RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2019

Turnus III (14.07-24.07.2019)

Dzień 6 – Zabawy ciąg dalszy

Dodany: 2019.07.19

Harry Potter, grupa Pani Aleksandry Ś.
Spędziliśmy ten dzień aktywnie. Graliśmy w różne gry sportowe, takie jak siatkówka, koszykówka, i gra w zbijaka. Wcześniej udaliśmy się na plażę i zrobiliśmy kilka prac plastycznych, po których mieliśmy grę terenową, w której musieliśmy znaleźć zagadki i odpowiedzieć na nie.

Harry Potter, grupa Pani Moniki Ch.
Dziś był wspaniały Dzień Ratownika. Na plaży było pełno atrakcji. Mogliśmy poznać dogłębnie pracę ratowników wodnych, walczyć na balony oraz grać w wielkim pojedynku ringo. Później mogliśmy wcielić się w rolę Harry’ego Pottera i za pomocą kompasów szukaliśmy horkruksów. Na koniec dnia czytaliśmy wspólnie fragmenty „Harry’ego Pottera i Komnaty Tajemnic”.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Kingi P.
Dzisiaj spędziliśmy dzień zażywając słonecznych kąpieli. Nie ominęła nas też zabawa w jeziorze. Później była gra terenowa urodziny Króla Juliana, która zakończyła się imprezą! Dzisiaj także uczyliśmy się grać na nietypowych instrumentach z całego świata.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Angeliki Z.
Dziś odbył się Dzień Ratownika. Na plaży czekała nas masa atrakcji, takich jak malowanie buziek i balonada. Część z nas pojechała na fakultatywną wycieczkę do Mikołajek. Potem rozegraliśmy mecz siatkówki, a następnie wchodziliśmy na ściankę wspinaczkową. Wieczorem czekała nas gra terenowa Mazurska Pułapka.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Patrycji K.
Z samego rana ćwiczyliśmy swoją koordynację w kulach na wodzie. Później uczyliśmy się rzucać granatem, każdy miał do pokonania tor przeszkód. Biegaliśmy z plecakami i w hełmach na czas. Z okazji Dnia Ratownika razem z panem ratownikiem ćwiczyliśmy umiejętność pływania. Poszliśmy do lasu i uczyliśmy się taktyki i strategii. Poznaliśmy co to survival i jakie są jego rodzaje. Uczyliśmy się chodzić w szyku. Poznaliśmy umundurowanie żołnierza i jego ekwipunek. Dzisiaj mieliśmy też nocną grę terenową Mazurska Pułapka.

Active Camp, grupa Pani Elizy W.
Po śniadaniu wybraliśmy się na wycieczkę i odwiedziliśmy miejscowość Nowe Kiejkuty. Następnie udaliśmy się na plażę i graliśmy w gry oraz pływaliśmy w jeziorze. Po obiedzie graliśmy w zbijaka, żywioły i balonadę. Po kolacji strzelaliśmy na Archery Challenge.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Katarzyny Ch.
Przygotowując się powoli na nadchodzący Piknik Rodzinny narysowaliśmy laurki dla naszych mam. Uwzględniliśmy na nich najciekawsze atrakcje oraz piękne widoki Kulki. Kąpaliśmy się w słońcu i krystalicznie czystym jeziorze, mając możliwość korzystania z atrakcji przygotowanych z okazji Dnia Ratownika. Mogliśmy pomalować buźki oraz rywalizować w konkursie na największy zamek z piasku. Postanowiliśmy zobaczyć też obszar poza ośrodkiem i ruszyliśmy w las. Wieczorem przeżyliśmy lot przez galaktykę na kosmicznym trenerze lotu.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Wiktorii Sz.
Dzień rozpoczęliśmy bardzo aktywnie, od rana graliśmy w siatkówkę i zbijaka. Później razem z panią wybraliśmy się na spacer po leśnej drodze, w czasie spaceru mogliśmy wyciszyć się wśród pięknych drzew. Kiedy nabraliśmy energię poszliśmy na plażę, na której opalaliśmy się i kąpaliśmy dla ochłody. Po plaży graliśmy w super gry planszowe. Bawiliśmy się niesamowicie. Wieczorem uczyliśmy się gry na nietypowym instrumencie.

Kulka Open, grupa Pani Karoliny M.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od wyprawy do Nowych Kiejkut, podczas której podziwialiśmy mazurskie krajobrazy i odwiedziliśmy okoliczne miejscowości. Następnie poszliśmy na plażę, na której kąpaliśmy się oraz graliśmy w siatkówkę. Po obiedzie uczestniczyliśmy we wciągającej grze balonada. Wieczorem przemierzaliśmy fragment kąpieliska na zbudowanych przez nas tratwach. Ten dzień był pełen ruchu i atrakcji.

Summer Challenge, grupa Pani Agaty M.
Rano wyruszyliśmy na pieszą wędrówkę do Nowych Kiejkut. Po powrocie opalaliśmy się i pływaliśmy w jeziorze. Następnie rozegraliśmy mecz balonady. Przed kolacją wypłynęliśmy na wycieczkę kajakami turystycznymi. Po kolacji wykonaliśmy piękne przypinki.

Summer Challenge, grupa Pani Moniki L.
Dzień rozpoczęliśmy wycieczką fakultatywną do Kadzidłowa i Mikołajek. W czasie naszego pobytu tam, na kulkowej plaży było mnóstwo atrakcji z okazji Dnia Ratownika. Mogliśmy skorzystać z malowania buziek, gier zespołowych a także pływania w jeziorze pod okiem ratowników. Opalaliśmy się, a na plaży grała muzyka. Po obiedzie wypłynęliśmy kajakami sit on top. Czekamy na kolejne dni!

Summer Challenge, grupa Pana Pawła S.
Dzień rozpoczęliśmy od zjedzenia śniadania. Pierwszą atrakcją była smocza łódź. Była to najlepsza rzecz na polepszenie współpracy i integracji w grupie. Następnie udaliśmy się na waterball, w czasie którego wszyscy się świetnie bawili. Odpoczynek mieliśmy podczas plażowania. Po godzinie gier i zabaw znowu postanowiliśmy iść na plażę. Po kolacji na koniec dnia czekały nas emocjonujące walki sumo.

Summer Challenge, grupa Pani Weroniki W.
Dzisiaj był wyjątkowy dzień. Spędziliśmy go głównie na piaszczystej plaży z okazji Dnia Ratownika. Natomiast część z nas wybrała się na wycieczkę fakultatywną. Mogliśmy skorzystać z wielu atrakcji jak malowanie buzi oraz balonada. Gdy byliśmy już w komplecie wybraliśmy się w rejs smoczą łodzią. Po powrocie poszliśmy na żyroskop. Ten dzień był bardzo udany.

VIP, grupa Pani Katarzyny G.
Dzisiejszy słoneczny dzień zaczęliśmy od gry w dwa ognie, piłkę siatkową oraz rysowanie laurek na Dzień Ratownika. Następnie plażowaliśmy nad jeziorem. Po plażowaniu udaliśmy się na spacer po lesie podziwiając piękne krajobrazy. Potem ćwiczyliśmy swoją celność strzelając z łuków. Na zakończenie dnia uczyliśmy się jazdy na quadach.

VIP, grupa Pani Patrycji O.
Dzień zaczęliśmy od zespołowych gier i zabaw na świeżym powietrzu. Następnie udaliśmy się na spacer po pobliskim lesie. Po południu udaliśmy się na słoneczną plażę i skorzystaliśmy z kąpieli w jeziorze. Potem braliśmy udział w zajęciach z survivalu, w czasie których nauczyliśmy się zadbania o dostęp do czystej wody i ognia w leśnych warunkach. Dzień zakończyliśmy grami integracyjnymi z wychowawcą.

VIP, grupa Pani Pauliny L.
Poranek rozpoczęliśmy od zajęć na parku linowym. Każdemu z nas udało się pokonać dwie możliwe do przejścia trasy. Następnie razem z panią animator zagraliśmy w twistera, jengę oraz bierki - wszystko było w wersji XXL! Po raz kolejny na tym turnusie udaliśmy się na wodną podróż po jeziorze Łęsk, tym razem smoczą łodzią. Piątkowy wieczór zakończyliśmy doskonaleniem jazdy na quadzie oraz meczem korfballu.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Anny B.
Dziś odbył się Dzień Ratownika i dużo czasu spędziliśmy na plaży, na której były przeróżne gry i zabawy. Po obiedzie odbyły się rozgrywki koszykówki. Następnie udaliśmy się na grę Enigma, podczas której nauczyliśmy się szyfrować wiadomości. Potem tworzyliśmy gry planszowe.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Julii K.
Dzisiaj po śniadaniu byliśmy na plaży. Kąpaliśmy się i bawiliśmy na piasku. Później udaliśmy się na grę terenową w lesie Bitwa Plemion. Na koniec dnia jeździliśmy na dziwnym rowerze i chodziliśmy na szczudłach.

Cztery Żywioły, grupa Pani Klaudii K.
Kolejny dzień kolonii rozpoczęliśmy robiąc przypinki. Potem mieliśmy zajęcia survivalowe, a następnie zbudowaliśmy trawy. Po obiedzie malowaliśmy bez użycia rąk. Następnie tworzyliśmy witraże. Po kolacji robiliśmy rzeźby z gliny.

Cztery Żywioły, grupa Pani Wiktorii G.
Dzisiaj mieliśmy możliwość zażycia promieni słonecznych nad naszym jeziorem. Na plaży było mnóstwo atrakcji z okazji Dnia Ratownika. Mogliśmy się wykąpać, pomalować buźki, rzucać się balonami wypełnionymi wodą a także zagrać w różne gry zespołowe. Później udaliśmy się na zajęcia tworzenia witrażu. Na koniec dnia robiliśmy własne ozdoby z gliny.

Projekt Kulka, grupa Pani Joanny K.
Po śniadaniu wybraliśmy się na wycieczkę kajakami turystycznymi. Opłynęliśmy wyspę na jeziorze Łęsk. Później czekała nas nauka jazdy na segwayu oraz zajęcia na temat tolerancji. Dzisiaj mieliśmy także rozgrywkę paintballową. Z okazji Dnia Ratownika było dużo kąpieli i plażowania. Wieczorem odbyła się gra terenowa Tajna Misja z wykorzystaniem GPS-u.

Projekt Kulka, grupa Pani Justyny D.
Dzisiaj relaksowaliśmy się na plaży korzystając z atrakcji przygotowanych na Dzień Ratownika, graliśmy w piłkę i kąpaliśmy się w jeziorze. Następnie stworzyliśmy nasze autorskie projekty logotypu Kulki. Logo to mieliśmy okazję wykonać metodą graffiti. Na koniec dnia udaliśmy się na grę terenową Błędny Azymut. Za pomocą GPS-u próbowaliśmy znaleźć ukryte na ośrodku zagadki. To tył aktywny dzień. Szczęśliwi i głodni wrażeń czekamy na następny dzień.

Cztery Żywioły, grupa Pana Marcina P.
Dzisiaj odbył się Dzień Ratownika i z tej okazji przygotowaliśmy dla nich plakaty. Dużo czasu spędziliśmy na plaży. Przed obiadem śpiewaliśmy karaoke oraz tańczyliśmy. Część grupy w tym czasie odbyła wycieczkę do Tropikany oraz Parku Dzikich Zwierząt w Kadzidłowie. Graliśmy też w piłkę nożną, zbijaka, mafię oraz balonadę. Na koniec mieliśmy waterball.

Misja 112, grupa Pana Piotra L.
Dzień zaczęliśmy od przygotowania plakatów na dzień ratownika. Później mieliśmy zajęcia taneczne oraz karaoke. Część grupy w tym czasie odbyła wycieczkę fakultatywną do Tropikany oraz Parku Dzikich Zwierząt w Kadzidłowie. Graliśmy też w piłkę nożną, zbijaka oraz mafię. Po obiedzie ćwiczyliśmy strzelanie z wiatrówek. Na koniec dnia graliśmy w mafię.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Klaudii F.
Dzisiaj część z nas wyjechała na wycieczkę fakultatywną do Kadzidłowa i Mikołajek. Pozostając na ośrodku po śniadaniu tworzyliśmy plakaty oraz banery, które potem zanieśliśmy na plażę z okazji przygotowanego Dnia Ratownika. Tam mogliśmy popływać w jeziorze, ale też pograć z innymi w siatkówkę, badmintona lub karty. Mieliśmy też dzisiaj karaoke oraz tańce integracyjne w naszym Cool Clubie. Po obiedzie graliśmy w mafię, dwa ognie oraz piłkę nożną. Potem poszliśmy na arenę paintballową rozegrać speedball. Na koniec dnia mieliśmy nocną grę terenową Tropami Wodza.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Sebastiana W.
Piątkowy dzień rozpoczęliśmy od przygotowania plakatów na Dzień Ratownika. Kolejnym zajęciem było śpiewanie na karaoke i tańce. Następnie udaliśmy się na plażę i przekazaliśmy ratownikom plakaty i skorzystaliśmy z licznych kąpieli. Tuż po powrocie z plaży przystąpiliśmy do gry w różne gry z piłką. Później odbyła się rozgrywka paintballowa speedball. Na koniec dnia udaliśmy się do lasu i zagraliśmy w grę terenową Tropami Wodza.

Kulka Open, grupa Pana Michała A.
Dzień rozpoczęliśmy meczem korfballowym i grą w zbijaka. Później sprawdzaliśmy swoje umiejętności pływackie i przeprawialiśmy się przez jezioro ręcznie zbudowaną tratwą. Po obiedzie mieliśmy chwile relaksu na plaży. Rozegraliśmy tam też mecz siatkówki.

Dzień zaczęliśmy od zajęć, w czasie których budowaliśmy tratwę, na której następnie pływaliśmy po jeziorze. Następnie wyszliśmy na tor i jeździliśmy na quadach. Później spędziliśmy miłe chwile na plaży, na której odbywał się Dzień Ratownika z wieloma ciekawymi atrakcjami. Po obiedzie nauczyliśmy się na zajęciach jak działają szyfry, czym jest łączność, a nawet korzystać z alfabetu Morse’a. Wieczorem podczas gry terenowej Mafia wybraliśmy się do lasu odgadnąć zagadkę tajemniczego włamania.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Pauli M.
Dzisiaj rozpoczęliśmy treningiem na torze przeszkód. Następnie pływaliśmy smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Później odpoczywaliśmy na plaży korzystając z atrakcji przygotowanych na Dzień Ratownika. Po obiedzie graliśmy całym podobozem w zombie. Wieczorem poszliśmy grać w Mafię, podczas której musieliśmy rozwiązywać zagadki w lesie

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Marii G.
Dzisiejszy piękny słoneczny dzień wykorzystaliśmy będąc na plaży. Pod bacznym okiem panów ratowników mogliśmy kąpać się i opalać. Następnie mieliśmy przejażdżkę quadem, w czasie której mogliśmy trochę poszaleć. Wieczór spędziliśmy spokojnie pożytkując siły na kolejny aktywny dzień.