RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2019

Turnus II (03.07-13.07.2019)

Dzień 4 - Atrakcje nie tylko na poligonie

Dodany: 2019.07.06

Active Camp, grupa Pani Angeliki P.
Z samego rana wyruszyliśmy na poligon rozegrać pełną emocji grę paintballową. Następnie graliśmy w mafię. Później wspinaliśmy się po skrzynkach i pływaliśmy kajakami. Dzień zakończyliśmy wspólnym pieczeniem kiełbasek przy ognisku.

Kraina Smyka, grupa Pani Mai R.
Sobota przyniosła nam wiele atrakcji. Z samego rana graliśmy w najpopularniejsze gry planszowe twister, bierki i jenga w rozmiarze XXL. Później spędziliśmy czas z wychowawcą grając w piłkę nożną oraz konstruując najróżniejsze budowle z klocków Lego. Na koniec czekała na nas największa atrakcja eurobungee, na którym wszyscy bawiliśmy się doskonale. Dzień zakończył się ogniskiem z pieczeniem kiełbasek.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Adriany M.
Dzisiaj rano byłyśmy na zajęciach linowych, na których wspinałyśmy się po skrzynkach. Później grałyśmy w mega gry. Potem z naszą panią robiłyśmy maski wybranej postaci. Po obiedzie uczyłyśmy się grać na nietypowym instrumencie. Popołudniu grałyśmy w nowe zabawy z panią Adą. Wieczorem byłyśmy na ognisku, piekłyśmy kiełbaski i śpiewałyśmy.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Katarzyny H.
Czwarty dzień naszej przygody rozpoczęliśmy od nauki taktyki i strategii. Następnie bawiliśmy się w chowanego na terenie ośrodka. Przed obiadem rozegraliśmy mecz passballowy. Po obiedzie odbyły się zajęcia z zrzutu granatem pod nadzorem instruktora. Później nasza pani zorganizowała nam grę francuską, w której dostaliśmy kartki z pytaniami, na które musieliśmy znaleźć odpowiedź. Po kolacji udaliśmy się na ognisko z pieczeniem kiełbasek.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Patrycji K.
Od rana uczyliśmy się podstawowych strategii i taktyk, które stosują prawdziwi żołnierze. Następnie ćwiczyliśmy swoją celność na strzelnicy paintballowej. Potem sprawdzaliśmy swoją szybkość na torze przeszkód. Po obiedzie odbyły się zajęcia z rzutu granatem. Później graliśmy z naszą panią wychowawczynią w piłkę nożną. Wieczorem odbyło się ognisko z pieczeniem kiełbasek.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Elizy W.
Zaczęliśmy dzień od strzelnicy paintballowej. Następnie odbyła się rozgrzewka Anakina. Zrobiliśmy rozgrzewkę przy piosenkach z filmu. Towarzyszył nam od rana dobry humor. Później poszliśmy na zajęcia grupowe, podczas których budowaliśmy w dwóch grupach stacje kosmiczne ze słomek. Nasze prace były barwne i staranne. Po obiedzie poszliśmy na quady. Było super! Po kolacji odbyło się ognisko, przy którym graliśmy w różne gry i śpiewaliśmy piosenki. To była super zabawa.

Kulka Express, grupa Pani Nikoli B.
Po śniadaniu udaliśmy się na Akcję Integrację! Współpracując ze sobą udało się nam przejść tor w wielonartach i wielospodniach oraz przeciągnąć linę na swoją stronę. Następnie wykonaliśmy fantastyczne rzeźby z gliny. Udało nam się ulepić dzbanki, kubki, rakiety i miski. Po obiedzie odbyliśmy trening snajperski na strzelnicy a także stoczyliśmy bitwę na polu paintballowym. Było ekstra! Dzień zakończyliśmy w świetle ogniska grając w gry i piekąc kiełbaski.

Kulka Express, grupa Pani Patrycji Z.
Dzisiaj rozpoczęliśmy od wspólnych gier i zabaw. Następnie samodzielnie lepiliśmy figurki z gliny. Kolejnym punktem dnia była strzelnica paintballowa, na której walczyliśmy o immunitet i trenowaliśmy swoją celność. Po obiedzie udaliśmy się na rozgrywkę paintballową i aktywnie spędziliśmy czas. Dzień zakończyliśmy ogniskiem, podczas którego piekliśmy kiełbaski. To był udany dzień i czekam na kolejny.

Summer Art, grupa Pani Aleksandry Ś.
Dziś zaczęłyśmy od tworzenia kolorowych witraży na szybce. Następnie poszłyśmy do lasu i uczyłyśmy się sztuki przetrwania w lesie. Robiłyśmy schronienie z pałatek. Po powrocie brałyśmy udział w mega grach. Grałyśmy w jengę, twistera oraz bierki. Później skakałyśmy na eurobungee. Pod koniec dnia miałyśmy warsztaty teatralne.

Summer Art, grupa Pani Julii S.
Dzisiaj rano po śniadaniu grałyśmy w siatkówkę. Następnie robiłyśmy własne witraże, większość z nas wykonała własne oryginalne pomysły. Potem robiłyśmy własną biżuterię, którą nosiłyśmy przez resztę dnia. Następnie uczyłyśmy się tańca. Potem budowałyśmy ścianki, które następnie demolowałyśmy na wielkiej demolce. Pod koniec dnia uczyłyśmy się pląsów i bawiłyśmy w różne zabawy w blasku ogniska.

Summer Challenge, grupa Pani Alicji R.
Sobotę rozpoczęliśmy od wizyty na parku linowym, na którym każdy z nas pokonał dwie różne trasy. Następnie pływaliśmy rowerami wodnymi. Po obiedzie wróciliśmy na plażę i pływaliśmy kajakami turystycznymi. Następnie wspinaliśmy się po skrzynkach. To nasza ulubiona forma wspinaczki! Dzień zakończyliśmy ogniskiem z kiełbaskami oraz wspólnymi grami integracyjnymi. Jesteśmy bardzo ciekawi co nas czeka jutro!

Summer Challenge, grupa Pani Patrycji K.
Stworzyliśmy dzisiaj własną grupową flagę. Wchodziliśmy na wysokie szczyty ustawionych przez nas skrzynek, po których się wspinaliśmy. Płynęliśmy kajakami i obserwowaliśmy naturę wokół siebie. Potem poczuliśmy się jak prawdziwi zawodnicy sumo i stoczyliśmy ze sobą walkę. Na koniec dnia graliśmy w grę terenową Mazurska Pułapka.

Summer Challenge, grupa Pani Katarzyny Ch.
Od rana pływaliśmy na rowerkach wodnych po jeziorze Łęsk. Następnie poszliśmy na zajęcia cyrkowe i poczuliśmy się jak na prawdziwej arenie chodząc na szczudłach. Przed wejściem na ściankę wspinaczkową podzieliliśmy się na dwie drużyny. Później robiliśmy slalomy segwayem.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny L.
Podczas pierwszych zajęć pływaliśmy na kajakach bezburtowych sit on top. Następnie udaliśmy się na zajęcia z eurobungee, które przyniosły nam wiele frajdy. Mogliśmy skakać do woli i robić przewroty w powietrzu. Tego dnia wykonywaliśmy również osobiste przypinki, stanowiące świetną pamiątkę z kolonii. W dalszej kolejności rozegraliśmy walki gladiatorów oraz udaliśmy się na nocną grę terenową Mazurska Pułapka, podczas której musieliśmy rozwiązać zadania rozłożone w różnych tajemniczych miejscach.

VIP, grupa Pani Anny B.
Ścianka wspinaczkowa to wspaniałe wyzwanie z różnymi poziomami trudności. Wielu z nas udało się zdobyć szczyt. Pływaliśmy dziś smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Następnie sprawdzaliśmy swoje celne oko strzelając z łuków. Graliśmy w dwa ognie, które dostarczyły nam wiele atrakcji. W bloku programowym tuż przed kolacją udaliśmy się na strzelnicę paintballową. Wieczorem odbyły się zajęcia linowe na skrzynkach.

VIP, grupa Pani Karoliny Ż.
Dzisiaj rozpoczęliśmy od spróbowania swoich sił na ściance wspinaczkowej, na której towarzyszyły nam super emocje wznosząc się ponad chmury. Następnie próbowaliśmy jak najdłużej utrzymać równowagę budując wieżę ze skrzynek. Później poczuliśmy się jak cyrkowcy chodząc na szczudłach i jeżdżąc na dziwnym rowerze. Dzień zakończyliśmy pływając po jeziorze kajakami. Była świetna zabawa.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Aurelii D.
Dzisiaj od rana mieliśmy dużo zajęć. Pierwszą atrakcją, która na nas czekała była nauka strzelania z łuku. Później świetnie bawiliśmy się na parku linowym pod okiem pani instruktorki. Trenowaliśmy też różne sporty takie jak siatkówka, koszykówka, piłka nożna i badminton. Wieczorem graliśmy razem w karty i bawiliśmy się szyfrowanie podczas Enigmy.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Weroniki Sz.
Kolejny dzień na Kulce rozpoczęliśmy od zabawy na świeżym powietrzu. Następnie udaliśmy się na park linowy, na którym przechodziliśmy ekstremalne trasy o dwóch poziomach trudności. Później układaliśmy słowa z podanych literek. Było to trudne wyzywanie. Kolejną atrakcją było strzelanie z wiatrówek oraz jazda na quadach. Po kolacji udaliśmy się na Archery Challenge, czyli starcie łuczników. Na zakończenie dnia odbyło się ognisko.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Kingi P.
Po śniadaniu każda z nas wcieliła się w postać z bohaterów Disneya w drużynowej grze zgadnij kto to. Następnie wykonałyśmy pocztówki dla naszych rodziców z kulkowym krajobrazem. Po obiedzie razem z Pocahontas nauczyłyśmy się wyznaczać azymuty przy użyciu kompasu. Później każda z nas ulepiła księżniczkę z gliny na zajęciach. Dzień zakończyliśmy rejsem kajakami sit on top po jeziorze Łęsk.

Cztery Żywioły, grupa Pani Wiktorii G.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy kajakami sit on top po jeziorze Łęsk. Później mieliśmy możliwość nauki strzelania z wiatrówki. Następnie graliśmy w Gry Świata, w czasie których poznaliśmy gry z różnych stron świata. Na koniec dnia mogliśmy pośpiewać przy ognisku.

Projekt Kulka, grupa Pani Moniki Ch.
Czwarty dzień naszej kolonii rozpoczął się od marszu na poligon. Mogliśmy doświadczyć tam niezapomnianych emocji na quadzie i segwayu. Zaburzaliśmy grawitację na zorbie, a przejażdżka yamahą viking doprowadziła nas do szybszego bicia serca. Następnie na rowerkach wodnych mogliśmy podziwiać piękno okolicy Kulki. Wieczorem mogliśmy spróbować naszych sił na parku linowym. Dzień zakończyliśmy przy blasku ogniska i cichej muzyki gitarowej.

Projekt Kulka, grupa Pani Weroniki W.
Czwarty dzień naszej kolonijnej przygody rozpoczęliśmy od zajęć na poligonie. Wędrówka po lesie doprowadziła nas do pierwszego punktu, na którym mieliśmy możliwość skorzystania z zorby. Następnie czekała na nas przejażdżka quadem oraz segwayem. Po powrocie z ekstremalnych atrakcji udaliśmy się na plażę i wyruszyliśmy kajakami sit on top z ratownikiem. Kolejnym urozmaiceniem tego dnia był park linowy. Na zakończenie odbyło się ognisko, na którym śpiewaliśmy oraz opowiadaliśmy historie.

Kulka Express, grupa Pana Michała A.
Dzisiaj rozpoczęliśmy zajęciami walk sumo, na których stoczyliśmy liczne pojedynki. Później mieliśmy zajęcia na żyroskopie. Po obiedzie uczyliśmy się przetrwania w lesie oraz w jaki sposób zbudować dobry i stabilny szałas. Przed kolacją graliśmy w różne gry integracyjne. Po kolacji lepiliśmy różne przedmioty z gliny.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Gabrieli O.
Dzisiaj wybraliśmy się na rejs smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Podczas rejsu dowiedzieliśmy się kilku ciekawostek na temat jeziora oraz terenów wokół niego. Następnie mieliśmy zajęcia na strzelnicy łuczniczej, w czasie których strzelaliśmy z łuku do tarcz. Później czekały na nas Archery Challenge, podczas których stoczyliśmy bitwę na strzały. Dzień zakończyliśmy nocną potyczką paintballową.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Pauliny M.
Dzień rozpoczęliśmy rejsem smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Następnie na plaży graliśmy w ninję i karty. Po obiedzie stoczyliśmy walkę na zajęciach Archery Challenge. Następnie ćwiczyliśmy uważność i celność na łukach. Wieczorem rozegraliśmy nocny mecz paintballowy.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pana Piotra L.
Kolejny pasjonujący dzień zaczęliśmy od wyprawy na poligon. Świetnie bawiliśmy się jeżdżąc na quadach oraz vikingu. Po powrocie bawiliśmy się w różne gry, takie jak ninja czy mafia. Pod koniec dnia poznaliśmy podstawy sztuki survivalu.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pana Sebastiana M.
Dzisiejszy poranek spędziliśmy na planowaniu oraz tworzeniu flagi obozowej. Przed obiadem graliśmy również w passball. Po obiedzie mieliśmy warsztaty detektywistyczne, w których odgrywaliśmy sceny zbrodni. Następnie wspólnie szukaliśmy skarbu przy użyciu wykrywaczy metalu. Po kolacji mieliśmy zajęcia z pierwszej pomocy.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Joanny K.
Pierwszą część dnia spędziliśmy na poligonie. Jeździliśmy tam czterokołowcem yamaha viking. Ćwiczyliśmy równowagę jeżdżąc segwayami a także prowadziliśmy quady w terenie. Po obiedzie ćwiczyliśmy musztrę. Po południu spędziliśmy czas na jeziorze, płynąc smoczą łodzią. Po kolacji wraz z grupą pana Maćka mieliśmy zajęcia z rzutu granatem.

Dziś rano wyruszyliśmy na pobliski poligon. Udoskonaliliśmy tam swoje umiejętności jazdy na quadach oraz segwayach. Przejechaliśmy się tam także pojazdem terenowym yamaha viking. Po obiedzie odebraliśmy broń aby wykorzystać ją na zajęciach, na których nauczyliśmy się zasad strategii i taktyki. Wieczorem przeszliśmy tor przeszkód, na którym świetnie się bawiliśmy.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Weroniki H.
Rano poszliśmy nauczyć się strzelania z wiatrówek, niektórzy z nas robili to po raz pierwszy, lecz znalazły się też bardziej doświadczone osoby. Następnie wymyśliliśmy nazwę oraz logo naszej grupy. Następnie graliśmy w koszykówkę i w piłkę nożną. Po obiedzie przeszliśmy dwie trasy na parku linowym. Przed kolacją robiliśmy graffiti. Sprawiło nam to bardzo dużo satysfakcji. Dzień zakończyliśmy wspólnymi zabawami oraz grami. To był udany dzień!