RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2019

Turnus III (14.07-24.07.2019)

Dzień 5 – Nie tylko poligonowy zawrót głowy

Dodany: 2019.07.18

Harry Potter, grupa Pani Aleksandry Ś.
Dzień zaczęliśmy od stworzenia magicznych torów techniką z rodzaju papieroplastyki. Zrobiliśmy też bransoletki, które są identyfikatorami naszych domów z Hogwartu. Poszukiwaliśmy również horkruksów w grze terenowej. Potem poszliśmy na plażę. Dzień zakończyliśmy czytaniem fragmentów przygód Harry’ego Pottera.

Harry Potter, grupa Pani Moniki Ch.
Dzień rozpoczęliśmy od tworzenia bransoletek, które będą nas identyfikować z naszymi domami z Hogwartu. Później szukaliśmy kamienia filozoficznego za pomocą wykrywaczy metali. Następnie mogliśmy rozegrać mecz quidditcha z prof. Rolandą Hooch na naszym boisku. Wieczorem graliśmy w mega gry. Czekamy na kolejne dni!

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Kingi P.
Z samego rana budowaliśmy gigantyczne budowle z klocków. Zbudowaliśmy makietę Stumilowego Lasu oraz wyspę Vaiany. Później z radością wskoczyliśmy do jeziora. Byliśmy na plaży i graliśmy w ringo oraz rzucaliśmy piłką. Dzień zakończyliśmy dynamiczną zumbą ze Smerfetką.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Angeliki Z.
Po śniadaniu robiliśmy pocztówki. Następnie graliśmy w grę francuską. Część z nas skorzystała z Pakietu Power Acitve, czyli fakultatywnych atrakcji i poszła na poligon wraz z instruktorami. Po obiedzie poszliśmy na plażę, a potem robiliśmy bransoletki. Po kolacji odbyły się zajęcia na waterballu.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Patrycji K.
Po porannym rozruchu i śniadaniu mieliśmy wycieczkę kajakami. Pan ratownik pokazał nam jak wiosłować. Później poszliśmy na eurobungee i skakaliśmy po czubki drzew. Poszliśmy też na plażę i kąpaliśmy się w jeziorze. Graliśmy też w ringo i badmintona a także budowaliśmy zamki. Później bawiliśmy się z panią Patrycją w mafię i pif paf. Wieczorem robiliśmy bransoletki i jeździliśmy na segwayach. Ciężko było się utrzymać na dwóch kołach, ale każdy z nas pokonał tor.

Active Camp, grupa Pani Elizy W.
Po śniadaniu odbyło się plażowanie. Graliśmy w kalambury. Później byliśmy na paintballu. Następnie graliśmy w mega gry. Po obiedzie graliśmy mecz passballu. Wieczorem zmierzaliśmy się ze zmaganiami na ściance wspinaczkowej. Po kolacji graliśmy w grę francuską.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Katarzyny Ch.
Dzisiaj graliśmy w gry zespołowe i integracyjne. Stoczyliśmy rozgrywki w zbijaka, dwa ognie i w piłkę nożną przy gorącym aplauzie współbraci. Wykąpaliśmy się na dużym kąpielisku ochlapywani przez ratowników. Pobiliśmy rekord wejścia na skrzynki czując się jak prawdziwi kaskaderzy. Wieczorem użyliśmy naszych mocy artystycznych i wyczarowaliśmy figurki z gliny naszych ulubionych postaci z Gwiezdnych Wojen.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Wiktorii Sz.
Piąty dzień naszej przygody zaczęliśmy od konstruowania świata rycerzy Jedi z klocków Lego. Bawiliśmy się świetnie! Następnie musieliśmy pokazać swoją odwagę i siłę na zajęciach lewitacji, podczas których wspinaliśmy się po skrzynkach. Jednak największym wyzwaniem była dla nas ścianka wspinaczkowa, z którą poradziliśmy sobie wspaniale. Po tak wyczerpującej zabawie wybraliśmy się na plażę, żeby troszeczkę odpocząć i wykąpać się w jeziorze. Dzień zakończyliśmy grami sportowymi.

Kulka Open, grupa Pani Karoliny M.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od wyprawy na poligon przez las. Najpierw jeździliśmy quadem, a następnie czekał na nas przejazd yamahą viking. Po powrocie zagraliśmy w puchary. Po obiedzie każdy z nas pod okiem animatora zrobił sobie bransoletkę z paracordu. Wieczorem czekała nas rozgrywka korfballu. To był kolejny i pełen atrakcji dzień.

Summer Challenge, grupa Pani Agaty M.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy smoczą łodzią. Następnie graliśmy w kalambury, doubble oraz palce w pralce. Później przeszliśmy trasy parku liniowego. Po obiedzie korzystaliśmy z pięknej pogody wygrzewając się na plaży i pływając w jeziorze. Ostatnią atrakcją był żyroskop.

Summer Challenge, grupa Pani Moniki L.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy rowerami wodnymi po jeziorze Łęsk. Następnie poszliśmy na park liniowy. Po południu kąpaliśmy się w jeziorze i plażowaliśmy. Na koniec dnia uczyliśmy się szyfrować wiadomości oraz zagraliśmy w terenową grę Enigma.

Summer Challenge, grupa Pana Pawła S.
Pierwszym zajęciem po śniadaniu były skrzynki. Wspinając, bawiliśmy się świetnie. Po krótkiej przerwie wzięliśmy ręczniki i poszliśmy pływać kajakami jednoosobowymi. Po powrocie przyszedł czas na plażowanie. Potem udaliśmy się na obiad, a kiedy wszyscy zjedliśmy urządziliśmy mecz siatkówki a także graliśmy w inne gry. Po kolacji czekała nas nocna gra terenowa, na którą wszyscy czekaliśmy.

Summer Challenge, grupa Pani Weroniki W.
Kolejny dzień naszej kolonii rozpoczęliśmy od marszu na plażę, z której wypłynęliśmy kajakami turystycznymi. Następnie poszliśmy na walki gladiatorów, po których czekało nas plażowanie. Na kolejnych zajęciach wybraliśmy się na zabawy integracyjne, które pozwoliły nam się jeszcze bardziej poznać. Na sam koniec dnia poszliśmy na walki sumo.

VIP, grupa Pani Katarzyny G.
Kolejny dzień zaczęliśmy od nauki strzelania z wiatrówki. Następnie mieliśmy strzelnicę paintballową. Po obiedzie odbyło się starcie łuczników, czyli Archery Challenge. Po starciu pływaliśmy po jeziorze w smoczej łodzi. Ostatnią atrakcją dzisiaj była gra terenowa Tropami Wodza.

VIP, grupa Pani Patrycji O.
Dzień zaczęliśmy od survivalu, w trakcie którego nauczyliśmy się, w jaki sposób zrobić schronienie z pałatki. Następnie mieliśmy zajęcia z wychowawcą, na których graliśmy w ulubione gry i zabawy. Potem braliśmy udział w zajęciach linowych na skrzynkach. To było niezapomniane przeżycie. Po południu pływaliśmy po jeziorze kajakami sit on top. Następnie bawiliśmy się świetnie poznając gry z różnych zakątków świata. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową Tropami Wodza. To był dzień pełen wrażeń.

VIP, grupa Pani Pauliny L.
Czwartkowy poranek rozpoczęliśmy od gry Archery Challenge, która swoją ciekawą formułą bardzo nas wciągnęła. Następnie udaliśmy się na plażę i wypłynęliśmy w wodną podróż kajakami turystycznymi. W dalszej kolejności część z nas uczestniczyła w dodatkowych zajęciach z paintballu, druga połowa spędziła aktywnie czas na pobliskim kąpielisku. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową Tropami Wodza.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Anny B.
Dzień rozpoczęliśmy od gry w passball. Następnie udaliśmy się na łuki, podczas których uczyliśmy się strzelać. Kolejną atrakcją była francuska gra, na której szukaliśmy odpowiedzi na przeróżne pytania. Po obiedzie mieliśmy zawody ze strzelania do celu. Później mieliśmy trening powietrznych ewolucji, czyli eurobungee. Na nocnym bloku poszliśmy na terenową grę Mazurska Pułapka.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Julii K.
Dzisiaj rozpoczęliśmy dzień meczem koszykówki. Później rywalizowaliśmy w starciu łuczników. Następnie udaliśmy się na plażę. Tam wypłynęłyśmy na jezioro kajakami. Na koniec dnia zagraliśmy w gry planszowe.

Cztery Żywioły, grupa Pani Klaudii K.
Zajęcia zaczęliśmy od gry w czekoladę. Potem rysowaliśmy, a następnie wybraliśmy się na plażę. Po obiedzie wzięliśmy udział w grze terenowej Zaginiona Cywilizacja. Na następnych zajęciach mieliśmy Archery Challenge. Na koniec dnia graliśmy w dwa ognie.

Cztery Żywioły, grupa Pani Wiktorii G.
Dzień rozpoczęliśmy od udziału w karaoke, podczas którego śpiewaliśmy swoje ulubione piosenki. Później graliśmy w grę francuską, a następnie udaliśmy się na plażę. Po obiedzie rozegraliśmy zawody unihokeja, w czasie których powtórzyliśmy zasady fair play. Na koniec dnia wypłynęliśmy w rejs kajakami turystycznymi.

Projekt Kulka, grupa Pani Joanny K.
Z samego rana poznaliśmy gry świata grając z panią animator. Wraz z instruktorką graliśmy w różne nietypowe gry zespołowe. Później pływaliśmy kajakami po jeziorze Łęsk. Po południu czekało nas wspólne karaoke, podczas którego śpiewaliśmy nasze ulubione piosenki.

Projekt Kulka, grupa Pani Justyny D.
Dzień rozpoczęliśmy od karaoke, na którym śpiewaliśmy największe przeboje. Następnie poznaliśmy gry, w które grają nasi rówieśnicy w innych krajach. Później rozegraliśmy turniej siatkówki. Po obiedzie odpoczywaliśmy na plaży i zbieraliśmy siły na rejs kajakami sit on top po jeziorze. Grając w czółko zakończyliśmy dzień.

Cztery Żywioły, grupa Pana Marcina P.
Dzisiaj zagraliśmy w grę polegającą na złapaniu osób zamieniających się miejscami a także w mafię. Mieliśmy również warsztaty artystyczne z tworzenia witraży. Po obiedzie zagraliśmy w grę terenową z wykorzystaniem GPS-u, w czasie której poszliśmy na plażę. Na koniec dnia odbyły się warsztaty z lepienia figurek z gliny.

Misja 112, grupa Pana Piotra L.
Dzisiaj rozpoczęliśmy dzień od gry w mafię oraz gry polegającej na złapaniu osób zamieniających się miejscami, mając zawiązaną opaskę na oczach. Potem mieliśmy również zajęcia polegające na budowie tratw oraz wyścigu na nich. Po obiedzie poszliśmy na plażę. Następnie wybraliśmy się do lasu i tropiliśmy ślady. Na koniec dnia mieliśmy również zajęcia z tworzenia bransoletek z paracordu.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Klaudii F.
Dzisiaj po śniadaniu poszliśmy na nasze drugie zajęcia na strzelnicy paintballowej. Później ruszyliśmy w rejs po jeziorze smoczą łodzią. Następnie wyruszyliśmy do lasu na zajęcia survivalu, podczas których tworzyliśmy własne schronienia. Po obiedzie poszliśmy na plażę, a potem graliśmy w piłkarzyki. Na koniec dnia mieliśmy zajęcia sportowe na podobozie.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Sebastiana W.
Dzień rozpoczęliśmy grą w mafię. Część osób korzystających z dodatkowego pakietu udała się na ściankę wspinaczkową oraz żyroskop. Następnie skierowaliśmy się na kąpielisko wodne. Później rozegraliśmy kolejną potyczkę paintballową. Ostatnimi zajęciami była pierwsza pomoc, czyli gra terenowa i integracja z sąsiednią grupą na podobozie.

Kulka Open, grupa Pana Michała A.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć na poligonie. Jeździliśmy quadem i yamahą vikingiem. Później po powrocie i obiedzie mieliśmy zajęcia survivalowe. Na koniec dnia rozwiązywaliśmy zagadkę grając w grę terenową Tropami Wodza.

Rano wyruszyliśmy na poligon, na którym spędziliśmy czas turlając się w zorbie. Następnie jeździliśmy na poligonowym torze quadowym. Później poszliśmy na przejażdżkę terenowym pojazdem yamaha viking. Wieczorem nauczyliśmy się korzystać z wykrywacza metali, jego historii a także zagraliśmy w ciekawą grę terenową z jego użyciem.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Pauli M.
O poranku wyruszyliśmy na poligon. Jeździliśmy tam quadem i yamahą vikingiem. Najbardziej na poligonie podobało nam się kręcenie w zorbie. Po powrocie plażowaliśmy i graliśmy w różne gry sportowe i karciane. Wieczorem poszliśmy na strzelnicę, na której trenowaliśmy celność strzelając z wiatrówek.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Marii G.
Dzisiaj zaczęliśmy od meczu siatkówki. Następnie udaliśmy się na plażę. Wieczorem mieliśmy park linowy, na którym mierzyliśmy się z wysokościami o różnych poziomach trudności. Po kolacji odbyła się terenowa gra nocna Tropami Wodza.