RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2019

Turnus III (14.07-24.07.2019)

Dzień 8 – Rodzinna niedziela

Dodany: 2019.07.21

Harry Potter, grupa Pani Aleksandry Ś.
Dzień zaczęliśmy od robienia nowego pupila dla Hagrida ze sznurka i papieru. Później rozegraliśmy Turniej Trójmagiczny, który składał się z trzech zadań. Graliśmy w grę terenową, w której musieliśmy znaleźć więźnia z Azkabanu. Wieczorem robiliśmy eksperymenty z profesorem Snapem.

Harry Potter, grupa Pani Moniki Ch.
Kolejny emocjonujący dzień rozpoczął się od wykonywania rzeźb ze sznurka i papieru. Później niektórych z nas odwiedzili rodzice. Następnie mogliśmy rozwiązywać zagadki i uwolnić więźnia Azkabanu. Następnie tworzyliśmy bańki XXL.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Kingi P.
Dzisiaj odbył się Piknik Rodzinny i niektórzy z nas spotkali się z rodzicami. Na zajęciach lepiliśmy z gliny nasze ulubione postaci z bajek. Mieliśmy także Wielką Demolkę. Najpierw wybudowaliśmy mur używając zaprawy murarskiej i kamieni, a później musieliśmy go zburzyć. Dzień zakończyliśmy grami i zabawami na Xboksie.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Angeliki Z.
Dzisiaj spędziliśmy dużo czasu na plaży i zażywaliśmy kąpieli słonecznych oraz wodnych. Na plaży zbudowaliśmy fortecę z piasku. Potem odbyły się zajęcia survivalowe. Dowiedzieliśmy się jak poradzić sobie w trudnych warunkach i w jaki sposób rozpalić ognisko. Wieczorem czekał nas ciężki tor przeszkód, na którym wszyscy sobie świetnie poradzili!

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Patrycji K.
Dzisiaj mieliśmy sporo zajęć z wychowawcą. Bawiliśmy się w mafię i pif paf. Graliśmy mecze siatkówki i frisbee. Ćwiczyliśmy celność strzelając z wiatrówki. Graliśmy też w 5 sekund, dobble i kalambury. Mieliśmy okazję pojeździć na dziwnym rowerze oraz chodzić na szczudłach. Wieczorem mieliśmy wojskowy tor przeszkód. Było dużo zabawy!

Active Camp, grupa Pani Elizy W.
Po śniadaniu udaliśmy się na naukę strzelania z wiatrówki. Następnie udaliśmy się na plażę. Później wspinaliśmy się na skrzynki. Po obiedzie poszliśmy na strzelnicę paintballową. Następnie odbyły się zawody strzelania z wiatrówki. Po kolacji graliśmy frisbee.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Katarzyny Ch.
Wielu z nas przywitało dziś rodziców, którzy przybyli na Piknik Rodzinny. Mieliśmy dziś okazję pod okiem najbliższych przebyć trening nieważkości na eurobungee oraz konstruować świat rycerzy Jedi z klocków Lego. Ćwiczyliśmy też nasze zdolności orientacji w terenie i posługiwanie się kompasem. Wynik szkolenia dał nam pewność, że bez problemu wygralibyśmy bitwę o Naboo. Świetny dzień zakończyliśmy balonadą.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Wiktorii Sz.
Dzień zaczęliśmy od zespołowej gry w koszykówkę. Później mieliśmy bitwę o Naboo, czyli grę terenową z użyciem kompasów. Po bitwie razem z panią wychowawczynią tworzyliśmy gry planszowe, a tworząc je musieliśmy użyć naszej wyobraźni. Po obiedzie graliśmy mecz passballu, czyli piłki nożnej na wesoło. To była mega rozgrywka. Dzień zakończyliśmy plażowaniem i oglądaniem jeziora Łęsk.

Kulka Open, grupa Pani Karoliny M.
Dzisiaj rozpoczęliśmy od gry w odmianę mafii. Następnie poszliśmy na plażę i zagraliśmy w bitwę na głosy. Potem mieliśmy zajęcia łącznościowe i rozmawialiśmy przez telefony polowe. Po obiedzie zaprojektowaliśmy własne logo na zajęciach z graffiti. Po krótkiej przerwie zagraliśmy mecz unihokeja. Dzień zakończyliśmy wspólnym śpiewaniem, tańcem i zabawą.

Summer Challenge, grupa Pani Agaty M.
Dzień rozpoczęliśmy grą w waterpolo. Następne zajęcia odbyły się na strzelnicy paintballowej, mistrzem został Konrad. Kolejną atrakcją był waterball. Następnie zmierzyliśmy się ze sobą w czasie Archery Challenge. Odbył się również Piknik Rodzinny, na którym wielu z nas miało okazję zobaczyć się z rodzicami. Wieczór upłynął nam na graniu i wspólnej zabawie.

Summer Challenge, grupa Pani Moniki L.
Dzień rozpoczęliśmy grą terenową Błędny Azymut, podczas którego nauczyliśmy się korzystać z kompasu. Następnie zagraliśmy piękny koncert na dziwnym instrumencie. Po obiedzie mieliśmy Archery Challenge pod okiem instruktora. Dzisiaj odbył się Rodzinny Piknik, w czasie którego niektórzy spotkali się z rodzicami i spędzili z nimi czas. Dużo czasu spędziliśmy dzisiaj na plaży.

Summer Challenge, grupa Pana Pawła S.
Dzień rozpoczęliśmy grą w watterpolo, następnie graliśmy mecz passballu. Po drugim śniadaniu odbyła się emocjonująca przejażdżka quadem. Po obiedzie udaliśmy się na plażę. Następnie jeździliśmy na segweyu. Wszyscy świetnie się bawiliśmy!

Summer Challenge, grupa Pani Weroniki W.
Dzisiaj było pełno wrażeń. Odbył się Piknik Rodzinny i niektórych z nas odwiedzili rodzice. Z samego rana pognaliśmy na kajaki sit on top. Wróciliśmy cali mokrzy i szczęśliwi z udanego rejsu, szybko się wysuszyliśmy opalając się na plaży. Niektórzy z nas spędzili czas z rodzicami. Ostatnią dzisiejszą przygodę rozegraliśmy na strzelnicy łuczniczej strzelając z łuków oraz na strzelnicy paintballowej.

VIP, grupa Pani Katarzyny G.
Dzisiaj zaczęliśmy od układania wieży ze skrzynek i wspinaczki po niej, następnie graliśmy w zbijaka. Potem plażowaliśmy nad jeziorem i pływaliśmy pod okiem instruktorów. Przed kolacją mieliśmy grę terenową Błędny Azymut z użyciem kompasów. Na koniec dnia czekał nas spacer po wodzie w dmuchanej kuli, czyli waterball.

VIP, grupa Pani Patrycji O.
Dzień zaczęliśmy od nauczenia się podstaw jazdy na quadem. Następnie poszliśmy na plażę i kąpaliśmy się w ciepłym jeziorze. Kolejną atrakcją było eurobungee, na którym trenowaliśmy powietrzne ewolucje. Po południu spędzaliśmy czas na zabawach z wychowawcą. Najbardziej spodobała nam się gra w balonadę. Na koniec dnia czekała nas niezapomniana jazda sprawnościowa na quadach.

VIP, grupa Pani Pauliny L.
Na pierwszych zajęciach nauczyliśmy się chodzić na szczudłach i jeździć na dziwnym rowerze. Następnie odpoczywaliśmy na plaży w pięknych okolicznościach przyrody. W dalszej części dnia ćwiczyliśmy swoją celność strzelając z wiatrówek. Później poznaliśmy survivalowe metody kamuflażu oraz dotyczące szeroko pojętej sztuki przetrwania. Zwieńczeniem kolejnych kolonijnych przygód było kręcenie się na kosmicznym żyroskopie pod okiem instruktora.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Anny B.
Dzień rozpoczęliśmy od aktywnego budzika. Następnie odbyła się wojna na balony. Uczestniczyliśmy również w warsztatach technik pływackich. Następnie odbyły się zajęcia, w czasie których graliśmy w siatkówkę oraz koszykówkę. Po obiedzie zagraliśmy w liski. Przed kolacją byliśmy na parku liniowym. Na ostatnim bloku graliśmy w co jest czyje.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Aleksandry B.
Po porannej zaprawie i śniadaniu rozegraliśmy mecz passballu. Dzisiaj był Rodzinny Piknik i do niektórych z nas przyjechali rodzice. Graliśmy w różne gry i zabawy zespołowe, takie jak czółko i kalambury. Wieczorem poszliśmy na strzelnicę łuczniczą i strzelaliśmy z łuków. Dzień zakończyliśmy terenową grą Mazurska Pułapka.

Cztery Żywioły, grupa Pani Klaudii K.
Kolejny dzień na Kulce rozpoczęliśmy od zajęć plastycznych. Potem zrobiliśmy wystawę prac z całej kolonii. Następnie graliśmy w gry z różnych zakątków świata. Po obiedzie rozegraliśmy mecz balonady. Następnie graliśmy w pięćdziesiątkę. Po kolacji graliśmy w disco.

Cztery Żywioły, grupa Pani Wiktorii G.
Dzień rozpoczęliśmy malowaniem bez użycia rąk. Była to świetna zabawa! Następnie rysowaliśmy plakat na wystawę naszych prac. Przed obiadem poznaliśmy różne ciekawostki chemiczne i zobaczyliśmy różne doświadczenia wykonane przez panią instruktor. Po obiedzie przyszedł czas na balonadę, w czasie której rzucaliśmy się balonami z wodą. Dzień zakończyliśmy zajęciami sportowymi.

Projekt Kulka, grupa Pani Joanny K.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć w specjalnych kombinezonach, w których stoczyliśmy walki sumo. Później czekały nas zajęcia z gliny, savoir-vivre oraz zajęcia z wychowawcą. Wieczorem uczyliśmy się wykonywania tatuaży z henny.

Projekt Kulka, grupa Pani Justyny D.
Dzień rozpoczęliśmy rejsem smoczą łodzią. Następnie odpoczywaliśmy na plaży i cieszyliśmy się kąpielami. Po obiedzie rozegraliśmy turniej balonady oraz rozegraliśmy terenową grę 50-tka. Następnie robiliśmy tatuaże z henny oraz lepiliśmy z gliny. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową Mazurska Pułapka.

Cztery Żywioły, grupa Pana Marcina P.
Dzisiaj był dzień z wizytami rodziców w trakcie Pikniku Rodzinnego. Rozpoczęliśmy go od warsztatów plastycznych, czyli malowania bez użycia rąk. Przygotowaliśmy wystawę prac oraz doskonaliliśmy swoje techniki pływackie. Po obiedzie poszliśmy na plażę. Po powrocie tworzyliśmy bańki mydlane w rozmiarze XXL. Na koniec dnia zagraliśmy w nasze ulubione gry.

Misja 112, grupa Pana Piotra L.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć z rzutu granatem. Musieliśmy pokonać tor przeszkód na czas. Na końcu toru rzucaliśmy granatem. Później jeździliśmy quadem. Przed obiadem udaliśmy się na strzelnicę paintballową. Po obiedzie mieliśmy zajęcia survivalu, w których dowiedzieliśmy się jak rozpala się ogień i jak przefiltrować wodę. Wieczorem mieliśmy nocny desant.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Klaudii F.
W niedzielę rozegraliśmy dwie gry paintballowe, w których mieliśmy do wystrzelenia mnóstwo kulek. Dzisiaj byliśmy na zajęciach survivalu, podczas których uczyliśmy się filtrowania wody oraz rozpalania ogniska za pomocą krzesiwa. Byliśmy też dzisiaj na plaży. Dzień zakończyliśmy naszą ulubioną grą mafią.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Sebastiana W.
Dzień zaczęliśmy od wojny balonowej z inną grupą. Następnie wybraliśmy się na plażę. Później mieliśmy zajęcia z technik survivalu, w czasie których nauczyliśmy się rozniecać ogień oraz filtrować wodę, by była zdatna do picia. Później czekała nas potyczka paintballowa na ośrodku. Na koniec mieliśmy zawody na strzelnicy paintballowej.

Kulka Open, grupa Pana Michała A.
Dzień zaczęliśmy terenową grą Mazurska Pułapka, w czasie której rozwiązywaliśmy dużo zagadek. Później mieliśmy czas na relaks na plaży. Po obiedzie graliśmy w różne gry, takie jak ninja i pif paf a także rozegraliśmy mecz koszykówki.

Dzień zaczęliśmy od sprawdzenia swoich umiejętności na strzelnicy paintballowej. Później poszliśmy na park linowy, na którym spędziliśmy bardzo miłe chwile. Następnie ruszyliśmy na pole paintballowe i zmierzyliśmy się z inną grupą w grze o flagę. Wieczorem poszliśmy na plażę i rozegraliśmy mecz siatkówki oraz zażyliśmy kąpieli w jeziorze.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Pauli M.
Dzień spędziliśmy z atrapami broni. Zaraz po odebraniu jej poszliśmy do lasu na naukę kamuflażu. Rozegraliśmy również mecz paintballowy na ośrodku. Po odpoczynku na plaży mieliśmy zajęcia, na których używaliśmy wykrywaczy metali do znalezienia skarbu. Po kolacji i zdaniu broni wyruszyliśmy na nocny desant.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Marii G.
Dzień rozpoczęliśmy od Wielkiej Demolki. Mogliśmy wcielić się w role budowniczego robiąc mur za pomocą zaprawy. Następnie udaliśmy się na rozgrywkę paintballową. To było zacięte starcie drużyn. Po paintballu graliśmy mecz passballu, czyli piłki nożnej w dużej materiałowej spódnicy. Na zakończenie dnia mieliśmy Wielką Demolkę, burząc nasz poranny mur.