RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2019

Turnus III (14.07-24.07.2019)

Dzień 2 – Bawimy się na okrągło!

Dodany: 2019.07.15

Harry Potter, grupa Pani Aleksandry Ś.
Już od rana mieliśmy magiczny test sprawności, na którym musieliśmy wspiąć się jak najwyżej po skrzynkach i przekazać list sowie, żeby mogła go wysłać. Czarowaliśmy też wielkie bańki mydlane. Wzięliśmy również udział w konkursie na wykonanie własnej miotły.

Harry Potter, grupa Pani Moniki Ch.
Pierwszy raz mogliśmy dumnie wkroczyć na stołówkę w szatach wyjściowych. To zapowiadało wiele niezapomnianych emocji. Mogliśmy poczuć adrenalinę na parku linowym, by później wyżyć się artystycznie tworząc własne miotły. Następnie stworzyliśmy piękne rzeźby z masy solnej. To był naprawdę świetny dzień!

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Kingi P.
Dzień obfitował w niesamowite wrażenia. Po śniadaniu ze SpongeBobem uczyliśmy się jeździć na segwayu. Oczywiście wcześniej mogliśmy przygotować własny tor przeszkód. Później Smerfetka zabrała nas w podróż na dmuchanych parowozach do wioski Smerfów. Dzień zakończyliśmy strzelaniem z łuku do celu strzałami z gumowymi przyssawkami.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Angeliki Z.
Po śniadaniu skakaliśmy na eurobungee. Następnie sprawdziliśmy naszą celność strzelecką. Po obiedzie trenowaliśmy naszą dyscyplinę podczas musztry. Świetnie bawiliśmy się na strzelnicy paintballowej. Wieczorem były gry i zabawy. To był fajny dzień.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Patrycji K.
Dziś zostaliśmy oficjalnie kadetami, dostaliśmy czapki i dumnie kroczyliśmy w nich przez plac na śniadanie. Zmierzyliśmy się dzisiaj ze ścianką wspinaczkową, na której wszyscy przezwyciężyliśmy swoje lęki i pokonaliśmy nawet najtrudniejszą część. Później uczyliśmy się musztry. Instruktor ubrany w mundur uczył nas maszerować, meldować stan grupy a także nauczył nas kilku przyśpiewek. Dzisiaj spędziliśmy sporo czasu z panią Patrycją. Nauczyliśmy się nowych zabaw: adwokat i pif paf. Na koniec dnia malowaliśmy. To był dzień pełen wrażeń.

Active Camp, grupa Pani Elizy W.
Po śniadaniu udaliśmy się na naukę strzelania z łuku. Zabawa przebiegła bezpiecznie i świetnie się przy tym bawiliśmy. Następnie udaliśmy się na spotkanie z panią Moniką, która opowiedziała nam o fakultetach, które możemy dokupić na kolonii. Mieliśmy również spotkanie z panią pielęgniarką oraz z ratownikiem. Później rozegraliśmy mecz korfballu. Po obiedzie udaliśmy się na plażę. Jest naprawdę cudowna. Bawiliśmy się w Simon mówi oraz w głuchy telefon. Po plażowaniu udaliśmy się na kajaki. Po kolacji odbyła się dyskoteka. Drugi dzień naszej wspaniałej przygody dobiegł końca. Bawiliśmy się świetnie!

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Katarzyny Ch.
Od wczoraj jesteśmy padawanami! Mieliśmy dziś pierwszy trening władania mieczem świetlnym. Po zdaniu egzaminu pod okiem Mistrza Jedi zostaliśmy właścicielami mieczy świetlnych. Dzięki rosnącej w nas mocy z łatwością pokonywaliśmy kolejne poziomy ścianki wspinaczkowej. Za pomocą muzycznych rurek staliśmy się wirtuozami piosenki dziecięcej. Dzień zakończyliśmy ogniskiem przy dźwiękach gitary.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Wiktorii Sz.
Dzień zaczęliśmy od zespołowej gry w piłkę nożną i siatkówkę. Potem mieliśmy trening nieważkości na trampolinach oraz trening władania mieczem świetlnym. Bawiliśmy się niesamowicie i zdobyliśmy nowe umiejętności. Na ostatnich zajęciach pokazaliśmy swoją kreatywność tworząc stacje bojowe. Ten cudowny dzień zakończył się ogniskiem.

Kulka Open, grupa Pani Karoliny M.
Drugi dzień kolonii rozpoczęliśmy od integracyjnych zabaw i gier, podczas których konkurowaliśmy ze sobą w różnych zespołach. Następnie zapoznaliśmy się z regulaminami plażowania, a później wspólnie rozegraliśmy mecz piłki nożnej. Po obiedzie podziwialiśmy mazurskie krajobrazy podczas wyprawy rowerkami wodnymi po jeziorze Łęsk. Następnie relaksowaliśmy się na plaży. Dzień zakończyliśmy pierwszą w tym turnusie dyskoteką, na której tańczyliśmy do najnowszych hitów i poznawaliśmy inne grupy kolonii.

Summer Challenge, grupa Pani Agaty M.
Drugi dzień kolonii rozpoczęliśmy jazdą na quadach. Rozegraliśmy również turniej w kółko i krzyżyk, mistrzem grupy został Konrad. Następnie przejechaliśmy segwayem przez tor przeszkód. Po południu skakaliśmy na eurobungee. Następnie wyruszyliśmy rowerami wodnymi na wyprawę po jeziorze. Wieczorem bawiliśmy się na dyskotece.

Summer Challenge, grupa Pani Moniki L.
Dzisiaj rozpoczęliśmy od walk zawodników sumo w specjalnie przygotowanych strojach. Przed obiadem wybraliśmy się nad jezioro, z której popłynęliśmy na wyprawę kajakami turystycznymi. Po obiedzie odbyły się zajęcia waterballu, podczas których spacerowaliśmy po wodzie w kulach. Po kolacji odbyła się nasza pierwsza dyskoteka, na której super się bawiliśmy!

Summer Challenge, grupa Pana Pawła S.
Dzisiaj rozpoczęliśmy pobudką z pierwszymi promykami mazurskiego słońca. Od razu ruszyliśmy z aktywnym programem. Graliśmy w rozmaite gry integracyjne oraz sportowe. Następnie nadszedł czas na trochę adrenaliny i odbyliśmy trening strzelania z wiatrówki na specjalistycznej strzelnicy. Po obiedzie mieliśmy grę terenową Enigma. Poznaliśmy dziesięć nowych sposobów szyfrowania. Po zakończonych zajęciach i po krótkiej przerwie poszliśmy zagrać wspólnie mecz piłki nożnej, do której dołączyli się instruktorzy. Po chwili wytchnienia udaliśmy się na kolację. Dzień zakończyliśmy dyskoteką, na której wszyscy świetnie się bawiliśmy.

Summer Challenge, grupa Pani Weroniki W.
Kolonijną przygodę czas zacząć. Drugi dzień rozpoczęliśmy od chodzenia na szczudłach oraz jeżdżeniu na dziwnym rowerze. Każdy z nas poczuł się jak cyrkowiec. Następnie udaliśmy się nad jezioro. Tam czekały na nas rowerki wodne. Po wodnej atrakcji zostaliśmy na plaży. Kolejną atrakcją była jazda segwayem. Na sam koniec udaliśmy się do Cool Clubu, w którym odbyła się dyskoteka.

VIP, grupa Pani Katarzyny G.
Drugi dzień kolonii rozpoczęliśmy od mega gier. Graliśmy w jengę i twistera w rozmiarze XXL. Następnie graliśmy wspólnie w mafię. Po obiedzie podziwialiśmy piękny krajobraz pływając kajakami po jeziorze. Po południu graliśmy w grę zespołową korfball. Pod koniec dnia mieliśmy ognisko, na którym integrowaliśmy się z innymi grupami.

VIP, grupa Pani Patrycji O.
Dzień zaczęliśmy od zespołowej gry w siatkówkę. Następnie uczestniczyliśmy w zajęciach waterballu, w których chodziliśmy w wodnych kulach. Potem mieliśmy spotkanie z ratownikiem wodnym. Świetnie bawiliśmy się na parku linowym. Wieczorem braliśmy udział w grze terenowej z użyciem kompasów Błędny Azymut. Dzień zakończyliśmy grupowym ogniskiem.

VIP, grupa Pani Pauliny L.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy kajakami bezburtowymi po jeziorze Łęsk. Następnie rozegraliśmy bardzo wyrównany mecz siatkówki z grupą VIP pani Kasi. Podczas zajęć na strzelnicy paintballowej uczestniczyliśmy w treningu snajperskim oddając trzydzieści strzałów ćwiczebnych i dziesięć strzałów konkursowych. Ponadto swoją celność ćwiczyliśmy również podczas zajęć z łuków. Podsumowaniem dzisiejszych atrakcji było integracyjne ognisko ze wszystkimi grupami VIP oraz Gwiezdnych Wojen.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Anny B.
Dzień rozpoczęliśmy od wędrówki po lesie tropiąc dzikie zwierzęta. Kolejną atrakcją była wyprawa kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Następnie zagraliśmy w mafię. Następnie rozegraliśmy mecz siatkówki. Później udaliśmy się na survival, na którym poznaliśmy jego podstawy oraz w jaki sposób zbudować schronienie z pałatki.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Julii K.
Dzisiaj rozpoczęliśmy od gry w dwa ognie. Później graliśmy w jengę, bierki i twistera w rozmiarach XXL. Później tworzyliśmy wielkie budowle z klocków. Następnie udaliśmy się na zajęcia linowe, na których budowaliśmy wieżę ze skrzynek, na którą wspinaliśmy się. Na koniec tego emocjonującego dnia byliśmy na ognisku, na którym upiekliśmy pyszne kiełbaski.

Cztery Żywioły, grupa Pani Klaudii K.
Dzień rozpoczęliśmy od spływu kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Potem kręciliśmy się na żyroskopie. Następnie graliśmy w mafię. Po obiedzie zapoznaliśmy się z ofertą zajęć fakultatywnych. Na kolejnych zajęciach graliśmy w ninję i pif paf. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z kiełbaskami.

Cztery Żywioły, grupa Pani Wiktorii G.
Dzisiaj rozpoczęliśmy od zajęć, w których musieliśmy odnaleźć zaginioną cywilizację za pomocą wykrywaczy metali. Później udaliśmy się na wyprawę kajakami sit on top po jeziorze Łęsk. W trakcie pływania mieliśmy możliwość sprawdzenia swoich umiejętności wioślarskich. Później udaliśmy się na zajęcia z kosmicznego trenera lotów. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z pieczeniem kiełbasek, podczas którego wspólnie się integrowaliśmy.

Projekt Kulka, grupa Pani Joanny K.
Dzień rozpoczęliśmy od zabaw integrujących grupę. Utrwaliliśmy znajomość swoich imion i lepiej się poznaliśmy. Następnie odbyliśmy wycieczkę rowerami wodnymi po jeziorze Łęsk. Pod okiem instruktora przeszliśmy dwie trasy na parku linowym. Spotkaliśmy się także z ratownikiem, który przekazał nam wszystkie informacje dotyczące bezpieczeństwa w czasie kąpieli. Dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem.

Projekt Kulka, grupa Pani Justyny D.
Z uśmiechem na twarzy rozpoczęliśmy dzień. Po śniadaniu udaliśmy się na relaksujący rejs rowerkami wodnymi po jeziorze. Następnie integrowaliśmy się w grupie próbując zapamiętać nasze imiona, a także zdobyć jak najwięcej informacji o każdym z nas. Jeszcze przed obiadem mieliśmy okazję sprawdzić się w roli kierowców quada. Okazało się, że nie jest to takie trudne. Kolejną atrakcją była gra w dwa ognie. Ćwiczyliśmy celność, precyzję oraz umiejętność współpracy. Dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem z pieczeniem kiełbasek, obozowymi piosenkami i historiami. Z niecierpliwością czekamy na kolejne dni.

Cztery Żywioły, grupa Pana Marcina P.
Dzień rozpoczęliśmy od wyjścia na strzelnicę. Na początku wszyscy zostaliśmy zapoznani z zasadami strzelania z broni i każdy z nas oddał strzały do celu. Później przeszliśmy szkolenie z pierwszej pomocy oraz wzięliśmy udział w grze terenowej polegającej na odnalezieniu pozorowanego poszkodowanego i udzieleniu mu pomocy a także przetransportowaniu go w bezpieczny sposób. Przed obiadem zagraliśmy w popularną grę mafia. Po posiłku każdy z nas spróbował swoich sił wchodząc jak najwyżej po skrzynkach. Następnie wybraliśmy się na plażę i poznaliśmy regulamin kąpieliska. Po kolacji odbyła się dyskoteka, na której była szansa poznania osób z innych grup obozowych.

Misja 112, grupa Pana Piotra L.
Dzień rozpoczęliśmy od poznania podstaw survivalu, podczas których nauczyliśmy się tworzenia schronienia za pomocą pałatki. Później ćwiczyliśmy musztrę. Po obiedzie wybraliśmy się na plażę. Poznaliśmy wtedy regulamin naszego kąpieliska. Później był czas na zakup dodatkowych pakietów. Po kolacji odbyła się dyskoteka.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Klaudii F.
Dzień rozpoczęliśmy od ćwiczeń celności na strzelnicy paintballowej. Później ćwiczyliśmy musztrę, dzięki której później mogliśmy lepiej wczuć się w swoje role na zajęciach ze strategii i taktyki. Po obiedzie robiliśmy wstępne projekty naszej obozowej flagi. Później był czas na zakup pakietów, wybraliśmy się też na plażę i poznaliśmy regulamin kąpieliska, z którego będziemy korzystać podczas całej kolonii. Po kolacji odbyła się dyskoteka obozowa, na której mogliśmy poznać inne grupy.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Sebastiana W.
Dzień rozpoczęliśmy od szkolenia z zakresu taktyki i strategii. Następnie podjęliśmy się ćwiczeń celności na strzelnicy paintballowej. Później przećwiczyliśmy musztrę, która pozwoli nam się lepiej wczuć w harcerski klimat obozu. Po obiedzie rozegraliśmy pierwszą potyczkę paintballową na ośrodku. Tuż po rozgrywce skupiliśmy się na odpowiednim wyborze i zakupie pakietów. Później wybraliśmy się na plażę poznać regulamin kąpieliska z którego będziemy korzystać podczas kolonii. Po kolacji odbyła się dyskoteka obozowa umożliwiająca integrację z pozostałymi grupami znajdującymi się na ośrodku.

Kulka Open, grupa Pana Michała A.
Dzisiaj było bardzo ciekawie. Dzień rozpoczęliśmy od sprawdzenia naszej celności na strzelnicy łuczniczej. Następnie rozegraliśmy kilka gier Archery Challenge. Po obiedzie odpoczęliśmy na plaży grając tam mecz siatkówki. Później w drużynach stawaliśmy w szranki gier integracyjnych, podczas których świetnie się bawiliśmy. Na koniec dnia była dyskoteka, na której tańczyliśmy, śpiewaliśmy i dobrze się bawiliśmy.

Dzień zaczęliśmy od budowania wież ze skrzynek, po których się wspinaliśmy. Potem udaliśmy się na zajęcia z azymutu, na których uczyliśmy się korzystania z kompasu i równocześnie rozwiązywaliśmy zagadki. Po obiedzie udaliśmy się na kajakową wycieczkę po jeziorze Łęsk. Dzień zakończyliśmy dyskoteką, na której wspólnie super się bawiliśmy i integrowaliśmy z innymi grupami.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Pauli M.
Dzisiaj zaczęliśmy od wyprawy kajakami sit on top po jeziorze Łęsk. Następnie w mundurach udaliśmy się do lasu na lekcje survivalu i nauczyliśmy się budowania szałasów a także poznaliśmy podstawy przetrwania w lesie. Dziś również mieliśmy zajęcia na parku liniowym, na którym każdy próbował swoich sił na dwóch poziomach. Wieczorem odbyła się dyskoteka, na której wszyscy bawili się do samego końca.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Marii G.
Dzisiaj zaczęliśmy walkami gladiatorów. Utrzymując równowagę mogliśmy poczuć się jak prawdziwi gladiatorzy. Po obiedzie pływaliśmy kajakami pod bacznym okiem pana ratownika. Następnie wspólnie w grupie graliśmy w gry integracyjne, które dostarczyły nam wiele śmiechu i radości. Po kolacji odbyła się dyskoteka, na której mogliśmy tańczyć i pobawić się razem z całym podobozem.