RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2019

Turnus II (03.07-13.07.2019)

Dzień 3 - Piątkowy zastrzyk emocji

Dodany: 2019.07.05

Active Camp, grupa Pani Angeliki P.
Dzień zaczęliśmy od lekcji survivalu, podczas której nauczyliśmy się budowania schronienia z pałatki. Potem rywalizowaliśmy grając frisbee oraz biorąc udział w turnieju siatkarskim. Wspaniale bawiliśmy się robiąc własnoręcznie pamiątkowe przypinki. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową.

Kraina Smyka, grupa Pani Mai R.
Dzisiaj mieliśmy okazję stać się zawodnikami sumo i stoczyć ze sobą walki w specjalnych strojach na macie. Później pani animator pokazała nam specjalne instrumenty, na których nauczyliśmy się grać różne melodie. Pod koniec dnia graliśmy na Xboksie oraz uczyliśmy się lepić naczynia z gliny. Wieczorem odbyła się dyskoteka. Bawiliśmy się świetnie!

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Adriany M.
Dzisiaj zaczęłyśmy jazdą na segwayu pod nadzorem pani instruktor. Potem miałyśmy Gry Świata z Kung Fu Pandą. Następnie z naszą panią układałyśmy Stumilowy Las z Lego. Po południu uczyłyśmy się strzelać z łuku na zajęciach Archery Soft. Wieczorem tańczyłyśmy na dyskotece w Cool Clubie.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Katarzyny H.
Trzeci dzień naszej przygody rozpoczęliśmy od Archery Soft, czyli strzelania z łuków strzałami z gumową przyssawką. Każdy z nas świetnie sobie poradził ze strzelaniem z łuku. Następnie graliśmy z naszą panią w grę dukat. Później tworzyliśmy bransoletki z paracordu. Potem udaliśmy się na doskonalenie naszej musztry z instruktorem. Następnie mieliśmy waterball, czyli spacer na wodzie w specjalnie nadmuchiwanych kulach. Na koniec dnia odbyła się dyskoteka, na której wszyscy świetnie się bawiliśmy.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Patrycji K.
Dzisiaj rano wyjechaliśmy do Mrągowa do Muzeum Sprzętu Wojskowego. Mogliśmy tam zobaczyć różne wozy transportowe używane w wojsku i policji. Po obiedzie uczyliśmy się musztry. Potem pokonywaliśmy swój lęk wysokości na ściance wspinaczkowej. Wielu z nasz weszło na samą górę. Wieczorem mogliśmy tańczyć na dyskotece, na której mieliśmy też darmowy napój.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Elizy W.
Po śniadaniu odbyły się zajęcia lepienia z gliny. Zrobiliśmy magiczne figurki postaci Gwiezdnych Wojen. Podczas schnięcia naszych figurek poszliśmy na strzelnicę łuczniczą i strzelaliśmy strzałami z gumową przyssawką. Później poszliśmy na ściankę spinaczkową. Graliśmy w gąski gąski do domu oraz w super zabawę zwaną murarzem. Po kolacji udaliśmy się na fascynującą pełną przygód wyprawę kajakami. Później czekała na nas super zabawa na dyskotece. Ten dzień był pełen wrażeń, już nie możemy doczekać się jutra!

Kulka Express, grupa Pani Nikoli B.
Kolejny dzień na Kulce rozpoczęliśmy od wodnej przygody kajakami sit on top po jeziorze Łęsk. Następnie stoczyliśmy pojedynek na specjalnie przygotowanej arenie w zabawnych strojach wojowników sumo. Wygrała drużyna czerwonych i to ona dziś otrzymała immunitet! Poznaliśmy również kręgle ze Skandynawii oraz pétanque, czyli francuskie bule a także szachy wikingów. Było super! Po obiedzie stoczyliśmy mecz siatkówki, a zaraz po nim odbyliśmy lot w kosmos na żyroskopie. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową Śladami Wodza. To był dzień pełen wrażeń!

Kulka Express, grupa Pani Patrycji Z.
Nasz dzień rozpoczęliśmy od wycieczki rowerami wodnymi po jeziorze Łęsk. Kolejnym punktem dnia była Akcja Integracja, podczas której lepiej zapoznawaliśmy się a także walczyliśmy o kolejny immunitet. Następnie udaliśmy się na walki sumo, podczas których mogliśmy wczuć się w japońskich zawodników sumo. Po obiedzie poznaliśmy gry, w które grają nasi rówieśnicy z różnych krajów. Było to dla nas ciekawe doświadczenie. Dzień zakończyliśmy grą nocną. Z niecierpliwością czekamy na kolejny dzień z nowymi wyzwaniami.

Summer Art, grupa Pani Aleksandry Ś.
Od rana spacerowaliśmy po wodzie w dmuchanej kuli, podczas zajęć waterballu. Następnie uczyliśmy się jeździć na segwayu. Później przeszliśmy do warsztatu plastycznego i malowaliśmy bez użycia rąk! Stworzyliśmy swoje pamiątkowe koszulki. Na zakończenie dnia poszliśmy na ognisko i piekliśmy kiełbaski.

Summer Art, grupa Pani Julii S.
Dzisiaj po śniadaniu śpiewałyśmy karaoke. Następnie uczyłyśmy się jeździć na segwayach wraz z instruktorem. Kiedy już zjadłyśmy smaczny obiad, poszliśmy na park linowy. Pomimo małego strachu udało nam się każdej przejść park linowy chociaż raz! Potem użyliśmy naszych projektów z wczoraj i robiłyśmy własne koszulki na pamiątki! Po kolacji późnym wieczorem poszłyśmy do lasu wraz z instruktorem i grałyśmy w grę terenową Mafia.

Summer Challenge, grupa Pani Alicji R.
Piątek rozpoczęliśmy od Archery Challenge, czyli starcia łuczników. To nasza nowa ulubiona gra! Następnie rozegraliśmy mecz korfballu, czyli koszykówki bez kozłowania. Poranny blok zakończyliśmy nauką celowania na strzelnicy paintballowej. Po obiedzie popłynęliśmy smoczą łodzią. Potem graliśmy w gry integracyjne, żeby jeszcze lepiej się poznać. Wieczorem szlifowaliśmy umiejętności taneczne na dyskotece.

Summer Challenge, grupa Pani Patrycji K.
Dzisiaj poczuliśmy się jak prawdziwi wojownicy i toczyliśmy walkę o przetrwanie. Mieliśmy okazję odlecieć w kosmos na żyroskopie i poczuć się jak astronauci. Strzelaliśmy do celu z wiatrówki. Później pływaliśmy rowerkami wodnymi. Na koniec dnia piekliśmy kiełbaski przy ognisku i śpiewaliśmy szanty.

Summer Challenge, grupa Pani Katarzyny Ch.
Dzień zaczęliśmy jazdą na quadach z instruktorem. Głośno kibicowaliśmy kierowcom. Następnie spróbowaliśmy swoich sił wspinając się na skrzynki. Dwoje z nas weszło na 16 skrzynek. Na bungee skakaliśmy pod niebo, robiliśmy salta i inne akrobacje. Celowanie z wiatrówek szło nam perfekcyjnie.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny L.
Poranek rozpoczęliśmy od zajęć Enigma, podczas których poznaliśmy ciekawe metody szyfrowania wiadomości. Następnie poprzez zapisywanie różnych szyfrów sprawdziliśmy zdobytą wiedzę oraz umiejętności. Od dziś śmiało możemy brać udział w misjach kryptograficznych. W dalszej kolejności jeździliśmy na quadach wspólnie z panem instruktorem. Po południu ćwiczyliśmy swoją sprawność na ściance wspinaczkowej. Większości z nas udało się zdobyć jej szczyt. Po otrzymaniu masek, łuków oraz strzał zakończonych gąbkami rozegraliśmy grę Archery Challenge. Na koniec dnia integrowaliśmy się podczas kolonijnego ogniska.

VIP, grupa Pani Anny B.
Na początku dnia układaliśmy piosenkę o Kulce. Kolejnym zajęciem był żyroskop, dzięki któremu mogliśmy poczuć się jak podczas lotów kosmicznych. Następnie poszliśmy na park linowy. Na czwartym blok zajęć spróbowaliśmy swoich sił w waterballu, w którym biegaliśmy jak chomiczki w wielkiej dmuchanej kuli. Później stworzyliśmy herb obozu. Dzień zakończyliśmy grami i zabawami przy ognisku.

VIP, grupa Pani Karoliny Ż.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć z udzielania pierwszej pomocy podczas gry terenowej Ranny Lotnik. Bawiliśmy się świetnie robiąc samodzielnie nosze. Następnie wszyscy spróbowaliśmy swoich sił w walkach gladiatorów. Spędziliśmy miło czas balansując w kulach na wodzie. Na smoczej łodzi integrowaliśmy się próbując wspólnym siłami poprowadzić łódź. Dzień zakończyliśmy wspólnymi rozmowami przy ognisku.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Aurelii D.
Rano graliśmy frisbee i uczyliśmy się gry Archery Challenge, podczas której strzelaliśmy z łuków strzałami z miękką końcówką. Dzisiaj też pływaliśmy smoczą łodzią i ćwiczyliśmy umiejętności gry unihokeja. Wieczorem tańczyliśmy na dyskotece.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Weroniki Sz.
Trzeci dzień kolonii rozpoczęliśmy od meczu unihokeja. Następnie poznaliśmy zasady udzielania pierwszej pomocy. Podczas zabawy udzieliliśmy pierwszej pomocy pozornemu poszkodowanemu. Kolejną atrakcją było pływanie kajakami turystycznymi. Później odbyły się walki sumo. Na zakończenie udaliśmy się na nocną grę terenową Mafia.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Kingi P.
Z samego rana każda z nas zaprezentowała swoje wokalne umiejętności wraz z Królewną Śnieżką na kulkowym karaoke! Później w grupach stworzyłyśmy ilustracje do znanych bajek Disneya. Po obiedzie razem z Elsą brałyśmy udział w zabawnych konkurencjach. Chodziliśmy w wielospodniach i wielonartach a także przeciągaliśmy linę, było przy tym mnóstwo śmiechu! Dzisiaj stoczyłyśmy ze sobą walki sumo. Dzień zakończyłyśmy dyskoteką.

Cztery Żywioły, grupa Pani Wiktorii G.
Każdy z nas powinien mieć własny talizman, dlatego dzień rozpoczęliśmy od stworzenia go z gliny. Później udaliśmy się nad jezioro Łęsk i pływaliśmy kajakami turystycznymi. Następnie zmierzyliśmy się w starciu łuczników, podczas zajęć Archery Challenge. Po południu mieliśmy możliwość stworzenia baniek mydlanych w rozmiarach XXL. Dzień zakończyliśmy wspinaczką na skrzynki.

Projekt Kulka, grupa Pani Moniki Ch.
Dzień rozpoczęliśmy od dialogu z animatorką na temat tolerancji. Z nową wiedzą i przemyśleniami udaliśmy się na kajaki jednoosobowe. Integrowaliśmy się grając na Xboksie w Cool Clubie. Jazda na segwayu dostarczyła nam wiele emocji, które mogliśmy odreagować w czasie lepienia z gliny. Dreszczyk adrenaliny zapewniła nam nocna gra terenowa.

Projekt Kulka, grupa Pani Weroniki W.
Kolejny dzień na Kulce był równie atrakcyjny jak poprzedni. Po przybyciu na plażę popłynęliśmy z ratownikiem smoczą łodzią. Mogliśmy sprawdzić swoje siły poprzez wiosłowanie. Następnie mogliśmy wejść do dmuchanej bańki, która toczyła się po wodzie. Podczas leśnego survivalu dowiedzieliśmy się jak przeżyć w lesie. W trakcie survivalu zintegrowaliśmy się. Na koniec dnia czekała na nas nocna gra terenowa Mafia.

Kulka Express, grupa Pana Michała A.
Dzisiaj zaczęliśmy zajęciami sprawdzenia naszej celności na strzelnicy paintballowej. Później przepłynęliśmy się po jeziorze rowerami wodnymi. Po obiedzie zagraliśmy kilka meczy w dwa ognie. Później poszliśmy na park linowy i ściankę wspinaczkową. Wieczorem na ognisku śpiewaliśmy piosenki i graliśmy w różne gry.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Gabrieli O.
Dzisiaj wybraliśmy się na wycieczkę do Mrągowa. Zwiedziliśmy Muzeum Sprzętu Wojskowego. Podczas pobytu w muzeum dowiedzieliśmy się wielu ciekawych rzeczy na temat sprzętu, który tam zobaczyliśmy, a zwieńczeniem pobytu była przejażdżka wozem opancerzonym typu SKOT. Po powrocie poszliśmy na strzelnicę paintballową i graliśmy w speedball. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z kiełbaskami, podczas którego spędzaliśmy czas na pląsach, zabawach i wspólnych rozmowach.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Pauliny M.
Dziś pojechaliśmy do Mrągowa na wycieczkę do Muzeum Sprzętu Wojskowego. Po powrocie i chwili odpoczynku rozegraliśmy szybki mecz paintballowy w trybie speedball. Następnie udaliśmy się na strzelnicę paintballową, na której trenowaliśmy celność. Na koniec dnia odbyło się ognisko, na którym śpiewaliśmy piosenki i graliśmy w gry integracyjne.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pana Piotra L.
Dzisiaj rozpoczęliśmy dzień od pasjonujące rozgrywki paintballowej. Następnie rozegraliśmy zacięty mecz unihokeja. Potem graliśmy w mafię i ziemniaka. Po obiedzie szlifowaliśmy swoje umiejętności jazdy na quadzie. Na koniec dnia czekało nas wspólne ognisko.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pana Sebastiana M.
Dzisiaj zaczęliśmy od sprawdzenia oraz doskonalenia naszej celności na strzelnicy paintballowej. Przed obiad braliśmy udział w walkach gladiatorów. Po obiedzie wspólnie integrowaliśmy się grając w mafię. Przed kolacją wchodziliśmy na wieżę ze skrzynek, którą sami budowaliśmy. Pod wieczór spędziliśmy czas rozgrywając mecz paintballowy. Następnie bawiliśmy się przy ognisku grając w gry, jedząc kiełbaski i śpiewając.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Joanny K.
Dzień rozpoczęliśmy sprawdzianem celności strzelania z wiatrówek. Najcelniej strzelała Hania. Później graliśmy w terenowa grę Szpion. Przed obiadem podjęliśmy próbę zbudowania jak najwyższej wieży ze skrzynek. Najwięcej ułożyła Maja. Na kolejnych zajęciach odbył się kolejny konkurs celności, tym razem strzelając z łuku. Najcelniej strzelał Marcin. Później pływaliśmy kajakami sit on top. Po kolacji razem z całym podobozem spędziliśmy wieczór przy ognisku z kiełbaskami.

Dzień zaczęliśmy od nauki strzelania z wiatrówki. Później starliśmy się na polu paintballowym, na którym okazało się, która grupa lepiej wykorzystała naukę ze strzelnicy. Po obiedzie układaliśmy wieżę ze skrzynek, po której się wspinaliśmy. Przed kolacją spędziliśmy świetnie czas na quadach. Wieczorem przy akompaniamencie gitary piekliśmy na ognisku kiełbaski i śpiewaliśmy piosenki.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Weroniki H.
Dzień rozpoczęliśmy od gry mafia, w której wszyscy chętnie brali udział. Następnie pływaliśmy smoczą łodzią po jeziorze. Poszliśmy również na quady, na których każdy z nas zrobił parę okrążeń po naszym torze. Po obiedzie mieliśmy Archery Challenge, na którym stoczyliśmy walkę będąc podzieleni na dwie grupy. Przed kolacją nauczyliśmy się strzelać z łuków do tarcz. Na zakończenie dnia zrobiliśmy ognisko. Piekliśmy kiełbaski, wspólnie śpiewaliśmy piosenki oraz bawiliśmy się w różne zabawy.