RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2019

Turnus III (14.07-24.07.2019)

Dzień 9 – Bawimy się w najlepsze

Dodany: 2019.07.22

Harry Potter, grupa Pani Aleksandry Ś.
Rano wzięliśmy udział w rozrywkach sportowych quidditch. Wyczarowaliśmy też przeróżne stworki z masy solnej. Trochę czasu spędziliśmy na plaży. Później graliśmy w balonadę. Dzień zakończyliśmy grą terenową Komnata Tajemnic.

Harry Potter, grupa Pani Moniki Ch.
Kolejny wspaniały, emocjonujący i pełen atrakcji dzień na Kulce. Na początku strzelaliśmy z łuku podczas Archery Soft. Później poszliśmy na plażę i zażyliśmy kąpieli słonecznej. Później mogliśmy doświadczyć wspaniałej rozrywki i rywalizacji podczas balonady. Na koniec dnia mogliśmy uczestniczyć w terenowej grze nocnej, podczas której mogliśmy zmierzyć się z własnymi słabościami. Zabawy było co nie miara!

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Kingi P.
Kolejny pełen emocji dzień na Kulce. Najpierw graliśmy w mega twistera i mega jengę. Było przy tym dużo śmiechu. Później szukaliśmy poszlak bawiąc się w małych detektywów. Następnie ćwiczyliśmy podniebne akrobacje na eurobungee. Dzień zakończyliśmy malowaniem witraży.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Angeliki Z.
Od rana opalaliśmy się na plaży i graliśmy w piłkę. Następnie uczyliśmy się podstaw pierwszej pomocy i braliśmy udział w grze terenowej o tej samej tematyce. Musieliśmy uratować naszego lotnika. Po obiedzie poszliśmy do lasu i szukaliśmy tropów zwierząt. Było ich naprawdę dużo. Potem czekał nas tor przeszkód z granatem. Wszyscy dali sobie radę. Po kolacji uczyliśmy się jeździć na segwayu.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Patrycji K.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy nauką tropienia, instruktor powiedział nam czego szukać. Znaleźliśmy ślady jeża, lisa i borsuka. Graliśmy też dzisiaj w siatkówkę i balonadę. Trzymaliśmy ręczniki w parach i rzucaliśmy balonem z wodą. Później uczyliśmy się pierwszej pomocy i ratowaliśmy rannego lotnika. Graliśmy w super grę terenową o nazwie Szpion. Musieliśmy pokonać marszałka przeciwnej drużyny. Dzień był bardzo udany.

Active Camp, grupa Pani Elizy W.
Po śniadaniu udaliśmy się do lasu i sprawdziliśmy swoje survivalowe możliwości. Następnie skakaliśmy na trampolinach. Później doskonaliliśmy techniki pływackie. Po obiedzie graliśmy w gry z różnych zakątków świata. Następnie odbyła się gra terenowa. Po kolacji graliśmy w poprawione przysłowia, bystre oko i telegram.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Katarzyny Ch.
Jesteśmy już przy końcówce kolonii, więc nasza pani postanowiła sprawdzić co wiemy o ośrodku grając w grę francuską. Okazało się, że kryje się tu wiele tajemnic, których strzegą instruktorzy i animatorki. Ćwiczyliśmy też naszą celność podczas strzelania z łuków do tarcz. Bawiliśmy się na balu, podczas którego wyczarowaliśmy twarze postaci Star Wars na balonach. Towarzyszyły nam one podczas konkurencji ze słodkimi nagrodami. Napełnieni Mocą stoczyliśmy walki na gladiatorskiej arenie i pojedynek unihokeja.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Wiktorii Sz.
Poniedziałek zaczął się od ekscytujących walk gladiatorów, czyli starcia gwiezdnych wojowników. Następnie mieliśmy szkolenie jazdy na quadzie. Po quadach wybraliśmy się na plażę i odpoczywaliśmy w promieniach słońca. Kiedy już się wygrzaliśmy i odpoczęliśmy, poszliśmy na bal Gwiezdnych Wojen. Bawiliśmy się tam w rytm muzyki z mieczami i naszych pelerynach. Pod koniec dnia pani Wiktoria zabrała nas na strzelnicę paintballową. Super zabawa!

Kulka Open, grupa Pani Karoliny M.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od nauki strzelania z łuku. Następnie braliśmy udział w Archery Challenge, w którym po krótkim zapoznaniu się z nowym rodzajem łuku zbudowaliśmy bazy i strzelaliśmy do siebie specjalnymi i bezpiecznymi strzałami. Następnie rozegraliśmy mecz naszej ulubionej siatkówki. Po obiedzie razem z inną grupą śpiewaliśmy największe polskie hity na karaoke. Potem zagraliśmy w wywoływanie i odgadywanie zasad. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową Mafia w lesie.

Summer Challenge, grupa Pani Agaty M.
Rano uczyliśmy się chodzić na szczudłach i jeździć na dziwnym rowerze. Później ubrani w specjalne spódnice próbowaliśmy grać w piłkę nożną. Po południu wygrzewaliśmy się na plaży. Bawiliśmy się świetnie podczas dwóch gier terenowych Enigma oraz Mazurska Pułapka.

Summer Challenge, grupa Pani Moniki L.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć na żyroskopie. Następnie każdy z nas mógł nauczyć się chodzenia na szczudłach oraz pojeździć na dziwnym rowerze. Następnie jeździliśmy pod okiem instruktorki na segwayu. Po obiedzie zagraliśmy w waterpolo w naszym kulkowym jeziorze. Wieczorem odbył się mecz korfballu.

Summer Challenge, grupa Pana Pawła S.
Dzień rozpoczęliśmy od wspinaczki na parku linowym. Następnie udaliśmy się na strzelnicę paintballową, a zaraz potem na łuki. Po obiedzie graliśmy mecz korfballu. Następnym zajęciem była gra terenowa Błędny Azymut. Ostatnim zajęciem były bum bum rurki, które odbyły się po kolacji.

Summer Challenge, grupa Pani Weroniki W.
Początek dnia zaczął się bardzo kulkowo. Na pierwszych zajęciach chodziliśmy w kuli po wodzie. Wspinaliśmy się również po skrzynkach. Pobiliśmy rekord na Kulce! Kolejne zajęcia odbyły się na plaży. Pod okiem ratownika graliśmy w waterpolo. Mając tak dużo siły w rękach, wybraliśmy się na ściankę wspinaczkową. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową Mazurska Pułapka.

VIP, grupa Pani Katarzyny G.
Słoneczny poniedziałek zaczęliśmy od survivalu, na którym uczyliśmy się filtrować wodę i rozpalać ognisko. Następnie graliśmy w wodną grę zespołową waterpolo. Potem odbyliśmy symulacje lotów kosmicznych na żyroskopie. Po obiedzie jeździliśmy na quadzie a także uczyliśmy się chodzić na szczudłach i jeździć na dziwnym rowerze.

VIP, grupa Pani Patrycji O.
Dzień zaczęliśmy od zespołowej rozgrywki koszykówki i badmintona. Potem poszliśmy na plażę i skorzystaliśmy z słonecznej pogody i kąpieli w jeziorze. Następnie udaliśmy się na strzelnicę paintballową, na której każdy miał do dyspozycji po 50 kulek. Po południu trenowaliśmy swoją celność ucząc się strzelania z łuków. Potem mieliśmy Archery Challenge, podczas którego mogliśmy wykazać poznane wcześniej umiejętności na starciu łuczników. Dzień zakończyliśmy grą zespołową korfball.

VIP, grupa Pani Pauliny L.
Z samego rana uczestniczyliśmy w zajęciach Ranny Lotnik. Podczas nich rozmawialiśmy na temat udzielania pierwszej pomocy oraz wzięliśmy udział w pozorowanej grze terenowej. W dalszej kolejności udaliśmy się na zajęcia z użyciem kompasów. Następnie wspinaliśmy się na ściankę wspinaczkową. Tam mieliśmy możliwość wejścia na cztery niezależne od siebie tory o różnych poziomach trudności. Dzień zakończyliśmy grając w waterpolo oraz zabawami na tutejszym dziedzińcu.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Anny B.
Dziś odbyła się balonada, która była bardzo dobrą zabawą. Następnie zagraliśmy w zbijaka. Kolejną atrakcją była olimpiada sportowa, wygrała drużyna Dziabadziagów. Po obiedzie uczestniczyliśmy w zajęciach Archery Challenge. Tuż przed kolacją odbyły się zajęcia Ranny Lotnik, na których poznaliśmy podstawy pierwszej pomocy. Na bloku nocnym mieliśmy grę terenową Mafia.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Aleksandry B.
Dzień zaczęliśmy od strzelania z wiatrówek do tarcz. Później graliśmy w Rannego Lotnika, podczas którego nauczyliśmy się udzielania pierwszej pomocy. Przed obiadem rozegraliśmy jeszcze mecz unihokeja. Następnie tworzyliśmy sztandar naszego obozu. Jeździliśmy dzisiaj na quadach, a wieczorem zagraliśmy w grę terenową Mafia.

Cztery Żywioły, grupa Pani Klaudii K.
Dzień zaczęliśmy od gier integracyjnych. Potem poszliśmy na plażę, a następnie szukaliśmy w lesie śladów zwierząt. Po obiedzie ćwiczyliśmy naszą pamięć i spostrzegawczość. Wieczorem uczyliśmy się pierwszej pomocy na grze terenowej Ranny Lotnik.

Cztery Żywioły, grupa Pani Wiktorii G.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć linowych, w czasie których wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek. W czasie tych zajęć niektórzy z nas mogli pokonać swoje lęki. Następnie udaliśmy się na zajęcia z animatorem, w czasie których mieliśmy okazję poznać gry z różnych stron świata. Później jeździliśmy na quadach po specjalnie wyznaczonym torze. Po obiedzie udaliśmy się na plażę, na której mogliśmy zażyć kąpieli słonecznych i wodnych. Dzień zakończyliśmy rozgrywkami piłki siatkowej.

Projekt Kulka, grupa Pani Joanny K.
Dzisiaj rozpoczęliśmy od sportowych zajęć integracyjnych. Po obiedzie wzięliśmy udział w grze terenowej Enigma, w czasie której uczyliśmy się szyfrowania. Wieczór spędziliśmy na wspólnych zajęciach z zumby oraz grze terenowej Mafia.

Projekt Kulka, grupa Pani Justyny D.
Po śniadaniu nasza grupa udała się na zajęcia z savoir-vivre, na których dowiedzieliśmy się, jak działa plotka, jak prawidłowo nakryć stół oraz jaki dresscode obowiązuje na różnych spotkaniach i imprezach. Następnie uczyliśmy się strzelać z łuku oraz rozegraliśmy bitwę na polu paintballowym. Po obiedzie udaliśmy się na plażę. Tam relaksowaliśmy się i korzystaliśmy z kąpieli wodnych i słonecznych. Rozegraliśmy także mini turniej koszykówki. Wieczorem udaliśmy się na zajęcia z zumby. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową Mafia. Szczęśliwi czekamy na kolejny dzień pełen nowych atrakcji.

Cztery Żywioły, grupa Pana Marcina P.
Dzień rozpoczęliśmy od leśnej wędrówki do pobliskiej miejscowości Kiejkuty. Przed obiadem poszliśmy na plażę i kąpaliśmy się pod okiem ratowników. Po obiedzie mieliśmy survival, na którym nauczyliśmy się filtrować brudną wodę oraz rozpalać ogień. Na koniec poznaliśmy gry z różnych zakątków świata.

Misja 112, grupa Pana Piotra L.
Dzisiaj rozpoczęliśmy dzień od spaceru po lesie. Potem mieliśmy zajęcia z manewrów strażackich. Przeprowadziliśmy symulacje akcji ratowniczej polegającej na pokonaniu toru przeszkód na czas. Po obiedzie wybraliśmy się na plażę. Na zakończenie dnia zagraliśmy w grę terenową Szpion.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Klaudii F.
Dzisiaj po śniadaniu wyszliśmy na spacer do lasu. Potem mieliśmy survival, na którym uczyliśmy się pozyskiwania żywności oraz uczyliśmy się sztuki kamuflażu. Potem poszliśmy na plażę, a później mieliśmy wraz z inną grupą kolejną grę paintballową. Naszymi ostatnimi zajęciami było strzelanie z łuków na Archery Challenge.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Sebastiana W.
Dzisiaj wyruszyliśmy na spacer do sąsiedniej miejscowości. Po powrocie udaliśmy się na kąpiel i plażowanie. Następnie uczyliśmy się strzelać z wiatrówek. Kolejnym zajęciem było budowanie wieży ze skrzynek i wchodzenie na nią. Później zrobiliśmy wojnę na balony z wodą. Na koniec dnia rozegraliśmy potyczkę paintballową na ośrodku.

Kulka Open, grupa Pana Michała A.
Dzień rozpoczęliśmy wyjściem na plażę. Później tworzyliśmy własną obozową flagę. Po obiedzie uczyliśmy się celności na strzelnicy paintballowej. Później graliśmy w grę paintballową.

Dzień zaczęliśmy od wizyty na plaży, na której graliśmy w siatkówkę i kąpaliśmy się w jeziorze. Poszliśmy również na survival, na którym najpierw nauczyliśmy się budować prowizoryczne szałasy, następnie w jaki sposób wskrzeszać ogień w trudnych warunkach oraz jak przefiltrować wodę, tak aby była zdatna do picia. Na koniec dnia wszyscy z nas musieli przejść specjalny tor, na którym nauczyliśmy się rzucać granatem.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Pauli M.
Dzień rozpoczęliśmy odpoczynkiem na plaży, następnie graliśmy na podobozie wspólnie w różne gry karciane. Po obiedzie poszliśmy na zajęcia, na których musieliśmy stworzyć trawę z opon i przeprawić się przez jezioro. Dziś również odbyły się zajęcia z survivalu, na których poznaliśmy techniki filtracji wody oraz nauczyliśmy się rozpalać ognisko. Po kolacji szukaliśmy różnych zagadek za pomocą GPS-u.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Marii G.
Dzień zaczęliśmy od zajęć Ale Cyrk. Chodziliśmy na szczudłach i jeździliśmy na specjalnym cyrkowym rowerze. Następnie rozegraliśmy mecz unihokeja. Później mieliśmy żyroskop.