RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2019

Turnus V (05.08-15.08.2019)

Dzień 5 - Nie zwalniamy tempa...

Dodany: 2019.08.09

Active Camp, grupa Pani Agnieszki O.
Dzień rozpoczęliśmy imprezą na plaży. Dzień Ratownika był wielkim wydarzeniem. Zawody w papier, kamień, nożyce, zawody na najlepsze zamki z piasku oraz śpiewy i tańce były świetne! Gra paintballowa pokazała nam, jak bardzo współpraca i integracja w grupie jest ważna. Wieczór zakończyliśmy rozgrywając mecz passballu.

Harry Potter, grupa Pani Darii Sz.
To był wspaniały dzień. Po śniadaniu mieliśmy zajęcia artystyczne i wykonywaliśmy laurki dla ratowników. Później udaliśmy się na plażę, na której mogliśmy brać udział w wielu konkursach i zabawach zorganizowanych z okazji Dnia Ratownika. Po obiedzie mieliśmy grę terenową i odgadywaliśmy zagadki. Następnie budowaliśmy różne budowle z malutkich patyczków. Po kolacji odbył się Turniej Trójmagiczny.

Harry Potter, grupa Pani Wiolety M.
Dzisiaj świętowaliśmy Dzień Ratownika. Zrobiliśmy własnoręcznie upominki i wzięliśmy udział w zorganizowanych zabawach na plaży. Pływaliśmy kajakami bez wioseł oraz wzięliśmy udział w rzucie ratowniczym. Później przeprowadzaliśmy eksperymenty na zajęciach z laboratorium. Na koniec dnia braliśmy udział w Turnieju Trójmagicznym.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Natalii P.
Dzisiaj pierwszą połowę dnia spędziliśmy na plaży. Razem z naszymi ratownikami świętowaliśmy ich dzień. Specjalnie dla nas przygotowali WOPR and roll festiwal. Mogliśmy brać udział w różnych konkursach, takich jak rzut ratowniczy czy przeprawa kajakiem sit on top. Po południu zorganizowaliśmy grę terenową. Dzisiaj robiliśmy także witraże na szkle.

Power Jump, grupa Pani Klaudii R.
Od rana przygotowywaliśmy się do Dnia Ratownika spędzając czas na plaży. Ratownicy specjalnie dla nas przygotowali WOPR and roll festiwal. Były przygotowane różne konkurencje, takie jak rzut ratowniczy czy przeprawa kajakiem sit on top bez użycia wioseł. Po południu mieliśmy zajęcia na eurobungee, a następnie odbyły się tańce.

Obóz Herosów, grupa Pani Aleksandry B.
Dzień rozpoczęłyśmy od tworzenia plakatu z okazji Dnia Ratownika. Następnie zaczęliśmy świętowanie na plaży. Odbywały się tam różne zawody, gry i rozgrywki. Mieliśmy również tańce i zabawy integracyjne, takie jak belgijka i skrzypek. Później odbyły się zajęcia z survivalu, podczas których uczyliśmy się przetrwania w lesie i budowania schronienia z pałatek. Dzień zakończyliśmy rozgrywkami unihokeja.

Obóz Herosów, grupa Pani Joanny B.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć plastycznych. Potem udaliśmy się na plażę, na której odbywał się Dzień Ratownika. Na plaży odbywały się liczne konkursy i atrakcje, w których braliśmy udział. Po obiedzie razem z wszystkimi grupami tańczyliśmy na placu. Przed kolacją ćwiczyliśmy celność strzelając z łuków. Wieczorem świetnie bawiliśmy się na karaoke.

Obóz Herosów, grupa Pani Klaudii Z.
Z samego rana po śniadaniu zaczęliśmy przygotowywać plakat na konkurs z okazji Dnia Ratownika. Kiedy już wszystko było gotowe wybraliśmy się na plażę i bawiliśmy się oraz świętowaliśmy. Wyczerpani po trudnych konkurencjach i chwili odpoczynku udaliśmy się na organizowane przez wychowawców zajęcia taneczne. Rozgrzani i roztańczeni z radością pokonywaliśmy trudności na parku linowym. Po energicznym dniu odpoczywaliśmy tworząc tymczasowe tatuaże z henny.

Obóz Herosów, grupa Pani Małgorzaty K.
Dzisiaj zrobiliśmy plakaty i poszliśmy na plażę, na której wspólnie się bawiliśmy. Braliśmy udział w konkursach organizowanych przez ratowników. Po południu wspólnie tańczyliśmy. Mieliśmy również zajęcia z survivalu, na których nauczyliśmy radzenia sobie w trudnych warunkach w lesie. Na koniec dnia wykonaliśmy zmywalne tatuaże z henny.

Projekt Kulka, grupa Pani Julii J.
Dzień zaczęliśmy od przygotowań Dnia Ratownika. Z tej okazji robiliśmy banery, laurki oraz swoje karykatury na balonach. Po przygotowaniach udaliśmy się na uroczyste otwarcie Dnia Ratownika, na którym spędziliśmy czas do południa. Po południu udaliśmy się na plac główny i graliśmy w balonadę. Wieczorem udaliśmy się do Cool Clubu. Dzień zakończyliśmy rozgrywkami w murarza oraz grę o flagę na placów głównym.

Summer Challenge, grupa Pani Anny T.
Dzień zaczęliśmy od tworzenia banerów dla ratowników. Później uczestniczyliśmy w Dniu Ratownika, który wiązał się z konkursami i zabawami na plaży. Następnie szukaliśmy odpowiedzi na pytania do gry francuskiej. Później nadszedł czas na kajakowanie. Z kolei wieczorem odbyły się rozgrywki sumo.

Summer Challenge, grupa Pani Elizy W.
Po śniadaniu robiliśmy kolorowe banery. Później poszliśmy na Dzień Ratownika i tańczyliśmy a także uczestniczyliśmy w konkursach. Później strzelaliśmy z łuku. Po obiedzie strzelaliśmy z wiatrówek. Później wypłynęłyśmy smoczą łodzią na środek jeziora. Graliśmy w pif paf, a dzień zakończyliśmy grając w gry na plaży.

Summer Challenge, grupa Pani Klaudii F.
Dzisiaj rano robiliśmy nasze flagi oraz banery, które zanieśliśmy na Dzień Ratownika. Braliśmy udział w konkursach, które przygotowali dla nas ratownicy. Później poszliśmy na park linowy. Następnie każdy z nas mógł wejść do kuli wypełnionej powietrzem chodząc po wodzie. Przed kolacją mieliśmy turniej piłkarzyków. Na koniec dnia mieliśmy terenową grę Mazurska Pułapka.

Summer Challenge, grupa Pana Pawła S.
Dziś w Kulce odbył się Dzień Ratownika. Od rana spędziliśmy czas na plaży. Celebrując ten dzień braliśmy udział w konkurencjach prowadzonych przez ratowników. Po obiedzie pływaliśmy kajakami sit on top. W godzinach wieczornych odbyła się gra terenowa Mazurska Pułapka.

VIP, grupa Pani Gabrieli S.
Dzień rozpoczęliśmy od malowania banerów na Dzień Ratownika, następnie świętowaliśmy na plaży. Było mnóstwo zabaw i przygotowanych atrakcji przez naszych ratowników. Potem graliśmy w gry zespołowe i tańce. Po południu odbyły się walki gladiatorów. Wieczór zakończyliśmy terenową grą w lesie.

VIP, grupa Pani Patrycji O.
Dzień rozpoczęliśmy od świętowania Dnia Ratownika, na słonecznej plaży czekały nas rozmaite zabawy i atrakcje oraz animacje. Następnie mieliśmy zajęcia z wychowawcą, na których urządziliśmy turniej gier planszowych na świeżym powietrzu. Potem trenowaliśmy jazdę sprawnościową na quadach. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową Tropami Wodza.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Dominiki G.
Po śniadaniu malowaliśmy plakaty dla ratowników. Następnie poszliśmy na plażę na Dzień Ratownika. Braliśmy udział w konkursach oraz pływaliśmy w jeziorze. Po obiedzie układaliśmy wieżę ze skrzynek. Na koniec dnia poszliśmy z zaprzyjaźnionymi grupami na wspólne ognisko.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Martyny Ś.
Kolejny dzień zaczęliśmy od rozgrywki balonady z zaprzyjaźnioną grupą. Następnie udaliśmy się na Dzień Ratownika, na którym przygotowano mnóstwo konkursów. Mieliśmy dziś również rozgrywkę w dwa ognie. Nauczyliśmy się dziś pierwszej pomocy, podczas zajęć Rannego Lotnika. Na podsumowanie super dnia odbyło się ognisko z zaprzyjaźnionymi grupami.

Cztery Żywioły, grupa Pani Malwiny Z.
Dzisiaj rozpoczęliśmy od zrobienia pamiątkowej książki dla ratowników wodnych z okazji ich święta. Następnie wszyscy poszliśmy na plażę. Tam mogliśmy wziąć udział w konkursach zorganizowanych przez ratowników, takich jak papier, nożyce, kamień i wyścigi sit on top itp. Po obiedzie zagraliśmy w Chaos. Wieczorem robiliśmy rzeźby ze sznurka i papieru.

Cztery Żywioły, grupa Pani Wiktorii T.
Piątek był Dniem Ratownika. Po śniadaniu zabraliśmy nasze ręczniki i powędrowaliśmy na boisko, na którym graliśmy w balonadę. Później zabraliśmy się za tworzenie banerów dla ratowników. Dzień Ratownika spędziliśmy na plaży, na której mogliśmy brać udział w mistrzostwach papier, kamień, nożyce, wyścigach kajaków sit on top czy budowaniu zamków z piasku. Po obiedzie graliśmy w pełną emocji grę Chaos. Zajęło nam to całe popołudnie. Po kolacji mieliśmy pojedynek Archery Challenge.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Mileny J.
Dzień zaczęliśmy od kreatywnych prac plastycznych. Każdy robił swoje wakacyjne wspomnienie. Później graliśmy zespołowo w piłkę nożną. Po południu odbył się Dzień Ratownika, na którym każdy mógł wziąć udział w różnych konkursach i zabawach. Byliśmy także na ściance wspinaczkowej, a wieczorem było ognisko z pieczeniem kiełbasek.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Patrycji K.
Dzisiaj na Kulce obchodziliśmy Dzień Ratownika, rysowaliśmy dla nich laurki i banery. Na plaży było dużo konkursów: kamień, papier, nożyce, budowa zamku i wyścigi w kajakach sit on top. Ciągle grała muzyka i było mnóstwo zabaw. Graliśmy też w piłkę nożną. Po obiedzie mieliśmy grę terenową Chaos, w której musieliśmy szukać pytań i na nie odpowiadać. Dzisiaj jeździliśmy też na dziwnym rowerze oraz uczyliśmy się chodzić na szczudłach. Dzień zakończyliśmy ogniskiem i kiełbaskami.

Cztery Żywioły, grupa Pani Wandy Z.
Kolejny dzień kulkowego szaleństwa rozpoczęliśmy od malowania plakatów z okazji Dnia Ratownika, po czym udaliśmy się na plażę. Wraz z całym podobozem graliśmy w siatkówkę, balonadę i mafię. Po kolacji tańczyliśmy wspólnie belgijkę. Dzień zakończyliśmy grając w gry z całego świata.

Kulka Express, grupa Pani Aleksandry Ś.
Dzień zaczęliśmy od robienia banerów dla naszych ratowników z okazji ich święta. Na plaży braliśmy udział w różnych zabawach, które zorganizowali. Spędziliśmy dużo czasu na naszej plaży. Rywalizowaliśmy między sobą w różnych dyscyplinach sportowych, takich jak koszykówka, piłka nożna, siatkówka i gra balonowa. Mieliśmy też zajęcia zumby. Na koniec dnia odbyła się nocna gra terenowa Tropami Wodza.

Kulka Express, grupa Pani Dominiki M.
Dziś część naszej grupy udała się na fakultatywną wycieczkę do Kadzidłowa i Mikołajek. Pozostała część grupy w tym czasie miała integrację z całym podobozem w trakcie Dnia Ratownika. Po zrobieniu plakatu udaliśmy się na plażę, na której czekało nas mnóstwo atrakcji, takich jak wyścigi kajaków sit on top bez użycia wioseł, konkurs na najlepszy zamek z piasku i turniej papier, nożyce, kamień. Po kolacji wspólnie zorganizowaliśmy tańce integracyjne, a dzień zakończyliśmy grą terenową w naszym kulkowym lesie.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Piotra L.
Dzisiaj przeznaczyliśmy na gry integracyjne. Udaliśmy się na plażę, na której organizowany był Dzień Ratownika. Na plaży były przygotowane różne gry, zabawy a także turnieje. Następnie graliśmy w mafię, balonówkę oraz koszykówkę. Wieczorem wybraliśmy się na nocną grę terenową Tropami Wodza.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pana Michała A.
Dzień rozpoczęliśmy od różnorakich zabaw na plaży z okazji Dnia Ratownika. Bawiliśmy się tam świetnie aż do obiadu. Po obiedzie mieliśmy zadanie stworzenia i zbudowania własnej tratwy oraz przepłynięcie nią do boi i z powrotem. Później rozegraliśmy mecz dwóch ogni.

Dzień zaczęliśmy od świętowania Dnia Ratownika. Spędziliśmy tam wspaniałe chwile biorąc udział w różnych konkurencjach, takich jak turniej papier, kamień, nożyce, wyścig kajakami sit on top oraz wielkie mistrzostwa w budowaniu zamków z piasku. Po obiedzie obejrzeliśmy mecz polskich siatkarzy, którzy zwyciężyli z Tunezją. Dzień zakończyliśmy zajęciami, na których nauczyliśmy się alfabetu Morse’a.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Patrycji K.
Z rana tworzyliśmy laurki dla ratowników z okazji zorganizowanego Dnia Ratownika, na którym odbyło się kilka konkurencji. Na plaży mogliśmy zmierzyć się w papier, kamień, nożyce, wyścig kajaków, konkurs najładniejszy zamek z piasku i wiele innych. Graliśmy dzisiaj w dwa ognie i oglądaliśmy mecz siatkówki. Później rozegraliśmy własny mecz siatkówki. Wieczorem odbyły się zajęcia Ranny Lotnik, na których uczyliśmy się pierwszej pomocy.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Magdaleny W.
Dzisiaj od rana przygotowywaliśmy kartki z życzeniami na Dzień Ratownika. Potem braliśmy udział w wielu konkurencjach sportowych przygotowanych z tej okazji, plażowaliśmy i kąpaliśmy się. Następnie po powrocie z plaży graliśmy w gry planszowe. Po obiedzie rozegraliśmy mecz w dwa ognie. Na kolejnych zajęciach poszliśmy na żyroskop i poczuliśmy się jak astronauci.