RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2019

Turnus I (22.06-02.07.2019)

Dzień 3 – Zabawy ciąg dalszy...

Dodany: 2019.06.24

Active Camp, grupa Pani Natalii Rz.
Po śniadaniu wszyscy udaliśmy się na park linowy. Następnie poszliśmy na plażę i pływaliśmy kajakami wraz z wychowawcą i instruktorem. Bardzo zainteresował nas udział w zajęciach graffiti. Mogliśmy przedstawić swoje pomysły na ściance. Wieczorem mieliśmy ognisko.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Klaudii K.
Dzień zaczęliśmy od zajęć bambonady, na których układaliśmy różne konstrukcje z plastikowych rurek. Pojawiły się takie budowle, jak nowoczesny budynek, sosna, satelita i wiele innych. Potem wspinaliśmy na ściance wspinaczkowej. Każdy z nas zdobył co najmniej jeden szczyt. Następnie w ogromnych kulach chodziliśmy po wodzie w basenie. Było wspaniale! Po pysznym obiedzie graliśmy w twistera i bierki w mega formacie. Potem graliśmy w kilka odmian zbijaka. Dzień zakończył się ogniskiem z kiełbaskami.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Julii S.
Dzisiaj po śniadaniu i porannych ćwiczeniach pojechaliśmy na wycieczkę do Mrągowa. Zwiedziliśmy Muzeum Sprzętu Wojskowego. Po powrocie zjedliśmy obiad. Następnie graliśmy w piłkę nożną i badminton. Potem nasmarowani kremem przeciwsłonecznym udaliśmy się na plażę. Większość z nas pływała pod okiem ratowników, a reszta bawiła się w piasku z panią. Po pływaniu mieliśmy ogromny apetyt na kolację. Po kolacji śpiewaliśmy i bawiliśmy się przy ognisku.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Magdaleny G.
Od rana mieliśmy dzień pełen wrażeń. Zaczęliśmy od gier XXL. Rozegraliśmy jedną z dłuższych w historii Kulki rozgrywkę jengi. Uczyliśmy się quillingu, czyli tworzyliśmy własne dzieła sztuki. W lesie graliśmy w Kulkowe Podchody. Po obiedzie jeździliśmy quadem i śpiewaliśmy nasze ulubione piosenki na karaoke. Dzień skończyliśmy piekąc kiełbaski nad ogniskiem.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Nikoli B.
Kolejny dzień na Kulce rozpoczęliśmy od spróbowania swoich sił na ściance wspinaczkowej. Było ekstra! Następnie poszliśmy na plażę i pluskaliśmy się w wodzie oraz budowaliśmy zamki z piasku. Zaraz potem uczyliśmy się chodzić na szczudłach i jeździć na dziwnym rowerze niczym prawdziwi akrobaci! Po obiedzie udaliśmy się na karaoke do Cool Clubu. Potem wykonywaliśmy skoki do nieba na eurobungee. Swój dzień zakończyliśmy w blasku ogniska, bawiąc się i piekąc kiełbaski. To był ekstremalny dzień pełen wrażeń!

Harry Potter, grupa Pani Darii Sz.
Dzisiaj był bardzo aktywny dzień. Graliśmy w niezwykle ciekawą grę, w której poszukiwaliśmy kamienia filozoficznego. Nauczyliśmy się obsługiwać wykrywaczu metalu i poznaliśmy jego historię. Później dzięki pani ratownik pływaliśmy kajakami po jeziorze. Wychodziło nam to bardzo dobrze. W kolejnych godzinach robiliśmy ogromne bańki i plażowaliśmy. Poznaliśmy sztukę quillingu, z którą niechętnie się rozstawaliśmy.

Harry Potter, grupa Pani Olgi C.
Dzisiaj po śniadaniu poszliśmy na spacer w poszukiwaniu materiałów potrzebnych do wykonania własnej miotły - Nimbusa 2019. Następnie poszliśmy na plażę, na której kąpaliśmy się w jeziorze, a potem pływaliśmy kajakami razem z ratownikiem. Po obiedzie mieliśmy zajęcia z quillingu, na których tworzyliśmy dzieła z papieru. Przed kolacją udaliśmy się na Archery Soft, podczas których uczyliśmy się strzelać z łuku. Dzień skończyliśmy dyskoteką, na której oprócz zabawy integrowaliśmy się z innymi grupami.

Kulka Open, grupa Pani Magdaleny Ch.
Drugi dzień zaczęliśmy od strzelania wiatrówkami. Parę próbnych strzałów, żeby się oswoić i rozpoczęliśmy szybkie zawody z celności. Po strzelaniu razem z animatorką graliśmy w zabawy integracyjne. Po południu przyszedł czas na plażowanie i pływanie pod czujnym okiem ratownika. Wykąpani i wygrzani przez słońce ruszyliśmy szukać wrażeń na żyroskopie. Wieczorem świetnie bawiliśmy się na dyskotece.

Obóz Herosów, grupa Pani Katarzyny H.
Dzień rozpoczęliśmy od waterballu, czyli treningu Posejdona. Bawiliśmy się w dużych kulach na wodzie. Następnie udaliśmy się na zajęcia liniowe na park linowy z Percym Jacksonem. Wszyscy podołaliśmy temu zadaniu i przeszliśmy dwie trasy trudności. Po parku liniowym udaliśmy się na karaoke. Okazało się, że nasza grupa jest bardzo rozśpiewana. Następnie udaliśmy się na kajaki turystyczne, na których wraz z ratownikiem pływaliśmy po jeziorze. Zmęczeni po kajakach, odpoczywaliśmy na plaży. Pod nadzorem ratowników kąpaliśmy się w jeziorze oraz graliśmy w różne integracyjne gry z naszą panią. Na zakończenie dnia świetnie bawiliśmy się na dyskotece wraz z innymi grupami z naszego pawilonu.

Obóz Herosów, grupa Pani Patrycji K.
Kolejny dzień kolonii rozpoczęliśmy zajęciami teatralnym, na których poznawaliśmy sekrety aktorów. Następnie mieliśmy zajęcia waterball, podczas których bawiliśmy się w specjalnie nadmuchiwanych kulach. Później ćwiczyliśmy swój talent muzyczny na karaoke. Po obiedzie poszliśmy na plażę, na której graliśmy w różne gry z panią wychowawczynią. Mogliśmy także popływać w jeziorze. Następnie wypłynęliśmy kajakami turystycznymi w podróż po jeziorze Łęsk. Wieczorem mieliśmy okazję wybawić się na dyskotece przy świetnej muzyce.

Summer Challenge, grupa Pani Katarzyny G.
Kolejny dzień kolonii zaczęliśmy od wspólnego wykonania flagi obozowej. Następnie instruktor uczył nas jak jeździć i pokonywać przeszkody na segwayu. Korzystając z pięknej pogody plażowaliśmy nad jeziorem. Pod wieczór zmierzaliśmy się z lękiem wysokości na parku linowym z różnymi poziomami trudności. Wieczorem czekało na nas ognisko z pieczeniem kiełbasek.

Summer Challenge, grupa Pani Natalii K.
Dzień zaczęliśmy od strzelnicy paintballowej. Bawiliśmy się świetnie. Następnie uczyliśmy się gry na nietypowym instrumencie. Po zajęciach udaliśmy się na kajaki, na których musieliśmy współpracować, aby dopłynąć do celu. Po obiedzie czekał na nas segway oraz zajęcia, na których robiliśmy flagę obozową! Koniec dnia zwieńczyło wspólne ognisko z kiełbaskami.

Summer Challenge, grupa Pani Sandry G.
Dzień trzeci zaczęliśmy od porannej toalety oraz porządków. Po pysznym śniadaniu wybraliśmy się na strzelanie z łuków. Wszystkim udało się nam trafić blisko środka tarczy. Robiliśmy dzisiaj flagę obozową, na której wypisaliśmy i narysowaliśmy rzeczy, które kojarzą się nam z Ośrodkiem Wypoczynkowym Kulka. Spróbowaliśmy też pojeździć na segwayach. Okazało się to super zabawą. Próbowaliśmy ułożyć jak najwięcej skrzynek i się po nich wspiąć. Dzień pełen przygód zakończyliśmy ogniskiem z pieczeniem pysznych kiełbasek.

VIP, grupa Pani Julii J.
Dzień rozpoczęliśmy od plażowania i kąpieli w jeziorze Łęsk, co odbywało się pod okiem wyszkolonych ratowników. Po pływaniu wybraliśmy się na ściankę wspinaczkową. Wszyscy byliśmy bardzo zadowoleni i zaangażowani w zabawę wspinaczkową. Oczekując na swoją kolej z radością bawiliśmy się w grę stacja. Później udaliśmy się na oczekiwaną przejażdżkę quadem. Pomimo wielu atrakcji byliśmy bardzo aktywni. Dzień pełen emocji zakończyliśmy ogniskiem, na którym nie zabrakło śpiewu i kiełbasek.

VIP, grupa Pani Luizy S.
Dzień rozpoczęliśmy od przejażdżki quadem wraz z instruktorem. Następnie przeszliśmy przez trening snajperski. Przed obiadem plażowaliśmy nad pięknym jeziorem Łęsk. Po obiedzie strzelaliśmy z łuków. Adrenaliny dostarczył nam park linowy. Na koniec dnia mieliśmy wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.

VIP, grupa Pani Sylwii S.
Poniedziałkowy poranek rozpoczęliśmy zespołową grą w piłkę siatkową. Potem odbyliśmy naukę strzelania z łuków. Następnie czekały na nas wspaniałe emocje na Archery Challenge. To było niesamowite starcie łuczników. Po południu odpoczywaliśmy nad pięknym jeziorem. Adrenaliny dzisiejszego dnia dostarczyły nam zajęcia linowe, wspinaczka po skrzynkach i jazda quadami. Wieczorem mieliśmy ognisko i pieczenie kiełbasek.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Laury K.
Od samego rana była piękna i słoneczna pogoda, więc poszliśmy na plażę. Tam kąpaliśmy i opalaliśmy grając w różne w gry. Potem budowaliśmy wieżę ze skrzynek, na którą się wspinaliśmy. Następnie doświadczyliśmy czegoś bardzo zabawnego, czyli turnieju piłki nożnej w spódniczkach, która nazywa się passball. Po pysznym obiedzie zagraliśmy w lesie w Bitwę Plemion. Dzień zakończyliśmy wspólną dyskoteką.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Sary B.
Poniedziałek na naszym obozie był ekscytujący. Dzień zaczęliśmy od Archery Challenge, na którym mogliśmy poćwiczyć swoje umiejętności strzelania z łuku. Następnie po krótkiej przerwie wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek. Najlepsze wyniki uzyskali Kuba i Antek. Na ochłodę dnia wypłynęliśmy w podróż smoczą łodzią. Dzień zakończyliśmy dyskoteką, na której każdy mógł posłuchać muzycznych hitów lub zrelaksować się w Cool Barze.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Weroniki K.
Dzień rozpoczęliśmy od gry w piłkę nożną oraz rozgrywki korfballu. Następnie udaliśmy się na strzelanie z łuku. Podzieliliśmy się na dwie drużyny: Delfiny i Rekiny. Potem budowaliśmy bazy, za którymi chowaliśmy się i rywalizowaliśmy ze sobą. Kolejną atrakcją była gra zespołowa frisbee. Po obiedzie udaliśmy się na plażę. Pod okiem ratownika relaksowaliśmy się w wodzie. Przed kolacją sprawdzaliśmy swoją celność strzelając z wiatrówek do tarcz. Poniedziałek zakończyliśmy wieczorną dyskoteką.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Justyny F.
Dzień rozpoczęłyśmy od plażowania, kąpałyśmy się w jeziorze i opalałyśmy na słońcu. Później udałyśmy się do lasu, w którym poznałyśmy podstawowe umiejętności sztuki przetrwania. Kolejną atrakcją było strzelanie z łuku. Po obiedzie uczestniczyłyśmy w warsztatach tanecznych, na których nauczyłyśmy się prostego układu tanecznego. Następnie konstruowałyśmy gigantyczne budowle. Dzień zakończyłyśmy udaną zabawą na dyskotece.

Projekt Kulka, grupa Pani Natalii Sz.
Dzień zaczęliśmy od budowania wieży ze skrzynek, na którą się wspinaliśmy. Ciepła pogoda umiliła nam pierwszą kąpiel w jeziorze. Świetnie bawiliśmy się podczas Enigmy, czyli zajęć z szyframi. Rozegraliśmy turniej korfballu, czyli połączenia piłki nożnej i koszykówki z nowymi zasadami. Jazda na segwayu okazała się bezproblemowa. Wieczorem świetnie bawiliśmy się podczas dyskoteki. To był fantakulkastyczny dzień.

Projekt Kulka, grupa Pani Weroniki B.
Po wczorajszych wojażach rozpoczęliśmy dzień od zasłużonego wypoczynku na plaży. Później było już tylko aktywniej. Czekały na nas karaoke i park linowy. Tuż po obiedzie mieliśmy okazję wykonać tatuaże z henny, które będą pamiątką na najbliższe tygodnie. Później spróbowaliśmy swoich sił podczas jazdy segwayem. Po kolacji tańczyliśmy na dyskotece.

Cztery Żywioły, grupa Pani Moniki R.
Dzień rozpoczęliśmy poranną rozgrzewką. Na początku dnia mieliśmy możliwość popłynąć kajakami po jeziorze Łęsk. Następnymi zajęciami były quady, na których każdy z nas miał możliwość przejechania się wraz z instruktorem. Kolejnymi bardzo interesującymi zajęciami było tworzenie flagi naszej grupy bez użycia rąk. Następnie po pysznym obiedzie graliśmy w gry z różnych stron świata. Ostatnią dzisiejszą atrakcją było wspinanie się na wieżę z skrzynek.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Klaudii F.
Po śniadaniu wyruszyliśmy na wycieczkę do Muzeum Sprzętu Wojskowego w Mrągowie. Oprócz poznania historii, mogliśmy przejechać się po wymagającym terenie opancerzonym pojazdem. Zaraz po obiedzie skorzystaliśmy ze słońca i poszliśmy na plażę, na której mogliśmy się wykąpać oraz grać w planszówki. Potem szlifowaliśmy swoje umiejętności na kolejnej grze paintballowej. Po kolacji byliśmy na parku linowym. Mieliśmy też grę nocną Tropami Wodza.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Weroniki H.
Dzisiaj rozpoczęliśmy dzień od wycieczki smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Następnie razem z wychowawcą graliśmy w różne gry, takie jak Mafia czy Żywioły. Następnie po raz kolejny jeździliśmy na quadach rozwijając swoje umiejętności. Po obiedzie poszliśmy na upragnione plażowanie oraz kąpiel w wodzie. Kolejną atrakcją była gra terenowa Enigma, na której uczyliśmy się rozwiązywać szyfry. Dzień zakończyliśmy różnymi zabawami z wychowawcą.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pana Michała W.
Kolejny dzień to kolejne wyzwania dla naszej grupy. Dzisiaj nauczyliśmy się sporządzać filtr wody oraz zdobyliśmy umiejętność rozpalania ogniska. Oczywiście nie zabrakło pasjonującej rozgrywki paintballowej. Skorzystaliśmy również z uroków jeziora i plaży.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Dominiki M.
Rano po śniadaniu wyjechaliśmy na wycieczkę do Muzeum Sprzętu Wojskowego w Mrągowie, oglądaliśmy tam stare wozy milicji, straży pożarnej oraz czołgi. Mieliśmy przyjemność przejechać się jednym z nich. Po powrocie czekały na nas zajęcia z taktyki i strategii, na koniec dnia mogliśmy wypocząć na plaży.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Karoliny K.
Bardzo ucieszyliśmy się, że dzień rozpoczęliśmy od plażowania i kąpieli. Czas wolny między zajęciami wykorzystaliśmy na gry na Xboksie. Po chwili rozluźnienia rozpoczęliśmy Tajną Misję, czyli grę z wykorzystaniem GPS-u. Po obiedzie czekała na nas jedna z ciekawszych atrakcji obozu, czyli żyroskop. Było dużo śmiechu. Wieczorem wyruszyliśmy na nocną grę terenową.