RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2019

Turnus III (14.07-24.07.2019)

Dzień 3 – Nie zwalniamy tempa...

Dodany: 2019.07.16

Harry Potter, grupa Pani Aleksandry Ś.
Dzień zaczęliśmy od pływania kajakami sit on top, po których poszliśmy na zajęcia z konstruowania gigantycznych budowli. Mieliśmy też lekcję lewitacji z profesorem Filiusem Flitwickiem a także strzelaliśmy z łuku. Na koniec dnia bawiliśmy się na dyskotece.

Harry Potter, grupa Pani Moniki Ch.
Dzień rozpoczęliśmy bardzo emocjonująco od lewitowania nad ziemią na naszym eurobungee. Później mogliśmy tworzyć piękne płaskorzeźby wykonane z papieru i kleju. Na kolejnych zajęciach mogliśmy oglądać piękno naszego jeziora płynąc kajakami. Na koniec dnia tańczyliśmy w rytm muzyki naszego DJ-a w Cool Clubie.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Kingi P.
Dziś po śniadaniu wykonaliśmy gniotki wsypując mąkę ziemniaczaną do baloników. Później razem ze SpongeBobem chodziliśmy po wodzie w dmuchanej kuli. Po obiedzie każdy z nas zrobił swoją oryginalną przypinkę. Następnie zbudowaliśmy wioskę pand z Kung Fu Pandą w lesie wykorzystując pałatki i kije. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Angeliki Z.
Po śniadaniu wyruszyliśmy na wycieczkę do Mrągowa. Tam oglądaliśmy pojazdy pancerne. Jednym z nich mogliśmy się przejechać, a do niektórych wejść. Po powrocie graliśmy w kalambury i jeździliśmy na quadach. Wieczorem czekała na nas dyskoteka.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Patrycji K.
Dzień zaczęliśmy od przejażdżki quadem. Każdy z nas zrobił po sześć okrążeń. Później graliśmy zacięty mecz piłki nożnej. Przed obiadem poszliśmy na plażę i budowaliśmy tratwy z dużych dętek. Po obiedzie poszliśmy na strzelnicę paintballową. Każdy z nas wystrzelał 50 kulek i prawie wszystkie w tarczę. Mieliśmy też zajęcia łącznościowe. Instruktor przedstawił nam krótką historię komunikacji i ćwiczyliśmy różne jej formy. Poznaliśmy alfabet Morse’a oraz działanie telefonów polowych. Przed snem mieliśmy dyskotekę. Była super muzyka.

Active Camp, grupa Pani Elizy W.
Po śniadaniu udaliśmy się na park linowy. Następnie odbyło się karaoke. Później graliśmy w gry planszowe oraz mecz piłki nożnej. Po obiedzie odbyło się starcie łuczników. Kolejną naszą atrakcją było malowanie graffiti. Uznaliśmy że jest to rodzaj sztuki, a nie wandalizmu. Po kolacji udaliśmy się na nocną grę terenową Mafia w lesie. Wróciliśmy późno, ale bardzo się nam podobało! To był wspaniały dzień.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Katarzyny Ch.
Dziś rywalizowaliśmy między sobą w turnieju gier planszowych w szkole Jedi. Okazało się, że nasza Moc znacząco wzrosła i udało się nam zagrać w kilka gier w wersji XXL. Mogliśmy wyciągać wielkie klocki jenga i trenować precyzję w trakcie mega bierek. Mieliśmy też okazję nauczyć się chodzić na szczudłach i jeździć na dziwnym rowerze. Jedi muszą być zaradni, więc trenowaliśmy budowanie szałasów, gdyby spotkało nas kiedyś niebezpieczeństwo.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Wiktorii Sz.
Po śniadaniu mieliśmy zajęcia integracyjne. Niesamowitych wrażeń przyniósł nam żyroskop, czyli lot przez galaktykę na kosmicznym trenerze. Po emocjonującym locie wybraliśmy się na trening wodny i pływaliśmy po naszym pięknym jeziorze kajakami bezburtowymi. Zdobyliśmy dzięki temu dużo nowych umiejętności. Po obiedzie udaliśmy się na zajęcia, na których tworzyliśmy maski gipsowe ulubionych bohaterów gwiezdnych wojen. Wieczorem pokazaliśmy nasze umiejętność taneczne na dyskotece. Było super!

Kulka Open, grupa Pani Karoliny M.
Kolejny dzień kolonii rozpoczęliśmy od ćwiczeń naszej celności na strzelnicy paintballowej. Potem udaliśmy się na rozgrywkę paintballową, podczas której zostaliśmy podzieleni na drużyny i próbowaliśmy zdobyć flagę pokonując rywali. Po emocjonującej rozgrywce zagraliśmy w gry planszowe. Po obiedzie nauczyliśmy się tańców tureckich. Wieczorem podziwialiśmy ośrodek z góry pokonując przeszkody na parku linowym.

Summer Challenge, grupa Pani Agaty M.
Rano nauczyliśmy się strzelać z łuku. Najlepszym strzelcem grupy okazał się Michał. Następnie wykonaliśmy piękną flagę obozu oraz malowaliśmy kamyki. Później graliśmy w mafię oraz w palce w pralce. Po południu wspinaliśmy się na wieżę zrobioną ze skrzynek. Na osiemnaście skrzynek udało się wejść Darii, Ani oraz Idze. Uczyliśmy się również grać na nietypowym instrumencie. Na koniec dnia udaliśmy się na nocną grę terenową Mafia.

Summer Challenge, grupa Pani Moniki L.
Dzień rozpoczęliśmy od wykonania obozowej flagi. Następnie odkryliśmy nasze muzyczne talenty na karaoke oraz uczyliśmy się jeździć quadem. Po obiedzie uczyliśmy się różnych tańców świata i wcieliliśmy się w gladiatorów. Stoczyliśmy walki na specjalnej macie pod okiem instruktora. Po zmierzchu udaliśmy się do lasu na nocną grę terenową Mafia.

Summer Challenge, grupa Pana Pawła S.
Dzień rozpoczął się pochmurnie, jednak pogoda nie pokrzyżowała naszych planów. Już od rana pływaliśmy na rowerach wodnych i stoczyliśmy zaciętą łuczniczą bitwę. Po obiedzie i chwili odpoczynku udaliśmy się na ściankę wspinaczkową. Po kolacji czekała na nas nocna gra terenowa, która okazała się świetną zabawą.

Summer Challenge, grupa Pani Weroniki W.
Kolejny dzień - kolejne wyzwania. Kolonijny szlak poprowadził nas do artystycznego wyzwania. Zrobiliśmy swoją własną flagę kolonijną. Następny przystanek był na torze quadów. Poczuliśmy się jak prawdziwi kierowcy. Na naszym szlaku zetknęliśmy się z nauką gry na dziwnym instrumencie oraz skakaliśmy wysoko na eurobungee. Ostatnim punktem dnia była wyprawa do lasu. Tam czekała na nas nocna gra terenowa Mafia. Prawdziwi z nas detektywi.

VIP, grupa Pani Katarzyny G.
Kolejny dzień kolonii zaczęliśmy od walki gladiatorów. Następnie pokonywaliśmy lęk wysokości na parku linowym o rożnych stopniach trudności. Przed obiadem uczyliśmy się udzielania pierwszej pomocy w teorii i w praktyce podczas gry terenowej Ranny Lotnik. Po południu wraz z innymi grupami udaliśmy się na tańce animacyjne, po których graliśmy w gry z różnych zakątków świta. Na koniec dnia czekała nas dyskoteka.

VIP, grupa Pani Patrycji O.
Dzień zaczęliśmy od zajęć na ściance wspinaczkowej. Następnie pływaliśmy kajakami turystycznymi podziwiając mazurskie widoki. Każdy z nas sobie świetnie poradził. Potem urządziliśmy turniej gier planszowych. Popołudnie spędziliśmy na plażowaniu i kąpieli w jeziorze. Następnie braliśmy udział w grze terenowej Ranny Lotnik, podczas której poznaliśmy zasady pierwszej pomocy. Dzień zakończyliśmy dyskoteką. To będzie niezapomniany dzień!

VIP, grupa Pani Pauliny L.
Kolonijnych atrakcji ciąg dalszy. Najpierw eurobungee i tworzenie herbów obozu VIP. Następnie turniej gier planszowych w małych podgrupach. W poszukiwaniu prawdziwie ekstremalnych doznań udaliśmy się na zajęcia z quadów. Jeździliśmy po specjalnie przygotowanym torze. Wieczór zakończyliśmy zabawami integracyjnymi na terenie ośrodka oraz dyskoteką w Cool Clubie.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Anny B.
Dzień rozpoczął się od mega gier. Graliśmy w jengę, twistera, bierki oraz scrabble. Kolejną atrakcją były walki sumo. Następnie udaliśmy się na zajęcia linowe, na których układaliśmy skrzynki wspinając się po nich. Po obiedzie plażowaliśmy nad jeziorem Łęsk. Następnie zagraliśmy w gry i zabawy integracyjne. Po kolacji bawiliśmy się na dyskotece.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Julii K.
Dzisiaj po śniadaniu poszliśmy na plażę i wypłynęliśmy smoczą łodzią. Następnie udaliśmy się do lasu. Tam uczyliśmy się podstaw survivalu. Później poszliśmy znowu na plażę i bawiliśmy się razem na piasku. Po obiedzie wspólnie pokonywaliśmy przeszkody na parku linowym. Dzień skończyliśmy dyskoteką w Cool Clubie.

Cztery Żywioły, grupa Pani Klaudii K.
Kolejny dzień na Kulce rozpoczęliśmy meczem siatkówki. Potem wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek. Następnie wybraliśmy się na plażowanie. Po obiedzie rozegraliśmy mecz unihokejowy, a potem strzelaliśmy z wiatrówki do tarcz. Dzień zakończyliśmy na skocznej dyskotece.

Cztery Żywioły, grupa Pani Wiktorii G.
Dzień rozpoczęliśmy od tropienia śladów zwierząt w lesie, ćwicząc w ten sposób czujność i uwagę. Później tworzyliśmy swoje niepowtarzalne przypinki, które po wakacjach będą nam przypominać o przeżytej na kolonii przygodzie. Następnie udaliśmy się na plażę, na której mogliśmy pograć w gry planszowe oraz popływać w jeziorze. Po obiedzie mieliśmy grę terenową Tajna Misja, podczas której musieliśmy uratować nasz ośrodek przed bombą. Na koniec dnia mogliśmy się zrelaksować przy muzyce na dyskotece integracyjnej.

Projekt Kulka, grupa Pani Joanny K.
Dzisiaj odbyliśmy zajęcia w wodnych kulach. Świetnie bawiliśmy się podczas gry terenowej Błędny Azymut, w czasie której szukaliśmy różnych miejsc z ukrytymi zagadkami. Po obiedzie plażowaliśmy. Przed kolacją czekały na nas zajęcia survivalowe, w czasie których uczyliśmy się sztuki przetrwania w lesie. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Projekt Kulka, grupa Pani Justyny D.
Kolejny aktywny dzień za nami. Rano wcieliliśmy się w rolę detektywów poszukujących śladów przestępstwa, motywu oraz winnych. Następnie rozegraliśmy mecze siatkówki, koszykówki i piłki nożnej. Przed obiadem udaliśmy się na park linowy, na którym każdy z nas spróbował swoich sił pokonując przeszkody na wysokości. Kolejną atrakcją było poznanie gry korfball. Następnie ruszyliśmy głową rozwiązując zagadki logiczne. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Cztery Żywioły, grupa Pana Marcina P.
Po porannej rozgrzewce przeprowadziliśmy rozgrywki balonady oraz zagraliśmy w mafię. Następnie pływaliśmy po jeziorze kajakami sit on top. Udało się nam zbudować tratwę. Potem zagraliśmy w grę terenową Zaginiona Cywilizacja, w której rozwiązywaliśmy zagadki i korzystaliśmy z wykrywaczy metali. Po obiedzie poszliśmy na plażę i zagraliśmy w gry integracyjne. Dzień zakończyliśmy ogniskiem.

Misja 112, grupa Pana Piotra L.
Dzisiaj rozpoczęliśmy dzień od ekscytujących zajęć liniowych polegających na wspinaniu się na skrzynki. Następnie przepłynęliśmy jezioro smoczą łodzią. Przed obiadem przeszliśmy trening musztry z panem instruktorem. Po obiedzie mieliśmy warsztaty pierwszej pomocy, na których nauczyliśmy się reanimacji. Następnie wykonaliśmy projekt naszej flagi obozowej. Po kolacji czekało na nas wspólne ognisko.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Klaudii F.
Dzisiaj od razu po śniadaniu wyjechaliśmy do Mrągowa i mogliśmy poznać historię XX wieku w Muzeum Sprzętu Wojskowego. Po powrocie przenosiliśmy nasze wczorajsze projekty flagi obozowej na płótno i stworzyliśmy jej wersję ostateczną. Później mieliśmy naszą pierwszą potyczkę paintballową. Na koniec dnia mieliśmy ognisko wraz z innymi grupami z naszego podobozu.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Sebastiana W.
Dzień zaczęliśmy od wycieczki do Parku Sprzętu Wojskowego w Mrągowie oraz przeprawy transportem opancerzonym. Po powrocie zajęliśmy się tworzeniem flagi obozowej. Następnie udaliśmy się nad wodę, aby popływać smoczą łodzią. Zwieńczeniem dnia było ognisko z pieczeniem kiełbasek oraz różnymi zabawami.

Kulka Open, grupa Pana Michała A.
Dzień zaczęliśmy od zajęć na strzelnicy. Strzelaliśmy z wiatrówek do tarcz. Później sprawdzaliśmy działanie naszego błędnika na żyroskopie. Później mieliśmy wyprawę rowerkami wodnymi. Na końcu dnia bawiliśmy się przy ognisku.

Dzień zaczęliśmy od nauki musztry, podczas której dowiedzieliśmy się, jak ważna jest współpraca i zgrany pluton. Później namalowaliśmy flagę naszego plutonu. Następnie spędziliśmy miłe chwile na plaży grając w siatkówkę i kąpiąc się w jeziorze pod okiem ratowników. Po obiedzie poznaliśmy tajniki strategii i taktyki.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Pauli M.
Dzisiaj rozpoczęliśmy musztrą. Następnie całą grupą malowaliśmy flagę obozu. Dziś również mieliśmy zajęcia z łączności, na których poznaliśmy alfabet Morse’a a także kodowaliśmy wiadomości. Po obiedzie odpoczywaliśmy na plaży. Wieczorem odbyło się ognisko, na którym śpiewaliśmy piosenki i piekliśmy kiełbaski

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Marii G.
Dziś po śniadaniu byliśmy strzelać z łuków do tarcz. Następnie byliśmy na plaży i rozegraliśmy mecz siatkówki. Po pysznym obiedzie wybraliśmy się na wycieczkę do lasu tropami dzikich zwierząt. Wieczór spędziliśmy przy wspólnym ognisku.