RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2019

Turnus V (05.08-15.08.2019)

Dzień 3 – Zabawa na okrągło

Dodany: 2019.08.07

Active Camp, grupa Pani Agnieszki O.
Dzień na kolonii minął nam bardzo szybko. Rozpoczęliśmy od nauki strzelania z łuków. Wychodziło nam to świetnie! Następnie rywalizowaliśmy ze sobą wspinając się na ściankę wspinaczkową. Strzelanie z wiatrówek i markerów było bardzo ciekawą przygodą, która wymagała od nas bardzo dużo koncentracji i skupienia. Wieczorem rozwiązywaliśmy zagadkę na terenie ośrodka i w lesie na temat mafii. To było miłe zakończenie dnia.

Harry Potter, grupa Pani Darii Sz.
Dzisiaj świetnie się bawiliśmy. Po śniadaniu tworzyliśmy wieżę ze skrzynek, wspinając się na nią. Następnie nauczyliśmy się wykonywać piękne kartki metodą quillingu. Byliśmy także na plaży i zbudowaliśmy wspaniałe zamki oraz świetnie bawiliśmy się w wodzie. Po obiedzie braliśmy udział w grze terenowej. Przed kolacją stworzyliśmy fajną piosenkę. Pod koniec dnia wytańczyliśmy się na dyskotece. To był pełen wrażeń i magiczny dzień.

Harry Potter, grupa Pani Wiolety M.
Słoneczną środę zaczęliśmy od zajęć artystycznych quillingu. Doskonaliliśmy swoje umiejętności wspinaczkowe na wieży skrzynkowej. Nie zabrakło również plażowania. Po obiedzie udaliśmy się na eurobungee, a po powrocie wypłynęliśmy w rejs kajakami. Wieczorem świetnie bawiliśmy się na dyskotece.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Natalii P.
Dzień zaczęliśmy od zajęć zumby. Choreografię pokazała nam nasza ulubiona instruktorka tańca. Potem poszliśmy nad jezioro i pływaliśmy oraz plażowaliśmy. Przed obiadem budowaliśmy wieżę że skrzynek, na którą się wspinaliśmy. Po południu konstruowaliśmy makiety Lego oraz jeździliśmy na segwayu. Wieczorem bawiliśmy się na dyskotece.

Power Jump, grupa Pani Klaudii R.
Kolejny dzień zaczęliśmy od wspinania się na ściankę wspinaczkową. Następnie odbyły się rozgrywki rzucania w dal frisbee. Kolejną atrakcją był waterball, czyli spacer po wodzie w dmuchanej kuli. Po obiedzie poznawaliśmy gry z różnych stron świata, graliśmy w kubb, molkky oraz francuskie bule. Następnie całą grupą tworzyliśmy karykatury wychowawców. Nasz dzień zakończyliśmy wspólną zabawą na dyskotece.

Obóz Herosów, grupa Pani Aleksandry B.
Dzień rozpoczęliśmy od pokonywania parku linowego z Percym Jacksonem. Następnie udaliśmy się na wodną wyprawę kajakami turystycznymi. Po powrocie wykonywaliśmy logo naszego obozu na zajęciach graffiti. Po obiedzie odbyły się zajęcia Archery Challenge, w trakcie których mogliśmy nauczyć się posługiwania łukami w wielkim starciu łuczników. Później mieliśmy okazje bawić się podczas waterballu. Dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem.

Obóz Herosów, grupa Pani Joanny B.
Dzień rozpoczęliśmy od starcia łuczników, czyli Archery Challenge. Następnie udaliśmy się na waterball, który przeprowadził nam Posejdon. Kolejne zajęcia były pierwszą częścią Wielkiego Starcia Herosów, zdobywaliśmy punkty wchodząc na ściankę wspinaczkową. Po obiedzie odbyła się przeprawa kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Wieczorem wszyscy razem siedzieliśmy przy ognisku czytając fragmenty książki o Percym Jacksonie.

Obóz Herosów, grupa Pani Klaudii Z.
Dzień rozpoczęliśmy od stworzenia autorskiego graffiti. Następnie wypłynęliśmy w emocjonującą podróż smoczą łodzią. Po powrocie stoczyliśmy walkę przy pomocy łuków. Po obiedzie bawiliśmy się rozwiązując logiczne zagadki. Po rozwiązaniu wszystkich mieliśmy okazję sprawdzić się na ściance wspinaczkowej. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z kiełbaskami.

Obóz Herosów, grupa Pani Małgorzaty K.
Dzień zaczęliśmy muzycznie grając na nietypowym instrumencie. Następnie zmierzyliśmy się strzelając z łuków pod nadzorem Artemidy. Później nauczyliśmy się szyfrować z Hermesem. Po obiedzie wspinaliśmy się na ściankę wspinaczkową. Dzień zakończyliśmy rejsem na smoczej łodzi po jeziorze. Na koniec dnia było ognisko.

Projekt Kulka, grupa Pani Julii J.
Dzień rozpoczęliśmy od aktywnego spędzania czasu na placu głównym. Bawiliśmy się i graliśmy w różne gry. Następnie robiliśmy swój własny tymczasowy tatuaż z henny. Po południu czekała nas emocjonująca jazda na quadzie i segwayu. Dzień zakończyliśmy survivalem oraz nocną grą terenową Mafia.

Summer Challenge, grupa Pani Anny T.
Pierwszą atrakcją dzisiaj było strzelanie z wiatrówek do tarcz. Następnie wybraliśmy się na eurobungee. Później skorzystaliśmy z kulkowego kąpieliska oraz wypłynęliśmy rowerkami wodnymi. Wieczorem uczyliśmy się strzelania z łuków. Dzień zakończyliśmy dyskoteką w Cool Clubie.

Summer Challenge, grupa Pani Elizy W.
Po śniadaniu odbyły się rowerki wodne. Następnie byliśmy na quadach. Później odbyło się plażowanie. Po obiedzie graliśmy na nietypowym instrumencie. Następnie odbyły się zajęcia Archery Challenge. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Summer Challenge, grupa Pani Klaudii F.
Dzisiaj rano robiliśmy projekty naszej flagi obozowej. Później strzelaliśmy z łuku. Następnymi zajęciami były skoki na eurobungee. Po obiedzie poszliśmy na plażę a także mieliśmy trening na strzelnicy paintballowej. Na koniec dnia mieliśmy nocną grę terenową Mafia.

Summer Challenge, grupa Pana Pawła S.
Dzień rozpoczęliśmy od gry w passball. Na następnych zajęciach szkoliliśmy swoje umiejętności z strzelania do tarczy z wiatrówek. Po drugim śniadaniu poszliśmy odpoczywać na plażę. Podczas kolejnych zajęć strzelaliśmy z łuków. Po kolacji poszliśmy do lasu na grę terenową.

VIP, grupa Pani Gabrieli S.
Dzień rozpoczął się od jazdy próbnej na quadzie. Następnie udaliśmy się na strzelnicę paintballową. Najwięcej emocji dostarczyło nam przejście tras na parku linowym. Następnie wszyscy udaliśmy się na plażę, aby popływać i skorzystać ze słońca. Na zajęciach z wychowawcą graliśmy w żywioły. Po południu razem z animatorka graliśmy w pakiet mega gier, czyli twistera, bierki, scrabble oraz jengę. Wieczorem wszyscy udaliśmy się na ognisko z kiełbaskami. To był bardzo emocjonujący dzień.

VIP, grupa Pani Patrycji O.
Dzień rozpoczęliśmy od treningu powietrznych ewolucji na eurobungee. Potem braliśmy udział w zajęciach linowych na parku linowym. Następnie spędziliśmy czas na plażowaniu i kąpieli w jeziorze. Po południu trenowaliśmy swoją celność na strzelnicy paintballowej. Świetnie bawiliśmy się podczas aktywnych zabaw z wychowawcą. Kolejną atrakcją był waterball, czyli spacer po wodzie w dmuchanej kuli. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z pieczeniem kiełbasek.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Dominiki G.
Po śniadaniu poszliśmy na zajęcia Ale Cyrk. Chodziliśmy na szczudłach i jeździliśmy na dziwnym rowerze. Potem poszliśmy plażować nad kulkowym jeziorem, a następnie wypłynęliśmy smoczą łodzią na wyprawę. Po obiedzie rozegraliśmy mecz w zbijaka i pasball. Na koniec dnia całą grupą bawiliśmy się na dyskotece.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Martyny Ś.
Dzień rozpoczęliśmy od przepłynięcia malowniczego jeziora smoczą łodzią. Następnie wybraliśmy się na plażę. Kolejnymi naszymi zajęciami były walki sumo. Po pysznym obiedzie rozegraliśmy turniej unihokeja. Mieliśmy dziś również grę terenową Enigma, w której nauczyliśmy się szyfrować. Na koniec dnia wybraliśmy się do lasu na grę terenową Mafia.

Cztery Żywioły, grupa Pani Malwiny Z.
Dzisiaj zaczęliśmy od zajęć z survivalu, w trakcie których dowiedzieliśmy się, jak rozpalić ogień. Następnie spędziliśmy czas na plaży opalając się i kąpiąc w jeziorze. Następnie wypłynęliśmy w rejs kajakami. To była świetna zabawa! Następne rozegraliśmy mecz unihokeja. Poznaliśmy lepiej zasady gry oraz technikę. Potem robiliśmy przypinki. Gra terenowa Tajna Misja pokazała nam jak świetnie radzimy sobie z orientacją w terenie. Dzień zakończyliśmy ogniskiem, dzięki któremu integrowaliśmy się z innymi grupami.

Cztery Żywioły, grupa Pani Wiktorii T.
Dzisiaj od rana mieliśmy zajęcia z pierwszej pomocy. Zdobytą wiedzę mogliśmy sprawdzić podczas gry Ranny Lotnik. Później spędzaliśmy czas na plaży przy kąpieli i odpoczynku. Dzięki zajęciom na żyroskopie przestrzeń kosmiczna nie jest nam obca. Po obiedzie graliśmy w drużynowe kółko i krzyżyk. Mogliśmy dać się ponieść naszej fantazji przy tworzeniu witraży i przypinek. Wieczór spędziliśmy przy integracji na ognisku.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Mileny J.
Po pysznym śniadaniu graliśmy zespołowo w zbijaka i w ringo. Robiliśmy ogromne bańki mydlane. Przed obiadem jeździliśmy na quadzie razem z instruktorem. Skakaliśmy dziś na eurobungee. Wieczorem świetnie bawiliśmy się na dyskotece w Cool Clubie.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Patrycji K.
Zaczęliśmy od gry w ringo i w zbijaka. Następnie poznaliśmy gry świata, były to bule, kubb i molkky. Rozegraliśmy turniej unihokeja. Rozwiązując łamigłówki znaleźliśmy prezent dla Kubusia Puchatka, a następnie poszliśmy na jego urodziny. Uczyliśmy się jeździć quadem wraz z instruktorem. Dzień zakończyliśmy ekstra dyskoteką.

Cztery Żywioły, grupa Pani Wandy Z.
Zaraz po śniadaniu popłynęliśmy na wycieczkę kajakami sit on top. Później doskonaliliśmy techniki pływackie. Następnie graliśmy w mafię i rozegraliśmy mecz siatkówki. Po obiedzie uczyliśmy się rozpalać ognisko i flirtować wodę na zajęciach survivalowych. Potem udaliśmy się na kolejną wycieczkę kajakami turystycznymi. Dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem.

Kulka Express, grupa Pani Aleksandry Ś.
Od rana poznawaliśmy gry z różnych zakątków świata, takie jak kubb, molkky i francuskie bule. Niesamowitych przeżyć dostarczyła nam zabawa na symulatorze lotów kosmicznych. Super frajdę mieliśmy również na strzelnicy paintballowej, na której walczyliśmy o zdobycie flagi. Rozgrywaliśmy również mecz passballu, czyli piłki w spódnicach. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z pieczeniem kiełbasek.

Kulka Express, grupa Pani Dominiki M.
Trzeci dzień rozpoczęliśmy od rozgrywki paintballowej, po której usatysfakcjonowani udaliśmy się na plażę. Mogliśmy się poopalać i skorzystać z kąpieliska. Przed obiadem poznaliśmy przeróżne gry z wielu zakątków świata. Następnie mieliśmy szansę odkryć nasze taneczne zdolności na zumbie, po której czekała nas upragniona walka o immunitet na parku linowym. Zdobyła go drużyna niebieskich. Dzień zakończyliśmy ogniskiem.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Piotra L.
Dzisiaj rozpoczęliśmy od wycieczki do Muzeum Sprzętu Wojskowego w Mrągowie. Podczas zwiedzania poznaliśmy trochę historii oraz dowiedzieliśmy się wielu ciekawych rzeczy o pojazdach, które tam zobaczyliśmy. Na koniec pobytu kupiliśmy pamiątki i pojechaliśmy na przejażdżkę opancerzonym wozem typu SKOT. Po obiedzie udaliśmy się na plażę. Następnie odbyliśmy kolejną ekscytującą grę paintballową. Wieczorem mieliśmy wspólne ognisko.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pana Michała A.
Dzień rozpoczęliśmy od sprawdzenia naszej celności na strzelnicy paintballowej. Później uczyliśmy się przetrwania w lesie oraz budowaliśmy szałasy. Następnie mieliśmy zajęcia związane z pracą detektywa. Po obiedzie wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek. Potem graliśmy w grę terenową Jeniec. Wieczorem bawiliśmy się na ognisku.

Dzień zaczęliśmy od wycieczki do Mrągowa, w którym zwiedziliśmy Muzeum Sprzętu Wojskowego. Mogliśmy przejechać się pojazdem wojskowym SKOT. Po obiedzie udaliśmy się na rozgrywkę paintballową, na której spędziliśmy miłe chwile. Następnie poszliśmy budować wieżę ze skrzynek, na którą następnie wspinaliśmy się. Dzień zakończyliśmy ogniskiem, w trakcie którego bawiliśmy się i piekliśmy kiełbaski.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Patrycji K.
Zaraz po śniadaniu pojechaliśmy na wycieczkę do Mrągowa do Parku Sprzętu Wojskowego, w którym oprócz zobaczenia różnego typu wozów wojskowych, czekała nas przejażdżka jednym z nich po poligonie. Po powrocie poszliśmy na plażę. Uczyliśmy się także strzelać z wiatrówek do tarcz. Graliśmy w grę terenową Szpion. Wieczorem odbyło się ognisko z pieczeniem kiełbasek.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Magdaleny W.
Dzisiaj z rana rozegraliśmy mecz unihokeja, potem na arenie paintballowej próbowaliśmy zdobyć flagę, zanim zrobi to przeciwnik. Przed obiadem mieliśmy okazję pograć w gry planszowe i karciane. Po obiedzie udaliśmy się na plażę i wykąpaliśmy się w jeziorze. Graliśmy też w piłkę plażową. Na koniec dnia udaliśmy się na zajęcia graffiti i mogliśmy wykonać zaprojektowane przez nas logo.