RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2019

Turnus V (05.08-15.08.2019)

Dzień 4 – Kolorowe dni

Dodany: 2019.08.08

Active Camp, grupa Pani Agnieszki O.
Dzień zaczęliśmy od strzelnicy paintballowej, w trakcie strzelania wyłoniliśmy najlepszego strzelca wśród Active Camp. Następnie poszliśmy na zajęcia mega gier i graliśmy w mega chińczyka oraz mega twistera. Survival pozwolił nam dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy na temat przetrwania. Skorzystaliśmy z pięknej pogody i pływaliśmy na kajakach turystycznych po jeziorze Łęsk. Wieczór spędziliśmy śpiewając i piekąc kiełbaski przy ognisku.

Harry Potter, grupa Pani Darii Sz.
Na początku dnia odbyliśmy fascynującą grę z balonami. Później graliśmy w mega gry. Po obiedzie nauczyliśmy się strzelać z łuku i bawiliśmy się w wiele ciekawych zabaw grupowych. Po kolacji odbyło się ognisko, na którym śpiewaliśmy i jedliśmy kiełbaski.

Harry Potter, grupa Pani Wiolety M.
W czwartek wzięliśmy udział w zajęciach artystycznych. Rysowaliśmy karykatury wychowawczyń na Kulce. Udaliśmy się na grę terenową z zagadkami. Graliśmy na Xboksie w różne gry. Później stworzyliśmy scenkę pantomimiczną. Lepiliśmy stworki z masy solnej. Na koniec dnia mieliśmy ognisko.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Natalii P.
Dzisiaj rano rywalizowaliśmy podczas olimpiady sportowej. Następnie pokazywaliśmy nasz talent artystyczny, podczas zajęć z rysowania karykatury wychowawcy. Przed obiadem uczyliśmy się grać na nietypowym instrumencie nazywanym bum bum rurki. Po obiedzie mieliśmy zajęcia z survivalu i budowaliśmy szałasy. Wieczorem było ognisko.

Power Jump, grupa Pani Klaudii R.
Nasz dzień zaczęliśmy od olimpiady sportowej. Następnie graliśmy w balonadę. Było bardzo wesoło. Kolejną naszą atrakcją było strzelanie z łuków ze strzałami z gumową przyssawką. Po obiedzie udaliśmy się naukę gry na nietypowym instrumencie, a następnie całą grupą bawiliśmy się w berka. Dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem z pieczeniem kiełbasek.

Obóz Herosów, grupa Pani Aleksandry B.
Dzień rozpoczęliśmy od plażowania, podczas którego śpiewaliśmy i graliśmy w różne gry. Następnie odbywały się zajęcia teatralne, w których mogliśmy ćwiczyć wcielenie się w różne role. Podczas zajęć z pierwszej pomocy uczyliśmy się, jak udzielić pomocy osobie potrzebującej lub nieprzytomnej. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową Labirynt Dedala.

Obóz Herosów, grupa Pani Joanny B.
Najpierw zaczęliśmy od warsztatów muzycznych, w trakcie których graliśmy na nietypowym instrumencie. Pobiliśmy rekord tych wakacji grając aż 10 piosenek na bum bum rurkach. Następnie pod okiem greckich muz odbyły się warsztaty teatralne oraz taneczne. Po południu Posejdon zabrał nas na kolejną wyprawę po jeziorze, tym razem smoczą łodzią. Wieczorem odbyła się Bitwa w Labiryncie Dedala, w którym zmierzyliśmy się z wieloma zadaniami.

Obóz Herosów, grupa Pani Klaudii Z.
Dzień rozpoczęliśmy nauką kodowania. Świetnie się przy tym bawiliśmy! Następnie rozegraliśmy mecz mini hokeja. Na kolejnym bloku zajęciowym zajmowaliśmy się tworzeniem hymnu herosów i tworzeniem muzycznych instrumentów na nadchodzący dzień ratownika. W rozśpiewanych nastrojach udaliśmy się na warsztaty taneczne. Potem odbyły się zajęcia integracyjne w formie gier i zabaw. Dzień zakończyliśmy w labiryncie Dedala.

Obóz Herosów, grupa Pani Małgorzaty K.
Dzień rozpoczęliśmy od pisania hymnu herosów oraz zabaw na plaży. Następnie braliśmy udział w warsztatach teatralnych, w których poznaliśmy różne techniki aktorskie. Nauczyliśmy się również podstaw pierwszej pomocy. Wieczorem przeszliśmy labirynt Dedala, na którym nie zabrakło emocji.

Projekt Kulka, grupa Pani Julii J.
Dzień rozpoczęliśmy od rozgrywki paintballowej. Następnie udaliśmy się na zajęcia w waterballu. Po południu spędzaliśmy czas na placu głównym, na którym przygotowywaliśmy się do Wieczoru Talentów. Bawiliśmy się też w mafię oraz murarza. Dzień zakończyliśmy pieczeniem kiełbasek przy ognisku.

Summer Challenge, grupa Pani Anny T.
Dzień rozpoczęliśmy od tworzenia znaczków z animatorką. Później byliśmy na parku linowym. Ciekawą atrakcją wymagającą współpracy okazał się rejs po jeziorze na smoczej łodzi. Oprócz tego byliśmy na żyroskopie oraz uczestniczyliśmy w grach i zabawach. Wieczorem odbyła się wspólna integracja przy ognisku.

Summer Challenge, grupa Pani Elizy W.
Po śniadaniu odbyły się waterball oraz sumo. Później malowaliśmy balony. Po obiedzie wspinaliśmy się na ściance wspinaczkowej. Graliśmy w gry planszowe i robiliśmy pocztówki dla rodziców. Po kolacji odbyło się ognisko.

Summer Challenge, grupa Pani Klaudii F.
Dzisiaj rano każdy z nas przejechał segwayem przygotowany tor przeszkód. Później wypłynęliśmy smoczą łodzią na jezioro Łęsk. Następnie wcieliliśmy się w rolę zawodników sumo i walczyliśmy w parach na specjalnej macie. Po obiedzie poszliśmy na plażę, na której odbył się konkurs na największy zamek z piasku. Potem odgrywaliśmy najbardziej znane piosenki za pomocą bum bum rurek. Na koniec dnia było ognisko.

Summer Challenge, grupa Pana Pawła S.
Nasz kolejny dzień na Kulce rozpoczął się od walk gladiatorów. Po walkach odpoczywaliśmy na plaży. Po drugim śniadaniu jeździliśmy na segwayach szlifując nasze umiejętności. Naszymi kolejnymi zajęciami było przejście tras na parku linowym. Wieczorem mieliśmy ognisko, na którym wspólnie śpiewaliśmy piosenki, a wychowawcy opowiadali kulkowe legendy.

VIP, grupa Pani Gabrieli S.
Dzień rozpoczęliśmy od ulubionych gier i zabaw. Następnie udaliśmy się na ściankę wspinaczkową, na której odbyła się duża rywalizacja. Kolejną atrakcją przygotowaną w planie były zajęcia w waterballu, które okazały się najlepszą dotychczas atrakcją. Wieczór spędziliśmy na grach z animatorką. To był emocjonujący dzień!

VIP, grupa Pani Patrycji O.
Dzień zaczęliśmy od rozgrywki w piłkę siatkową oraz zabaw integracyjnych. Następnie braliśmy udział w ekscytującej grze terenowej Enigma, podczas której nauczyliśmy się korzystać z szyfrów. Potem mieliśmy zajęcia z pakietu mega gier, na których świetnie się bawiliśmy w twistera, bierki, scrabble i jengę. Po południu podziwialiśmy mazurskie widoki pływając jednoosobowymi kajakami sit on top. Na koniec dnia uczestniczyliśmy w zajęciach Ranny Lotnik, na których poznaliśmy zasady pierwszej pomocy.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Dominiki G.
Dzień rozpoczęliśmy od meczu siatkówki oraz gry w zbijaka z zaprzyjaźnioną drużyną Czterech Żywiołów. Następnie udaliśmy się na park linowy, na którym wszyscy świetnie się bawiliśmy. Po obiedzie poszliśmy na zajęcia z szyfrowania, a po krótkiej przerwie na wiatrówki. Na ostatnich zajęciach poszliśmy na nocną grę terenową Mazurska Pułapka.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Martyny Ś.
Dzień rozpoczęliśmy od przejażdżki quadem wraz z instruktorem. Mieliśmy dziś również dzień gier na boisku. Kolejnymi zajęciami był park linowy, na którym mogliśmy przełamać nasze lęki. Następnie mieliśmy naukę strzelania z łuków. Dzień zakończyliśmy terenową grą Mazurska Pułapka. To był super dzień!

Cztery Żywioły, grupa Pani Malwiny Z.
Czwartkowy poranek rozpoczęliśmy od robienia witraży, każdy z nas mógł wykazać się swoją kreatywnością. Potem spędziliśmy czas na plażowaniu i graniu w siatkówkę z wychowawcą. Na kolejnych zajęciach byliśmy na żyroskopie. Było dużo śmiechu i mogliśmy pokonać nasze lęki. Następnie robiliśmy wspólnie plansze do jutrzejszej gry Chaos. Dzień zakończyliśmy waterballem, który okazał się świetnym treningiem równowagi.

Cztery Żywioły, grupa Pani Wiktorii T.
Nasz dzień zaczęliśmy od sztuki aktorskiej, czyli gry w kalambury. Później mieliśmy zumbę. W południe wybraliśmy się na plażę i mogliśmy pograć w piłkę oraz odpocząć. Sportowy duch nas nie opuszczał. Po plaży przypomnieliśmy sobie jak gra się w klasy. Dawkę emocji dostarczyły nam przejażdżka na quadach oraz zajęcia na waterballu. Po kolacji rysowaliśmy planszę na jutrzejszy Chaos.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Mileny J.
Dziś mieliśmy aktywny dzień. Od rana graliśmy w świetne gry zespołowe. Mieliśmy dziś zajęcia z pierwszej pomocy a także grę terenową Ranny Lotnik. Po obiedzie wybraliśmy się wszyscy na wyprawę kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Mieliśmy dziś ekscytujące zajęcia sumo.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Patrycji K.
Dzień rozpoczęliśmy od treningu celności. Strzelaliśmy z łuków strzałami z gumową przyssawką. Następnie poszliśmy na plażę, na której pływaliśmy i graliśmy w siatkówkę. Toczyliśmy też walki gladiatorów. Był to niezły trening równowagi. Wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek. Robiliśmy też planszę do gry terenowej i bawiliśmy się w wiele zabaw z wychowawcą. To był dzień pełen wrażeń!

Cztery Żywioły, grupa Pani Wandy Z.
Czwartek na kulce rozpoczęliśmy grą w ziemniaka. Potem udaliśmy się na quady i jeździliśmy na specjalnym torze razem z instruktorem. Po obiedzie poszliśmy na plażę i integrowaliśmy się w grupie. Kolejnym punktem dnia był żyroskop. Po kolacji rozegraliśmy turniej siatkówki.

Kulka Express, grupa Pani Aleksandry Ś.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy wspólną grą w siatkówkę, po której poszliśmy na spacer w dmuchanej kuli po wodzie. Mieliśmy też zajęcia z recyklingu artystycznego, na których zrobiliśmy poduszki w różnych kształtach. Po artystycznych zajęciach mieliśmy okazję zagrać w mega gry. Graliśmy w twistera i jengę. Dzień zakończyliśmy robieniem naszej obozowej flagi.

Kulka Express, grupa Pani Dominiki M.
Po śniadaniu zaczęliśmy robić naszą obozową flagę. Następnie udaliśmy się do lasu na survival, w trakcie którego poznaliśmy jego podstawowe zasady oraz dowiedzieliśmy się jak zbudować szałas za pomocą pałatki. Po obiedzie czekała nas wyprawa rowerkami wodnymi, w trakcie której wszyscy świetnie się bawiliśmy. W wspaniałym nastroju udaliśmy się na ściankę wspinaczkową. Większość z nas przełamała swój lęk wysokości i zdobyła szczyt. Wieczorem odbyła się walka o immunitet.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Piotra L.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy smoczą łodzią po jeziorze. Następnie rozegraliśmy emocjonującą potyczkę paintballową. Po obiedzie udaliśmy się na strzelnicę paintballową, na której urządziliśmy konkurs snajperski. Następnie poznaliśmy podstawy survivalu, tworząc schronienia z pałatki oraz dowiedzieliśmy się czym jest puszka survivalowa.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pana Michała A.
Dzień rozpoczęliśmy zajęciami pierwszej pomocy. Później stoczyliśmy kilka walk gladiatorów. Przed obiadem wybraliśmy się również na kajaki. Po obiedzie rozegraliśmy grę paintballową i namalowaliśmy obozową flagę.

Dzień zaczęliśmy od zajęć na parku linowym, na którym sprawdziliśmy swoją koordynacje na wysokości. Później udaliśmy się w raz z instruktorem na strzelnicę paintballową, na której udoskonaliliśmy umiejętności strzeleckie. Po obiedzie spędziliśmy miłe chwile na plaży grając w piłkę i kąpiąc się w jeziorze. Dzień zakończyliśmy nauką przetrwania w trudnych warunkach.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Patrycji K.
Dzisiaj mogliśmy wcielić się w prawdziwych żołnierzy i przez cały dzień towarzyszyły nam repliki broni. Otrzymaliśmy ją po przeszkoleniu i oddaliśmy dopiero wieczorem. Dzień rozpoczęliśmy od survivalu, w trakcie którego uczyliśmy się rozpalać ognisko i filtrować wodę. Mieliśmy także zajęcia z musztry. Byliśmy też na plaży. Wieczorem pokonywaliśmy przygotowany dla nas tor przeszkód, na którym odbył się konkurs rzutu granatem.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Magdaleny W.
Dzisiaj od rana udaliśmy się w rejs kajakami po jeziorze. Kiedy wróciliśmy, w Cool Barze czekało nas karaoke, w trakcie którego mogliśmy śpiewać nasze ulubione piosenki. Po obiedzie rozegraliśmy mecz siatkówki. Walka była bardzo zacięta! Po skończonym meczu graliśmy w gry i zabawy integracyjne.