RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2019

Turnus IV (25.07-04.08.2019)

Dzień 9 - Uśmiechy na okrągło

Dodany: 2019.08.02

Active Camp, grupa Pani Pauliny R.
Po śniadaniu udaliśmy się na rozgrywki łuczników Archery Challenge. Następnie strzelaliśmy z wiatrówki. Potem poznaliśmy czynności wykonywane w cyrku. Było to przede wszystkim chodzenie na szczudłach i jeżdżenie na dziwnym rowerze. Po obiedzie graliśmy w gry integracyjne. Po kolacji sprawdziliśmy swoją celność na strzelnicy paintballowej. Wieczorem graliśmy w mega gry.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Agnieszki O.
Dzień księżniczek rozpoczął się od poznania manier oraz kodeksu księżniczek. Następnie doskonaliłyśmy techniki pływackie. Fitness to były idealne zajęcia, by pobudzić nas do aktywnego życia. Gry zespołowe obudziły w nas ducha walki. Walki sumo były świetne i sprawiły nam wiele radości.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Karoliny B.
Już od rana dobrze się bawiłyśmy. Malowałyśmy farbami plakaty. Bawiłyśmy się w wielkiego twistera i chińczyka dużymi kostkami. Ćwiczyłyśmy i rozciągałyśmy się . Po obiedzie tworzyłyśmy z gliny zwierzęta, owoce, szkatułki i napisy. Później ćwiczyłyśmy swoją równowagę na gladiatorach. Wieczorem robiłyśmy przypinki własnego projektu, co bardzo nam się podobało.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Oliwii B.
Dzień zaczęliśmy od strzelania z łuków do tarczy ze strzałami z gumową przyssawką. Później jako młodzi padawani odbyliśmy szkolenie prowadzone przez Luke’a Skywalkera. Uczyliśmy się walki mieczami w skupieniu i ciszy. Poszliśmy do lasu, by zostać przeszkolonym z survivalu. Budowaliśmy wioskę Ewoków z dostępnych w lesie gałęzi i pałatek. Po obiedzie graliśmy w gry i zabawy zespołowe. Po kolacji budowaliśmy latające ścigacze. Odbyliśmy warsztaty z konstruowania szybowców. Wieczorem stoczyliśmy bitwę o Naboo. Mieliśmy grę terenową z użyciem mapek i kompasów.

Kraina Smyka, grupa Pani Agaty M.
Dzień rozpoczęliśmy treningiem umysłu, trudząc się przy zagadkach i łamigłówkach. Następnie namalowaliśmy plakaty przedstawiające naszą kolonię. Później układaliśmy z szyszek nasze ulubione bajki, graliśmy badmintona i skakaliśmy na skakankach. Po obiedzie zostaliśmy zaproszeni na urodziny Kubusia Puchatka. Później tworzyliśmy rzeźby z gliny. Wieczorem wykonaliśmy własne przypinki.

Kulka Express, grupa Pani Patrycji K.
Dzisiaj rano mieliśmy zajęcia o nazwie Ale Cyrk, na których uczyliśmy się chodzić na szczudłach i jeździć na dziwnym rowerze. Następnie walczyliśmy w strojach sumo. Odbyła się także Bitwa Plemion, podczas której podzieliliśmy się na dwie grupy i zdobywaliśmy wzajemnie swoje flagi. Mogliśmy dzisiaj poćwiczyć swój talent wokalny na karaoke. Wcieliliśmy się także w astronautów, podczas kręcenia się na żyroskopie. Wieczorem odbyła się gra nocna Mazurska Pułapka.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Natalii P.
Dzisiaj zaczęliśmy od budowania szałasów, które ochraniały nasze totemy plemion. Podczas bitwy plemion, próbowaliśmy je odebrać przeciwnikom. Później uczyliśmy się udzielać pierwszej pomocy oraz transportowaliśmy na leśnych noszach naszych kolegów z grupy, którzy symulowali złamania i okaleczenia. Przed obiadem budowaliśmy ninja go city z klocków Lego. Po południu poszliśmy na spacer. Wieczorem odkrywaliśmy tajemnice żyroskopu.

Kulka Open, grupa Pani Wandy Z.
Piątkowy poranek rozpoczęliśmy od obrony naszego miasta przed Mafią. Później chodząc po ośrodku szukaliśmy odpowiedzi na przeróżne pytania gry francuskiej. Po obiedzie graliśmy w wielkoformatowe gry, które dobrze znamy, w twistera, jengę oraz bierki. Ostatnie chwile dnia spędziliśmy na plaży grając w siatkówkę i podziwiając jezioro a także ostatnie promienie słońca.

Summer Art, grupa Pani Adriany M.
Dziewiąty dzień naszej przygody zaczęłyśmy od wykonywania zmywalnych tatuaży henną. Następnie malowałyśmy witraże na zajęciach z panią animator. Później robiłyśmy bańki w rozmiarze XXL. Po południu byłyśmy na spacerze z naszą panią Adą. Wieczorem tańczyłyśmy tańce nowoczesne.

Summer Art, grupa Pani Marty R.
Kolejny dzień naszego wyjazdu zaczęłyśmy od wykonania tymczasowych tatuaży z henny według własnego pomysłu. Na następnych zajęciach wykonałyśmy rzeźby ze sznurka i papieru. Później tworzyłyśmy gipsowe odciski naszych twarzy. Na sam koniec dnia odbyły się nasze ostatnie zajęcia taneczne.

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny M.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od skoków na eurobungee, na którym mogliśmy oglądać ośrodek z góry. Następnie w śmiesznych strojach wojowników sumo stoczyliśmy pojedynki. Potem udaliśmy się na plażę, by pod okiem ratownika zagrać w waterpolo. Po obiedzie ćwiczyliśmy naszą celność strzelając z wiatrówek. Kolejną atrakcją była nauka szyfrowania, podczas gry Enigma. Ostatnią atrakcją były zajęcia z żyroskopem, dzięki specjalnej konstrukcji mogliśmy poczuć się jak w kosmosie!

Summer Challenge, grupa Pani Klaudii R.
Dzień zaczęliśmy od gry w siatkówkę na boisku. Następnie udaliśmy się na ściankę wspinaczkową. Niektórym z nas udało się przejść wszystkie cztery rodzaje ścianki. Kolejną naszą atrakcją były quady, na których świetnie jeździliśmy. Po pysznym obiedzie udaliśmy się na plażę. Graliśmy w gry planszowe oraz kąpaliśmy się w jeziorze. Następnie uczyliśmy się strzelać z wiatrówek. Dzień zakończyliśmy grami i zabawami na boisku

Summer Challenge, grupa Pani Martyny Ś.
Dzień zaczęliśmy od przepłynięcia smoczą łodzią. Następnie nauczyliśmy się chodzić na szczudłach i jeździć na dziwnym rowerze. Kolejnymi zajęciami była rywalizacja gladiatorów. Po pysznym obiedzie graliśmy w grę terenową, w trakcie której nauczyliśmy się używać kompasu. Byliśmy również na rowerach wodnych. Po całym dniu czekał nas waterball, czyli spacer w dmuchanej kuli po wodzie.

Summer Challenge, grupa Pani Nikoli B.
Od razu po pysznym śniadaniu udaliśmy się na pamiątkowe zdjęcie grupowe. Następnie wspólnymi siłami stworzyliśmy flagę obozową, na której uwieczniliśmy nasze wspomnienia z dotychczasowych dni na kolonii. Po obiedzie odbyło się waterpolo, a po zajęciach wodnych stoczyliśmy wielki turniej w dwa ognie wraz z grupą z namiotów igloo. Dzień zakończyliśmy grą Mafia, podczas której mieliśmy za zadanie uratować nasze miasto przed mafiozami. Udało nam się!

VIP, grupa Pani Dominiki G.
Dzień rozpoczęliśmy od pobytu na strzelnicy paintballowej. Następnie udaliśmy się na wspólne zdjęcia grupowe. Potem odbyły się zajęcia z survivalowe, na których uczyliśmy się krzesania ognia. Po pysznym obiedzie udaliśmy się na zajęcia z żyroskopu, a następnie uczyliśmy się obsługi kompasu i szukaliśmy azymutu. Potem wspólnie z drużyną Summer Challenge tańczyliśmy w rytm muzyki.

VIP, grupa Pani Natalii Rz.
Po pysznym śniadaniu wszyscy udaliśmy się na zajęcia na żyroskopie. Następnie rozegraliśmy mecz korfballu. Następnie mieliśmy walki gladiatorów i wszyscy razem spędziliśmy cudowny czas. Wieczorem z uśmiechami na twarzy poszliśmy na przejażdżkę quadem. To były ekscytujące zajęcia.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Aleksandry B.
Kolejny dzień na Kulce minął nam bardzo aktywnie. Zaczęliśmy od survivalu, podczas którego uczyliśmy się przetrwania w lesie oraz budowania szałasu z pałatek. Następnie uczyliśmy się używać kompasu podczas zajęć Błędny Azymut. Później poszliśmy na plażę i mogliśmy doskonalić techniki pływackie. Dzień zakończyliśmy zawodami strzelania z łuku, podczas którego był wybierany najlepszy strzelec.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Wiolety M.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy kajakami. Dużo pozytywnych wrażeń dostarczyło nam również Archery Challenge, czyli starcie łuczników. Wzięliśmy udział w zajęciach z survivalu. Budowaliśmy własne schronienie z pałatki. Wieczorem zagraliśmy w mega gry, takie jak twister, bierki, scrabble oraz jengę.

Cztery Żywioły, grupa Pani Julii S.
Dzień zaczął się od szkolenia technik pływackich. Radziliśmy sobie bez problemu. Następnie graliśmy w mafię i w koszykówkę. Po obiedzie mieliśmy zajęcia z tworzenia glinowych rzeźb. Potem robiliśmy własne znaczki z naszymi ulubionymi żywiołami, które nosiliśmy z dumą. Pod koniec dnia graliśmy w bitwę na głosy w gronie naszej grupy.

Cztery Żywioły, grupa Pani Weroniki Sz.
Dzień rozpoczęłyśmy od wędrówki po lesie z tropieniem śladów zwierząt. Z dużym zaangażowaniem szukałyśmy śladów, określałyśmy jakie to mogło być zwierzę i dokąd zmierzało. Następnie miałyśmy warsztaty doskonalenia technik pływackich. Grałyśmy w uno z ratownikiem. Po obiedzie tworzyłyśmy wspólne opowiadanie. Później grałyśmy w piłkę.

Projekt Kulka, grupa Pani Klaudii F.
Dzisiaj po śniadaniu poszliśmy na spacer. Szliśmy lasem do Nowych Kiejkut. Później zawitaliśmy na naszą plażę. Następnie mieliśmy zajęcia z savoir-vivre. Przed kolacją graliśmy w zespołowe gry na placu głównym. Naszymi ostatnimi zajęciami dzisiaj była terenowa gra Mazurska Pułapka.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Darii Sz.
Dzień miałyśmy bardzo aktywny. Grałyśmy w mega gry. Najbardziej spodobały się nam mega bierki. Wspinałyśmy się także na ściankę wspinaczkową. Poznałyśmy króla Juliana w grze terenowej. Podobały nam się także zajęcia z kompasem, w której mogłyśmy nauczyć go obsługiwać i kierować się w stronę północy. To był fascynujący dzień.

Misja 112, grupa Pani Moniki R.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć rzutu granatem. Następnie zagraliśmy mecz korfballu. Później mieliśmy okazję poczuć się jak prawdziwi strażacy, podczas manewrów strażackich. Po obiedzie poszliśmy na plażę. Dzisiaj graliśmy w różne gry i zabawy integracyjne.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Gabrieli O.
Kolejny dzień za nami. Dziś czas minął nam jak zawsze na dobrej zabawie. Po śniadaniu graliśmy w gry planszowe, kalambury oraz czółko. Śmiechu było co niemiara Następnie udaliśmy się na pole paintballowe i zagraliśmy w speedball. Po rozgrywce mięliśmy zajęcia Archery Challenge, w trakcie których mieliśmy okazję postrzelać z łuków. Dzień zakończyliśmy Mafią, w trakcie której po raz kolejny musieliśmy złapać mafię w mieście Cin City.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Klaudii K.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od jazdy na quadach. Potem graliśmy w dwie flagi. Następnie rozegraliśmy mecz unihokeja. Po obiedzie poszliśmy na plażę. Później graliśmy w siatkówkę. Po kolacji rozegraliśmy ostatnią rozgrywkę paintballową.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Natalii K.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od gry w kalambury. Było bardzo ciekawie! Następnie mieliśmy grę paintballową deadmatch. Potem graliśmy w murarza. Po obiedzie udaliśmy się na plażę, na której mogliśmy się wykąpać w jeziorze Łęsk i pograć w piłkę plażową. Po plaży graliśmy w różne gry i zabawy integracyjne, takie jak berek, mafia, pif paf. Wieczorem graliśmy w ostatnią grę paintballową.

Kulka Open, grupa Pana Sebastiana M.
Kolejny dzień na Kulce spędziliśmy grając w różne gry. Później tworzyliśmy ramkę, która może służyć do robienia pięknych zdjęć. Po obiedzie przeprowadziliśmy turniej siatkówki, podczas którego lepsza okazała się drużyna Stanisława. Wieczorem wybraliśmy się na nocną grę Mazurska Pułapka.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Joanny K.
Ranek upłynął nam na wspólnych grach, zabawach i rozmowach. Przed obiadem wzięliśmy udział w zajęciach z wykrywaczem metalu. Instruktor bardzo ciekawie opowiadał nam o minach przeciwpiechotnych. Po obiedzie cześć naszej grupy udała się na pakiet paintballowy. Reszta z nas grała w siatkówkę. Po kolacji wyszywaliśmy pagony w naszych mundurach.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Marii G.
Piątkowy dzień zaczęliśmy od zajęć Archery Challenge, czyli starcia łuczników. W maskach ochronnych strzelaliśmy do siebie drużynowo z łuków strzałami zakończonymi gąbczastą powłoką. W składach dziewczyny kontra chłopcy. Nasze następne zajęcia to walki gladiatorów, w której w humorystyczny sposób mogliśmy stoczyć kolejną walkę między sobą.