliny i rzeczy związane z Kulką. Było ekstra! Potem przeżyliśmy aktywną przygodę na leśnym szlaku podczas podchodów. Po obiedzie część z nas udała się na wykupiony pakiet, podczas którego szaleliśmy na quadzie i segwayu. W tym czasie reszta wypoczywała na plaży i pluskała się w wodzie. Dzień zakończyliśmy kryminalną grą Mafia.

Harry Potter, grupa Pani Darii Sz.
Dzisiaj mieliśmy dużo zajęć z naszą panią. Bawiliśmy się balonami i w kalambury. Mieliśmy zajęcia nauki pływania z ratownikiem. Śpiewaliśmy na karaoke i tworzyliśmy zwierzątka z papieru i sznurka. To był ciekawy dzień.

Harry Potter, grupa Pani Olgi C.
Z samego rana, zaraz po śniadaniu, razem z panią animatorką robiliśmy bańki mydlane w rozmiarze XXL. Zrobiliśmy konkurs na największą bańkę. Później poszliśmy nad jezioro i doskonaliliśmy swoje techniki pływackie razem z panią ratownik. Następnie udaliśmy się pod duży namiot, w którym graliśmy w mega gry, czyli ogromnego twistera i jengę. Po obiedzie spędzaliśmy czas na zabawach na plaży. Graliśmy w dwa ognie. Wieczorem spacerowaliśmy i tym zakończyliśmy dzień.

Kulka Open, grupa Pani Magdaleny Ch.
Dzień zaczęliśmy od strzelnicy paintballowej. W cieniu drzew ćwiczyliśmy naszą celność. Potem podzieliliśmy się na dwie drużyny i walczyliśmy o flagę. Opaleni i wykąpani w jeziorze wróciliśmy na obiad, po którym czekały na nas zajęcia z robienia tatuaży z henny. Dzień zakończyliśmy rozgrywką balonady.

Obóz Herosów, grupa Pani Katarzyny H.
Dzisiaj ponownie rozpoczęliśmy od warsztatów ku czci Dionizosa. Następnie udaliśmy się na plażę, na której smoczą łodzią przepłynęliśmy jezioro. Było dużo śmiechu. Po przepłynięciu jeziora, udaliśmy się na zajęcia Ale Cyrk. Jeździliśmy na dziwnym rowerze i chodziliśmy na szczudłach. Po tych zajęciach nasza wychowawczyni zorganizowała nam piłkę balonówkę. Graliśmy w siatkę balonem wypełnionym wodą. Na koniec dnia mieliśmy nocną grę terenową, w której przeprawialiśmy się przez labirynt Dedala.

Obóz Herosów, grupa Pani Patrycji K.
Dzisiaj z rana mieliśmy możliwość zmierzyć się ze swoim lękiem wysokości na parku linowym. Sandra z naszego obozu pobiła rekord czasowy w przejściu obu torów na parku linowym. Do obiadu mieliśmy zajęcia z naszą wychowawczynią, podczas których byliśmy na plaży. Po obiedzie mieliśmy zajęcia teatralne, podczas których ćwiczyliśmy improwizację. Później pan ratownik uczył nas pierwszej pomocy. Ćwiczyliśmy także resuscytację na fantomie. Wieczorem wybraliśmy się na grę terenową i pokonaliśmy labirynt Dedala.

Summer Challenge, grupa Pani Katarzyny G.
Kolejny słoneczny dzień kolonii zaczęliśmy od waterballu, czyli spaceru w dmuchanej kuli na wodzie. Następnie graliśmy w grę zespołowa korfball i wykonywaliśmy przypinki Kulkowego Klubu Zwycięzców. Po obiedzie pokonywaliśmy lęk wysokości budując wieżę ze skrzynek i wspinając się po niej. Pod koniec dnia uczyliśmy się strzelać z wiatrówki. Wychodziło nam całkiem dobrze.

Summer Challenge, grupa Pani Natalii K.
Kolejny słoneczny dzień rozpoczęliśmy od wyprawy rowerami wodnymi po jeziorze Łęsk. Następnie graliśmy w waterpolo, czyli grę w piłkę na wodzie. Było super! Po zajęciach wodnych czekały na nas skrzynki. Musieliśmy pokonać swoje lęki i ułożyć jak najwyższą wieżę. Po obiedzie spędziliśmy miło czas grając w gry zespołowe. Adrenaliny dostarczyła nam wieczorna jazda quadami.

Summer Challenge, grupa Pani Sandry G.
Dzień piąty zaczęliśmy od gry w passball, czyli piłkę nożną w spódnicach. Następnie wybraliśmy się na walki gladiatorów, na których próbowaliśmy pozrzucać się ze stopni na matę. Zmierzyliśmy się z lękiem wysokości na parku linowym, na którym wszyscy odważnie przeszliśmy dwa tory trudności. Na domiar wszystkiego zrobiliśmy zawody, kto zrobi więcej kroków na szczudłach. Na koniec miłego dnia wybraliśmy się na rowerki wodne.

VIP, grupa Pani Julii J.
Kolejny słoneczny dzień w Kulce rozpoczęliśmy od wyprawy kajakowej. Po aktywnym spędzaniu czasu nad wodą graliśmy w najróżniejsze gry świata. Następnie przyszła pora na grę Błędny Azymut. Zabawa sprawiła nam wiele radości. Dzień zakończyliśmy grami zespołowymi i zabawami na placu głównym. Graliśmy w piłkę siatkową, badmintona, kalambury, double i uno.

VIP, grupa Pani Luizy S.
Dzień zaczęliśmy od relaksu na plaży i kąpieli w jeziorze Łęsk. Na plaży graliśmy także w siatkówkę. Później ukryliśmy się przed słońcem pod zadaszeniem i graliśmy w gry stołowe. Po obiedzie stanęliśmy do pojedynku gladiatorów. Na koniec rozegraliśmy mecz korfballu.

VIP, grupa Pani Sylwii S.
W kolejny słoneczny dzień na Kulce wspinaliśmy się na ściankę wspinaczkową, na której niektórzy z nas zdobyli szczyt. Plażowanie i kąpiel wodna sprawiły nam ogromną frajdę i przyjemność. Graliśmy dzisiaj w korfball. Bardzo nam się to podobało i dostarczyło nam nutkę rywalizacji.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Laury K.
Nasz dzień rozpoczęliśmy od eurobungee, czyli treningu powietrznych ewolucji. Część grupy jeździła na quadach w ramach dodatkowo wykupionego pakietu, cześć poszła w tym czasie na plażę. Zorganizowaliśmy również olimpiadę sportową, którą w kategorii indywidualnej wygrał Maksym, a zespołowej był remis. Wieczorem walczyliśmy w walkach sumo.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Sary B.
Kolejny dzień pełen atrakcji na Mazurach. Dziś braliśmy udział w rozmaitych zajęciach. Mieliśmy plażowanie, eurobungee i zawody łucznicze. Najlepszym strzelcem okazał się Bartek. Przed obiadem tropiliśmy ślady dzikich zwierząt podczas spaceru w lesie. Na koniec dnia wzięliśmy udział w mega grach. Mieliśmy okazję spróbować swoich sił w grach w wymiarze XXL, takich jak jenga, twister czy bierki.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Weroniki K.
Słoneczną środę rozpoczęliśmy od Olimpiady Sportowej. Mogliśmy sprawdzić naszą umiejętność szybkiego biegania, zręcznego kozłowania i wiele innych. Następnie udaliśmy się na leśną wędrówkę tropiąc ślady zwierząt. Bawiliśmy się świetnie . Po obiedzie udaliśmy się na plażę. Dzień zakończyliśmy grami i zabawami.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Liwii F.
Dzień rozpoczęłyśmy od mega gier, grałyśmy w twistera, bierki, scrabble i jengę. Następnie mogłyśmy pokąpać się w chłodnej wodzie i poleżeć na plaży. Dzisiaj miałyśmy zajęcia ze sztuki poruszania się po wodzie z Arielką. Była to świetna zabawa. Następnie wykonałyśmy znaczki z ulubionym minionkiem, a pod wieczór ponownie uczestniczyłyśmy w warsztatach tanecznych.

Projekt Kulka, grupa Pani Natalii Sz.
Dzień zaczęliśmy od terenowej gry Tajna Misja. Kolejną naszą atrakcją był waterball, czyli spacer po wodzie w kuli. Naszym kolejnym fantastycznym zajęciem było lepienie przedmiotów z gliny. Karaoke i układy taneczne okazały się super pomysłem. Dzień zakończyliśmy grą terenową Mazurska Pułapka. To był udany dzień.

Projekt Kulka, grupa Pani Weroniki B.
Dzień rozpoczęliśmy poranną gimnastyką i zajęciami zumby. Po zajęciach udaliśmy się nad jezioro wypocząć i wykąpać w jeziorze. Po obiedzie graliśmy w korfball i mieliśmy warsztaty z łucznictwa.

Cztery Żywioły, grupa Pani Moniki R.
Dzisiaj rozpoczęliśmy od grania w gry karciane. Podzieliliśmy się na dwa zespoły, z których jeden zespół grał w makao, a drugi w uno. Później bawiliśmy się w magiczne sztuczki i poszliśmy na plażę. Następnie zagraliśmy w grę terenową z wykrywaczem metalu. Na plaży doskonaliliśmy swoje umiejętności pływania. Spróbowaliśmy również swoich sił w waterballu.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Klaudii F.
W środę kilka osób z naszej grupy korzystało z zajęć w ramach Pakietu Active. Spróbowaliśmy swoich sił na ściance wspinaczkowej i wypłynęliśmy rowerami. Większość z nas przedpołudnie spędziła w gronie znajomych z podobozu grając w siatkówkę oraz plażując na naszym kąpielisku. Wspólnie mieliśmy zajęcia z pierwszej pomocy, a potem grę terenową związaną z pierwszą pomocą. Po obiedzie uczestniczyliśmy w zajęciach ze strategii i taktyki. Graliśmy dzisiaj też w dwie gry paintballowe.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Weroniki H.
Dzisiaj rozpoczęliśmy od gier karcianych. Następnie poszliśmy na plażę i kąpaliśmy się w jeziorze. Kolejnymi zajęciami była gra terenowa Tajna Misja polegająca na szukaniu zagadek za pomocą GPS-u i rozwiązywaniu ich. Po obiednim odpoczynku poszliśmy na park linowy i każdy z nas pokonał tor. Ostatnimi zajęciami był ranny lotnik, w czasie którego uczyliśmy się pierwszej pomocy.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pana Michała W.
Słońce nie odpuszcza i my także nie zwalniany tempa. Przed pysznym obiadem graliśmy w unihokeja oraz siatkówkę. Nie zabrakło również plażowania i świetnego pływania kajakami. Stoczyliśmy dziś walki na arenie gladiatorskiej. Dzień bez paintballu byłby dniem straconym, dlatego dzisiaj również mieliśmy zajęcia painballowe.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Dominiki M.
Dzisiaj zaczęliśmy poranną zaprawą. Po smacznym śniadaniu zagraliśmy w orzeźwiającą nas baloniadę. Po południu doskonaliliśmy swoją wiedzę na temat survivalu rozpalając ogniska oraz tworząc filtr do wody. Następnie udaliśmy się na zajęcia z Błędnego Azymutu, na których za pomocą kompasów odnajdywaliśmy zagadki schowane na ośrodku. Na koniec czekał na nas park linowy.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Karoliny K.
Zaraz po śniadaniu udaliśmy się na wspinaczkę po skrzynkach. Świetnie się bawiliśmy. Wśród nas najlepsi okazali się Jakub, Julia oraz Marysia. To im udało się wejść po dwudziestu skrzynkach pod okiem instruktora! Po krótkiej przerwie rozpoczęliśmy budowę muru, który zburzyliśmy po kolacji na zajęciach Wielka Demolka. Korzystając ze świetnej pogody dalszą część dnia spędziliśmy na plażowaniu, kąpielach oraz integrując się podczas grupowych gier.