RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2019

Turnus IV (25.07-04.08.2019)

Dzień 4 - Wakacje bez końca

Dodany: 2019.07.28

Active Camp, grupa Pani Pauliny R.
Kolejny ekscytujący dzień rozpoczął się od pysznego śniadania. Następnie braliśmy udział w przygodzie strzeleckiej. Później zmierzyliśmy się ze skrzynkami, po których się wspinaliśmy. Sam szczyt zdobyła Sara. Dzięki pięknej pogodzie mogliśmy spędzić czas na plaży. Kolejnym punktem programowym była rozgrywka pasballu. Potem sprawdziliśmy naszą celność na strzelnicy snajperskiej. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z pieczeniem kiełbasek.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Agnieszki O.
Kolejny dzień księżniczek zaczęłyśmy od tego, co najbardziej lubimy, czyli od robienia pięknej biżuterii. Następnie wraz z Pocahontas uczyłyśmy się wyznaczać azymuty i rozwiązywaliśmy zagadki. Mega bańki XXL pozwoliły nam poczuć się jak w magicznym podwodnym świecie Arielki. Po obiedzie pomogliśmy Królewnie Śnieżce w przygotowaniach do swoich urodzin. Wieczór spędziliśmy śpiewając i tańcząc przy ognisku.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Karoliny B.
Poranek spędziłyśmy na grze w kalambury i rysowaniu. Później robiłyśmy ogromne bańki mydlane. To dopiero była zabawa! Pomagałyśmy Królewnie Śnieżce w przygotowaniach do jej urodzin rozwiązując różne zadania. Po obiedzie korzystałyśmy z pogody na plaży grając i kąpiąc się w jeziorze. Wysuszone poszłyśmy na robienie bransoletek. Każda z nas miała swoją oryginalną. Wieczorem siedziałyśmy przy ognisku, piekłyśmy kiełbaski i bawiłyśmy się z innymi dziećmi z pawilonu.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Oliwii B.
Kolejny dzień zaczęliśmy od budowania statków kosmicznych z klocków Lego. Później wcieliliśmy się w mieszkańców miasteczka, by wyeliminować członków mafii, która je opanowała. Na magicznych skrzynkach uczyliśmy się sztuki lewitacji. Po obiedzie wyruszyliśmy na trening wodnych ścigaczy kajakami sit on top. Jako młodzi padawani zostaliśmy przeszkoleni z jazdy kosmicznym ścigaczem. Po kolacji bawiliśmy się wspólnie przy ognisku z kiełbaskami.

Kraina Smyka, grupa Pani Agaty M.
Rano dzielnie pokonaliśmy tor przeszkód jeżdżąc na segwayu. Później mogliśmy się lepiej poznać dzięki Akcji Integracji. Następnie zbudowaliśmy Krainę Smyka z klocków Lego. Po pysznym obiadku udaliśmy się na plażę. Kolejną atrakcją była bambonada, czyli konstruowanie gigantycznych budowli. Wieczorem czekało nas ognisko.

Kulka Express, grupa Pani Patrycji K.
Rano mogliśmy powalczyć o immunitet na zajęciach z integracji. Następnie zmierzyliśmy się grając mecz passballu. Później ćwiczyliśmy swoją celność na strzelnicy paintballowej. Zwyciężyła grupa niebieskich. Mieliśmy także zajęcia, na których tworzyliśmy swoją flagę obozową. Rzetelna i grupowa współpraca się opłaciła. Flaga wyszła bardzo ładna i wszyscy jesteśmy z niej mega dumni. Wieczorem wypłynęliśmy kajakami na jezioro Łęsk, a po powrocie graliśmy w siatkówkę.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Natalii P.
Dzisiaj rano plażowaliśmy i pływaliśmy na kajakach sit on top. Zacieśnialiśmy nasze więzy grupowe poprzez zabawy integracyjne. Przed obiadem zorganizowaliśmy w naszej grupie zawody frisbee. Po południu skakaliśmy na eurobungee oraz rozegraliśmy mecz siatkówki. Wieczorem braliśmy udział w walkach sumo.

Kulka Open, grupa Pani Wandy Z.
Kolejny dzień kolonijnych szaleństw zaczęliśmy treningiem celności na strzelnicy paintballowej, po którym mogliśmy wykorzystać nowo nabyte umiejętności podczas paintballowego pojedynku o flagę. W czasie plażowania graliśmy w kolanko i siedem sekund, próbując wykonać różne zadania w krótkim czasie. Podczas gry w podchody wykonywaliśmy różne zadania taneczne, a w ramach odpoczynku ratowaliśmy miasto przed mafią. Dzień zakończyliśmy rozgrywkami koszykówki.

Summer Art, grupa Pani Adriany M.
Tego dnia tworzyłyśmy projekt własnej koszulki. Po czym wykonywałyśmy własny strój według projektu. Jeździłyśmy również na segwayu. Uczyłyśmy się strzelać z łuków. Po południu kąpałyśmy się w jeziorze. Później poznawałyśmy tajemnicę pracy aktora na warsztatach teatralnych.

Summer Art, grupa Pani Marty R.
Dzień zaczęłyśmy od projektowania koszulek. Następnie wykonałyśmy na nich nasze wzory. Później dla odmiany strzelałyśmy z łuków a także uczyłyśmy się jeździć na segwayu pod okiem instruktora. Następnie poznałyśmy tajniki survivalu. Dzień zakończyłyśmy warsztatami teatralnymi.

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny M.
Dzień rozpoczęliśmy podziwianiem ośrodka z góry, podczas przechodzenia tras na parku linowym. Następnie udaliśmy się na zajęcia Archery Challenge, podczas których zbudowaliśmy twierdze i podzieleni na drużyny strzelaliśmy do siebie specjalnymi, bezpiecznymi strzałami. Kolejną atrakcją był mecz korfballu, czyli odmiana koszykówki. Po obiedzie poszliśmy na plażę skorzystać z kąpieli. Następnie wypłynęliśmy w rejs z ratownikiem po jeziorze kajakami turystycznymi. Wieczorem jeździliśmy na segwayu. Braliśmy udział w nocnej grze terenowej Mazurska Pułapka.

Summer Challenge, grupa Pani Klaudii R.
Kolejny dzień zaczęliśmy od wygrzewania się na plaży oraz gier planszowych. Następnie odbyły się zajęcia eurobungee, na których uczyliśmy się różnych akrobacji. Kolejną naszą atrakcją była gra terenowa Błędny Azymut z użyciem kompasów. Po obiedzie jeździliśmy segwayem po torze przeszkód. Następnie udaliśmy się na zajęcia artystyczne i wykonaliśmy pocztówki. Nasz dzień zakończyliśmy nocną grą terenową Mafia, w czasie której świetnie się bawiliśmy!

Summer Challenge, grupa Pani Martyny Ś.
Po pysznym śniadaniu graliśmy w gry planszowe. Następnie spróbowaliśmy jazdy na segwayu. Wybraliśmy się na plażę i kąpaliśmy w jeziorze. Naszymi kolejnymi zajęciami były Archery Challenge, czyli rozrywka łącząca w sobie precyzję strzelecką, sportową rywalizację i pełne adrenaliny starcie łuczników. Po starciu mogliśmy wspiąć się na wieżę ze skrzynek. Po całym dniu pełnym super zabawy czekała nas gra terenowa Mazurska Pułapka.

Summer Challenge, grupa Pani Nikoli B.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy kajakami turystycznymi po malowniczym jeziorze Łęsk. Następnie świetnie się bawiliśmy na żyroskopie a także skakaliśmy wysoko aż do chmur podczas eurobungee. Po obiedzie odbyliśmy przejażdżkę na krętym torze quadowym a także na segwayach. Po kolacji rozegraliśmy mecz siatkówki z zaprzyjaźnioną grupą VIP. Dzień zakończyliśmy nocną grą Mafia.

VIP, grupa Pani Dominiki G.
Po śniadaniu udaliśmy się na plażę z zaprzyjaźnionymi grupami Summer Challenge. Następnie odbyły się zajęcia sportowe. Na kolejnych zajęciach pod okiem instruktora zagraliśmy w Archery Challenge, czyli starcie łuczników. Wszyscy świetnie się bawiliśmy! W dobrych nastrojach wchodziliśmy na wieżę ze skrzynek. Potem odbyły się zajęcia, w trakcie których poczuliśmy się jak w cyrku. Na ostatnich zajęciach rozegraliśmy mecz siatkówki z zaprzyjaźnioną drużyną Summer Challenge.

VIP, grupa Pani Natalii Rz.
Po pysznym śniadaniu wszyscy udaliśmy się do lasu na zajęcia survivalu i budowaliśmy szałasy. Następnie wspólnie poszliśmy na zajęcia z Ale Cyrk! Chodziliśmy na szczudłach i jeździliśmy na dziwnym rowerze pod okiem instruktora. Następnie udaliśmy się na kajaki, a po powrocie na strzelnicę paintballową. Wieczorem poszliśmy na skrzynki i świetnie się przy tym bawiliśmy. Dzień zakończyliśmy ciszą nocną.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Aleksandry B.
Dzień zaczęliśmy przejażdżką na quadzie. Wszyscy mogliśmy nauczyć się jeździć oraz kilkukrotnie pokonać ośrodkowy tor. Następnie testowaliśmy naszą celność, podczas zajęć nauki strzelania z łuków. Po obiedzie wypłynęliśmy na cudowną wyprawę smoczą łodzią. Po powrocie rozegraliśmy mecz unihokeja. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową Mafia.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Wiolety M.
Za nami kolejny dzień kolonii. Zaczął się od nauki strzelania z łuków. Potem udaliśmy się na leśną wędrówkę, podczas której tropiliśmy ślady zwierzyny. Graliśmy razem w wesołą piłkę nożną, czyli w passball. Wspólnie spędziliśmy czas bawiąc się w żywioły. Wieczór zakończyliśmy nocną grą terenową Mafia.

Cztery Żywioły, grupa Pani Julii S.
Po śniadaniu poszliśmy tropić zwierzątka w lesie. Następnie robiliśmy własne gry, takie jak Monopoly Kulka Edition i Polak w Biedronce. Po obiedzie graliśmy w stworzone przez nas gry. Potem malowaliśmy własne witraże, które były bardzo kolorowe! Przed kolacją mieliśmy stracie łuczników.

Cztery Żywioły, grupa Pani Weroniki Sz.
Kolejny dzień zaczęliśmy od wspinaczki na skrzynki. Później udaliśmy się na plażę. Kąpaliśmy się w jeziorze a także graliśmy na plaży w grę karcianą uno oraz w badmintona. Następnie tworzyliśmy kolorowe witraże. Wszyscy z wielkim zaangażowaniem tworzyliśmy swoje prace. Później graliśmy w ringo. Wieczorem odbyło się starcie łuczników.

Projekt Kulka, grupa Pani Klaudii F.
Dzisiaj byliśmy na naszej kulkowej plaży i mogliśmy się wykąpać pod okiem ratowników. Mieliśmy też przejażdżkę na quadzie oraz rozgrywkę paintballową. Po obiedzie graliśmy w gry z różnych stron świata. Na koniec dnia mieliśmy nocną grę terenową Mafia.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Darii Sz.
Dzisiaj zaczęłyśmy dzień śpiewająco. Na karaoke mogłyśmy wybrać piosenki, które lubimy i chętnie śpiewamy. Następnie udałyśmy się na plażę. Dużo pływałyśmy i bawiłyśmy się w wodzie. Po chwili odpoczynku udałyśmy się na przejażdżkę quadem. Po obiedzie bawiłyśmy się w gry zespołowe. Pod koniec dnia miałyśmy podchody. Dzień zakończyłyśmy bardzo szczęśliwe.

Misja 112, grupa Pani Moniki R.
Czwarty dzień na Kulce rozpoczęliśmy od zajęć łącznościowych, w trakcie których dowiedzieliśmy się jak wyglądała łączność podczas drugiej wojny światowej. Nauczyliśmy się również posługiwać alfabetem Morse’a i alfabetem fonetycznym. Następnymi naszymi zajęciami był rejs smoczą łodzią, podczas którego musieliśmy nauczyć się synchronizacji wspólnego wiosłowania. Następnymi zajęciami była przeprawa na parku linowym. Po obiedzie poszliśmy na strzelnicę i spróbowaliśmy swoich sił w strzelaniu z wiatrówki. Następnymi naszymi zajęciami był Ranny Lotnik, podczas których utrwaliliśmy zasady pierwszej pomocy. Dzień zakończyliśmy przejażdżką na quadzie.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Gabrieli O.
Dzień zaczęliśmy od przypomnienia zasad pierwszej pomocy podczas zajęć Ranny Lotnik. Następnie udaliśmy się na park linowy, na którym mogliśmy sprawdzić swoje umiejętności wspinaczkowe. Potem popłynęliśmy smoczą łodzią w rejs po jeziorze Łęsk. Po południu rozegraliśmy grę paintballową Flaga, w której mogliśmy wykazać się zdobytymi do tej pory umiejętnościami strzeleckimi i taktycznymi. Po paintballu strzelaliśmy z łuków do tarcz. Dzień zakończyliśmy nocną potyczką paintballową.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Klaudii K.
Kolejny dzień na Kulce zaczęliśmy budowaniem tratw. Potem kąpaliśmy się w jeziorze. Na kolejnych zajęciach strzelaliśmy z wiatrówki. Po obiedzie robiliśmy bransoletki z paracordu. Następnie rozegraliśmy kolejne gry paintballowe. Wieczorem graliśmy w siatkówkę.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Natalii K.
Czwarty dzień na Kulce rozpoczęliśmy od gier planszowych. Graliśmy w kalambury, 5 sekund oraz double. Następnie udaliśmy się na plażę i skorzystaliśmy z kąpieli i wodnego szaleństwa. Po plażowaniu wykonywaliśmy bransoletki obozowe z paracordu. Po obiedzie musieliśmy pokonać lęk wysokości przechodząc dwie trasy na parku linowym. Wszystkim z nas się to udało! Po zajęciach czekała nas strzelnica, na której każdy strzelał z wiatrówki do celu. Było ekstra! Wieczór spędziliśmy grając w gry zespołowe.

Kulka Open, grupa Pana Sebastiana M.
Dziś od rana mieliśmy zajęcia z wiatrówek. Najpierw uczyliśmy się podstaw obsługi i strzelania, natomiast później odbył się konkurs strzelecki, który wygrała Magda z liczbą punktów równą 65. Po obiedzie spędziliśmy czas nad jeziorem. Najpierw mieliśmy zajęcia, na których robiliśmy tratwy z opon i lin, a później pływaliśmy na czas. Po kolacji wspólnie z innymi grupami jedliśmy kiełbaski, śpiewaliśmy i bawiliśmy się przy ognisku.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Joanny K.
Dzień rozpoczęliśmy nauką musztry. Dowiedzieliśmy się, jak sprawnie przeprowadzać zbiórki. Dzięki replikom karabinów, które towarzyszyły nam przez cały dzień dowiedzieliśmy się, jak obchodzić się z bronią. Wiedzę wykorzystaliśmy na zajęciach ze strategii i taktyki. Po obiedzie odpoczywaliśmy na plaży korzystając ze słońca i kąpieli w jeziorze. Przed kolacją zmierzyliśmy się z wyzwaniem pokonania parku liniowego. Wieczorem razem z pozostałymi grupami piekliśmy kiełbaski przy ognisku.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Marii G.
Dzień rozpoczęliśmy od wspólnych gier. Następnie udaliśmy się na zajęcia survivalu do lasu, podczas którego budowaliśmy szałasy ochronne. Wieczór spędziliśmy na wspólnym ognisku, piekąc kiełbaski i śpiewając piosenki.