RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2019

Turnus III (14.07-24.07.2019)

Dzień 4 - Aktywnie i na wesoło

Dodany: 2019.07.17

Harry Potter, grupa Pani Aleksandry Ś.
Rano zaczęliśmy od gry na Xboksie. Następnie graliśmy w mega gry, takie jak jenga, twister i bierki. Później mieliśmy okazję plażować nad jeziorem Łęsk. Super atrakcją dzisiaj był park linowy. Dzień zakończyliśmy ogniskiem.

Harry Potter, grupa Pani Moniki Ch.
Kolejny ekscytujący dzień rozpoczął się od gry w Harry’ego Pottera na Xboksie. Później mogliśmy budować wspaniałe budowle z klocków. Zrobiliśmy między innymi Hogwart. Następnie poszliśmy na plażę. Po powrocie wspinaliśmy się po wieży ze skrzynek. Dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem, podczas którego zintegrowaliśmy się z całym pawilonem.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Kingi P.
Po śniadaniu nauczyliśmy się grać w gry podwórkowe z różnych zakątków świata. Poznaliśmy takie gry, jak kubb, molkky i bule. Później zbudowaliśmy wioskę Smerfów oraz zamek Elsy z klocków. Po obiedzie udaliśmy się na przyjęcie z okazji urodzin Kubusia Puchatka. Było dużo cukierków i zabaw z balonami. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z pieczeniem kiełbasek.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Angeliki Z.
Po śniadaniu graliśmy mecz paseballu. Pani podzieliła nas na dwie drużyny. Potem czekała nas gra terenowa Tajna Misja, w której musieliśmy rozpracować bombę, do której doprowadziły nas zagadki. Następnie uczyliśmy się chodzić na szczudłach i jeździć na dziwnym rowerze. Po obiedzie poszliśmy na kajaki a także graliśmy w dwa ognie. Po kolacji odbyło się ognisko z pieczeniem kiełbasek.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Patrycji K.
Dziś mieliśmy wycieczkę do Parku Sprzętu Wojskowego. Przewodniczka pokazała nam różne pojazdy używane przez wojsko i nie tylko. Były tam czołgi, samochody do przewozu żołnierzy, samochody milicji i straży pożarnej. Kupiliśmy sobie pamiątki i wróciliśmy do ośrodka na obiad. Po obiedzie graliśmy w piłkę nożną na wesoło. Wszyscy mieliśmy specjalne spódnice, które zasłaniały nam nogi. Nie widzieliśmy piłki i czasem w nią nie trafiliśmy, było przy tym dużo śmiechu. Graliśmy też w zbijaka i dwa ognie. Dzień zakończyliśmy piekąc kiełbaski przy ognisku.

Active Camp, grupa Pani Elizy W.
Po śniadaniu odbyły się zajęcia z łucznictwa. Następnie udaliśmy się na warsztaty pierwszej pomocy. Graliśmy w grę adwokat. Po obiedzie razem z panią wychowawczynią rozegraliśmy mecze siatkówki i piłki nożnej. Następnie tworzyliśmy własne przypinki. Później odbyła się rozgrywka paintballowa. Dzień zakończyliśmy ogniskiem.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Katarzyny Ch.
Rankiem wsiedliśmy na kajaki sit on top i dryfowaliśmy spokojnie wzdłuż bojek niesieni łagodnym nurtem. Stoczyliśmy później mecz passballu potykając się w kolorowych spódnicach i mając frajdę z naszej niezdarności. Do reszty pochłonęły nas gry ruchowe prowadzone przez naszych wychowawców i instruktorów. Niezwykle ciekawym doświadczeniem było też robienie własnych masek gipsowych, by móc później je pomalować. Na koniec energicznego dnia potrzebowaliśmy wyciszenia i przeszliśmy trening koncentracji z Mistrzem Yodą.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Wiktorii Sz.
Po śniadaniu wybraliśmy się na strzelnicę łuczniczą. Strzelaliśmy z łuków strzałami z gumową przyssawką. Później rozegraliśmy emocjonujący mecz unihokeja. Mecz skończył się remisem. Następnie spędziliśmy czas na plaży, na której kąpaliśmy się w jeziorze pod okiem pana ratownika. Po plaży mieliśmy warsztaty artystyczne, na których mogliśmy użyć naszej wyobraźni i stworzyć figurki z gliny, czyli naszych ulubionych postaci ze Star Wars. Podczas schnięcia naszych niesamowitych figurek poszliśmy na spotkanie z Mistrzem Yodą i mieliśmy zajęcia ze sztuki koncentracji.

Kulka Open, grupa Pani Karoliny M.
Dzisiaj rozpoczęliśmy od strzelania z łamanej wiatrówki do tarcz. Po podliczeniu punktów i krótkiej przerwie wróciliśmy na strzelnicę i tym razem strzelaliśmy z wiatrówki na sprężone powietrze. Potem udaliśmy się na rozgrywkę siatkówki. Po obiedzie udaliśmy się na kolejną atrakcję, na której wspólnie uczestniczyliśmy w walkach gladiatorów. Następnie przypomnieliśmy sobie nauczone wcześniej tańce. Dzień zakończyliśmy wspólnie z innymi grupami integracyjnym ogniskiem.

Summer Challenge, grupa Pani Agaty M.
Dziś wyruszyliśmy na poligon i jeździliśmy quadem, segwayem i yamahą viking. Bawiliśmy się też w zorbie. Po powrocie graliśmy mecze siatkówki oraz piłki nożnej. Następnie uczyliśmy się strzelać z wiatrówek. Najlepszym strzelcem była Laura. Rozegraliśmy również turniej skoku w dal, najlepszym skoczkiem okazała się Julia. Wieczorem bawiliśmy się przy ognisku.

Summer Challenge, grupa Pani Moniki L.
Dziś po śniadaniu udaliśmy się na poligon, na którym jeździliśmy quadem, segwayem oraz vikingiem. Turlaliśmy się też w zorbie. Po obiedzie uczyliśmy się strzelać z łuku, a po kolacji odbyło się ognisko, na którym zjedliśmy pyszne kiełbaski.

Summer Challenge, grupa Pana Pawła S.
Od razu po śniadaniu poszliśmy na poligon i przejechaliśmy się tam vikingiem, quadem a także mogliśmy turlać się w zorbie. Po powrocie udaliśmy się na pyszny obiad. Później udaliśmy się na walki gladiatorów, w czasie których wszyscy świetnie się bawili. Po zjedzeniu kolacji czekało nas ognisko z kiełbaskami i herbatą. Dzisiejszy dzień był naprawdę ciekawy.

Summer Challenge, grupa Pani Weroniki W.
Czwarty dzień zaczął się marszem na poligon. W miejscu docelowym ukazały się nam quady, segwaye, zorba oraz yamaha viking. Każdy z nas był zachwycony po skorzystaniu z każdego punktu poligonu. Następnie udaliśmy się na plażę. Mieliśmy piłki, paletki i karty, czyli wszystko, co potrzebne do zabawy. Oprócz gier i zabaw mogliśmy zamoczyć nóżki w wielkim jeziorze. Kolejne zajęcia to była Enigma. Uczyliśmy się rozszyfrowywać różne słowa. Ten dzień zakończyliśmy nocnymi zabawami przy ognisku.

VIP, grupa Pani Katarzyny G.
Dzień rozpoczęliśmy od gry w zbijaka. Następnie odbyliśmy trening powietrznych ewolucji, czyli eurobungee. Przed obiadem wspinaliśmy się po ściance wspinaczkowej o czterech różnych stopniach trudności. Potem pływaliśmy kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk.

VIP, grupa Pani Patrycji O.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy smoczą łodzią po jeziorze. To był fantastyczny pomysł. Potem udaliśmy się do Cool Baru na karaoke. Następnie świetnie bawiliśmy się na żyroskopie, czyli kosmicznym symulatorze lotu. Po południu braliśmy udział w ekscytującej grze terenowej Enigma z wykorzystaniem szyfrów. Następnie rozegraliśmy wyrównaną grę w żywioły. Dzień zakończyliśmy walką gladiatorów.

VIP, grupa Pani Pauliny L.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć Enigma, podczas których poznaliśmy różne sposoby szyfrowania wiadomości. Następnie w myśl zasady „śpiewać każdy może” uczestniczyliśmy w kolonijnym karaoke. W południe nauczyliśmy się grać w skandynawską grę molkky oraz bule. Zwieńczeniem kolejnego dnia naszej wspólnej przygody były zajęcia z survivalowe oraz waterball.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Anny B.
Dziś zagraliśmy w grę zespołową frisbee. Następnie wypłynęliśmy smoczą łodzią w rejs po jeziorze Łęsk. Kolejnym punktem dzisiejszego dnia była gra w dwa ognie. Po obiedzie odbyła się potyczka między plemionami. Później zagraliśmy w różne gry karciane. Podczas gry terenowej Błędny Azymut uczyliśmy się posługiwać kompasem.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Julii K.
Po śniadaniu braliśmy udział w walkach sumo. Później rozegraliśmy mecz siatkówki. Następnie podzieliliśmy się na dwie drużyny i graliśmy w frisbee ultimate. Po południu uczestniczyliśmy w grze terenowej Błędny Azymut i rozwiązywaliśmy zagadki. Na koniec dnia wzięliśmy udział w grze terenowej Enigma, na której rozwiązywaliśmy tajne szyfry.

Cztery Żywioły, grupa Pani Klaudii K.
Dzisiejsze zajęcia zaczęliśmy od warsztatów chemicznych. Potem pływaliśmy kajakami sit on top. Po powrocie wyruszyliśmy na grę terenową Tajna Misja. Po obiedzie graliśmy w grę 5 sekund, a następnie w puszkę Pandory. Dzień zakończyliśmy zajęciami z recyklingu.

Cztery Żywioły, grupa Pani Wiktorii G.
Dzień rozpoczęliśmy od tworzenia swoich własnych poduszek w ramach zajęć z recyklingu, podczas których musieliśmy stworzyć coś z niczego. Później udaliśmy się na zajęcia Ranny Lotnik, w czasie których uczyliśmy się udzielania pierwszej pomocy, zarówno w teorii i w praktyce. W drugiej części zajęć musieliśmy zbudować nosze dla rannych lotników. Po obiedzie udaliśmy się na Archery Challenge czyli starcie łuczników. W czasie tych zajęć mogliśmy dopracować swoje umiejętności strzelania z łuku. Na koniec dnia tworzyliśmy rzeźby ze sznurka i papieru związane z czterema żywiołami.

Projekt Kulka, grupa Pani Joanny K.
Z samego rana wypłynęliśmy w rejs smoczą łodzią po jeziorze Łęsk razem z ratownikiem i naszą panią wychowawczynią. Po powrocie strzelaliśmy z łuków do tarcz pod okiem instruktora. Dzień zakończyliśmy grą terenową Mazurska Pułapka. To był fantakulkastyczny dzień! Czekamy na kolejne dni.

Projekt Kulka, grupa Pani Justyny D.
Od samego rana dużo się u nas działo. Na początku dnia ćwiczyliśmy swoje umiejętności aktorskie podczas gry w kalambury. Następnie stoczyliśmy walki sumo w specjalnie do tego przygotowanych strojach. Na plaży odpoczywaliśmy i graliśmy w różne gry. Po obiedzie wybraliśmy się na rejs kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Kolejną atrakcją były zajęcia z tolerancji, na których uczyliśmy się, że wszyscy jesteśmy równi, mimo to, że każdy z nas jest inny. Dzień zakończyliśmy wspólnym rozwiązywaniem zagadek.

Cztery Żywioły, grupa Pana Marcina P.
Dziś zaczęliśmy od wspólnych zabaw. Zagraliśmy w przysłowia, głuchy telefon, Simon mówi oraz mafię. Kolejnym naszym zajęciem było rzeźbienie ze sznurka i papieru. Wykazaliśmy się kreatywnością. Potem pływaliśmy kajakami po jeziorze. Na koniec dnia zagraliśmy mecz hokeja a także tropiliśmy ślady zwierząt wędrując po lesie.

Misja 112, grupa Pana Piotra L.
Dzisiaj rozpoczęliśmy dzień od ekscytującej przeprawy na parku linowym. Następnie graliśmy w mafię. Przed obiadem udało się nam rozegrać zacięty mecz korfballu. Po obiedzie udaliśmy się na plażę. Potem czekała nas ciekawa gra detektywistyczna, w której przeprowadzaliśmy prawdziwe śledztwo.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Klaudii F.
Dzień rozpoczęliśmy od wyjścia na poligon. Tam wraz z drugą grupą zagraliśmy w trzy gry paintballowe. Część z nas miała dodatkowe zajęcia z Pakietu Active i skorzystała z atrakcji przygotowanych dla nas na poligonie. Po obiedzie graliśmy w mafię oraz kalambury. Później mieliśmy grę terenową na terenie ośrodka. Na koniec dnia mieliśmy wieczorną potyczkę paintballową.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Sebastiana W.
Dzisiaj zaczęliśmy od spaceru na poligon, na którym czekały nas trzy bloki rozgrywek paintballowych, takie jak zdobycie skrzyni i transport VIP-a. Po powrocie podzieliliśmy się na drużyny i rozegraliśmy kilka meczy koszykówki oraz siatkówki. Następnie odbyliśmy pierwszą część praktyczną szkolenia survivalu. Ostatnim elementem dzisiaj była nocna potyczka paintballowa na terenie ośrodka.

Kulka Open, grupa Pana Michała A.
Dzień zaczęliśmy od długiej wyprawy kajakowej po jeziorze. Później po obiedzie wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek, rozegraliśmy też mecz siatkówki. Na koniec dnia spędzaliśmy czas grając w różne gry.

Dziś rano wybraliśmy się do Mrągowa i zwiedziliśmy Muzeum Sprzętu Wojskowego, w którym dowiedzieliśmy się wielu ciekawych rzeczy a także mieliśmy okazję przejechać się pojazdem SKOT. Po powrocie i zjedzeniu obiadu udaliśmy się na zajęcia z animatorem, na których wszyscy wyszywaliśmy swoje autorskie pagony na mundurze. Wieczorem na grze terenowej Ranny Lotnik dowiedzieliśmy się wielu przydatnych informacji na temat pierwszej pomocy.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Pauli M.
Dzisiaj pojechaliśmy do Muzeum Sprzętu Wojskowego w Mrągowie. Oglądaliśmy historyczne sprzęty oraz przejechaliśmy się opancerzonym wozem SKOT. Po obiedzie wyszywaliśmy wojskowe znaczniki na pagonach oznaczające rangę w wojsku. Na koniec dnia mieliśmy zajęcia ze strategii i taktyki, na których poznaliśmy podstawy strategii i różne formacje taktyczne.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Marii G.
Nasze pierwsze zajęcia odbyły się u nas na ośrodku. Była to Tajna Misja, w której za pomocą GPS-u musieliśmy znaleźć i rozbroić bombę. Następnie poszliśmy na zajęcia z graffiti, w czasie których świetnie się bawiliśmy wcielając się w role artysty. Kolejne zajęcia to karaoke. Wieczorem mieliśmy nocną grę terenową pod bacznym okiem pana instruktora.