RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2019

Turnus IV (25.07-04.08.2019)

Dzień 6 - Dobra zabawa to podstawa

Dodany: 2019.07.30

Active Camp, grupa Pani Pauliny R.
Dzień rozpoczął się fantastycznie. Po śniadaniu wyruszyliśmy na poligon. Na miejscu braliśmy udział w grze paintballowej. Po powrocie graliśmy w gry karciane. Po obiedzie zagraliśmy całym pawilonem w naszą ulubioną grę balonadę, a także rozegraliśmy mecz siatkówki. Dzień zakończył się grą integracyjną, w czasie której mieliśmy do wykonania różne zadania.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Agnieszki O.
Dzień minął nam bardzo szybko. Rano uczyliśmy się podstaw survivalu oraz robienia schronienia z pałatek. Mega gry sprawiły nam wiele radości, ale także poczuliśmy ducha walki. Wraz z Pocahontas pomogliśmy królowi Julianowi w zorganizowaniu przyjęcia. Jego przyjaciele zostawili nam wiele ukrytych zagadek na terenie ośrodka. Wraz z Meridą uczyliśmy się władania mieczem. Wieczorem lepiliśmy lampę Aladyna z gliny.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Karoliny B.
Wypoczęte i najedzone poszłyśmy na grę terenową. Nauczyłyśmy się korzystać z kompasu i współpracy w grupie. Uczyłyśmy się sztuki makijażu. Bardzo nam się te zajęcia podobały i pięknie wyglądałyśmy. Później integrowałyśmy się w grupie. Po obiedzie rozmawiałyśmy i przeprowadzałyśmy scenki na temat prawidłowego zachowania, czyli savoir-vivre. Jak prawdziwie waleczne księżniczki władałyśmy mieczem. Wieczorem bawiłyśmy się z innymi kolonistami z naszego pawilonu w rozwiązywanie zadań.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Oliwii B.
W naszej galaktyce nie ma czasu na nudę! Rano graliśmy w mega gry. Układaliśmy statki kosmiczne, podesty do medytacji i fortece z ogromnych klocków jenga. Potem graliśmy w gigantycznego chińczyka i mega bierki. Z Krainą Smyka mieliśmy zajęcia z chustą animacyjną, w czasie których mogliśmy się lepiej poznać. Po obiedzie zagraliśmy w naszą ulubioną balonówkę, a później zrobiliśmy rozgrywki piłki nożnej i siatkówki. Po kolacji urządziliśmy sobie turniej unihokeja.

Kraina Smyka, grupa Pani Agaty M.
W naszej krainie przywitaliśmy dziś nowych przyjaciół, własnoręcznie wykonanych przez nas gniotków. Później na niebie Krainy Smyka pojawiła się tęcza w postaci chusty animacyjnej, bawiliśmy wraz z Gwiezdnymi Wojnami. Po obiedzie rozegraliśmy emocjonującą rozgrywkę w piłkę balonówkę oraz dwa ognie. Wieczorem wykonywaliśmy zadania razem z innymi dziećmi z pawilonu.

Kulka Express, grupa Pani Patrycji K.
Dzisiaj rano byliśmy na plaży i graliśmy w gry planszowe. Później mieliśmy quady. Po obiedzie poszliśmy na poligon i mogliśmy jeździć na segwayu. Kręciliśmy się także w zorbie, świetnie się bawiąc. Wieczorem wybraliśmy się na nocną grę terenową Tropami Wodza.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Natalii P.
Dzisiaj od rana plażowaliśmy. Na plaży bawiliśmy się ringo oraz graliśmy w gry związane z piłką siatkową. Przed obiadem graliśmy w koszykówkę a także ćwiczyliśmy celność naszych strzałów na bramkę w piłce nożnej. Po obiedzie mieliśmy okazję nauczyć się chodzenia na szczudłach oraz jeździć na dziwnym rowerze. Po południu uczyliśmy się sztuki medytacji. Na koniec dnia braliśmy udział w nocnej grze terenowej Mrok.

Kulka Open, grupa Pani Wandy Z.
Kolejny dzień naszych wakacji rozpoczęliśmy budowaniem tratw, na których mieliśmy pokonać trasę na wodzie. Później rozegraliśmy mecz siatkówki. Po obiedzie poszliśmy na poligon i jeździliśmy na quadach oraz wozem terenowym yamaha viking. Po kolacji graliśmy w nocną grę terenową Mafia, próbując poznać zakończenie pewnej historii.

Summer Art, grupa Pani Adriany M.
Dziś po śniadaniu tworzyłyśmy ozdoby z kolorowych pasków na zajęciach z quillingu. Potem grałyśmy w gry zespołowe, takie jak siatkówka, koszykówka i piłka nożna. Po południu kąpałyśmy się w jeziorze i plażowałyśmy. Wieczorem miałyśmy nocną grę terenową Mafia.

Summer Art, grupa Pani Marty R.
Nasz kolejny dzień rozpoczęłyśmy robieniem baniek mydlanych w rozmiarze XXL. Kolejnym punktem w programie były gry zespołowe, takie jak siatkówka i koszykówka. Tego dnia robiłyśmy także ozdoby z kolorowych pasków metodą quillingu. Następnie zrelaksowałyśmy się na plaży i wykąpałyśmy się w jeziorze. Ostatnim punktem na dziś była nocna gra terenowa Mafia.

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny M.
Kolejny dzień zaczęliśmy od wyprawy przez las na poligon. Tam rozpoczęliśmy od staczania się z pagórka w wielkiej zorbie. Następnie zrobiliśmy kilka okrążeń na specjalnym torze na quadach. Potem jeździliśmy segwayem pokonując tor przeszkód. Naszą wyprawę na poligon zakończyliśmy szybką jazdą yamahą vikingiem. Po powrocie z poligonu odpoczęliśmy na plaży podczas kąpieli i różnych gier zespołowych. Następnie urządziliśmy wspólnie z innymi grupami balonadę. Ten dzień był pełen wrażeń!

Summer Challenge, grupa Pani Klaudii R.
Nasz dzień zaczęliśmy od gier i zabaw na boisku. Następnie udaliśmy się na zajęcia, podczas których każdy z nas mógł wykonać swoją własną poduszkę z papieru. Kolejną atrakcją było robienie pamiątkowych przypinek. Po obiedzie udaliśmy się na plażowanie oraz kąpiel w jeziorze. Następnie odbyła się balonada, w czasie której rywalizowaliśmy z inną grupą. Nasz dzień zakończyliśmy nauką gry na nietypowym instrumencie.

Summer Challenge, grupa Pani Martyny Ś.
Dzień rozpoczęliśmy od rozgrywki korfballu, nasz mecz zakończył się remisem. Po udanej rozgrywce udaliśmy się na quady. Następną atrakcją była nauka gry na dziwnym instrumencie. Nauczyliśmy się różnych piosenek. A na koniec dnia wykonaliśmy swoje przypinki.

Summer Challenge, grupa Pani Nikoli B.
Od razu po pysznym śniadaniu udaliśmy się na leśne podchody. Współpracując ze sobą wymyślaliśmy ciekawe zadania i uciekaliśmy przed grupą VIP-ów. Szło nam to doskonale i wygraliśmy. Zaraz potem udaliśmy się na zabawę na park linowy. Było super! Następnie samodzielnie tworzyliśmy pamiątkowe przypinki z Kulki, które wyszły nam ekstra. Po obiedzie udaliśmy się na wyprawę kajakami turystycznymi po jeziorze. Po powrocie graliśmy na dziwnym instrumencie. Wieczorem rywalizowaliśmy z grupą VIP, podczas meczu siatkówki.

VIP, grupa Pani Dominiki G.
Po pysznym śniadaniu poszliśmy poskakać na eurobungee oraz trampolinie. Następnie udaliśmy się na walki gladiatorów, w trakcie których byliśmy ubrani w specjalne stroje i stoczyliśmy pojedynki. Następnie udaliśmy się na zajęcia na waterballu. W specjalnej kuli chodziliśmy po basenie. Po obiedzie udaliśmy się gry świata. Graliśmy w gry z Finlandii oraz Francji. Potem udaliśmy się na zajęcia z survivalu i budowaliśmy szałas. Pod koniec dnia rozegraliśmy mecz z zaprzyjaźnioną drużyną Summer Challenge.

VIP, grupa Pani Natalii Rz.
Po pysznym śniadaniu wszyscy udaliśmy się do lasu na podchody. Świetnie się dogadywaliśmy. Następnie wspólnie poszliśmy na plażę i wypłynęliśmy w rejs smoczą łodzią. Po powrocie tańczyliśmy i graliśmy razem z wychowawcą. Następnie udaliśmy się na waterball. W przyjemnych humorach spędziliśmy czas. Dzień zakończyliśmy ciszą nocną.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Aleksandry B.
Dzień zaczęliśmy plażowaniem. Robiliśmy konkurs na największy zamek. Następnie uczyliśmy się pierwszej pomocy oraz trenowaliśmy zdobytą wiedze podczas gry terenowej Ranny Lotnik. Kolejnymi zajęciami były Ale Cyrk. Uczyliśmy się jeździć na dziwnym rowerze i chodzić na szczudłach. Dzień zakończyliśmy Archery Challenge, podczas którego świetnie się bawiliśmy.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Wiolety M.
Wtorek zaczęliśmy od rozgrzewki, a następnie udaliśmy się na śniadanie. Na plaży zagraliśmy w balonadę i ringo. Dużo pozytywnych emocji dostarczyły nam walki sumo. Wieczór spędziliśmy kreatywnie prezentując swoją osobę poprzez abstrakcję. Na koniec dnia rozegraliśmy po raz kolejny mecz siatkówki.

Cztery Żywioły, grupa Pani Julii S.
Dzień zaczęliśmy od balonady. Rzucaliśmy się balonami napełnionymi wodą na plaży. Następnie graliśmy mecz unihokeju z naszą panią. Potem mieliśmy zajęcia z survivalu. Zapalaliśmy ognisko z pomocą instruktora i robiliśmy filtr na wodę. Po obiedzie robiliśmy różnego rodzaju odznaki. Pod koniec dnia graliśmy w siatkówkę.

Cztery Żywioły, grupa Pani Weroniki Sz.
Szósty dzień rozpoczęliśmy od budowania zamków z piasku na plaży. Graliśmy w siatkówkę plażową oraz gry planszowe. Zajęcia na plaży okazały się miłą atrakcją. Świetną zabawą były kalambury. Po obiedzie wzięliśmy udział w Tajnej Misji, czyli grze terenowej z wykorzystaniem GPS-u. Następnie mieliśmy laboratorium - warsztaty chemiczne. Na koniec dnia odbyły się zajęcia z przeprawy samodzielnie wykonanymi tratwami.

Projekt Kulka, grupa Pani Klaudii F.
Dzisiaj połowę naszego dnia spędziliśmy na poligonie. Tam mogliśmy jeździć na quadach i segwayu. Dodatkowo każdy z nas kręcił się w zorbie i miał przejażdżkę yamahą vikingiem. Po powrocie wsiedliśmy na jednoosobowe kajaki sit on top. Następnie rozmawialiśmy o dyskryminacjach na zajęciach z tolerancji. Później mieliśmy czas na grę w siatkówkę oraz na rysowanie. Tym razem robiliśmy swoje karykatury.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Darii Sz.
Na początku dnia poszłyśmy na plażę. Grałyśmy w siatkówkę i budowałyśmy ogromne zamki z piasku. Następnie rysowałyśmy naszą panią. Po obiedzie aktywnie spędzaliśmy czas na dworze. Po kolacji miałyśmy okazję nauczyć się jak należy strzelać z łuku, zajęcia były bardzo bezpieczne, gdyż strzały były zakończone gumową przyssawką. To był fajny i ciekawy dzień.

Misja 112, grupa Pani Moniki R.
Dzień rozpoczęliśmy wykonaniem naszej obozowej flagi. Później mieliśmy zajęcia detektywistyczne. Następnie mieliśmy rozgrywkę mafii. Po obiedzie poszliśmy na plażę. Potem zagraliśmy w pif paf, a następnie w murarza. Na koniec dnia mieliśmy nocną grę terenową.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Gabrieli O.
Dzień rozpoczęliśmy marszem na poligon. Tam czekały na nas różne atrakcje, takie jak przejażdżka quadem, segwayem i pojazdem terenowym yamaha viking. Mogliśmy turlać się także w zorbie oraz stoczyć rozgrywkę paintballową. Po powrocie wykonywaliśmy obozową flagę. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową Tropami Wodza.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Klaudii K.
Kolejny dzień na Kulce zaczęliśmy wyprawą na poligon. Jeździliśmy quadem terenowym i pojazdem yamaha viking. Rozegraliśmy tam również grę paintballową. Po obiedzie poszliśmy na plażę. Później graliśmy w pif paf. Po kolacji graliśmy w murarza.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Natalii K.
Poranek zaczęliśmy od wyprawy na poligon, na którym czekały nas różne atrakcje. Jeździliśmy na quadzie i vikingu oraz rozegraliśmy kolejną grę paintballową. Było super! Po obiedzie udaliśmy się na plażę i graliśmy w gry planszowe i zespołowe. Niektórzy z nas uczestniczyli w zajęciach fakultatywnych, takich jak wspinaczka, żyroskop oraz rowerki wodne. Koniec dnia spędziliśmy grając w gry i zabawy integracyjne.

Kulka Open, grupa Pana Sebastiana M.
Szósty dzień rozpoczęliśmy wyprawy kajakami. Mieliśmy okazję zobaczyć prawie całe jezioro Łęsk. Potem poszliśmy na mega gry. Rozpoczęliśmy gry od chińczyka, mega twistera, a skończyliśmy na jendze. Po zjedzeniu obiadu udaliśmy się na poligon. Spędziliśmy tam miło czas na przejażdżce yamahą vikingiem i quadem. Dzień skończyliśmy przyjemną grą w mafię.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Joanny K.
Zaraz po śniadaniu wyruszyliśmy na poligon. Spędziliśmy tam bardzo aktywnie czas. Każde z nas spróbowało jazdy na quadzie i segwayu. Jeździliśmy również yahamą vikingiem a także toczyliśmy się w zorbie, czyli dużej dmuchanej kuli. Testowaliśmy celność, szybkość i umiejętność pracy w grupie podczas zajęć rzutu granatem.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Marii G.
Dzień zaczęliśmy rozgrywkami unihokeja. Następnie udaliśmy się na plażowanie oraz kąpiel w jeziorze. Po południu mieliśmy zajęcia ze wspinania się na skrzynki, w trakcie których mierzyliśmy się z lękiem wysokości.