RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2019

Turnus IV (25.07-04.08.2019)

Dzień 5 - Pełnia szczęścia!

Dodany: 2019.07.29

Active Camp, grupa Pani Pauliny R.
Po śniadaniu graliśmy mecz paintballowy. Następnie zmierzyliśmy się ze zmaganiami na ściance wspinaczkowej. Po południu poszliśmy na plażę i kąpaliśmy się w jeziorze. Następnie rozegraliśmy mecz frisbee. Wieczorem odbyło się spotkanie z ratownikiem, który przedstawił najważniejsze informacje dotyczące pierwszej pomocy.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Agnieszki O.
Dzień rozpoczęłyśmy na zajęciach w towarzystwie chusty animacyjnej, bawiąc czułyśmy się jakbyśmy leciały cudownym balonem, następnie rozśpiewałyśmy się na karaoke. Skorzystałyśmy z pięknej pogody i kąpałyśmy się w jeziorze Łęsk. Każda z nas zrobiła przypinkę, a wieczorem tańczyłyśmy i bawiłyśmy się z innymi grupami.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Karoliny B.
Dzień zaczęłyśmy od zabawy z chustą animacyjną. Integrowałyśmy się z drugą grupą Bohaterek Disneya. Później miałyśmy karaoke i super się bawiłyśmy śpiewając znane nam piosenki. Jeszcze przed obiadem grałyśmy zespołowo w balonadę. Bardzo dobrze łapałyśmy balony w ręczniki. Po południu korzystając z pogody kąpałyśmy się w jeziorze, grałyśmy w siatkówkę i opalałyśmy się na plaży. Chodziłyśmy w specjalnych kulach po wodzie. Wieczorem integrowałyśmy się z dziećmi z pawilonu i tańczyłyśmy.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Oliwii B.
Kolejny galaktyczny dzień był pełen wrażeń! Rozpoczął się od tworzenia gier planszowych i projektowania własnej galaktyki. Później bawiliśmy się w kosmicznym cyrku i nauczyliśmy się jeździć na dziwnym rowerze i chodzić na szczudłach. Następnie razem z Bohaterkami Disneya rozegraliśmy mecz magicznej balonady. Po obiedzie poszliśmy na plażę i kąpaliśmy się w jeziorze. Uczyliśmy się jak grać na dziwnym instrumencie wydających fajne dźwięki.

Kraina Smyka, grupa Pani Agaty M.
Kolejny słoneczny dzień w Krainie Smyka rozpoczęliśmy nauką gry na bum bum rurkach. Następnie wybraliśmy się do lasu i szukaliśmy tropów zwierząt. Udało nam się odnaleźć ślady dzika. Później robiliśmy ogromne bańki mydlane. Po obiedzie czekała nas gra terenowa Tron Króla Juliana. Następnie graliśmy w mega gry planszowe.

Kulka Express, grupa Pani Patrycji K.
W poniedziałkowy poranek mieliśmy okazję uczyć się pierwszej pomocy w teorii, jak i w praktyce. Następnie mieliśmy zajęcia, na których budowaliśmy tratwy i walczyliśmy o immunitet. Kolejne zajęcia to plażowanie i kąpiele w jeziorze. Graliśmy także w różne gry z całego świata. Wieczorem świetnie się bawiliśmy podczas balonady.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Natalii P.
Dzisiaj na pierwszych zajęciach nasza grupa budowała szałasy w lesie. Dowiedzieliśmy się także kilka ważnych i ciekawych informacji na temat surviwalu. Po tych zmaganiach odpoczywaliśmy na plaży oraz rywalizowaliśmy w konkursie na najpiękniejszą budowlę z piasku. Przed obiadem układaliśmy wielkie konstrukcje z odpowiednich materiałów na zajęciach z animatorka. Po południu strzelaliśmy z łuków zakończonych specjalną przyssawką oraz graliśmy w sportowe gry zespołowe.

Kulka Open, grupa Pani Wandy Z.
Poniedziałkowy poranek na Kulce rozpoczęliśmy piłką nożną na wesoło. Później popłynęliśmy na wyprawę kajakami po jeziorze Łęsk. Po obiedzie odpoczywaliśmy na plaży. Dzisiaj testowaliśmy nasze umiejętności aktorskie podczas gry w kalambury. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową Mazurska Pułapka.

Summer Art, grupa Pani Adriany M.
Kolejny dzień naszej przygody rozpoczęłyśmy od tworzenia lalek z papieru i sznurka. Następnie tworzyłyśmy unikalne rzeźby z masy solnej. Budowałyśmy i burzyłyśmy mur na zajęciach Wielkiej Demolki. Byłyśmy również na karaoke z naszą panią. Tańczyłyśmy też tańce nowoczesne. Uczyłyśmy się takich tańców jak hip-hop, funky i jazz.

Summer Art, grupa Pani Marty R.
W naszym kolejnym dniu programowym poznałyśmy trochę historii graffiti oraz stworzyłyśmy w grupach trzy malunki na przygotowanych wcześniej ścianach. Kolejną atrakcją było formowanie naszych autorskich wzorów z masy solnej. Następnie zbudowałyśmy mur, który na końcu dnia zburzyłyśmy. W tym dniu śpiewałyśmy również podczas karaoke i nauczyłyśmy się kilku układów na zajęciach tanecznych.

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny M.
Nasz dzień rozpoczęliśmy od rejsu przez jezioro pojedynczymi kajakami typu sit on top. Następnie każdy z nas zaprojektował i wykonał swoją własną przypinkę, która będzie świetną pamiątką z wakacji spędzonych w Kulce. Potem wspólnie udaliśmy się na plażę, by zażywać kąpieli słonecznych i zrelaksować się przed dalszą częścią dnia. Po obiedzie każdy z nas przejechał się na dziwnym rowerze. Poczuliśmy się jak w cyrku! Wieczorem całą grupą zrobiliśmy flagę obozową, która idealnie reprezentowała całą naszą gromadę. Dzień zakończyliśmy integracyjnymi zabawami z innymi grupami.

Summer Challenge, grupa Pani Klaudii R.
Dzień zaczęliśmy od zajęć na poligonie, na którym jeździliśmy quadem, segwayem oraz yamahą vikingiem a także toczyliśmy się w wielkiej kuli. Po pysznym obiedzie udaliśmy się na plażę i skorzystaliśmy z kąpieli w jeziorze oraz gier zespołowych na plaży. Następnie udaliśmy się na wyprawę smoczą łodzią po malowniczym jeziorze Łęsk. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową Mazurska Pułapka.

Summer Challenge, grupa Pani Martyny Ś.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od spaceru na poligon, na którym czekały nas super atrakcje, między innymi quady, viking, segway. Po powrocie na ośrodek wybraliśmy się na plażę i wykąpaliśmy się w malowniczym jeziorze. Następnie udaliśmy się na wspólne gry na boisku.

Summer Challenge, grupa Pani Nikoli B.
Dzień rozpoczęliśmy od spaceru na poligon. Tam czekały nas takie atrakcje, jak przejażdżka super szybkim yamahą vikingiem, jazda quadem po krętym torze quadowym, a także segwayem. Następnie świetnie bawiliśmy się w zorbie. Po obiedzie udaliśmy się na przeprawę smoczą łodzią po naszym kulkowym jeziorze. Potem kąpaliśmy się w jeziorze pod czujnym okiem naszych ratowników. Swój dzień zakończyliśmy nocną grą terenową Mazurska Pułapka.

VIP, grupa Pani Dominiki G.
Tuż po pysznym śniadaniu udaliśmy się na poligon. Czekały na nas super atrakcje, takie jak quady, viking czy segway. Po powrocie udaliśmy się na plażę, na której pod okiem ratowników kąpaliśmy się w jeziorze. Na kolejne zajęcia udaliśmy się na quady. Po przejażdżce mieliśmy gry integracyjne na boisku.

VIP, grupa Pani Natalii Rz.
Po pysznym śniadaniu wszyscy udaliśmy się do lasu na poligon i korzystaliśmy ze wszystkich atrakcji, jakie tam były. Świetnie się dogadywaliśmy. Następnie wspólnie poszliśmy na plażę. Tańczyliśmy i graliśmy razem z wychowawcą. Następnie udaliśmy się na ściankę wspinaczkową. W przyjemnych humorach spędziliśmy czas.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Aleksandry B.
Kolejny dzień na Kulce. Nasze zajęcia rozpoczęliśmy od gry frisbee ultimate. Udało nam się zrobić kilka rozgrywek, podczas których świetnie się bawiliśmy. Następnie uczyliśmy się szyfrowania na Enigmie. Następnymi poszliśmy na park linowy. Wszyscy przeszliśmy go kilka razy. Po obiadku odpoczęliśmy na plaży, żeby później popłynąć kajakami turystycznymi w rejs. Dzień zakończyliśmy wspólnymi zabawami z naszą wychowawczynią.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Wiolety M.
Dzień zaczęliśmy meczem unihokeja. Po czym udaliśmy się na grę terenową Błędny Azymut z użyciem kompasów. Wspaniałych wrażeń dostarczyła nam również gra Ranny Lotnik, podczas której zagłębiliśmy się w temat pierwszej pomocy. Na koniec dnia udaliśmy się na zajęcia cyrkowe.

Cztery Żywioły, grupa Pani Julii S.
Dzień zaczął się od plażowania. Następnie pływaliśmy kajakami jednoosobowymi. Potem mieliśmy zajęcia waterball. Po obiedzie graliśmy w gry planszowe na kulkowej plaży. Potem kręciliśmy się na żyroskopie pod opieką instruktora. Po kolacji mieliśmy turniej koszykówki.

Cztery Żywioły, grupa Pani Weroniki Sz.
Dzień rozpoczęliśmy od pływania na kajakach turystycznych oraz kąpieli w jeziorze. Później tworzyliśmy pocztówki z Kulki. Po obiedzie mieliśmy zajęcia z recyklingu artystycznego. Stworzyliśmy różne postacie z wykorzystaniem papieru i sznurka, do których układaliśmy swoje historie. Na zakończenie dnia odbył się survival ogień i woda.

Projekt Kulka, grupa Pani Klaudii F.
Po śniadaniu graliśmy w mafię. Potem poszliśmy do Cool Clubu na karaoke. Następnie mieliśmy zajęcia detektywistyczne. Później wypłynęliśmy kajakami na jezioro. Przed kolacją sprawdziliśmy się na specjalnie przygotowanym torze jeżdżąc na segwayu. Na koniec dnia robiliśmy pamiątkowe kartki.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Darii Sz.
Dzień zaczęłyśmy na eurobungee. W międzyczasie grałyśmy w ciekawe gry i dobrze się bawiłyśmy. Następnie pływałyśmy na kajakach. Po obiedzie poszłyśmy na plażę. Pod wieczór obchodziłyśmy urodziny Kubusia Puchatka. Pod koniec dnia stoczyłyśmy prawdziwą bitwę plemion. Ten ciekawy dzień zapamiętamy na długo.

Misja 112, grupa Pani Moniki R.
Dzień rozpoczęliśmy od przeprawy tratwami. Następnie nauczyliśmy się robić bransoletki. Później mieliśmy zajęcia strategii i taktyki. Po obiedzie mieliśmy musztrę. Następnie udaliśmy się na plażę. Ostatnimi naszymi zajęciami była nocna gra terenowa Desant.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Gabrieli O.
Dziś wybraliśmy się na wycieczkę do Mrągowa do Muzeum Sprzętu Wojskowego i dowiedzieliśmy się wiele ciekawych rzeczy o pojazdach, które tam zobaczyliśmy. Na koniec pobytu kupiliśmy sobie pamiątki i pojechaliśmy na przejażdżkę wozem opancerzonym typu SKOT. Po powrocie zagraliśmy w mafię, w której mieliśmy do rozwiązania zagadkę kryminalną. Następnie odbył się turniej strzelecki na strzelnicy paintballowej. Dzień zakończyliśmy grą paintballową, w czasie której mogliśmy sprawdzić swoje zdobyte podczas obozu umiejętności taktyczne, strategiczne i strzeleckie.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Klaudii K.
Dzień rozpoczął się grą Party Time - Wielki Zakład. Potem przeszliśmy trasy na parku linowym. Następnie graliśmy w mafię. Po obiedzie rozegraliśmy kolejną grę paintballową. Później poszliśmy na plażę. Wieczorem rozegraliśmy mecz piłki nożnej.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Natalii K.
Dzisiaj wyruszyliśmy do lasu na zajęcia strategii i taktyki, na których nauczyliśmy się opracowywać strategię wygrania gry paintballowej. Następnie udaliśmy się na plażę i korzystaliśmy z pięknej pogody grając w siatkówkę. Po plaży rozegraliśmy drugą grę paintballową. Było super! Po obiedzie czekały nas dwie gry terenowe. Pierwsza z nich to Tajna Misja, czyli gra z wykorzystaniem GPS-u. Natomiast na drugiej nauczyliśmy się podstaw pierwszej pomocy. Koniec dnia spędziliśmy grając w mafię i pif paf.

Kulka Open, grupa Pana Sebastiana M.
Piąty dzień zaczęliśmy na strzelnicy. Ćwiczyliśmy tam naszą celność w strzelaniu do tarczy z łuków, by następnie zagrać w Archery Challenge. Po krótkiej przerwie wybraliśmy się na przyjemny rejs rowerkami wodnymi po pięknym jeziorze Łęsk. Po obiedzie graliśmy w balonadę. Wieczorem wybraliśmy się na park linowy, podczas którego mogliśmy poczuć się jak prawdziwi alpiniści.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Joanny K.
Dzisiejsze przedpołudnie upłynęło nam w Mrągowie. Odwiedziliśmy Muzeum Sprzętu Wojskowego. Wysłuchaliśmy bardzo ciekawego wykładu o pojazdach znajdujących się w muzeum. Jeździliśmy opancerzonym pojazdem SKOT. Po południu uczyliśmy się podstaw pierwszej pomocy na zajęciach Ranny Lotnik. Przed kolacją wzięliśmy udział w zajęciach z łączności. Dowiedzieliśmy się, jak działają telefony polowe i uczyliśmy się alfabetu Morse'a. Wieczorem wykorzystaliśmy nowe umiejętności na zajęciach Desant.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Marii G.
Dzień rozpoczął się od zajęć na parku linowym. Mogliśmy zmierzyć się z przeszkodami i własnym lękiem. Następnie graliśmy w balonadę, czyli siatkówkę balonami z wodą. Następnie projektowaliśmy logo naszych drużyn, by przenieść je na ścianę, jako uliczną sztukę graffiti. Dzień zakończyliśmy relaksując się na plaży.