RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2019

Turnus V (05.08-15.08.2019)

Dzień 2 – Akcja… INTEGRACJA!

Dodany: 2019.08.06

Active Camp, grupa Pani Agnieszki O.
Jak na Active Camp przystało, dzień był bardzo aktywny. Zmagaliśmy się ze swoimi lękami na parku linowym i udało nam się przejść każdą trasę! Zawody Archery Challenge obudziły w nas ducha walki, a także nauczyliśmy się profesjonalnego posługiwania się łukiem. Grupowa integracja przy wspólnym graffiti była bardzo fajna. Nauczyliśmy się od ratowników wodnych podstaw pierwszej pomocy i już wiemy jak uratować komuś życie. Wieczorem spędziliśmy miło czas na dyskotece.

Harry Potter, grupa Pani Darii Sz.
Dzisiaj był cudowny dzień. Po śniadaniu bawiliśmy się skacząc wysoko na eurobungee. Następnie wszyscy stworzyliśmy wspaniałe miotły. Po obiedzie zagraliśmy w pełną wrażeń rozgrywkę quidditcha. Pod koniec dnia zagraliśmy na Xboksie. Grupa wszystkim wzajemnie kibicowała i było dużo zabawy. Jesteśmy szczęśliwi i ciekawi kolejnego dnia!

Harry Potter, grupa Pani Wiolety M.
Wtorek spędziliśmy na słonecznej plaży. Jak przystało na Potterów tworzyliśmy swoje nimbusy. Następnie udaliśmy się na magiczny turniej quidditcha. Atrakcje również dopełniły Archery Soft oraz tworzenie bransoletek z paracordu.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Natalii P.
Dzień zaczęliśmy od budowania twierdzy zielonych świnek w dwóch grupach. Uczyliśmy się współpracy poprzez wspólną zabawę. Następnie skakaliśmy na eurobungee. Po obiedzie graliśmy w gry sportowe na Xboksie. Po południu integrowaliśmy się w grupie. Po kolacji spacerowaliśmy w kuli po wodzie na zajęciach waterball.

Power Jump, grupa Pani Klaudii R.
Dzień zaczęliśmy od zapoznania się z regulaminem kąpieli nad jeziorem. Następnie odbyły się zajęcia linowe z układania skrzynek. Julia ułożyła ich najwięcej. Kolejną naszą atrakcją była Wielka Demolka, na której zabudowaliśmy mur, który po kolacji zburzyliśmy. Po obiedzie odbyły się zajęcia eurobungee, a następnie tworzyliśmy własne przypinki. Dzień zakończyliśmy meczem korfballu.

Obóz Herosów, grupa Pani Aleksandry B.
Dzień zaczęliśmy wytrwałą walką o sztandar Obozu Herosów. Te zajęcia bardzo nas zintegrowały i pozwoliły się świetnie bawić. Następnie odbyły się zajęcia z łuków, podczas których uczyliśmy się strzelania do celu, na końcu odbyły się zawody. Kolejną atrakcją przygotowaną na dziś była ścianka wspinaczkowa. Po obiedzie odbyły się zajęcia z nauki władania mieczem. Dzień zakończyliśmy wspólną dyskoteką.

Obóz Herosów, grupa Pani Joanny B.
Dzień rozpoczęliśmy Bitwą o Sztandar. Wygraliśmy sztandar pokonując pozostałe grupy herosów. Następnie walczyliśmy między sobą na turnieju gladiatorów. Przed obiadem zmierzyliśmy się z lękiem wysokości przechodząc park linowy. Po południu Artemida zapoznała nas z tajnikami survivalu. Nauczyliśmy się budować schronienie. Wieczorem po pysznej kolacji świetnie bawiliśmy się na dyskotece.

Obóz Herosów, grupa Pani Klaudii Z.
Dzień zaczęliśmy bardzo emocjonująco. Z samego rana odbyła się bitwa o sztandar. Następnie pod czujnym okiem naszego ojca Posejdona bawiliśmy się na zajęciach waterball i odpoczywaliśmy na kajakach. Po obiedzie uczyliśmy się gry na bum bum rurkach. Następnie integrowaliśmy się w swojej grupie. Dzień zakończyliśmy zabawą z Dionizosem.

Obóz Herosów, grupa Pani Małgorzaty K.
Dziś od rana dzielnie walczyliśmy w bitwie o sztandar. Ostatecznie sztandar zdobyła drużyna Zeusa. Następnie wykonaliśmy graffiti z logiem naszego obozu. Graliśmy mecz unihokeja oraz przeszliśmy park linowy z Percym Jacksonem. Dzięki zabawom integracyjnym mieliśmy okazję lepiej się poznać. Wieczorem czekała nas pierwsza dyskoteka na obozie.

Projekt Kulka, grupa Pani Julii J.
Dzień od rana do późnego wieczora był bardzo wesoły i aktywny. Zaczęliśmy od walk sumo. Udaliśmy się na zabawę w najróżniejsze gry świata oraz zajęcia detektywistyczne. Po obiedzie czekała nas strzelnica łucznicza oraz terenowa gra Enigma. Dzień pełen atrakcji zakończyliśmy tańcem i śpiewem na dyskotece.

Summer Challenge, grupa Pani Anny T.
Dzień zaczęliśmy od rozgrywek paintballowych. Następnie zagraliśmy mecz passballu oraz korfballu. Później udaliśmy się na emocjonującą jazdę quadem oraz integrowaliśmy się poprzez różne gry i zabawy.

Summer Challenge, grupa Pani Elizy W.
Po śniadaniu poszliśmy na park linowy. Następnie wszyscy udaliśmy się na kajaki .Później mieliśmy strzelnicę paintballową. Po obiedzie udaliśmy się na zajęcia cyrkowe. Następnie strzelaliśmy z łuków. Dzień zakończyliśmy spotkaniem z panem ratownikiem a także plażowanie i grą w piłkę siatkową.

Summer Challenge, grupa Pani Klaudii F.
Dzień rozpoczęliśmy od ścianki wspinaczkowej. Później każdy z nas mógł podszlifować swoje umiejętności jazdy na quadzie. Następnie rozegraliśmy mecz passballu. Po obiedzie strzelaliśmy z wiatrówek. Potem poszliśmy wcielić się w rolę gladiatorów. Na koniec dnia mieliśmy dyskotekę.

Summer Challenge, grupa Pana Pawła S.
Po śniadaniu odbyły się rowerki wodne, na których doświadczyliśmy dużo zabawy i frajdy. Następnie wraz z wychowawcą mieliśmy bardzo fajną integrację, w której wszyscy się bardziej poznaliśmy. Między zajęciami poszliśmy na plażę zapoznać się z regulaminem. Przed obiadem jeździliśmy na quadach. Po obiedzie odbyła się wspinaczka na ściance oraz eurobungee. Dzień skończyliśmy na dyskotece w miłym towarzystwie.

VIP, grupa Pani Gabrieli S.
Dzień zaczęliśmy od zajęć linowych na skrzynkach, na których dzieci miały wielką frajdę. Najlepszy wynik uzyskany to aż 19 ułożonych skrzynek. Następnie udaliśmy się na Archery Challenge, w trakcie którego odbyło się starcie łuczników. Najlepszym zespołem okazały się dziewczęta. Po południe spędziliśmy na smoczej łodzi, podziwiając piękne widoki. Dzień zakończyliśmy dyskoteką, na której świetnie się bawiliśmy.

VIP, grupa Pani Patrycji O.
Dzień zaczęliśmy od nauki podstawowych umiejętności jazdy na quadzie. Następnie udaliśmy się na plażowanie i kąpiel w jeziorze. Świetną atrakcją były zajęcia linowe na skrzynkach. Po południu uczestniczyliśmy w Archery Challenge, czyli w starciu łuczników. Potem mieliśmy spotkanie z ratownikiem wodnym. Dzień zakończyliśmy udaną dyskoteką.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Dominiki G.
Dzień zaczęliśmy od pysznego śniadania, po którym udaliśmy się na Archery Challenge. Stoczyliśmy pojedynek strzelając z łuku. Następnie poszliśmy na plażę. Po obiedzie w specjalnych strojach graliśmy w sumo i we frisbee. Na koniec dnia odbyły się zajęcia mega gier.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Martyny Ś.
Dzień rozpoczęliśmy od porannego budzika. Następnie udaliśmy się na pyszne śniadanie, a po nim mieliśmy konkurs strzelania z wiatrówki. Odwiedziliśmy dziś również plażę. Odbyła się także rozgrywka frisbee. Po obiedzie udaliśmy się na wyprawę kajakami turystycznymi po malowniczym jeziorze Łęsk. Graliśmy dziś w mega gry. Na koniec dnia odbyła się dyskoteka z zaprzyjaźnionymi grupami.

Cztery Żywioły, grupa Pani Malwiny Z.
Dzisiaj rano po śniadaniu robiliśmy z panią animator pamiątkowe paciorki, które były fajną ozdobą. Następnie poznaliśmy gry świata, takie jak molkky i kubby. Potem mieliśmy wiatrówki - każdy z nas strzelał do tarczy. Najlepszy okazał się Igor. Wieczorem mieliśmy dyskotekę, w trakcie której mogliśmy tańczyć i jeszcze raz tańczyć.

Cztery Żywioły, grupa Pani Wiktorii T.
Po pysznym śniadaniu z samego rana mieliśmy warsztaty lepienia z gliny. Później strzelaliśmy z wiatrówek w konkursie. Po obiedzie mieliśmy pasjonującą rozgrywkę unihokeja. Graliśmy w gorące kije, w trakcie której mogliśmy sprawdzić naszą bystrość. Wieczorem malowaliśmy bez użycia rąk. Po kolacji świetnie bawiliśmy się dyskotece.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Mileny J.
Dzień rozpoczęliśmy od bambonady, czyli konstruowania gigantycznych budowli. Następnie pływaliśmy kajakami po jeziorze Łęsk. Świetnie bawiliśmy się wspinając się na skrzynki i grając w mega gry. Wieczorem rozwijaliśmy swoją kreatywność na zajęciach z quillingu.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Patrycji K.
Swoją przygodę zaczęliśmy od podniebnych akrobacji na eurobungee. Później graliśmy w zbijaka i budowaliśmy gigantyczne budowle z patyczków. Wybraliśmy się kajakami w rejs po jeziorze Łęsk, w trakcie której ratownik pokazał nam ciekawe miejsca. Po południu graliśmy w bardzo duże bierki, układaliśmy jengę z większych klocków niż my. Graliśmy też w ogromnego twistera.

Cztery Żywioły, grupa Pani Wandy Z.
Wtorek na Kulce rozpoczęliśmy porannym rozruchem. Po śniadaniu tworzyliśmy nasze własne witraże, a po krótkiej przerwie rozegraliśmy turniej unihokeja. Po obiedzie graliśmy w imiona poznając się wzajemnie. Później próbowaliśmy utrzymać równowagę biegając po wodzie w kulach wypełnionych powietrzem. Dzień zakończyliśmy wspólną zabawą na dyskotece.

Kulka Express, grupa Pani Aleksandry Ś.
Dzień zaczęliśmy od przydzielenia do drużyn. Polegało to na strzelaniu z łuku w balony, z których wypadały kolorowe karteczki. Następnie graliśmy w gry integracyjne, po których strzelaliśmy na strzelnicy paintballowej. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Kulka Express, grupa Pani Dominiki M.
Dzień zaczęliśmy od porannej rozgrzewki, następnie udaliśmy się na pyszne śniadanie. Po posiłku wzięliśmy udział w turnieju łuczniczym, który zadecydował o podziale drużyn. Kolejną atrakcją była walka o immunitet w zawodach cyrkowych, który zdobyła drużyna czerwona. Po południu mieliśmy trening naszej celności na strzelnicy paintballowej. Dzień zakończyliśmy karaoke.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Piotra L.
Dzisiaj rozpoczęliśmy od gry w mafię. Następnie mieliśmy zajęcia na strzelnicy paintballowej. Pomogło to nam wprawić się przed popołudniowymi grami paintballowymi. Wieczorem czekała nas dyskoteka.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pana Michała A.
Dzień był pierwszym dniem programowym. Zaczęliśmy go od dwóch rozgrywek paintballowych. Później sprawdziliśmy swoją celność na strzelnicy łuczniczej. Wieczorem bawiliśmy się na dyskotece w Cool Clubie.

Dzień zaczęliśmy od rejsu smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Następnie pod czujnym okiem animatorki wyszyliśmy pagony na mundurach, które dostaliśmy na wczorajszym ognisku. Po południu na zajęciach poznaliśmy tajniki pierwszej pomocy oraz zagraliśmy we wspaniałą grę terenową Ranny Lotnik, na której wykorzystaliśmy zdobytą wiedzę. Na koniec dnia wraz z innymi grupami spędziliśmy miłe chwile na dyskotece w Cool Clubie.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Patrycji K.
Drugi dzień kolonii rozpoczęliśmy od zajęć, na których poznawaliśmy podstawy survivalu. Następnie uczyliśmy się naszywać pagony na mundurach, które otrzymaliśmy wczoraj na ognisku. Później mieliśmy ekscytująca rozgrywkę paintballową. Wieczorem odbyła się dyskoteka, na której wszyscy świetnie się bawiliśmy.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Magdaleny W.
Dzisiaj od rana poznawaliśmy swoje imiona. Następnie wsiedliśmy na smoczą łódź, by powiosłować w rytm bębna. Kiedy wróciliśmy na brzeg mogliśmy oddać się kąpielom w jeziorze, plażowaniu i grze w siatkówkę. Po obiedzie mieliśmy okazję dokupić sobie zajęcia fakultatywne.