RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2019

Turnus IV (25.07-04.08.2019)

Dzień 3 - Moc uśmiechów

Dodany: 2019.07.27

Active Camp, grupa Pani Pauliny R.
Dzień rozpoczęliśmy od rejsu kajakami turystycznymi. Następnie sprawdziliśmy swoje siły w meczu korfballu. Po południu graliśmy w siatkówkę. Spędzając czas z animatorką poznaliśmy przeróżne gry i zabawy świata. Potem zostały nam przedstawione podstawy survivalu i zbudowaliśmy własne szałasy. Dzień zakończyliśmy wspaniałą zabawą dyskotekową.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Agnieszki O.
Dzisiaj miałyśmy bardzo twórczy dzień. Od rana kąpałyśmy się w jeziorze Łęsk i czułyśmy się jak księżniczka Arielka. Następnie wraz z Królewną Śnieżką układałyśmy wielkie budowle ze słomek, sprawiło nam to wiele frajdy. Wraz z Pocahontas tańczyłyśmy zbierając energię i siłę na wieczorną dyskotekę. Zrobiłyśmy flagę naszej grupy oraz bawiłyśmy się w gry integracyjne z dziećmi.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Karoliny B.
Dzisiaj po śniadaniu budowałyśmy zamki i miasta a także zwierzęta z rurek. Nasza wyobraźnia nie znała granic. Później kąpałyśmy się w jeziorze i leżałyśmy na plaży. Po plażowaniu tańczyłyśmy do znanych nam piosenek. Uwielbiamy tańczyć! Zjadłyśmy obiad i uczyłyśmy się przetrwania w lesie, tą lekcję na pewno zapamiętamy. Przed kolacją razem ze wszystkimi dziećmi z pawilonu miałyśmy olimpiadę sportową, w której uczyłyśmy się współpracy. Wieczór był pełen wrażeń, bo wybawiłyśmy się na dyskotece.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Oliwii B.
Nasz galaktyczny dzień rozpoczął się w powietrzu. Próbowaliśmy złapać przybyszy z innej galaktyki na ściance wspinaczkowej. Następnie wraz z naszym Mistrzem Yodą plażowaliśmy. Budowaliśmy statki kosmiczne na zajęciach bambonady. Braliśmy udział w integracyjnych konkurencjach sportowych. Wieczór zakończyliśmy w kosmicznym Cool Clubie na dyskotece, na której muzyka była odlotowa.

Kraina Smyka, grupa Pani Agaty M.
Kolejny dzień w Krainie Smyka rozpoczęliśmy emocjonującą rozgrywką passballu, czyli piłki nożnej w spódnicach. Później opalaliśmy się na plaży i pływaliśmy w jeziorze. Następną atrakcją była ścianka wspinaczkowa, najlepszy na ściance okazał się Piotrek. Po obiedzie poznawaliśmy tajniki survivalu, budując własne obozowiska w lesie. Później braliśmy udział w olimpiadzie sportowej z grupami Bohaterek Disneya i Gwiezdnych Wojen. Wieczorem bawiliśmy się na dyskotece.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Natalii P.
Dzisiaj rano wypłynęliśmy smoczą łodzią w rejs. Następnie pokonywaliśmy przeszkody w powietrzu na parku linowym. Później przeszliśmy szkolenie z władania kataną, każdy otrzymał własną. Popołudniu graliśmy mecz passballu, czyli piłki nożnej na wesoło. Potem plażowaliśmy i pływaliśmy w jeziorze. Wieczorem była dyskoteka.

Kulka Open, grupa Pani Wandy Z.
Trzeci dzień kolonii zaczęliśmy wystrzałowo od nauki strzelania z broni pneumatycznej. Słoneczne po południe spędziliśmy na plaży grając w siatkówkę i opalając się. Po obiedzie zacieśnialiśmy nasze relacje w grupie a później pokonywaliśmy przeszkody w parku linowym. Wieczorem bawiliśmy się wspólnie z innymi grupami na dyskotece.

Summer Art, grupa Pani Adriany M.
Dzisiaj rano byłyśmy na parku linowym. Później poznawałyśmy gry świata z panią animator. Następnie skakałyśmy na specjalnych trampolinach na zajęciach eurobungee. Po południu uczyłyśmy się grać na nietypowym instrumencie. Potem spacerowałyśmy w dmuchanych kulach po wodzie. Wieczorem tańczyłyśmy na pierwszej dyskotece.

Summer Art, grupa Pani Marty R.
Trzeci dzień zaczęłyśmy grami z różnych zakątków świata. Następnie udałyśmy się na plażę i skorzystałyśmy z kąpieli w jeziorze a także zrelaksowaliśmy się na plaży. Później pokonałyśmy trasy parku linowego i skakałyśmy na eurobungee. Nauczyłyśmy się grać na bum bum rurkach. Dzień zakończyłyśmy dyskoteką, na której świetnie się bawiłyśmy.

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny M.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od pójścia na słoneczną plażę, by popływać pod czujnym okiem ratownika. Następnie trenowaliśmy nasze umiejętności na ściance wspinaczkowej, niektórym z nas udało się wspiąć na sam szczyt. Potem poszliśmy na tor i jeździliśmy quadem. Po obiedzie odbyły się zajęcia na waterballu, w trakcie których chodziliśmy w przezroczystej i plastikowej kuli po wodzie. Kolejną atrakcją było strzelanie na strzelnicy paintballowej. Mogliśmy poćwiczyć swoją celność. Dzień zakończyliśmy integracyjnym ogniskiem z pieczeniem kiełbasek.

Summer Challenge, grupa Pani Klaudii R.
Dzień zaczęliśmy od strzelania z łuku. Następnie całą grupą przygotowaliśmy naszą wspólną flagę obozową. Kolejną naszą atrakcją były kajaki sit on top. Po obiedzie udaliśmy się na strzelnicę paintballową i każdy z nas świetnie się bawił. Kolejną naszą atrakcją były zajęcia linowe, czyli układanie skrzynek. Było super! Dzień zakończyliśmy ogniskiem z pieczeniem kiełbasek.

Summer Challenge, grupa Pani Martyny Ś.
Nasz dzień zaczęliśmy od stworzenia flagi obozowej. Bawiliśmy się przy tym wspaniale! Następnie udaliśmy się na boisko i graliśmy w rzucankę łapankę. Po obiedzie strzelaliśmy z łuków do tarcz. Kolejną atrakcją dzisiaj była ścianka wspinaczkowa. Po całym dniu super zabawy czekało nas ognisko, w trakcie którego integrowaliśmy się z innymi uczestnikami kolonii.

Summer Challenge, grupa Pani Nikoli B.
Kolejny dzień na Kulce rozpoczęliśmy od wyjścia na plażę. Graliśmy w planszówki oraz rozegraliśmy mecz siatkówki. Następnie udaliśmy się na zajęcia, podczas których chodziliśmy po wodzie w dmuchanej kuli. Potem sprawdziliśmy swoją celność na strzelnicy paintballowej. Po obiedzie każdy z nas miał możliwość wybudowania wieży ze skrzynek i wejścia na swoją budowlę. Było super! Kolejną atrakcją był trening łuczniczy. Swój dzień zakończyliśmy w blasku ognia piekąc pyszne kiełbaski i bawiąc się wspólnie z zaprzyjaźnionymi grupami.

VIP, grupa Pani Dominiki G.
Po porannej toalecie udaliśmy się na śniadanie. Po śniadaniu poszliśmy na plażę i graliśmy w gry integracyjne. Następnie graliśmy na boisku grając w zbijaka oraz piłkę nożną. Wszyscy w dobrym humorze poszliśmy na strzelnicę łuczniczą i strzelaliśmy z łuków pod okiem instruktora. Po pysznym obiedzie uczestniczyliśmy we wspinaczce. Wszyscy świetnie się bawili. Następne mieliśmy przejażdżkę quadem wraz z instruktorem na torze quadowym. Wieczorem odbyło się ognisko integracyjne z pieczeniem kiełbasek.

VIP, grupa Pani Natalii Rz.
Po pysznym śniadaniu wszyscy udaliśmy się na plażę. Pływaliśmy i świetnie się przy tym bawiliśmy. Następnie wspólnie poszliśmy na zajęcia łucznicze i strzelaliśmy do tarcz z łuku. Następnie udaliśmy się na quady i w przyjemnych humorach spędziliśmy czas. Bardzo zainteresowaliśmy skakaniem na zajęciach eurobungee i wspaniale się przy tym bawiliśmy. Wieczorem poszliśmy na ognisko. Dzień zakończyliśmy ciszą nocną.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Aleksandry B.
Kolejny dzień na Kulce również zaczęliśmy aktywnie. Naszymi pierwszymi zajęciami było skakanie na eurobungee. Wszyscy mogliśmy spróbować swoich sił w akrobacjach powietrznych. Następnie graliśmy w piłkę na wesoło, czyli passball. Mieliśmy dużo zabawy. Przed obiadem poszliśmy na plażę. Pan ratownik zapoznał nas z zasadami panującymi na kąpielisku i poszliśmy się kąpać. Dzień zakończyliśmy wspólną dyskoteką.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Wiolety M.
Dzień był pełen przygód. Począwszy od wspinaczki na skrzynkową wieżę do innych atrakcji. Następnie skakaliśmy na eurobungee. To był prawdziwy powietrzny trening. Potem odbyło się plażowanie z kąpieliskiem. Kolejnymi zajęciami była gra frisbee a także strzelanie z wiatrówki. Wieczór zakończyliśmy dyskoteką. Było super!

Cztery Żywioły, grupa Pani Julii S.
Dzisiaj po śniadaniu zaczęliśmy dzień od plażowania przy słonku. Następnie budowaliśmy wieżę ze skrzynek i poszło nam naprawdę dobrze! Potem malowaliśmy różnymi częściami ciała! Po obiedzie strzelaliśmy z wiatrówek do tarcz. Potem graliśmy w ciekawe gry z całego świata! Na koniec dnia z wielką energią poszliśmy na dyskotekę.

Cztery Żywioły, grupa Pani Weroniki Sz.
Dzień rozpoczęliśmy od gry terenowej Ranny Lotnik. Poznaliśmy zasady udzielania pierwszej pomocy. Podczas zabawy udzieliliśmy pierwszej pomocy pozornemu poszkodowanemu. Następnie odbył się recykling artystyczny. Tworzyliśmy poduszki z papieru. Później strzelaliśmy z wiatrówek. Po obiedzie bawiliśmy się w pif paf oraz mafię. Wieczorem odbyła się dyskoteka, na której świetnie się bawiliśmy.

Projekt Kulka, grupa Pani Klaudii F.
Dzisiaj po śniadaniu mieliśmy zajęcia na waterballu. Potem rozruszaliśmy się na zumbie, a następnie każdy z nas mógł wejść na wieżę ze skrzynek. Po obiedzie poszliśmy na plażę. Byliśmy dodatkowo na smoczej łodzi. Po kolacji wszyscy ruszyliśmy na dyskotekę.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Darii Sz.
Dzisiaj był bardzo ciekawy dzień. Na początku tworzyłyśmy arcydzieła z papieru. Następnie poszłyśmy na kajaki. Było mnóstwo zabawy! Po powrocie zostałyśmy na plaży i plażowałyśmy a także kąpałyśmy się w jeziorze. Po obiedzie tworzyłyśmy ogromne budowle z kolorowych patyczków. Pod koniec dnia świetnie się bawiłyśmy na dyskotece. Szczęśliwe i nieco zmęczone zakończyłyśmy dzień bajeczką przeczytaną przez naszą panią.

Misja 112, grupa Pani Moniki R.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od kolejnych zajęć z survivalu, czyli sztuki przetrwania. Tym razem nauczyliśmy się jak i z czego można wskrzesić ogień, oraz jak zrobić własnoręczny filtr do wody. Następnie udaliśmy się na plażę. Po plażowaniu rozegraliśmy turniej siatkówki. Po obiedzie przeszliśmy kurs pierwszej pomocy. Następnie wzięliśmy udział w grze terenowej Błędny Azymut. Na koniec dnia było ognisko, podczas którego upiekliśmy sobie kiełbaski.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Gabrieli O.
Dzień rozpoczęliśmy od Tajnej Misji. Naszym zadaniem było odnalezienie wskazówek prowadzących za pomocą GPS-u do bomby, którą musieliśmy rozbroić. Następnie udaliśmy się na zajęcia z taktyki i strategii, w trakcie których nauczyliśmy się poruszania w szyku bojowym oraz poznaliśmy podstawowe komendy i gesty. Po tych zajęciach udaliśmy się na plażę i pływaliśmy w jeziorze pod okiem ratownika. Potem wspólnie z panią rozegraliśmy turniej gier planszowych. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z kiełbaskami.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Klaudii K.
Dzień rozpoczęliśmy tworzeniem naszej flagi obozowej. Potem jeździliśmy na quadach. Następnie uczyliśmy się taktyki i strategii, które wykorzystamy w trakcie gier paintballowych. Po obiedzie pływaliśmy smoczą łodzią. Później rozegraliśmy nasze pierwsze rozgrywki paintballowe. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z pieczeniem kiełbasek.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Natalii K.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od doskonalenia naszych umiejętności jeżdżąc na quadzie po specjalnie przygotowanym do tego torze. Następnie udaliśmy się do lasu na zajęcia z survivalu, na których nauczyliśmy się budować schronienie. Potem płynęliśmy smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Towarzyszyły nam piękne widoki. Po obiedzie rozegraliśmy naszą pierwszą grę paintballową. Było super! Później czekała nas przeprawa tratwami. Koniec dnia zwieńczyło ognisko.

Kulka Open, grupa Pana Sebastiana M.
Trzeci dzień na Kulce zaczęliśmy aktywnie od doskonalenia naszej celności na strzelnicy paintballowej. Po skończonych zajęciach poszliśmy sprawdzić się w praktyce, podczas rozgrywki na polu paintballowym. Następnie poszliśmy na plażę opalać się i kąpać w jeziorze. Po obiedzie graliśmy w siatkówkę. Dzień zakończyliśmy jak prawdziwi astronauci kręcąc się na żyroskopie.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Joanny K.
Dzień rozpoczęliśmy zaprawą. Po śniadaniu udoskonalaliśmy nasza flagę. Później poszliśmy zrelaksować się na plaży. Następnie razem z panem instruktorem uczyliśmy się zastosowania wody i ognia podczas survivalu. Po obiedzie wzięliśmy udział w zajęciach orientacyjnych z użyciem azymutu. Następnie spędziliśmy czas grając w siatkówkę i karty. Po kolacji popłynęliśmy w rejs smoczą łodzią.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Marii G.
Dzień zaczęliśmy od spaceru po lesie, tropiąc ślady dzikich zwierząt. Następnie wypłynęliśmy smoczą łodzią w rejs, w trakcie którego musieliśmy wiosłować w rytm wybijany był przez Nicolasa. Graliśmy także mecz passballu, a potem jeździliśmy na quadach oraz mieliśmy nocną grę terenową Mazurska Pułapka.