RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2019

Turnus IV (25.07-04.08.2019)

Dzień 2 - Czas na zabawę!

Dodany: 2019.07.26

Active Camp, grupa Pani Pauliny R.
Ten dzień był pełen atrakcji. Po śniadaniu udaliśmy się na łuki i doskonaliliśmy nasze zdolności strzeleckie. Następny punkt dnia stanowiła ścianka wspinaczkowa, niektórym z nas udało się zdobyć szczyt. Na kolejnych zajęciach strzelaliśmy z wiatrówki oraz skakaliśmy na eurobungee.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Agnieszki O.
Nasz dzień był pełen wrażeń i emocji. Od rana uczestniczyliśmy w zajęciach na eurobungee, podskakując aż do nieba. Następnie uczyliśmy się pływać kajakami sit on top. Merida waleczna przekazała nam cenne rady i wskazówki umiejętnego posługiwania się łukiem. Chusta animacyjna była idealnym elementem rozrywki, by nauczyć się współpracy w grupie.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Karoliny B.
Dzień zaczęłyśmy od zabawy w głuchy telefon, w którym wychodziły nam śmieszne hasła. Później skakałyśmy na eurobungee razem z księżniczką Dżasminą. Po obiedzie wypłynęliśmy na jezioro kajakami. Wszystkie świetnie się bawiłyśmy i nauczyłyśmy wiosłować. Po odpoczynku kontynuowałyśmy zabawę przeciągając linę. Dzień zakończyłyśmy zabawami w grupie i bajką.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Oliwii B.
Po śniadaniu nauczyliśmy się władać mieczem, tak jak młodzi padawani. Dostaliśmy też swoje własne miecze, tak aby pasowały do peleryn. Później poszliśmy na kulkową plażę. Po kąpieli w jeziorze rozegraliśmy mecz passballu, czyli piłki nożnej w specjalnych spódniczkach. Po obiedzie odbyliśmy trening nieważkości na eurobungee. Graliśmy w grę pif-paf, w piłkę i berka. Po kolacji bawiliśmy się w grupie, grając w gry zespołowe.

Kraina Smyka, grupa Pani Agaty M.
Dzisiejszą przygodę w Krainie Smyka rozpoczęliśmy waterballem. Kolejną atrakcją był mecz korfballu, w który graliśmy z ogromnym zaangażowaniem. Później skakaliśmy na eurobungee. Po obiedzie graliśmy w mafię. Następnie uczyliśmy się strzelać z łuku.

Kulka Express, grupa Pani Patrycji K.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć łuczniczych, na których podzieliliśmy się na cztery grupy: czerwonych, zielonych, niebieskich i żółtych. Następnie spędzaliśmy aktywnie czas na rowerkach wodnych. Po obiedzie ćwiczyliśmy swoje umiejętności fizyczne na ściance wspinaczkowej. Potem graliśmy w grę terenową Zaginiona Cywilizacja z wykorzystaniem wykrywaczy metalu. Wieczorem odbyło się ognisko z różnymi zabawami przygotowanymi przez naszą wychowawczynię. Na ognisku piekliśmy także kiełbaski.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Natalii P.
Dzisiaj rano w towarzystwie animatorki bawiliśmy się mega klockami. Na następnych zajęciach wspinaliśmy się pod okiem sensei na ściankę, niektórzy wspięli się na samą górę. Po południu strzelaliśmy na strzelnicy paintballowej oraz chodziliśmy w dmuchanej kuli po wodzie. Wieczorem było ognisko.

Kulka Open, grupa Pani Wandy Z.
Dzień na Kulce zaczęliśmy od gry w czółko i mafię, tworząc różne historie i ratując miasto. Wczesne popołudnie spędziliśmy na plaży. Po obiedzie rozegraliśmy mecz siatkówki, po którym uczyliśmy się robić bransoletki ze sznurka. Wieczór spędziliśmy na ognisku integracyjnym.

Summer Art, grupa Pani Adriany M.
Dzisiaj tworzyłyśmy własne graffiti. Następnie miałyśmy pakiet mega gier. Grałyśmy w twistera, bierki, scrabble i jengę. Po obiedzie pływałyśmy na rowerach wodnych. Później miałyśmy zajęcia z podstaw survivalu, podczas którego budowałyśmy schronienia z pałatek. Wieczorem miałyśmy ognisko z pieczeniem kiełbasek.

Summer Art, grupa Pani Marty R.
Dzień zaczęłyśmy malowaniem kolorowych witraży. Następnie poczułyśmy odrobinę szaleństwa w dmuchanych kulach chodząc na wodzie. Po południu układałyśmy ogromną jengę oraz grałyśmy w wielkiego chińczyka. Następnie relaksowałyśmy się podczas wyprawy rowerkami wodnymi. Dzień zakończyłyśmy wspólnym ogniskiem.

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny M.
Dzień rozpoczęliśmy od meczu passballu, czyli piłki nożnej w spódnicach. Rozgrywkę wygrała drużyna niebieskich! Następnie trenowaliśmy swoją równowagę podczas układania i wspinania się po skrzynkach. Po obiedzie mogliśmy po raz pierwszy plażować nad kulkowym jeziorem. Graliśmy w siatkówkę, a następnie wypłynęliśmy w rejs smoczą łodzią po malowniczym jeziorze Łęsk. Dzień zakończyliśmy pierwszą dyskoteką.

Summer Challenge, grupa Pani Klaudii R.
Dzień zaczęliśmy od zabawy na parku linowym, większości z nas udało się przejść najtrudniejszy tor. Było niesamowicie! Następnie udaliśmy się na zajęcia na waterballu, czyli odbyliśmy spacer po wodzie w dmuchanej kuli. Po obiedzie rozegraliśmy mecz passballu, czyli piłki nożnej na wesoło. Wieczorem udaliśmy się na wyprawę kajakami po malowniczym jeziorze Łęsk. Nasz dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Summer Challenge, grupa Pani Martyny Ś.
Dzień zaczęliśmy od pysznego śniadania. Następnie udaliśmy się na kajaki turystyczne i wypłynęliśmy na malownicze jezioro. Po super przygodzie na kajakach rozegraliśmy mecz passballu, czyli piłki nożnej na wesoło. Po obiedzie mieliśmy do pokonania park linowy. Zaraz po nim bawiliśmy się na strzelnicy paintballowej. Wieczorem udaliśmy się na kolację a także na dyskotekę.

Summer Challenge, grupa Pani Nikoli B.
Rozbudzeni muzyką ruszyliśmy na pierwsze zajęcia. Po śniadaniu sprawdziliśmy swoje umiejętności na ściankach wspinaczkowych. Następnie wykonaliśmy nasz water challenge, podczas którego przepłynęliśmy rowerkami wodnymi wzdłuż rezerwatu przyrody Kulka. Po obiedzie udaliśmy się na plażę. Po powrocie rozegraliśmy wesołą rozgrywkę piłkarską ubrani w oryginalne stroje. Swój dzień zakończyliśmy dyskoteką w Cool Clubie.

VIP, grupa Pani Dominiki G.
Dzień zaczęliśmy od pysznego śniadania. Następnie udaliśmy się na pakiet mega gier. Graliśmy w scrabble oraz twistera. Potem wypłynęliśmy kajakami na malownicze jezioro Łęsk. Po obiedzie wspólnie z grupą poszliśmy na park linowy. Świetnie się bawiliśmy! Po kolacji udaliśmy się na wieczorną dyskotekę.

VIP, grupa Pani Natalii Rz.
Po pysznym śniadaniu wszyscy udaliśmy się na poszukiwanie i odgadywanie zaszyfrowanych zagadek. Następnie wspólnie poszliśmy na park linowy. Następnie udaliśmy się na plażę i w przyjemnych humorach popłynęliśmy kajakami. Wspaniale bawiliśmy się podczas grania w mega gry. Wieczorem wszyscy wybraliśmy się na wieczorną dyskotekę i spędziliśmy na wesoło swój czas.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Aleksandry B.
Nasze kolonie zaczęliśmy bardzo aktywnie. Na początku budowaliśmy wieżę ze skrzynek, na którą się wspinaliśmy. Następnie udaliśmy się do lasu na Bitwę Plemion, podczas której świetnie się bawiliśmy. Stoczyliśmy zaciętą walkę o zwycięski sztandar. Później mogliśmy sprawdzić nasze umiejętności koszykarskie podczas gry korfball. Dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem, dzięki któremu mogliśmy się bliżej poznać.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Wiolety M.
Słoneczny piątek zaczęliśmy od rozgrzewki. Następnie zjedliśmy śniadanie, które dało nam dużo siły do wiosłowania na smoczej łodzi. Atrakcjom nie było dość. Zagraliśmy mecz korfballu, a następnie jeździliśmy quadem. Integrowaliśmy się z inną grupą grając w dwa ognie, a wieczór spędziliśmy przy wspólnym ognisku.

Cztery Żywioły, grupa Pani Julii S.
Dzisiaj uczyliśmy się, czym jest recykling i jak ocalić naszą planetę. Następnie po drugim śniadaniu poszliśmy na quady i uczyliśmy się podstaw jazdy. Potem zjedliśmy pyszny obiad i poszliśmy na plażę. Następnie graliśmy w zbijaka z drugą grupą Aktywne Wakacje. Po kolacji mieliśmy ognisko i graliśmy w różne gry a także jedliśmy kiełbaski.

Cztery Żywioły, grupa Pani Weroniki Sz.
Pierwszy dzień zajęć programowych rozpoczęliśmy od gier świata. Wszyscy chętnie braliśmy udział. Później pływaliśmy kajakami sit on top po jeziorze Łęsk. Po obiedzie spacerowaliśmy po wodzie w dmuchanej kuli. Kolejną atrakcją była jazda na quadzie. Z ekscytacją pokonaliśmy tor. Dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem.

Projekt Kulka, grupa Pani Klaudii F.
Dzisiaj po śniadaniu poszliśmy na plażę i wypłynęliśmy w rejs rowerkami wodnym po jeziorze Łęsk. Potem poszliśmy na park linowy. Po obiedzie tworzyliśmy logo naszej grupy na zajęciach z graffiti. Następnie zagraliśmy w odmianę koszykówki, czyli korfball. Po kolacji mieliśmy ognisko.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Darii Sz.
Dzień zaczęłyśmy od zajęć z animatorką. Jeździłyśmy na dziwnym rowerze i uczyłyśmy się chodzić na szczudłach. Następnie spędziłyśmy czas na zabawach z piłką. Po obiedzie wchodziłyśmy na wieżę ze skrzynek, budując ją i utrzymując równowagę. Na koniec dnia miałyśmy ognisko, w czasie którego mogłyśmy pośpiewać.

Misja 112, grupa Pani Moniki R.
Drugi dzień kolonii rozpoczęliśmy od wizyty na plaży i zapoznania się z regulaminem kąpieliska. Od razu skorzystaliśmy z kąpieli. Następnie udaliśmy się na survival do lasu, podczas którego poznaliśmy rzeczy, bez których można nie przeżyć w lesie. Nauczyliśmy się także budować schronienie przy użyciu pałatki. Następnie zagraliśmy w grę sportową ziemniak wykorzystującą zasady gry w siatkówkę. Po obiedzie wchodziliśmy na skrzynki z asekuracją instruktora. Na koniec dnia mieliśmy dyskotekę, w czasie której świetnie się bawiliśmy.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Gabrieli O.
Dzisiaj rozpoczął się kolejny dzień naszej przygody na obozie. Dzień zaczęliśmy od treningu na strzelnicy paintballowej, sprawdzając swoje celne oko. Następnie udaliśmy się na pole paintballowe i zagraliśmy deadmatch. Później strzelaliśmy z wiatrówek do specjalnie przygotowanych tarcz. Dzień zakończyliśmy dyskoteką, podczas której spędziliśmy czas na tańcach i dobrej zabawie.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Klaudii K.
Pierwszy dzień programowy rozpoczęliśmy nauką jazdy na quadzie. Potem strzelaliśmy do tarcz na strzelnicy paintballowej. Następnie odbyły się walki gladiatorów. Po obiedzie mieliśmy zajęcia z survivalu. Potem zapoznaliśmy się z ofertą zajęć fakultatywnych. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Natalii K.
Drugi dzień na kolonii rozpoczęliśmy od wspólnej gry w siatkówkę na plaży. Poznaliśmy również zasady bezpiecznego korzystania z kąpieliska. Następnie udaliśmy się na naszą pierwszą jazdę quadem. Było ekstra! Po quadach czekała nas strzelnica paintballowa, na której nauczyliśmy się perfekcyjnie trafiać do celu. Po obiedzie wykonywaliśmy flagę obozową oraz integrowaliśmy się poprzez różne gry i zabawy. Na koniec dnia czekała nas dyskoteka.

Kulka Open, grupa Pana Sebastiana M.
Dzisiaj po śniadaniu wspólnie poznawaliśmy i integrowaliśmy się grając w różne gry. Wspólnie z grupą Wakacyjna Przygoda graliśmy w pif paf oraz mafię. Przed obiadem robiliśmy bransoletki z paracordu. Po obiedzie zapoznaliśmy się z programem zajęć dodatkowych oraz odbyliśmy rozmowę z ratownikiem medycznym. Przed kolacją poszliśmy na plażę i spędziliśmy tam czas. Chętni mieli okazję wykąpać się w jeziorze Łęsk. Po kolacji świetnie bawiliśmy się na dyskotece.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Joanna K.
Naszą przygodę rozpoczęliśmy zajęciami z survivalu. Poznaliśmy podstawy sztuki przetrwania, puszkę survivalową i zasady budowania schronienia. Później przeszliśmy trening celności na zajęciach z wiatrówek. Przed obiadem zmierzyliśmy się z lękiem wysokości wspinając się na zbudowaną przez nas wieżę ze skrzynek. Po południu spędziliśmy czas projektując logo i flagę naszej grupy. Po kolacji wspólnie się bawiliśmy z pozostałymi grupami na dyskotece.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Marii G.
Dzień zaczęliśmy od strzelania z wiatrówek. Następnie graliśmy w gry, takie jak pif paf i mafia. Po obiedzie wypłynęliśmy kajakami turystycznymi. Po południu odbyły się zajęcia Ale Cyrk, w trakcie których uczyliśmy się chodzić na szczudłach i jeździć na dziwnym rowerze. Dzień zakończyliśmy zabawą na dyskotece.