RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2019

Turnus IV (25.07-04.08.2019)

Dzień 8 - Dla każdego coś dobrego

Dodany: 2019.08.01

Active Camp, grupa Pani Pauliny R.
Dzień rozpoczęliśmy od rozgrywek siatkówki oraz piłki nożnej. Następnie odbyły się grupowe rozgrywki gry francuskiej. Kolejną atrakcją była gra Błędny Azymut, w której rozwiązywaliśmy skomplikowane zagadki. Po obiedzie wybraliśmy się na plażę i doskonaliliśmy nasze techniki pływackie pod okiem ratownika. Potem udaliśmy się na zawody w strzelaniu z łuku. Późnym wieczorem odbyła się terenowa gra nocna Mafia.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Agnieszki O.
Dzień rozpoczęliśmy od wodnej przygody z Arielką na waterballu. Następnie udaliśmy się w towarzystwie Pocahontas na zajęcia taneczne. Makijaże były świetnymi zajęciami i pozwoliły poczuć nam się jak Kopciuszek przed balem. Po obiedzie zmieniliśmy się w Mulan i walczyliśmy na zajęciach walki gladiatorów. Wymyślaliśmy wierszyki na temat naszej kolonii. Przed snem nauczyliśmy się podstawowych znaków języka migowego.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Karoliny B.
Dzień zaczęłyśmy od robienia zmywalnych tatuaży z henny. Rysowałyśmy własny projekt tatuaży. Tańczyłyśmy do piosenek, które lubimy i dobrze się przy tym bawiłyśmy. Po południu robiłyśmy zamki z piasku. Wszystkie się przy nich napracowałyśmy. Po obiedzie szukałyśmy zagadek podczas gry o Tron Króla Juliana. Bawiłyśmy się w grupie, a wieczorem odbyła się francuska gra.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Oliwii B.
Dzień zaczęliśmy od galaktycznego meczu piłki nożnej, w którym rozegraliśmy z uczestnikami Active Camp. Następnie mieliśmy za zadanie odpowiedzieć na łatwe i trudne pytania w grze francuskiej. Przed obiadem poszliśmy na zajęcia, w których mogliśmy poczuć się jakbyśmy lecieli w kosmos. Po posiłku mieliśmy okazję sprawdzić się w pierwszym teście sprawności. Skakaliśmy, biegaliśmy i dużo się śmialiśmy przy puszczaniu baniek mydlanych. Pod koniec dnia stoczyliśmy walki na Arenie Gladiatorów. Lepiliśmy z gliny kosmicznych bohaterów sagi Star Wars.

Kraina Smyka, grupa Pani Agaty M.
Kolejny dzień w Krainie Smyka rozpoczęliśmy grami i zabawami na boisku. Następnie graliśmy w grę francuską. Później pod okiem ratowników doskonaliliśmy naszą technikę pływania. Po obiedzie wykonywaliśmy doświadczenia chemiczne i stworzyliśmy między innymi pastę do zębów dla słonia a także sztuczną krew. Później w specjalnych strojach stoczyliśmy walki sumo. Wieczorem wcieliliśmy się w rolę detektywów podczas gry Detektyw Kulka.

Kulka Express, grupa Pani Patrycji K.
Początek dnia rozpoczęliśmy od ekscytującej gry paintballowej. Następnie mieliśmy aktywny aerobik z naszą wychowawczynią. Graliśmy dzisiaj także w dwa ognie. Potem ćwiczyliśmy różne układy taneczne na zajęciach z zumby. Graliśmy także w twistera, bierki, scrabble i jengę w rozmiarze XXL na zajęciach z mega gier. Wieczorem bawiliśmy się w Simon Mówi oraz w raz dwa trzy Baba Jaga patrzy.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Natalii P.
Dzisiaj rano szukaliśmy skarbu za pomocą wykrywacza metali. Odnaleźliśmy go na plaży przy jeziorze. Już chwilę później mieliśmy zajęcia z aerobiku. Przed obiadem graliśmy w dwa ognie. Po południu skupiliśmy się na integracji grupy tańcząc belgijkę i grając w kolory z piłką. Rysowaliśmy oraz graliśmy w planszówki. Wieczorem graliśmy na Xboksie.

Kulka Open, grupa Pani Wandy Z.
Kolejny dzień szaleństw na Kulce zaczęliśmy od zajęć graffiti. Zaczęliśmy od pytania czym jest graffiti - sztuką czy wandalizmem i stworzyliśmy własne projekty oraz je wykonaliśmy. Następnie rozegraliśmy mecz koszykówki. Po obiedzie razem z innymi grupami tańczyliśmy belgijkę. Dzień zakończyliśmy wspólną grą w mafię.

Summer Art, grupa Pani Adriany M.
Dzisiejszego dnia tworzyłyśmy nasze własne poduszki na zajęciach z recyklingu artystycznego. Potem grałyśmy w wodną grę zespołową waterpolo. Tworzyłyśmy także maski gipsowe z panią animator. Następnie poznałyśmy sztukę upiększania na zajęciach z decoupage’u artystycznego. Wieczorem tańczyłyśmy hip-hop, funky i jazz z panią tancerką. Projektowałyśmy również biżuterię z koralików.

Summer Art, grupa Pani Marty R.
Dziś poznałyśmy tajniki recyklingu artystycznego, wykonałyśmy coś z niczego, robiąc własne poduszki. Kolejną rzeczą jaką zrobiłyśmy były zdobione słoiki metodą decoupage’u. Później odbyły się zajęcia taneczne. Na koniec dnia własnoręcznie zrobiłyśmy biżuterię.

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny M.
Kolejny dzień zaczęliśmy od zajęć z użyciem kompasów. Następnie udaliśmy się na plażę i popłynęliśmy rowerkami wodnymi po malowniczym jeziorze Łęsk. Kolejną atrakcją było strzelanie z łuku, podczas zajęć trenowaliśmy naszą celność. Po obiedzie nauczyliśmy się gry na nietypowym instrumencie. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową.

Summer Challenge, grupa Pani Klaudii R.
Kolejny dzień na Kulce rozpoczęliśmy od zajęć na żyroskopie. Następnie stoczyliśmy walki sumo, na których mistrzem została Zuzanna. Po ciężkich walkach udaliśmy się na grę terenową z wykorzystaniem szyfrów. Po pysznym obiedzie odbyły się zajęcia plastyczne, na których tworzyliśmy nasze kolonijne komiksy. Kolejną naszą atrakcją była gra francuska. Nasz dzień zakończyliśmy grą siatkówki na boisku.

Summer Challenge, grupa Pani Martyny Ś.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od konkursu z zaprzyjaźnioną grupą. Wybraliśmy się również na kajaki jednoosobowe po malowniczym jeziorze. Kolejnymi zajęciami było strzelanie z wiatrówki. Następnie byliśmy na eurobungee i wykonywaliśmy akrobacje w powietrzu. Po kolacji czekała nas rozgrywka walk sumo w śmiesznych strojach. Dzień zakończyliśmy grą terenową Mafia.

Summer Challenge, grupa Pani Nikoli B.
Dzień rozpoczęliśmy od wycieczki krajoznawczej. Idąc lasem podziwialiśmy piękno przyrody i słuchaliśmy odgłosów ptaków. Następnie uczyliśmy się jazdy na dziwnym rowerze a także próbowaliśmy swoich sił podczas chodzenia na szczudłach. Po obiedzie nauczyliśmy posługiwać się kompasem, a wiedzę wykorzystaliśmy w praktyce podczas gry Błędny Azymut. Następnie udaliśmy się na plażę. Dzień zakończyliśmy meczem koszykówki.

VIP, grupa Pani Dominiki G.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy smoczą łodzią po malowniczym jeziorze Łęsk. Następnie udaliśmy się na strzelnicę, na której pod okiem instruktora strzelaliśmy wiatrówką do tarczy. Na kolejnych zajęciach szyfrowaliśmy wiadomości dla drużyny Summer Challenge. Poczuliśmy się jakbyśmy brali udział w Tajnej Misji. Po pysznym obiedzie razem z ratownikiem pływaliśmy kajakami. Potem wszyscy wspólnie tworzyliśmy komiks. Na koniec dnia zagraliśmy w grę terenową Tropami Wodza.

VIP, grupa Pani Natalii Rz.
Po pysznym śniadaniu wszyscy udaliśmy się na zajęcia artystyczne i przygotowaliśmy komiksy. Świetnie się dogadywaliśmy. Następnie wspólnie rozegraliśmy turniej siatkówki. Później mieliśmy zajęcia z wiatrówki i strzelaliśmy do tarczy. Wieczorem z uśmiechami na twarzy poszliśmy na zajęcia Tropami Wodza. Następnie udaliśmy się na kolację. Dzień zakończyliśmy ciszą nocną.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Aleksandry B.
Dzień rozpoczęliśmy od wycieczki do lasu tropiąc ślady dzikich zwierząt. Po tych zajęciach mieliśmy plażowanie i zabawę w pif paf. Następnie przeprowadziliśmy konkurs na największy zamek z piasku. Później graliśmy w francuskiego berka. Po obiedzie przyszedł czas na czółko i gry planszowe. Wieczorem odbyła się Mazurska Pułapka, czyli gra terenowa z różnymi zagadkami.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Wiolety M.
W czwartek dokonaliśmy swoje umiejętności wspinaczkowe na parku linowym. Graliśmy w ekscytującą Bitwę Plemion. Następnie ćwiczyliśmy techniki pływackie pod okiem ratownika. Wspólnie tańczyliśmy i świetnie się bawiliśmy. Późnym wieczorem udaliśmy się na Mazurską Pułapkę.

Cztery Żywioły, grupa Pani Julii S.
Dzień zaczęliśmy od wypłynięcia kajakami turystycznymi na jezioro Łęsk razem z ratownikiem. Następnie robiliśmy rzeźby ze sznurka i papieru. To były super zajęcia. Potem mieliśmy Tajną Misję. Bawiliśmy się dzisiaj dużo z naszą wychowawczynią. Czekamy na kolejny dzień!

Cztery Żywioły, grupa Pani Weroniki Sz.
Kolejny dzień na kulce rozpoczęliśmy od puszczania baniek mydlanych w rozmiarze XXL. Następnie malowaliśmy na materiale farbami bez użycia rąk. Współpracowaliśmy, aby stworzyć fajną pracę. Po obiedzie tańczyliśmy a także graliśmy w grę zespołową. Na zakończenie dnia udaliśmy się na żyroskop. Poczuliśmy się jak w kosmosie.

Projekt Kulka, grupa Pani Klaudii F.
Dzień zaczęliśmy od olimpiady, podczas której musieliśmy zmierzyć się z dyscypliną wielospodni. Potem poszliśmy na plażę. Następnie na zajęciach Błędny Azymut uczyliśmy się korzystania z kompasu. Po obiedzie mieliśmy balonadę, a potem grę terenową, której celem było zdobycie kodu do rozbrojenia bomby. Po kolacji stoczyliśmy mecz siatkówki z grupą Czterech Żywiołów.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Darii Sz.
Dzisiaj był wspaniały dzień. Nauczyłyśmy się, jak udzielać pierwszej pomocy i pomagać poszkodowanemu. Z samego rana miałyśmy zajęcia z instruktorem, w trakcie których świetnie się bawiłyśmy. Po obiedzie bawiłyśmy się w francuskiego berka i tańczyłyśmy tańce z całego świata. Po kolacji poznałyśmy wspaniałe kody i szyfry w grze Enigma. Ten dzień był wspaniały. Szkoda, że tak szybko się skończył.

Misja 112, grupa Pani Moniki R.
Dzień rozpoczęliśmy od wizyty na poligonie, na którym mieliśmy do pokonania wojskowy tor przeszkód. Następnie mieliśmy ostatnie już zajęcia z survivalu. Później udaliśmy się na plażę. Dzień zakończyliśmy terenową grą Szpion.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Gabrieli O.
Dzień rozpoczęliśmy od wspólnych pląsów z panią, mając przy tym niezły ubaw. Następnie udaliśmy się na grę paintballową i rozegraliśmy deadmatch. Potem wybraliśmy się na skrzynki, w trakcie których mogliśmy sprawdzić, kto z nas ułoży i wespnie się na najwyższą wieżę. Po skrzynkach poszliśmy na survival, w trakcie którego dowiedzieliśmy się jak wykonać filtr do wody, jakie są rodzaje ognisk i jak te ogniska rozpalić przy pomocy krzesiwa. Dzień zakończyliśmy kolejną grą paintballową, tym razem zagraliśmy we flagę.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Klaudii K.
Dzień zaczęliśmy od akcji sprzątania świata. Potem uczyliśmy się pierwszej pomocy na zajęciach Ranny Lotnik. Potem mieliśmy zajęcia z survivalu. Następnie poszliśmy na plażę, na której skorzystaliśmy z kąpieli pod okiem ratownika i plażowania. Po kolacji graliśmy w siatkówkę.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Natalii K.
Dzień rozpoczęliśmy od gry w siatkówkę oraz pląsów. Następnie udaliśmy się na survival, na którym dowiedzieliśmy się jak rozpalić ognisko i jak przefiltrować wodę w ciężkich warunkach. Po obiedzie czekała nas Enigma, czyli gra polegająca na szyfrowaniu wiadomości. Później mieliśmy ostatnią przejażdżkę quadem. Było super! Wieczór spędziliśmy grając mecz unihokeju.

Kulka Open, grupa Pana Sebastiana M.
Dzisiaj zaczęliśmy od gry w podchody. Następnie rozegraliśmy mecz passballu, czyli piłki nożnej w sukienkach. Przed samym obiadem spędziliśmy czas na plaży. Po obiedzie wspólnie z innymi uczestnikami na igloo tańczyliśmy różne tańce oraz graliśmy w siatkówkę. Wieczorem byliśmy na grach integracyjnych, którymi zakończyliśmy ten dzień.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Joanny K.
Po śniadaniu powędrowaliśmy na poligon. Po raz kolejny odbyliśmy rozgrywkę paintballową. Tym razem na większym polu. Później zmierzyliśmy się z wojskowym torem przeszkód. Te zajęcia bardzo nam się podobały. Po obiedzie tańczyliśmy na placu głównym. Później bawiliśmy się na plaży budując tratwy na wyścigi. Wieczorem wzięliśmy udział w terenowej wersji gry Mafia.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Marii G.
Dzień zaczęliśmy strzelaniem z łuków. Rywalizowaliśmy w parach między sobą, najpierw chłopaki na dziewczyny, a następnie drużynowo. Potem udaliśmy się na Wielką Demolkę, w której budowaliśmy własny mur. Dzień zakończyliśmy grą terenową Tropami Wodza w pobliskim lesie.