RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2019

Turnus II (03.07-13.07.2019)

Dzień 2 - Zabawa: czas start!

Dodany: 2019.07.04

Active Camp, grupa Pani Angeliki P.
Od rana testowaliśmy swoją wytrzymałość na ściance wspinaczkowej. Następnie trenowaliśmy swoją celność na zajęciach Archery Challenge. Po południu graliśmy w siatkówkę. Dzień zakończyliśmy wspaniałą zabawą dyskotekową.

Kraina Smyka, grupa Pani Mai R.
Dzisiaj rozpoczęliśmy od wspólnych gier i zabaw integracyjnych. Podczas późniejszych zajęć spróbowaliśmy swoich sił w meczu passballowym. Na koniec dnia czekał na nas prawdziwy survival, podczas którego instruktorzy nauczyli nas, jak zbudować szałas i w jaki sposób rozpalić ognisko. Mieliśmy też szansę zmierzyć się ze ścianką wspinaczkową.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Adriany M.
Dzień rozpoczęłyśmy od gry na Xboksie. Rysowałyśmy i bawiłyśmy się w różne gry i zabawy. Tego dnia skakałyśmy też na eurobungee. Po południu miałyśmy super zabawę integracyjną z Papą Smerfem. Wieczorem mieliśmy zajęcia waterballowe, podczas których spacerowałyśmy w dmuchanej kuli ze SpongeBobem.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Katarzyny H.
Drugi dzień kolonii rozpoczęliśmy fabularyzowaną grą terenową Szpion na terenie Kulki. Po zajęciach uczyliśmy się z instruktorem jeździć segwayem. Następnie byliśmy na plaży i poznaliśmy regulamin kąpieliska. Po zapoznaniu się pływaliśmy kajakami. Po południu udaliśmy się na naukę strzelania z wiatrówki. Wieczorem odbyła się Mazurska Pułapka, czyli gra terenowa prowadzona przez instruktorów.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Patrycji K.
Pierwszy dzień zajęć programowych rozpoczęliśmy od tworzenia swoich bransoletek z paracordu. Następnie ćwiczyliśmy swoją celność strzelania z wiatrówek. Potem rozegraliśmy mecz passballu. Później byliśmy na plaży, na której graliśmy z panią wychowawczynią w różne gry. Wieczorem jeździliśmy na quadach. Czekamy na kolejny ekscytujący dzień na Kulce.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Elizy W.
Dziś zaczęliśmy od przygody na żyroskopie. Bardzo nam się podobało. To była zakręcona zabawa. Dodatkowo nauczyliśmy się planet. Następnie budowaliśmy statki kosmiczne z klocków Lego. Integrując się lepiej w grupie graliśmy w poznawanie imion. Potem czekał na nas tor przeszkód. Graliśmy na niezwykłych instrumentach. Dzień zakończyliśmy wspinaniem się na skrzynki. Ten dzień był wyjątkowy i świetnie się bawiliśmy!

Kulka Express, grupa Pani Nikoli B.
Dzień rozpoczęliśmy od walki o immunitet na wysokich szczudłach. Mimo początkowych niepowodzeń udało nam się opanować tę trudną sztukę. Następnie spróbowaliśmy swoich sił jeżdżąc na dziwnym rowerze. Poznaliśmy dziś również zasady pierwszej pomocy, a swoją wiedzę wykorzystaliśmy grając w Rannego Lotnika. Po obiedzie czerpaliśmy frajdę wspinając się na ściankę wspinaczkową. Było super! Kolejną atrakcją była wycieczka rowerkami wodnymi po malowniczym jeziorze Łęsk. Swój dzień zakończyliśmy w rytmie klubowych hitów. Z niecierpliwością czekamy na jutrzejsze wyzwania!

Kulka Express, grupa Pani Patrycji Z.
Dzisiaj rozpoczęliśmy od przeprawy kajakami po jeziorze Łęsk. Następnie odbyła się walka między drużynami o immunitet poprzez naukę jazdy na dziwnym rowerze i zdobywanie doświadczenia w chodzeniu na szczudłach. Po pysznym obiedzie udaliśmy się na plażę, na której spędziliśmy wspólnie czas. Kolejnym punktem naszego dnia była ścianka wspinaczkowa, na której świetnie się bawiliśmy. Dzień zakończyliśmy dyskoteką. Nie możemy się doczekać kolejnego dnia.

Summer Art, grupa Pani Aleksandry Ś.
Dzisiaj zaczęliśmy od sprawdzenia naszej celności na strzelnicy łuczniczej. Później poszliśmy na park linowy. Następnie projektowaliśmy nasze koszulki. Pływaliśmy dzisiaj też rowerkami wodnymi po jeziorze Łęsk. Dzień zakończyliśmy grając w Gry Świata.

Summer Art, grupa Pani Julii S.
Po śniadaniu poszłyśmy na plażę i pod opieką pana ratownika pływaliśmy rowerami wodnymi. Następnie rozmawiałyśmy o fakultetach, które możemy dokupić. Potem robiłyśmy graffiti. Po obiedzie projektowałyśmy koszulki. Każda z nas zrobiła bardzo wyjątkowy projekt! Następnie miałyśmy zajęcia w dmuchanej kuli zwanej waterballem. Na koniec dnia bawiłyśmy się na dyskotece!

Summer Challenge, grupa Pani Alicji R.
Dzisiaj rozpoczęliśmy od strzelania z wiatrówki. Na pamiątkę otrzymaliśmy nasze tarcze. Następnie próbowaliśmy swoich sił na ściance wspinaczkowej. Wszystkim z nas udało się wspiąć co najmniej do połowy ścianki, a to wielki sukces! Po obiedzie przyszedł czas na przejażdżkę quadem. Później graliśmy w pif paf. Potem wybraliśmy się nad jezioro, skąd popłynęliśmy kajakami wzdłuż brzegu. Po kolacji wzięliśmy udział w nocnej grze Mafia.

Summer Challenge, grupa Pani Patrycji K.
Dzisiaj zawarliśmy nowe przyjaźnie i stoczyliśmy bitwę z gumowymi strzałami. Później mieliśmy okazje strzelać prawdziwymi strzałami do tarcz i szlifować umiejętności posługiwania się łukiem. Ścianka wspinaczkowa była wyzwaniem, ale daliśmy radę. Płynąc smoczą łodzią wiosłowaliśmy w takt bębnów pani Partycji.

Summer Challenge, grupa Pani Katarzyny Ch.
Pierwszego dnia walczyliśmy o honor strzelając z łuków strzałami zakończonych gąbkami do przeciwnej drużyny. Walka zakończyła się remisem. Następnie poszliśmy na plażę i wypłynęliśmy smoczą łodzią. Mogliśmy poczuć się jak prawdziwi wikingowie i śpiewać własne pieśni w rytm bębna. Po powrocie pokonaliśmy lęki na parku linowym i zjednoczyliśmy się we wspólnym szukaniu zaginionej bransoletki.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny L.
Z samego rana pokonaliśmy dwa poziomy na parku linowym. Przechodziliśmy po chwiejnych szczebelkach, siatce i omijaliśmy różnego rodzaju przeszkody. Następnie ćwiczyliśmy swoją celność strzelając z łuków. Dalszą część dnia umiliła nam przeprawa smoczą łodzią po jeziorze Łęsk oraz kręcenie się w kosmicznym żyroskopie. Podsumowaniem wszystkich dzisiejszych wrażeń była zabawa taneczna na dyskotece w Cool Clubie.

VIP, grupa Pani Anny B.
Dziś rozpoczęliśmy od plażowania nad jeziorem Łęsk. Następnie udaliśmy się spróbować swoich sił strzelając z wiatrówek do wyznaczonej tarczy. Niektórym z nas udało się kilka razy trafić. W bloku programowym przed obiadem poznawaliśmy gry z różnych zakątków świata. Graliśmy w kubb i molkky. Następnie wzięliśmy udział w starciu łuczników. Była to zacięta walka. Tuż przed kolacją poznaliśmy podstawy i zasady jazdy na quadach. Jazda na quadach dostarczyła nam dużo emocji. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

VIP, grupa Pani Karoliny Ż.
Dzień zaczęliśmy od gry zespołowej korfball. Później poszliśmy na kajaki. Później mogliśmy poczuć się jak kosmonauci na żyroskopie. Podczas Archery Challenge wcieliliśmy się w łuczników. Dzień zakończyliśmy dyskoteką, na której super się bawiliśmy!

Aktywne Wakacje, grupa Pani Aurelii D.
Dzisiaj po śniadaniu graliśmy w mega gry. Później rozegraliśmy mecz passballu, czyli piłki nożnej w specjalnych spódnicach. Po obiedzie pod okiem instruktora wspinaliśmy się po skrzynkach. Później pływaliśmy kajakami po jeziorze. Wieczorem mieliśmy ognisko z kiełbaskami.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Weroniki Sz.
Dzisiaj razem z ratownikiem omówiliśmy regulamin kąpieliska wodnego oraz plażowania. Następnie graliśmy frisbee. Po obiedzie skakaliśmy na eurobungee pod okiem instruktora. Kolejną atrakcją była gra zespołowa korfball. Na zakończenie dnia odbyła się dyskoteka.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Kingi P.
Dzień rozpoczęłyśmy survivalem. Wraz z Elsą wybrałyśmy się do lasu, w którym zbudowałyśmy pałace dla księżniczek używając pałatek i patyków. Później razem z Pocahontas miałyśmy intensywny trening zumby, podczas którego uśmiechy nie schodziły z naszych twarzy. Po obiedzie rozegrałyśmy mecz ringo. Dzień zakończyłyśmy ogniskiem z pieczeniem pysznych kiełbasek.

Cztery Żywioły, grupa Pani Wiktorii G.
Dzień rozpoczęliśmy od rozgrywek unihokeja, podczas których mogliśmy zaznać sportowej rywalizacji zgodnie z zasadami fair play. Potem były zajęcia survivalowe, na których poznaliśmy techniki wskrzeszania ognia oraz filtrowania wody w warunkach leśnych. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Projekt Kulka, grupa Pani Moniki Ch.
Rano poszliśmy na plażę omówić zasady bezpiecznego poruszania się w rejonach wodnych. Następnie mieliśmy frajdę w zapasach sumo. Na waterballu doznaliśmy niezapomnianych wrażeń. Na zumbie mogliśmy poznać i zatańczyć tańce z całego świata. Nauczone kroki przećwiczyliśmy na wieczornej dyskotece.

Projekt Kulka, grupa Pani Weroniki W.
Dzisiaj zaczęliśmy od walk sumo. Po zajęciach przenieśliśmy się na plażę i wypłynęliśmy rowerkami wodnymi na środek jeziora pod okiem ratownika. Po powrocie czekała na nas rytmiczna zumba. Później graliśmy w Gry Świata. Taneczny i aktywny dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Kulka Express, grupa Pana Michała A.
Dzień był pełen atrakcji. Zaczęliśmy od zajęć związaną z pierwszą pomocą. Podczas zabawy w waterballu mieliśmy dużo radości. Ostatnim zajęciem przed obiadem był przejazd quadem. Po obiedzie graliśmy w różne gry integracyjne. Dzień skończyliśmy zabawą na dyskotece.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Gabrieli O.
Dzień zaczęliśmy od strzelnicy paintballowej, na której ćwiczyliśmy swoją celność i bystre oko. Następnie udaliśmy się na pole paintballowe i rozegraliśmy dwie gry taktyczne fabularyzowane. Po obiedzie spędzaliśmy wspólnie czas bawiąc się z naszą panią. Później czekał na nas park linowy. Dzień zakończyliśmy dyskoteką, podczas której świetnie się bawiliśmy tańcząc przy dobrej muzyce.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Pauliny M.
Dzień rozpoczęliśmy grami integracyjnymi, dzięki którym poznaliśmy się lepiej i nauczyliśmy się swoich imion. Na strzelnicy paintballowej trenowaliśmy strzelanie do celu. Park linowy był ekscytującą przygodą. Po obiedzie rozegraliśmy pierwszą grę paintballową, w której towarzyszyły nam duże emocje. Wieczorem odbyła się dyskoteka, na której wszyscy bawiliśmy się do końca.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pana Piotra L.
Dzień rozpoczęliśmy od wiązania bransoletek z paracordu. Następnie mieliśmy ekscytującą przejażdżkę quadem. Przed obiadem pływaliśmy smoczą łodzią. Po obiedzie bawiliśmy na boisku. Potem czekała na nas rozgrywka paintballowa. Wieczorem odbyła się dyskoteka, którą zakończyliśmy dzień.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pana Sebastiana M.
Dziś zaczęliśmy od gry paintballowej. Następnie poszliśmy do lasu i nauczyliśmy się budowania szałasów przy użyciu pałatek oraz podstawowych technik survivalowych. Później pływaliśmy kajakami po jeziorze. Przed kolacją integrowaliśmy się grając w mafię oraz uczyliśmy się musztry. Po kolacji wspólnie bawiliśmy się na dyskotece.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Joanny K.
Dzień rozpoczęliśmy od jazdy quadem. Na specjalnie przygotowanym torze każdy z nas mógł spróbować jazdy na quadzie. Wszyscy okazali się wprawnymi kierowcami. Później wyszywaliśmy pagony w naszych mundurach. Każdy z nas wybrał wzór i samodzielnie go wykonał. Na kolejnych zajęciach poszliśmy na strzelnicę paintballową i trenowaliśmy celność. To czego się nauczyliśmy wykorzystaliśmy na kolejnych zajęciach. Była to rozgrywka paintballowa. Przed kolacją zapoznaliśmy się z zajęciami dodatkowymi, które możemy dokupić. Po kolacji wybraliśmy się na dyskotekę.

Dzień zaczęliśmy od pobytu na plaży, na której opalaliśmy się i graliśmy w siatkówkę. Później każdy z nas stworzył swój autorski pagon na mundur, w którym będzie chodził przez cały pobyt na obozie. Następnie wybraliśmy się na przejażdżkę kajakami po pobliskim jeziorze. Po obiedzie sprawdziliśmy swoje umiejętności strzeleckie na strzelnicy paintballowej. Wieczorem wspólnie z innymi grupami wspaniale bawiliśmy się na dyskotece.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Weroniki H.
Pierwszy dzień zajęć programowych rozpoczęliśmy od rozgrywki unihokeja. Następnie poszliśmy na żyroskop i każdy z nas mógł poczuć się jak kosmonauta. Przed obiadem przeprowadziliśmy grę terenową na terenie ośrodka z użyciem GPS-u, w której szukaliśmy zagadek i bomby. Po obiedzie pływaliśmy kajakami po jeziorze. Dzień zakończyliśmy dyskoteką, na której wszyscy świetnie się bawiliśmy.