RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2019

Turnus V (05.08-15.08.2019)

Dzień 6 – Na poligonie i w ośrodku

Dodany: 2019.08.10

Active Camp, grupa Pani Agnieszki O.
Dzień zaczęliśmy od gry frisbee. Następnie graliśmy w gry świata. Potem poszliśmy na plażę i pod okiem ratownika mogliśmy skorzystać z kąpieliska. Po obiedzie wspinaliśmy się na ściankę wspinaczkową. Dzień zakończyliśmy na eurobungee.

Harry Potter, grupa Pani Darii Sz.
To był kolejny fantakulkastyczny dzień naszych magicznych kolonii. Po śniadaniu mogliśmy zobaczyć ciekawe eksperymenty i poznać prawa fizyki. Później plażowaliśmy i pływaliśmy na kajakach. Po obiedzie bawiliśmy się w wiele gier zespołowych. Przed kolacją poszliśmy na wycieczkę krajoznawczą. Po kolacji stworzyliśmy piękne zwierzątka za pomocą sznurka i papieru.

Harry Potter, grupa Pani Wiolety M.
W sobotę doskonaliliśmy swoje umiejętności wspinaczkowe. Tworzyliśmy rzeźby ze sznurka i papieru. Malowaliśmy pocztówki. Graliśmy w zabawy rekreacyjne, takie jak mały osioł. Wieczorem udaliśmy się na spacer po leśnej drodze w okolicy ośrodka.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Natalii P.
Nasz kolejny dzień na Kulce zaczęliśmy od bambonady, czyli budowania wioski smerfów ze specjalnych słomek. Następnie doskonaliliśmy nasze techniki pływackie na kąpielisku. Dzisiaj tworzyliśmy bańki w rozmiarze XXL oraz robiliśmy poduszkowce, czyli poduszki z papieru z wybranym przez nas wzorem. Wieczorem bawiliśmy się również na karaoke.

Power Jump, grupa Pani Klaudii R.
Dzień zaczęliśmy od warsztatów plastycznych, na których uczyliśmy się robić gniotki. Następnie odbyły się warsztaty detektywistyczne. Kolejną naszą atrakcją była podróż smoczą łodzią przez malownicze jezioro Łęsk. Po pysznym obiedzie całą grupą tworzyliśmy poduszkowce, a następnie udaliśmy się na karaoke. Na koniec dnia stworzyliśmy gigantyczną budowlę ze specjalnych słomek.

Obóz Herosów, grupa Pani Aleksandry B.
Dzień zaczęliśmy od tworzenia hymnu Obozu Herosów. Wszyscy bardzo się zaangażowali, żeby wyszedł jak najładniejszy. Na kolejnych zajęciach tworzyliśmy gry planszowe. Następnie udaliśmy się na plażowanie, podczas którego graliśmy w mafię, bardzo polubiliśmy tę grę. Po obiedzie mieliśmy Wielką Demolkę, na której budowaliśmy mur. Następnie odbyły się zajęcia teatralne, podczas których przygotowywaliśmy przedstawienie. Dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem z czytaniem fragmentów książki.

Obóz Herosów, grupa Pani Joanny B.
Dzisiaj przypomnieliśmy sobie zasady pierwszej pomocy. Następnie graliśmy w dixit. Po obiedzie poczuliśmy się jak cyrkowcy. Chodziliśmy na szczudłach i jeździliśmy na specjalnym rowerze. Przed kolacją odbyła się pierwsza część zajęć Wielkiej Demolki. Budowaliśmy budowle, które jutro będziemy próbować zburzyć. Wieczorem czytaliśmy fragmenty książki przy ognisku.

Obóz Herosów, grupa Pani Klaudii Z.
Dzień rozpoczęliśmy bardzo intensywnie. Na początek uczyliśmy się pierwszej pomocy. Następnie toczyliśmy walki niczym gladiatorzy. Po odpoczynku zajęliśmy się grami i zabawami integracyjnymi. Udaliśmy się na plażę i świetnie się bawiliśmy grając w mafię. Po powrocie uczyliśmy się władać mieczem. Dzień zakończyliśmy ogniskiem.

Obóz Herosów, grupa Pani Małgorzaty K.
Dziś rano tworzyliśmy własną grę planszową oraz pisaliśmy swój hymn. Następnie uczyliśmy się władać mieczem z Clarisse La Rue. Stoczyliśmy ze sobą pojedynki oraz otrzymaliśmy przydomki dzielnych wojowników. Na plaży graliśmy w karty, ninję oraz mafię. Wieczorem mieliśmy ognisko, na którym przy blasku ognia czytaliśmy ulubione fragmenty herosowych książek.

Projekt Kulka, grupa Pani Julii J.
Dzień zaczęliśmy od wyprawy na poligon, na którym mieliśmy okazje jeździć na quadach oraz korzystać z takich atrakcji zorba i segway. Po poligonie ruszyliśmy na obiad, a następnie do Cool Clubu na karaoke. Dzień zakończyliśmy wyprawą na smoczej łodzi po jeziorze Łęsk.

Summer Challenge, grupa Pani Anny T.
Ten dzień był pełen aktywności. Wybraliśmy się na poligon i mieliśmy przejażdżkę quadem, mogliśmy turlać się w zorbie i jeździć segwayami. Później uczyliśmy się szyfrować w terenowej grze Enigma. Następnie nadszedł czas na wspinaczkę. Wieczorem graliśmy w mafię.

Summer Challenge, grupa Pani Elizy W.
Po śniadaniu udaliśmy się na poligon. Jeździliśmy quadem, yamahą vikingiem oraz turlaliśmy się w zorbie. Po obiedzie wykonywaliśmy plan flagi. Następnie szyfrowaliśmy imiona w grze Enigma. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową Mafia.

Summer Challenge, grupa Pani Klaudii F.
Dzisiaj po śniadaniu poszliśmy na poligon. Tam czekała nas zorba, przejażdżka vikingiem, quadem oraz segwayem po specjalnie przygotowanych torach. Po powrocie na ośrodek rozegraliśmy końcowe mecze piłkarzyków i tym samym skończyliśmy nasze rozgrywki. Później uczyliśmy się jeździć na dziwnym rowerze i chodzić na szczudłach. Na koniec dnia graliśmy w koszykówkę.

Summer Challenge, grupa Pana Pawła S.
W szóstym dniu naszych kolonii odbyły się zajęcia fakultatywne na poligonie. Czekało nas tam wiele atrakcji. Mieliśmy okazję przejechać się quadem, yamahą vikingiem, segwayem oraz pokręcić się na zorbie. Po obiedzie wykonaliśmy pocztówki z naszej wycieczki, a po tym poszliśmy zmierzyć się z żyroskopem. Wieczorem wspólnie spędzaliśmy czas na zabawach sportowych.

VIP, grupa Pani Gabrieli S.
Dzień rozpoczął się od strzelania z łuku, w trakcie którego rozegrała się wielka rywalizacja. Przedpołudnie spędziliśmy tworząc własne gry planszowe. Następnie rozegraliśmy mecz siatkówki. Po południu na survivalu robiliśmy schronienie z pałatek. Następnie graliśmy w waterpolo. Wieczór zakończyliśmy zajęciami Ale Cyrk.

VIP, grupa Pani Patrycji O.
Dzień rozpoczęliśmy od zespołowej gry w piłkę. Później tworzyliśmy swoje własne gry planszowe. Następnie braliśmy udział w zajęciach Ale Cyrk, podczas których nauczyliśmy się chodzić na szczudłach i jeździć na dziwnym rowerze. Po południu byliśmy na plaży. Dzień zakończyliśmy grą zespołową korfball.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Dominiki G.
Dzień rozpoczęliśmy od pysznego śniadania, a zaraz po nim rozegraliśmy mecz korfballu. Na kolejnych zajęciach wybraliśmy się na kajaki. Potem uczyliśmy się pierwszej pomocy oraz budowaliśmy nosze na plaży. Następnie graliśmy w siatkówkę z zaprzyjaźniona drużyną. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Martyny Ś.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od gry w siatkówkę. Następnie udaliśmy się na zajęcia linowe, na których wspinaliśmy się po skrzynkach. Przed obiadem rozegraliśmy turniej piłkarzyków. Po obiedzie udaliśmy się na zawody strzelania z łuku do celu. Następnie rozegraliśmy mecz piłki nożnej z zaprzyjaźnioną grupą. To był super dzień!

Cztery Żywioły, grupa Pani Malwiny Z.
Dzień na Kulce przebiegł świetnie. Początek dnia zaczęliśmy od rejsu kajakami turystycznymi. Następnie graliśmy w grę ziemniak z grupą pani Wiktorii. Najfajniejszą częścią dnia było malowanie farbami bez użycia rąk. To była fajna zabawa i było przy tym dużo śmiechu. W laboratorium chemicznym dowiedzieliśmy się dużo ciekawych rzeczy o wodzie. Po obiedzie rozegraliśmy mecz piłki nożnej. Dzień zakończyliśmy grą terenową Ranny Lotnik, w czasie której zostały nam przypomniane zasady udzielania pierwszej pomocy.

Cztery Żywioły, grupa Pani Wiktorii T.
Sobotę zaczęliśmy od pływania jednoosobowymi kajakami po kulkowym jeziorze. Później mieliśmy gry i zabawy. Stworzyliśmy figury o tematyce czterech żywiołów z papieru i sznurka. Wieczorem uczyliśmy się technik survivalu.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Mileny J.
Od rana braliśmy udział w grach zespołowych. Na początku graliśmy w piłkę nożną, zbijaka, badmintona, a potem w świetną grę terenową. Musieliśmy rozwiązać kilka zagadek i znaleźć zaginiony przedmiot. Wszyscy razem zgraliśmy się i współpracowaliśmy. Dziś także uczyliśmy się strzelać z łuku. Każdy miał okazję sprawdzić swoją celność strzelając do tarczy.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Patrycji K.
Dzisiaj wspinaliśmy się na ściankę wspinaczkową. Każdy przełamał swój lęk i wszedł na ściankę. Graliśmy w gry mafia, adwokat, 20 pytań a także cztery żywioły. Było dużo śmiechu! Po obiedzie była gra terenowa z kompasami, w trakcie których musieliśmy znaleźć zadania z ich pomocą. Pływaliśmy też na kajakach turystycznych i poznawaliśmy ciekawostki na temat jeziora Łęsk. Wieczorem graliśmy w dwa ognie.

Cztery Żywioły, grupa Pani Wandy Z.
Sobotni poranek rozpoczęliśmy wspólnymi tańcami. Później graliśmy w mafię próbując ocalić nasze miasto. Kolejnym punktem dnia było budowanie i wspinaczka na wieżę ze skrzynek. Następnie braliśmy udział w Tajnej Misji. Potem wzięliśmy udział w pojedynku łuczników w czasie gry Archery Challenge.

Kulka Express, grupa Pani Aleksandry Ś.
Dziś mieliśmy zajęcia na ściance wspinaczkowej, na której były cztery trasy o różnych poziomach trudności. Następnie lepiliśmy z gliny. Dowiedzieliśmy się, że to tworzywo jest z ludźmi od wieków. Poznaliśmy techniki tworzenia graffiti a także stworzyliśmy wspólne logo. Później przenieśliśmy projekt za pomocą farby w sprayu na ściankę. Wieczorem rozwiązywaliśmy rożnego typu zagadki.

Kulka Express, grupa Pani Dominiki M.
Dzień rozpoczęliśmy od tańców integracyjnych. Potem udaliśmy się na zajęcia Ranny Lotnik, w trakcie których uczyliśmy się udzielać pierwszej pomocy. Po obiedzie wytężyliśmy nasze szare komórki przy zagadkach logicznych. Następnie świetnie bawiliśmy się na walkach sumo, rywalizacja okazała się nieco trudniejsza niż niektórzy myśleli. Podczas walki o immunitet w trakcie nocnej gry terenowej Mazurska Pułapka zakończyliśmy nasz dzień.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Piotra L.
Dzisiaj rozpoczęliśmy dzień od wyprawy na poligon. Rozegraliśmy tam trzy gry paintballowe. Po obiedzie udaliśmy się na zajęcia linowe, na których mieliśmy szansę wspiąć się na własnoręcznie budowaną wieżę ze skrzynek. Wieczorem udaliśmy się na zajęcia ze strategii i taktyki, w trakcie których dowiedzieliśmy się o różnych szykach oraz jak się w nich poruszać.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pana Michała A.
Dzień rozpoczęliśmy pokonaniem dwóch tras parku linowego. Przed obiadem zorganizowaliśmy również karaoke w Cool Clubie. Po obiedzie rozegraliśmy mecz korfballu oraz poznaliśmy tajniki taktyki i strategii.

Dzień zaczęliśmy od podróży na poligon, na którym wszyscy przeszliśmy wojskowy tor przeszkód oraz zagraliśmy paintballową rozgrywkę z inną grupą. Po obiedzie nauczyliśmy się strzelać z wiatrówki. Następnie nauczyliśmy się, w jaki sposób należy obchodzić się z łukiem. Na koniec dnia rozwiązaliśmy tajemniczą zagadkę mafii.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Patrycji K.
Byliśmy dzisiaj na poligonie i pokonywaliśmy tor przeszkód oraz graliśmy w rozgrywki paintballowe. Po powrocie z poligonu i pysznym obiedzie wypłynęliśmy smoczą łodzią na jezioro Łęsk. Poszliśmy dzisiaj też do lasu i uczyliśmy się, skąd można zdobyć pożywienie oraz maskowania się w lesie. Wieczorem odbyła się nocna gra terenowa Mafia.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Magdaleny W.
Dziś od rana bardzo aktywnie spędzaliśmy czas. Po śniadaniu rozpoczęliśmy zajęcia ze skrzynek. Następnie spróbowaliśmy swoich sił w łucznictwie, a potem by zregenerować swoje siły pograliśmy w gry planszowe. Po obiedzie udaliśmy się na park linowy. Wieczorem jeździliśmy na quadach.