RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2019

Turnus V (05.08-15.08.2019)

Dzień 7 – Z rodziną w kulkowym świecie

Dodany: 2019.08.11

Active Camp, grupa Pani Agnieszki O.
Słoneczny dzień rozpoczęliśmy od gry terenowej Błędny Azymut, w trakcie gry uczyliśmy się używać kompasów, a korzystanie z nich ułatwiło nam rozwiązać zagadkę. Skrzynki to była świetna zabawa, która wymagała skupienia. Dzięki słonecznej pogodzie korzystaliśmy z kulkowej plaży, na której kąpaliśmy się i plażowaliśmy. Po obiedzie robiliśmy swoje oryginalne przypinki, wieczorem zagraliśmy mecz korfballu.

Harry Potter, grupa Pani Darii Sz.
Dzisiaj był wspaniały dzień. Po śniadaniu robiliśmy ogromne bańki. Następnie udaliśmy się na plażę i stworzyliśmy z piasku magiczne zwierzęta. Po plażowaniu udaliśmy się na park linowy. Po obiedzie bawiliśmy się w gry planszowe. Pod koniec dnia uczestniczyliśmy w magicznej grze terenowej więzień Azkabanu.

Harry Potter, grupa Pani Wiolety M.
Dzień zaczęliśmy od poszukiwań kamienia filozoficznego. Po czym zagraliśmy w bambonadę. Zbudowaliśmy nasz własny Hogwart. Doskonaliliśmy również swoje umiejętności pływackie. Na jednej z gier terenowych uwolniliśmy więźnia Azkabanu. Wzięliśmy również udział w mega grach.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Natalii P.
Kolejny dzień na Kulce zaczęliśmy od lepienia z gliny. Następnie plażowaliśmy oraz mieliśmy okazję wykąpać się w jeziorze. Podczas porannego bloku zajęć robiliśmy przypinki z wymyślonym przez nas wzorem. Po południu strzelaliśmy ze specjalnych łuków ze strzałami z gumowym zakończeniem. Wieczorem robiliśmy gniotki.

Power Jump, grupa Pani Klaudii R.
Kolejny dzień na Kulce zaczęliśmy od tworzenia unikatowej rzeźby z gliny. Następnie całą grupą uczestniczyliśmy w grach integracyjnych. Kolejnymi zajęciami był survival, na którym uczyliśmy się budować schronienie z pałatki. Korzystając z pięknej pogody udaliśmy się nad jezioro i pływaliśmy samodzielnie wykonaną tratwą pod okiem ratownika. Nasz dzień zakończyliśmy zabawą na Xboksie.

Obóz Herosów, grupa Pani Aleksandry B.
Na początku dnia wypłynęłyśmy smoczą łodzią. Następnie uczyłyśmy się szyfrowania na zajęciach Enigma. Później udałyśmy się na konkurs zagadek logicznych. Potem miałyśmy plażowanie. Po obiedzie odbyły się zajęcia z henny, dzięki którym mogłyśmy zrobić sobie tatuaże. Dzień zakończyłyśmy karaoke, na którym super się bawiłyśmy.

Obóz Herosów, grupa Pani Joanny B.
Dzień rozpoczęliśmy od warsztatów teatralnych, na których tworzyliśmy swój spektakl. Następnie uczyliśmy się rozpalać ogień i tworzyć filtry do uzdatniania wody. Doskonalenie technik pływackich pozwoliło nam się ochłodzić w ten upalny dzień. Po pysznym obiedzie musieliśmy wytężyć nasze umysły w zagadkach logicznych. Tatuaże z henny sprawiły nam wiele zabawy. Wieczorem uczyliśmy się szyfrowania z Hermesem.

Obóz Herosów, grupa Pani Klaudii Z.
Z samego rana udaliśmy się na warsztaty teatralne, na których tworzyliśmy scenki. Następnie świetnie bawiliśmy się na mega grach. Graliśmy w mega chińczyka i twistera. Następnie korzystając z pięknej pogody poszliśmy na plażę. Graliśmy w gry na świeżym powietrzu. Po kolacji uczyliśmy się strzelać z łuku, a wieczorem graliśmy w siatkę na boisku.

Obóz Herosów, grupa Pani Małgorzaty K.
Dziś rano odbyła się Wielka Demolka, na której budowaliśmy mur, a następnie go burzyliśmy. Pływaliśmy w jeziorze doskonaląc technikę pływania. Rozwiązywaliśmy zagadki logiczne oraz graliśmy w mega gry, takie jak twister i chińczyk. Na koniec odbyły się warsztaty teatralne, na których tworzyliśmy przedstawienie ku czci Dionizosa.

Projekt Kulka, grupa Pani Julii J.
Dzień zaczęliśmy od rejsu rowerami wodnymi po jeziorze Łęsk. Następnie udaliśmy się na plac główny, na którym bawiliśmy się w murarza a także robiliśmy kolorowe plakaty za pomocą farb. Po obiedzie zmierzyliśmy się z terenową grą Błędny Azymut. Następnie zmierzyliśmy się z przejściem parku linowego. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową Mazurska Pułapka.

Summer Challenge, grupa Pani Anny T.
Dzień zaczęliśmy od nauki łucznictwa. Później spędziliśmy czas na kąpieli i plażowaniu. Następnie rozpoczęła się gra waterpolo. Kolejną atrakcją było tworzenie flagi naszej grupy oraz jazda na segweyach. Wieczorem udaliśmy się na terenową grę Mazurska Pułapka.

Summer Challenge, grupa Pani Elizy W.
Po śniadaniu graliśmy w siatkówkę. Następnie graliśmy w grę francuską oraz bawiliśmy się w gąski gąski do domu. Później rozegraliśmy mecz passballu. Po obiedzie graliśmy w waterpolo. Na kolejnych zajęciach wypłynęliśmy kajakami. Po kolacji jeździliśmy segwayem.

Summer Challenge, grupa Pani Klaudii F.
Dzisiaj rano mieliśmy odmianę koszykówki, czyli korfball. Następnie graliśmy w passball, a dla chętnych był dodatkowo konkurs rzutów karnych. Później poszliśmy na plażę, żeby zagrać waterpolo. Po obiedzie mieliśmy kajaki dwuosobowe. Potem robiliśmy makiety osad z klocków Lego. Po kolacji graliśmy w dwa ognie.

Summer Challenge, grupa Pana Pawła S.
Dzień był specjalny, ponieważ odbywał się Piknik Rodzinny. Naszymi pierwszymi zajęciami były skoki na eurobungee. Po drugim śniadaniu odbyły się zajęcia z kajaków turystycznych, z których wszyscy wróciliśmy mokrzy, ale bardzo szczęśliwi. Później graliśmy w grę z kompasami. Następną atrakcją było robienie znaczków. Po kolacji spędzaliśmy wspólnie czas na dworze.

VIP, grupa Pani Gabrieli S.
Dzień rozpoczęliśmy grą w siatkówkę na boisku. Następnie udaliśmy się na bardziej zaawansowaną jazdę quadami. Po obiedzie relaksowaliśmy się i pływaliśmy w jeziorze. Potem od razu udaliśmy się na kajaki sit on top. Wieczór zakończył się skakaniem na eurobungee i grą terenową Ranny Lotnik, w trakcie której nauczyliśmy się podstaw pierwszej pomocy.

VIP, grupa Pani Patrycji O.
Dzień rozpoczęliśmy od integracyjnych zabaw z wychowawcą. Następnie uczestniczyliśmy w wodnej grze zespołowej waterpolo. Potem uczyliśmy się strzelać z wiatrówek. Po południu urządziliśmy turniej balonówki. Później braliśmy udział w zajęciach survivalowych, podczas których nauczyliśmy się budować schronienie z pałatki. Dzień zakończyliśmy grami planszowymi.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Dominiki G.
Dzień zaczęliśmy od gier i zabaw z innymi kolonistami. Następnie udaliśmy się na plażę. Po krótkiej przerwie rozegraliśmy mecz unihokeja, a po obiedzie skakaliśmy na eurobungee. Potem odbyła się gra terenowa w lesie.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Martyny Ś.
Dzień rozpoczęliśmy od skakania na eurobungee. Następnie poszliśmy na plażę i pod okiem ratownika szkoliliśmy techniki pływackie. Zrobiliśmy dziś nasze pamiątki z Kulki. Następnie graliśmy w grę terenowa Błędy Azymut, w trakcie której nauczyliśmy się posługiwać kompasem. Dzień zakończyliśmy super zabawą Archery Challenge.

Cztery Żywioły, grupa Pani Malwiny Z.
Niedzielny poranek zaczęliśmy od turnieju piłki nożnej z inną grupą. Następnie udaliśmy się na skrzynki, na których świetnie nam poszło. Przed obiadem braliśmy czynny udział w zajęciach tanecznych. Kolejnymi zajęciami była gra terenowa Zaginiona Cywilizacja, w której każdy z nas szukał skarbu używając do tego wykrywacza metalu. Z naszym ratownikiem doskonaliliśmy technikę pływania. Dzień zakończyliśmy wspólną integracją z wychowawczynią grając w balonadę.

Cztery Żywioły, grupa Pani Wiktorii T.
Niedzielny ranek rozpoczęliśmy od przepływu kajakami po jeziorze. Plażowaliśmy i wzięliśmy kąpiel. Później uczyliśmy się tańców świata. Po obiedzie układaliśmy skrzynki. Zdecydowanie zwyciężyły dziewczyny. Później kształciliśmy się pod kątem techniki pływackiej. Po kolacji graliśmy w grę terenową Tajna Misja.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Mileny J.
Dzień rozpoczęliśmy od terenowej gry Enigma, czyli nauki kodowania i szyfrowania. Mieliśmy także Tajną Misję, czyli grę terenową na ośrodku. Musieliśmy znaleźć ukryte zagadki przy pomocy GPS-u. Mieliśmy także rozgrywki na Xboksie. Po południu wyszliśmy do lasu na dwie gry terenowe. Ten dzień był pełen atrakcji, mogli nas odwiedzić rodzice i poczuć ten kulkowy klimat.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Patrycji K.
Mieliśmy dzisiaj zajęcia z quillingu, które polegają na robieniu dzieł ze zrolowanych pasków i naklejaniu ich na papier. Powstały piękne kwiatki, a nawet lis. Uczyliśmy się dzisiaj tańczyć chocolate i belgijkę. Graliśmy w piłkę nożną. Po południu były warsztaty pływackie i plażowanie. Uczyliśmy się też pierwszej pomocy. Później mieliśmy grę terenową, w której musieliśmy wykorzystać zdobytą wiedzę.

Cztery Żywioły, grupa Pani Wandy Z.
Niedzielny poranek rozpoczęliśmy wspólną rozgrzewką. Po śniadaniu poznaliśmy podstawy pierwszej pomocy w czasie gry Ranny Lotnik. Następnie udaliśmy się do lasu tropić zwierzęta. Po meczu siatkówki udaliśmy się na plażę. Dzień zakończyliśmy zajęciami z wykrywaczem metali.

Kulka Express, grupa Pani Aleksandry Ś.
Rano w zabawnych japońskich strojach wojownika sumo stoczyliśmy pojedynek na specjalnie przygotowanej arenie. Płynęliśmy też po jeziorze Łęsk na kajakach. Po wycieczce spędziliśmy czas na plaży. Dzień zakończyliśmy nocna grą terenową Mazurska Pułapka.

Kulka Express, grupa Pani Dominiki M.
Po śniadaniu wyruszyliśmy do lasu stoczyć bitwę o totem, który wygrała drużyna chłopaków. Następnie udaliśmy się na plażę, by wypocząć przed walką o immunitet na quadach. Wygrała drużyna żółtych. Po obiedzie rozegraliśmy mecz koszykówki, a później poszliśmy na spacer w kuli wypełnionej powietrzem po wodzie.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Piotra L.
Dzisiaj rozpoczęliśmy dzień od przeprawy przez park linowy, na którym mogliśmy sprawdzić swoje umiejętności wspinaczkowe. Następnie udaliśmy się na plażę. Przed obiadem zdążyliśmy jeszcze rozegrać mecz speedballu. Naszymi następnymi zajęciami było strzelanie z wiatrówek, w trakcie którego sprawdziliśmy swoją celność. Wieczorem czekała nas jeszcze jedna gra paintballowa.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pana Michała A.
Dzień był pełen zmagań paintballowych. Rozpoczęliśmy meczem typu deadmatch. Później wylegiwaliśmy się na plaży. Przed obiadem rozegraliśmy również mecz passballu. Po obiedzie rozwiązywaliśmy zagadki i szukaliśmy odpowiedzi na pytania w grze francuskiej. Wieczorem mieliśmy towarzyski nocny mecz paintballowy z grupą pana Piotra.

Dzień zaczęliśmy od odbioru broni, którą zajmowaliśmy się cały dzień. Później poszliśmy na plażę, na której kąpaliśmy się w jeziorze oraz graliśmy w siatkówkę. Następnie nauczyliśmy się podstaw strategii oraz taktyki. Wieczorem wszyscy przeszliśmy tor przeszkód, na którym musieliśmy wykazać swoją sprawność fizyczną.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Patrycji K.
Na naszych pierwszych zajęciach Błędny Azymut uczyliśmy się obsługi kompasu. Następnie ćwiczyliśmy swoją celność na zajęciach strzelania z łuków. Wypłynęliśmy także kajakami na jezioro. Później tworzyliśmy nosze w lesie, a wieczorem odbył się nocny desant.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Magdaleny W.
Od rana spędzaliśmy miło czas na kąpielisku. Po południu poszliśmy na zajęcia Ale Cyrk, w trakcie których spróbowaliśmy swoich sił w jeździe na dziwnym rowerze i chodzeniu na szczudłach. Po obiedzie graliśmy w gry planszowe i siatkówkę.