RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2019

Turnus II (03.07-13.07.2019)

Dzień 5 - Moc niedzielnych wrażeń

Dodany: 2019.07.07

Active Camp, grupa Pani Angeliki P.
Rano testowaliśmy naszą sprawność na parku linowym. Następnie trenowaliśmy celność strzelając z łuku a także markerem na strzelnicy paintballowej. Po południu wzięliśmy udział w grze terenowej Zaginiona Cywilizacja, na której nauczyliśmy się korzystać z wykrywacza metali. Później skakaliśmy na eurobungee. Dzień zakończyliśmy zawodami na ściance wspinaczkowej.

Kraina Smyka, grupa Pani Mai R.
W piątym dniu naszej przygody zabawiliśmy się w prawdziwych detektywów. Na kolejnych zajęciach mieliśmy możliwość stworzyć unikalne przypinki z własnymi wzorami. Następnie udaliśmy się na plażę, na której mogliśmy się wykąpać w jeziorze Łęsk i pograć w piłkę. Na koniec dnia wraz z instruktorem zagraliśmy w grę terenową Kubuś Puchatek, dzięki której wróciliśmy do pokoi w cudownych nastrojach.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Adriany M.
Dziś od rana tworzyłyśmy ramki na zdjęcia. Kiedy przyjechali rodzice, tworzyłyśmy przestrzenne figury za pomocą quillingu dla rodziny. Potem pani zrobiła nam olimpiadę sportową. Po obiedzie bawiłyśmy się w nasze ulubione zabawy. Później razem z Minionkiem robiłyśmy znaczki i przypinki własnego projektu. Następnie tworzyłyśmy witraże z podwodnym światem SpongeBoba.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Katarzyny H.
Piąty dzień naszej przygody rozpoczęliśmy od wyjścia na strzelnicę paintballową, na której sprawdziliśmy swoją celność. Następnie budowaliśmy swoje własne twierdze z szyszek. Później udaliśmy się na plażę, na której doskonaliliśmy naukę naszego pływania. Po obiedzie graliśmy w balonadę. Było dużo śmiechu. Wieczorem udaliśmy się na wojskowy tor przeszkód, na którym mogliśmy sprawdzić swoje sportowe umiejętności. Dzisiaj odbył się też Piknik Rodzinny i wielu z nas mogło zobaczyć się ze swoimi rodzicami.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Patrycji K.
Dzisiaj rano wypłynęliśmy kajakami sit on top na jezioro Łęsk. Następnie uczyliśmy się alfabetu Morse’a oraz obsługi telefonu polowego na zajęciach z łączności. Potem tworzyliśmy swoją flagę obozową. Po obiedzie strzelaliśmy z łuków do tarcz specjalnymi strzałami z przyssawką. Potem uczyliśmy się jazdy na segwayu. Wieczorem graliśmy w piłkę nożną.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Elizy W.
Dzień rozpoczęliśmy wspólnymi grami i zabawami z wychowawcą na terenie Kulki. Dzisiaj wielu z nas mogło spotkać się ze swoimi rodzicami na Pikniku Rodzinnym. Następnie skakaliśmy ponad niebo na eurobungee. Później robiliśmy gwiezdne maski. Po obiedzie poznaliśmy tajniki survivalowe.

Kulka Express, grupa Pani Nikoli B.
Nasz dzień rozpoczęliśmy bardzo aktywnie. Po śniadaniu udaliśmy się na turniej dwóch ogni z zaprzyjaźnioną grupą Kulki Express. Graliśmy bardzo zaciekle według zasad fair play i wywalczyliśmy remis! Następnie wcieliliśmy się w detektywów tropiących mafię. Udało nam się złapać jej członków i uratować całe miasto. Kolejnym wyzwaniem było sprawdzenie swoich sił na wysokości podczas przejścia tras na parku linowym. Po obiedzie udaliśmy się do lasu i poznaliśmy podstawy survivalu. Dowiedzieliśmy się do czego służy puszka survivalowa oraz w jaki sposób samodzielnie zbudować szałas. Następnie plażowaliśmy. Dzień zakończyliśmy wizytą w Cool Barze śpiewając największe hity na karaoke. Było super!

Kulka Express, grupa Pani Patrycji Z.
Dzisiaj rozpoczęliśmy od wspólnych gier i zabaw. Grając w Mafię wcieliliśmy się w detektywów i rozwiązywaliśmy zagadki kryminalne. Następnie rozegraliśmy turniej dwóch ogni. Kolejnym punktem dnia był survival w okolicy ośrodka. Dowiedzieliśmy się o podstawach survivalu oraz mieliśmy możliwość budowania własnego szałasu z pałatek. Po obiedzie udaliśmy się na park linowy, na którym walczyliśmy o immunitet. Nasz dzień zakończył się karaoke, na którym świetnie się bawiliśmy. To był dzień pełen wrażeń!

Summer Art, grupa Pani Aleksandry Ś.
Od samego rana poznawaliśmy techniki tworzenia graffiti. Tworzyliśmy tam wspólne logo, które później za pomocą farby w sprayu przenieśliśmy na ściankę. Następnie robiliśmy ozdoby z kolorowych pasków. Stworzyliśmy też własne maski gipsowe i ozdoby z koralików. Uczyliśmy się dziś podstaw tańca nowoczesnego hip hop, funky i jazz. Na koniec dnia poszliśmy na zajęcia sztuki upiększania i poznaliśmy tam technikę decoupage’u.

Summer Art, grupa Pani Julii S.
Dzisiaj rano po śniadaniu strzelaliśmy z łuków. Następnie graliśmy w gry z całego świata! Były bardzo ciekawe i wyróżniły się bardzo od innych gier, które znamy. Potem tańczyliśmy bez zmęczenia. Następnie uczyliśmy się sztuki teatru. Potem robiliśmy maski z gipsu. Pod koniec dnia graliśmy na nowo poznanych instrumentach.

Summer Challenge, grupa Pani Alicji R.
Niedzielę rozpoczęliśmy od przygotowania własnych znaczków obozowych. Następnie graliśmy w gry integracyjne i sportowe. W międzyczasie niektórych z nas odwiedzili rodzice. Poszliśmy na plażę, na której kąpaliśmy się i graliśmy w siatkówkę. Po południu graliśmy w passball. Po kolacji udaliśmy się na nocną grę terenową Mazurska Pułapka.

Summer Challenge, grupa Pani Patrycji K.
Dzisiaj do wielu z nas przyjechali rodzice na Piknik Rodzinny. Mogli być z nami na zajęciach. Później z naszą wychowawczynią graliśmy w różne gry. Byliśmy na parku linowym i każdy z nas pokonał różne trasy trudności. Później mieliśmy rozgrywkę paintballową. Koniec dnia spędziliśmy na plażowaniu nad jeziorem Łęsk.

Summer Challenge, grupa Pani Katarzyny Ch.
Dziś rozegraliśmy spódnicowy mecz piłki nożnej. Potem plażowaliśmy i graliśmy w czółko. Przywitaliśmy rodziców i część z nas poszła oglądać atrakcje przygotowane dla rodzin, a część ruszyła na podbój jeziora. Kręciliśmy kółka pojedynczymi kajakami i oglądaliśmy ptaki w lesie. Potem nauczyliśmy się trzymać marker paintballowy i strzelaliśmy farbą w środek tarczy. Wykonując flagę Summer Challenge pobrudziliśmy nieco buźki i rączki. Bawiliśmy się dziś fantakulkastycznie!

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny L.
Kolejny dzień kolonii minął nam pod znakiem sportu i współpracy w grupie. Na początek wypłynęliśmy rowerkami wodnymi, dzięki którym mogliśmy zobaczyć kolejne piękne zakątki jeziora Łęsk. Później przyszedł czas na plażowanie i ćwiczenie umiejętności pływackich. Na brzegu graliśmy również w gry karciane oraz Milionerów. Po południu wraz z inną grupą Summer Challenge rozegraliśmy mecz siatkówki. Była to niezwykle zacięta rywalizacja. Następnie udaliśmy się na strzelnicę, na której strzelaliśmy z wiatrówek do tarcz. Dzień zakończyliśmy grą w ringo i zabawami w podgrupach.

VIP, grupa Pani Anny B.
Turniej korfballu to idealna gra zespołowa, która umiliła nam poranek. Później odbyła się jazda sprawnościowa na quadach. Następnie skakaliśmy jak kangurki na eurobungee. Wzięliśmy udział w wyprawie kajakami turystycznymi na jeziorze Łęsk. Dzień zakończyliśmy rozgrywką gladiatorów.

VIP, grupa Pani Karoliny Ż.
Dzisiaj rozpoczęliśmy od jazdy na quadzie. To była niezła jazda. Następnie do wielu z nas przyjechały rodziny. Część z nas miło spędziła z nimi czas, a część rozgrywała mecz siatkówki i ringo. Później poszliśmy na plażę i graliśmy w waterpolo. Następnie ćwiczyliśmy swoją celność strzelając z łuków. Dzień zakończyliśmy grą w zbijaka.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Aurelii D.
Dzisiaj do niektórych z nas przyjechali rodzice na Piknik Rodzinny. Rysowaliśmy plakaty naszych kolonii i rozwiązaliśmy zadania podczas gry terenowej Błędny Azymut. Po obiedzie strzelaliśmy z łuków. Pływaliśmy też w jeziorze i bawiliśmy się na plaży. Wieczorem zrobiliśmy zawody siatkówki chłopacy kontra dziewczyny.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Weroniki Sz.
Piąty dzień na kolonii rozpoczęliśmy od porannej rozgrzewki. Dzisiaj mieliśmy różne gry i zabawy. Graliśmy w badmintona. Skakaliśmy na skakance oraz graliśmy w gumę. Następnie udaliśmy się nad jezioro i płynęliśmy smoczą łodzią. Po wodnej wyprawie tworzyliśmy plakaty dotyczące kolonii na Kulce. Po obiedzie braliśmy udział w grze terenowej Enigma z wykorzystaniem szyfrów. Później rozegraliśmy mecz siatkówki oraz ringo. Na koniec dnia graliśmy w passball.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Kingi P.
Nasz kolejny dzień obfitował w wiele atrakcji. Po śniadaniu razem z Pocahontas uczyłyśmy się indiańskich tańców plemiennych. Następnie wykonałyśmy portrety naszych ulubionych księżniczek Disneya. Dzisiaj wybrałyśmy się na plażę, na której pod czujnym okiem ratownika doskonaliłyśmy techniki pływackie. Na koniec dnia razem z Meridą strzelałyśmy z łuku do celu.

Cztery Żywioły, grupa Pani Wiktorii G.
Dzień rozpoczęliśmy grą terenową Tajna Misja z wykorzystaniem GPS-u. Później w kolejnej grze terenowej Ranny Lotnik musieliśmy uratować rannego lotnika i udzielić mu pomocy. Następnie kręciliśmy się na żyroskopie. Później wykonaliśmy przypinki z wybranego żywiołu. Dzień zakończyliśmy tworząc kolorowe ozdoby na zajęciach z witrażu.

Projekt Kulka, grupa Pani Moniki Ch.
Dzień piąty rozpoczął się wspaniałym turniejem ringo, na którym ujawniło się wiele sportowych talentów. Później zmierzyliśmy się ze swoimi słabościami wspinając się na wieżę ze skrzynek. Podczas robienia plakatu mogliśmy ukazać swoje artystyczne zapędy. Następnie mieliśmy rozgrywkę paintballową. Podczas wyprawy kajakowej relaksowaliśmy się dniem. To był kolejny wspaniały dzień.

Projekt Kulka, grupa Pani Weroniki W.
Kolejny dzień zaczęliśmy od wspinania się po skrzynkach w stronę nieba. Później udaliśmy się na plażę, na której czekały na nas kajaki turystyczne. Udany rejs na jeziorze pokierował nas na pole paintballowe. Mogliśmy strzelać do siebie z markerów. Na koniec czekała na nas nocna gra terenowa Mazurska Pułapka.

Kulka Express, grupa Pana Michała A
Dzisiaj było bardzo ciekawie. Dzień rozpoczęliśmy grą paintballową na ośrodku. Później mieliśmy turniej drużynowy w różnych grach kooperacyjnych. Później pograliśmy w gry planszowe w rozmiarze XXL. Po obiedzie poszliśmy na kajaki. Po powrocie zagraliśmy w grę terenową Mazurska Pułapka.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Gabrieli O.
Dzień rozpoczęliśmy olimpiadą sportową. Mogliśmy sprawdzić się w różnych konkurencjach sportowych, takich jak wielospodnie, wielonarty czy przeciąganie liny. Następnie udaliśmy się na plażę, na której spędziliśmy czas pływając w jeziorze oraz grając w gry i zabawy integracyjne. Później mieliśmy grę terenową Ranny Lotnik, podczas której wcieliliśmy się w rolę sanitariuszy. Dzień zakończyliśmy wspinaczką na skrzynki.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Pauliny M.
Dzień rozpoczęliśmy survivalem w lesie. Nauczyliśmy się budować schronienie w lesie. Po powrocie tworzyliśmy flagi obozowe. Naszą flagę zdobi guziec. Przed obiadem całym pod obozowiskiem ćwiczyliśmy pracę zespołową w różnych konkurencjach. Chodziliśmy w wielospodniach oraz wielonartach. Po obiedzie mieliśmy szybką rozgrywkę paintballową.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pana Piotra L.
Dzień rozpoczęliśmy od pasjonującej gry Enigma. Następnie mieliśmy rozgrywkę paintballową a także jeździliśmy quadem. Po obiedzie uczyliśmy się strzelania z wiatrówek. Najciekawszą atrakcją okazał się park linowy, którego pokonanie sprawiło niemało trudności. Wieczorem sprawdziliśmy swoje umiejętności pierwszej pomocy podczas zajęć z instruktorem.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pana Sebastiana M.
Po śniadaniu wspólnie bawiliśmy się grając w gry karciane oraz mafię. Przed obiadem ćwiczyliśmy strzelanie z wiatrówek. Po obiedzie robiliśmy tratwy, na których pływaliśmy po jeziorze. Następnie poszliśmy na plażę, na której spędziliśmy czas do kolacji. Wieczorem poszliśmy na park linowy, na którym spędziliśmy świetnie resztę kulkowego dnia.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Joanny K.
Dziś wczuliśmy się w wojskowy klimat i dostaliśmy repliki broni, które mieliśmy przy sobie przez cały dzień, nawet podczas zajęć i posiłków. Każdy z nas uczył się obchodzenia z bronią. Zajęcia z strategii i taktyki okazały się świetnym sprawdzianem. Po obiedzie odbyły się zajęcia z łączności, na których uczyliśmy się szyfrowania. Później odbyły się bardzo ważne dla naszego obozu zajęcia z musztry. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową Desant. Wieczór był pełen wrażeń podczas wykonywania Tajnej Misji.

Dzień zaczęliśmy od nauki korzystania z łuku oraz małego łuczniczego turnieju. Później kończyliśmy naszą pracę nad obozową flagą, która wyszła nam niesamowicie. Po obiedzie kontynuowaliśmy udoskonalanie musztry, tak aby wyglądać jak prawdziwy pluton wojskowy. W nocy wyruszyliśmy na grę terenową Desant. Musieliśmy uratować zakładników, których porwali nasi nieprzyjaciele.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Weroniki H.
Za nami kolejny dzień kolonii. Spędziliśmy go na wspólnych zabawach. Zostaliśmy podzieleni na dwie grupy i zaczęliśmy budować mur, który później burzyliśmy. Następnie graliśmy w mafię, rozegraliśmy mecz siatkówki i piłki nożnej a także bawiliśmy się w pif paf. Później poszliśmy na plażę i wspólnie słuchaliśmy muzyki bawiąc się w różne gry i zabawy. Dzień zakończyliśmy zajęciami cyrkowymi, podczas których wszyscy mogli przejechać się dziwnym rowerem oraz przejść się na szczudłach.