RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2019

Turnus III (14.07-24.07.2019)

Dzień 7 – Sobota pełna wrażeń

Dodany: 2019.07.20

Harry Potter, grupa Pani Aleksandry Ś.
Od rana rozwiązywaliśmy różne zagadki z panią profesor McGonagall, po których udaliśmy się nad jezioro na warsztaty doskonalenia technik pływackich. Śpiewaliśmy różne piosenki na karaoke i braliśmy udział w olimpiadzie sportowej. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Harry Potter, grupa Pani Moniki Ch.
To był kolejny emocjonujący dzień, podczas którego mogliśmy rozwijać swoje myślenie na zajęciach licz, zgaduj, rozwiązuj. Później mogliśmy doskonalić swoje umiejętności pływackie i zażywać kąpieli słonecznych pod okiem ratowników. Mogliśmy poczuć się jak gwiazdy, śpiewając na karaoke. Dzień zakończyliśmy olimpiadą sportową.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Kingi P.
Dzisiaj z samego rana poszliśmy nad jezioro szlifować swój warsztat pływacki. Później malowaliśmy po prześcieradle nie używając rąk. Malowaliśmy stopami, kolanami, a niektórzy z nas nosami. Następnie graliśmy w leśne podchody. Dzisiaj była również olimpiada sportowa. Zmagaliśmy się w przeciąganiu liny, rzutach do celu i wyścigach z piłką. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Angeliki Z.
Dziś uczyliśmy się pływać i doskonaliliśmy nasze techniki pływackie. Potem poznaliśmy strategię i techniki zachowania się grupy w lesie. Po obiedzie odbyło się karaoke, na którym śpiewaliśmy nasze ulubione piosenki. Następnie odbyła się olimpiada sportowa między grupami w naszym pawilonie. Podczas niej było wiele konkurencji. Po kolacji czekał nas wieczór talentów i dyskoteka dla każdego.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Patrycji K.
Dzień rozpoczęliśmy od rozgrywek siatkówki, wywiązał się zacięty pojedynek. Ćwiczyliśmy też strzelanie z łuku. Okazało się, że nie jest to proste, ale każdy sobie poradził. Później poszliśmy na plażę i pluskaliśmy się w wodzie, opalaliśmy i odbijaliśmy piłkę na plaży. Po plażowaniu śpiewaliśmy na karaoke. Wieczorem zmierzyliśmy się z wieloma konkurencjami biorąc udział w olimpiadzie sportowej. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Active Camp, grupa Pani Elizy W.
Po śniadaniu wybraliśmy się na poligon. Graliśmy tam w rozgrywki paintballowe. Po obiedzie próbowaliśmy swoich sił na magicznym rowerze i szczudłach. Następnie graliśmy w pif paf i mafię. Dzień zakończyliśmy wieczorem talentów. Z niecierpliwością czekamy na jutrzejszy dzień.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Katarzyny Ch.
Rankiem daliśmy pokaz kreatywności konstruując szybowce, które mogą przenieść nas w kosmos. Stworzyliśmy wyrzutnie szyszek i działa laserowe by móc bronić się przed zabójczymi Sithami. Okazaliśmy się wielkimi budowniczymi projektując stację bojową i miasto Jedi. Zrobiliśmy też kolejny krok w naszym treningu gwiezdnych wojowników. Przeszliśmy ćwiczenia szybkościowe i zręcznościowe pod okiem naszego mistrza.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Wiktorii Sz.
Sobotę zaczęliśmy od konstruowania szybowców i ścigaczy. To wymagało poruszenia naszej wyobraźni. Wspólnymi siłami udało nam się zbudować wymarzonego szybowca. Wybraliśmy się na plażę, na której bawiliśmy się wyśmienicie. Po obiedzie poszliśmy do lasu i nauczyliśmy się podstawowych zasad survivalu oraz zbudowaliśmy wioskę Ewoków. Nauczyliśmy się dużo przydatnych rzeczy, które mogą nam się przydać w przyszłości. Następnie mieliśmy szkolenie Luke’a Skywalkera, podczas którego ćwiczyliśmy naszą sprawność i pokonywaliśmy tor przeszkód. Po treningu graliśmy w mega gry, takie jak twister i jenga. Na koniec bawiliśmy w rytm muzyki na dyskotece.

Kulka Open, grupa Pani Karoliny M.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Po kilku godzinach pływania wróciliśmy na plażę i wykąpaliśmy się na kąpielisku. Na plaży graliśmy w różne gry zespołowe. Po obiedzie uczestniczyliśmy w zajęciach dotyczących gier świata. Zagraliśmy w grę francuską, bule i wikingów. Dzień zakończyliśmy wspólną dyskoteką, na której podziwialiśmy talenty kolonistów.

Summer Challenge, grupa Pani Agaty M.
Dziś naszą pierwszą atrakcją była ścianka wspinaczkowa. Na najtrudniejszą ściankę udało się wejść Amelce i Idze. Później korzystaliśmy z pięknej pogody kąpiąc się w jeziorze. Następnie stoczyliśmy walkę gladiatorów. Po obiedzie wyruszyliśmy na wyprawę kajakami. Następnie czekała nas kolejna walka, tym razem sumo. Wieczorem bawiliśmy się na dyskotece.

Summer Challenge, grupa Pani Moniki L.
Dzień rozpoczęliśmy meczem piłki nożnej w specjalnych spódnicach. Potem każdy z nas mógł wejść na wieżę ze skrzynek. Przed obiadem odbył się rejs smoczą łodzią po jeziorze. Popołudniu wykonaliśmy przypinki obozowe oraz poskakaliśmy na eurobungee. Wieczorem odbyła się dyskoteka z pokazem talentów.

Summer Challenge, grupa Pana Pawła S.
Dzień rozpoczęliśmy od jazdy dziwnym rowerem oraz chodzeniem na szczudłach. Następnie robiliśmy przypinki. Po plażowaniu zjedliśmy obiad i poszliśmy pływać kajakami turystycznymi. W czasie przerwy każdy odpoczywał i przygotowywał się do konkursu talentów. Po pokazie odbyła się dyskoteka.

Summer Challenge, grupa Pani Weroniki W.
Kolejny magiczny dzień zaprowadził nas na park linowy. Bez problemu pokonaliśmy dwie trasy. Następnie zrobiliśmy sobie przypinki. Pokazują naszą duszę artystyczną oraz będą świetną pamiątką. Nasza trasa tego dnia przechodziła przez miejsce, w którym strzelaliśmy z wiatrówek aż do punktu gry Błędny Azymut. Później zagraliśmy mecz passballu. Pierwszy raz mieliśmy możliwość zagrania w coś nieprawdopodobnego. Ostatnim przystankiem dnia była dyskoteka z pokazem talentów. Każdy artysta zaprezentował się rewelacyjnie.

VIP, grupa Pani Katarzyny G.
Dzień zaczęliśmy od wyprawy na poligon, na którym czekały nas atrakcje, takie jak zorba, quady, segway i przejażdżka yamahą vikingiem. Następnie braliśmy udział w survivalu, na którym uczyliśmy się jego podstaw oraz budowaliśmy schronienie z pałatek. Dzień zakończyliśmy dyskoteką z pokazem talentów.

VIP, grupa Pani Patrycji O.
Dzisiaj do południa spędziliśmy czas na poligonie, na którym szkoliliśmy jazdę na qudach i segwayu. Przejechaliśmy się też pojazdem yamaha viking z instruktorem. Świetnym przeżyciem była dla wszystkich zorba. Potem graliśmy w zespołowe gry i zabawy. Następnie braliśmy udział w zajęciach Ale Cyrk, na których jeździliśmy na dziwnym rowerze oraz trenowaliśmy chodzenie na szczudłach. Dzień zakończyliśmy udaną dyskoteką. To był fantastyczny dzień pełen niezapomnianych atrakcji.

VIP, grupa Pani Pauliny L.
Sobotni poranek rozpoczęliśmy od wyprawy na poligon. Tam skorzystaliśmy z przygotowanych dla nas atrakcji. Jeździliśmy quadem, segwayem, pojazdem terenowym yamaha viking a także turlaliśmy się w zorbie. Dzięki tym atrakcjom wróciliśmy na ośrodek naładowani pozytywną energią. Popołudnie spędziliśmy na zajęciach survivalu. Podczas nich zdobyliśmy wiedzę teoretyczną i praktyczną w obszarze dwóch żywiołów - ognia i wody. Intensywny dzień zakończyliśmy kolonijną dyskoteką.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Anny B.
Dzień rozpoczęliśmy od kąpieli w jeziorze Łęsk i plażowania. Uczyliśmy się jeździć na dziwnym rowerze oraz chodzić na szczudłach. Następnie poznaliśmy podstawy jazdy na quadach oraz mieliśmy okazję się na nich przejechać razem z instruktorem. Tuż przed kolacją rozegraliśmy mecz unihokeja. Dzień zakończyliśmy na wspólnej dyskotece z pokazem talentów.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Aleksandry B.
Dzień rozpoczęliśmy od plażowania i kąpania w jeziorze Łęsk. Później mogliśmy skakać na eurobungee. Następnie sprawdziliśmy swoje umiejętności pływackie pod okiem ratowników. Po obiedzie mieliśmy olimpiadę sportową, w ramach której realizowaliśmy w różnych konkurencjach i uczyliśmy się o zasadach fair play. Później udaliśmy się na zajęcia strzelania z łuków. Dzień zakończyliśmy dyskoteką z wieczorem talentów.

Cztery Żywioły, grupa Pani Klaudii K.
Dzisiaj na pierwszych zajęciach robiliśmy rzeźby z papieru i sznurku. Potem poszliśmy plażę i opalaliśmy się na piasku a także kąpaliśmy w jeziorze. Po obiedzie tworzyliśmy bańki w rozmiarze XXL. Dzień zakończyliśmy dyskoteką z wieczorem talentów.

Cztery Żywioły, grupa Pani Wiktorii G.
Dzień rozpoczęliśmy od spędzania czasu na naszej plaży, na której mogliśmy zażyć kąpieli a także opalać się na piasku. Później udaliśmy się na survival do lasu, w czasie którego poznaliśmy sposoby rozpalania ognia oraz pozyskiwania wody w warunkach survivalowych. Następnie tworzyliśmy swoje własne tratwy, na których pokonywaliśmy jezioro Łęsk. Po obiedzie tworzyliśmy bańki w rozmiarach XXL, które sprawiły nam wiele radości. Dzień zakończyliśmy dyskoteką z konkursem talentów.

Projekt Kulka, grupa Pani Joanny K.
Połowę dzisiejszego dnia spędziliśmy na poligonie. Tam mieliśmy okazję spróbować jazdy na quadzie, segwayu i vikingu. Wieczorem czekały nas zajęcia detektywistyczne, w czasie których zgłębialiśmy tajniki pracy detektywów. Uczyliśmy się rozpoznawać odciski palców oraz rozwiązywaliśmy tajemnicze zagadki. Odbyła się także dyskoteka z wieczorem talentów.

Projekt Kulka, grupa Pani Justyny D.
Dziś od rana była piękna pogoda. Po śniadaniu udaliśmy się na poligon. Mieliśmy okazję pokręcić się w zorbie, pojeździć na quadach i segwayu oraz przejechać się oryginalnym samochodem terenowym yamaha viking. Po obiedzie odpoczywaliśmy na plaży zażywając kąpieli wodnych i słonecznych. Następnie udaliśmy się na zajęcia na waterballu, w czasie których mogliśmy pobiegać w kuli umieszczonej na wodzie. Dzień zakończyliśmy pokazem talentów.

Cztery Żywioły, grupa Pana Marcina P.
Sobotę rozpoczęliśmy od przeprawy tratwami. Wzięliśmy również udział w starciu łuczników. Przed obiadem odbyliśmy warsztaty chemiczne, na których przeprowadzaliśmy doświadczenia z wodą. Wykonaliśmy odznaki wybranych żywiołów oraz przeprowadziliśmy recykling artystyczny. Na koniec dnia odbył się pokaz talentów zakończony dyskoteką.

Misja 112, grupa Pana Piotra L.
Dzisiaj rozpoczęliśmy od wyprawy na poligon. Pokonywaliśmy tam tor przeszkód i porównywaliśmy później nasze czasy. Po powrocie z poligonu udaliśmy się do lasu na zajęcia ze strategii oraz taktyki, a później na zajęcia z survivalu, na których nałożyliśmy kamuflaż na twarze i bawiliśmy się w chowanego. Przed kolacją odbyliśmy zajęcia z łączności, podczas których wykorzystaliśmy alfabet Morse’a do przesyłania wiadomości. Wieczorem czekała nas dyskoteka z pokazem talentów.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Klaudii F.
Dzisiaj po śniadaniu poszliśmy na zajęcia ze strzelania z łuków. Potem poszliśmy na plażę. Później był czas na rundę mafii oraz grę w piłkę. Po obiedzie strzelaliśmy z wiatrówek. Następnie sprawdziliśmy swój lęk wysokości na parku linowym. Na koniec dnia cały ośrodek spotkał się w Cool Clubie na wieczorze talentów, po którym była dyskoteka.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Sebastiana W.
Dzisiaj pierwszą grą było Archery Challenge, czyli zajęcia z użyciem łuków. Następnie udaliśmy się na park linowy, a później na plażę wykąpać się w jeziorze. Po plażowaniu zagraliśmy w piłkę, badmintona i balonadę. Kolejnym zajęciem była Tajna Misja z wykorzystaniem GPS-u. Pod wieczór udaliśmy się na dyskotekę podczas której odbył się pokaz talentów.

Kulka Open, grupa Pana Michała A.
Dzisiaj rozpoczęliśmy od zajęć tworzenia bransoletek. Następnie na plaży opalaliśmy się i pływaliśmy w jeziorze Łęsk. Później mieliśmy zajęcia, na których tworzyliśmy graffiti. Na koniec dnia bawiliśmy się długo i głośno na dyskotece w Cool Clubie.

Dzień zaczęliśmy od wycieczki na poligon, na którym zagraliśmy w paintballową grę o skrzynki. Później sprawdziliśmy swoje umiejętności na specjalnie przygotowanym torze sprawnościowym. Po obiedzie wypłynęliśmy na wycieczkę smoczą łodzią po pobliskim jeziorze. Następnie nauczyliśmy się strzelać z wiatrówek. Wieczorem razem z innymi obozami bawiliśmy się na dyskotece.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Pauli M.
Dzisiaj rozpoczęliśmy wędrówką przez las na poligon, na którym rozegraliśmy mecz paintballowy oraz pokonaliśmy tor przeszkód. Po powrocie strzelaliśmy z łuków. Następnie wspinaliśmy się na skrzynki, z których budowaliśmy wieżę. Dzień zakończyliśmy dyskoteką, na której bawiliśmy się do samego końca.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Marii G.
Dziś mieliśmy bardzo aktywny dzień. Zaczęliśmy go plażowaniem. Następnie mieliśmy zajęcia Archery Challenge, czyli starcie łuczników. Potem poszliśmy wspinać się na skrzynki. Po południu pływaliśmy smoczą łodzią. W trakcie rejsu nauczyliśmy się równomiernie wiosłować. Dzień zakończyliśmy tanecznym krokiem na dyskotece.