RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2019

Turnus V (05.08-15.08.2019)

Dzień 8 – Bawimy się w najlepsze

Dodany: 2019.08.12

Active Camp, grupa Pani Agnieszki O.
Dzień w Active Camp rozpoczęliśmy bardzo intensywnie, ponieważ zaraz po śniadanku ruszyliśmy na poligon, na którym rozegraliśmy dwie gry paintballowe. To była świetna zabawa! Następnie plażowaliśmy i kąpaliśmy się. Zajęcia akrobatyczne dały nam wiele śmiechu, chodzenie na szczudłach nie jest takie łatwe. Dziwny rower to też ciekawe wyzwanie. Wieczór spędziliśmy oglądając pokaz talentów oraz tańcząc na dyskotece.

Harry Potter, grupa Pani Darii Sz.
Po śniadaniu rozegraliśmy turniej siatkówki. Następnie poszliśmy na plażę i stworzyliśmy najwyższy tort z piasku, jaki tylko potrafiliśmy zrobić. Po obiedzie wymyśliliśmy scenkę teatralną. Dało nam to dużo satysfakcji i zabawy. Po kolacji odbył się Wieczór Talentów, w którym nasza koleżanka z grupy pięknie zaśpiewała. Potem była dyskoteka. Tak właśnie zakończyliśmy ósmy dzień kolonii.

Harry Potter, grupa Pani Wiolety M.
Kolejny dzień zaczęliśmy aktywnie od piłki rzucanki. Potem zagraliśmy w berka francuskiego. Razem z Minerwą McGonagall rozwiązywaliśmy zagadki. W naszym planie nie zabrakło również plażowania i terenowej gry, w której szukaliśmy horkruksów. Wieczorem odbył się Wieczór Talentów z dyskoteką.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Natalii P.
Dzisiaj na pierwszym bloku zajęciowym mieliśmy grę terenową z królem Julianem. Później poszliśmy na plażę i mogliśmy się kąpać w jeziorze. Następnie graliśmy w mega gry, takie jak twister, jenga. Po obiedzie poszliśmy na spacer do lasu. Po południu graliśmy w gry świata. Wieczorem była dyskoteka.

Power Jump, grupa Pani Klaudii R.
Nasz dzień zaczęliśmy od zajęć artystycznych, na których tworzyliśmy plakaty w swoich drużynach. Następnie udaliśmy się na plażę i pod okiem ratownika kąpaliśmy się w jeziorze. Po pysznym obiedzie rozegraliśmy mecz korfballu, a następnie odbyła się olimpiada sportowa. Nasz dzień zakończyliśmy wspólną dyskoteką z pokazem talentów.

Obóz Herosów, grupa Pani Aleksandry B.
Dzień rozpoczęłyśmy od ćwiczenia hymnu naszego obozu. Następnie udałyśmy się na plażowanie i kąpałyśmy się w jeziorze oraz grałyśmy w mafię i uno. Potem odbyły się zajęcia z gry na nietypowym instrumencie, podczas których uczyłyśmy się grać na bum bum rurkach różnych piosenek. Dzień zakończyłyśmy dyskoteką, którą poprzedził wieczór talentów.

Obóz Herosów, grupa Pani Joanny B.
Dzień rozpoczęliśmy od próby naszego hymnu, następnie odbyła się rozgrywka siatkówki. Przed obiadem udaliśmy się na plażę i kąpaliśmy się w jeziorze. Po obiedzie graliśmy w mega gry, a później tworzyliśmy własne graffiti. Wieczorem odbył się Wieczór Talentów i dyskoteka.

Obóz Herosów, grupa Pani Klaudii Z.
Dzień rozpoczęliśmy od stworzenia i wykonania naszego hymnu herosów. Wyszło nam pięknie, więc wygraną mamy w kieszeni! Następnie udaliśmy się na Wielką Demolkę. Po stworzeniu naszych murów wyruszyliśmy do lasu na naukę survivalu. Po powrocie burzyliśmy nasz mur. Kolejne zajęcie to karaoke, na którym rozśpiewaliśmy się przed konkursem na najlepszy hymn. Dzień zakończyliśmy uczestnictwem w obozowym konkursie talentów.

Obóz Herosów, grupa Pani Małgorzaty K.
Dziś rano ćwiczyliśmy wykonanie naszego hymnu, który zaprezentowaliśmy na konkursie hymnów herosów. Byliśmy na plaży i kąpaliśmy się w jeziorze oraz bawiliśmy się na plaży. Strzelaliśmy z łuków, a następnie poczuliśmy się jak w cyrku chodząc na szczudłach oraz jeżdżąc na dziwnym rowerze. Wieczorem odbył się pokaz talentów oraz dyskoteka, na której tańczyliśmy z całych sił.

Projekt Kulka, grupa Pani Julii J.
Dzisiaj zaczęliśmy od wyprawy kajakami sit on top po jeziorze Łęsk. Następnie udaliśmy się na zajęcia lepienia z gliny. Na kolejnych zajęciach rozmawialiśmy o tolerancji. Po obiedzie udaliśmy się na zajęcia, w trakcie których mieliśmy okazje budować wieżę ze skrzynek. Dzień zakończyliśmy dyskoteką z Wieczorem Talentów.

Summer Challenge, grupa Pani Anny T.
Pierwszymi dzisiejszymi zajęciami była nauka gry na nietypowym instrumencie. Później odbyliśmy podróż kajakami sit on top. Następnie rozpoczęła się walka gladiatorów. Po obiedzie nadszedł czas na plażowanie i dokończenie tworzenia flagi obozowej. Wieczorem odbyła się dyskoteka połączona z Wieczorem Talentów.

Summer Challenge, grupa Pani Elizy W.
Dzisiaj po śniadaniu robiliśmy flagę, a następnie plażowaliśmy. Tańczyliśmy macarenę, czekoladę i belgijkę. Później robiliśmy znaczki. Po obiedzie skakaliśmy na eurobungee. Później graliśmy w średniowiecze, gąski gąski do domu oraz pif paf. Po kolacji odbył się Wieczór Talentów z dyskoteką. To był wspaniały dzień.

Summer Challenge, grupa Pani Klaudii F.
Dzisiaj po śniadaniu mieliśmy zajęcia, na których robiliśmy przypinki. Później ruszyliśmy na wyprawę rowerami wodnymi oraz mieliśmy czas na kąpiele w jeziorze. Następnie poszliśmy na starcie łuczników, czyli Archery Challenge. Przed kolacją był czas na gry zespołowe. Po kolacji odbył się Wieczór Talentów, a po nim dyskoteka.

Summer Challenge, grupa Pana Pawła S.
Po śniadaniu graliśmy w grę z motywem średniowiecza. Później szlifowaliśmy nasze umiejętności muzyczne na bum bum rurkach. Następną atrakcją była strzelnica paintballowa, na której ćwiczyliśmy swoją celność. Po obiedzie wypłynęliśmy na wyprawę smoczą łodzią. Potem rozegraliśmy mecz korfballu, czyli koszykówki bez kozłowania. Wieczorem bawiliśmy się na kulkowej dyskotece.

VIP, grupa Pani Gabrieli S.
Dzień rozpoczęliśmy od gry w piłkę nożną na boisku. Następnie udaliśmy się na survival, w trakcie którego wszyscy nauczyliśmy się jak rozniecić ogień oraz jak przefiltrować wodę. Następnie pływaliśmy kajakami turystycznymi. Po południu udaliśmy się na strzelnicę. Wieczór zakończyliśmy huczną dyskoteką.

VIP, grupa Pani Patrycji O.
Dzień zaczęliśmy od wyprawy kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Potem odbyły się ekscytujące walki gladiatorów. Następnie świetnie bawiliśmy się na żyroskopie, czyli kosmicznym symulatorze. Po południu mieliśmy zajęcia z survivalu, podczas którego nauczyliśmy się, w jaki sposób zadbać o wodę, ogień, żywność i kamuflaż w warunkach leśnych. Dzień zakończyliśmy dyskoteką z Wieczorem Talentów.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Dominiki G.
Dzień rozpoczęliśmy od strzelana z łuków do tarcz. Potem udaliśmy się na plażę poćwiczyć pływanie. Po obiedzie odbyła się sportowa olimpiada z przeciwną drużyną oraz jazda quadem. Na koniec dnia odbyła się dyskoteka z Wieczorem Talentów.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Martyny Ś.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od survivalu, w trakcie którego nauczyliśmy się budować schron. Następnie wybraliśmy się na plażę. Spróbowaliśmy dziś również chodzenia na szczudłach i jeżdżenia dziwnym rowerem. Razem z zaprzyjaźnioną grupą mieliśmy dziś olimpiadę sportową. Dzień zakończyliśmy dyskoteką z pokazem talentów.

Cztery Żywioły, grupa Pani Malwiny Z.
Poniedziałkowy poranek zaczęliśmy od tropienia śladów zwierząt w lesie. Następnie poszliśmy na plażę i skorzystaliśmy z kąpieliska. Potem graliśmy w gry integracyjne oraz tańczyliśmy przygotowując się do wieczornego występu. Po obędzie byliśmy na quadach, na których mogliśmy poczuć się jak rajdowcy! Wieczorem mieliśmy dyskotekę z pokazem talentów, na którą czekaliśmy cały dzień. Karolina, Kinga i Basia brały udział w konkursie talentów, dopingowaliśmy je a zarazem świetnie bawiliśmy się na dyskotece.

Cztery Żywioły, grupa Pani Wiktorii T.
Po śniadaniu graliśmy w gry integracyjne, które pozwoliły sprawdzić naszą bystrość. Słoneczna pogoda pozwoliła nam na plażowanie i kąpiel. Mieliśmy emocjonująca rozgrywkę mafii. Po obiedzie spędziliśmy czas przy grze Zaginiona Cywilizacja. Zbudowaliśmy tratwy, na których dryfowaliśmy po naszym jeziorze. Po kolacji mogliśmy pokazać nasze zdolności na Wieczorze Talentów.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Mileny J.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od gier zespołowych. Graliśmy na dworze w czółko. Dziś spędziliśmy też dużo czasu na plaży. Wszyscy opalaliśmy się i pływaliśmy w jeziorze. Była także nauka pływania, na której wszyscy dobrze się bawili. Mieliśmy także grę terenową z wykrywaczem metalu. Wieczorem odbyła się dyskoteka z pokazem talentów.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Patrycji K.
Dzisiaj mieliśmy trening koszykówki, po którym rozegraliśmy mini turniej. Później rozwiązywaliśmy zagadki i szukaliśmy skarbu za pomocą wykrywaczy metali. To były cukierki, którymi wszyscy się podzieliliśmy. Poznawaliśmy sztukę szyfrowania wiadomości i sprawdzaliśmy swoje umiejętności szyfrując różne zagadki. Mieliśmy też plażowanie, w trakcie którego pluskaliśmy się w wodzie i budowaliśmy zamki. Rozegraliśmy także mecz siatkówki. Wieczorem mieliśmy super dyskotekę.

Cztery Żywioły, grupa Pani Wandy Z.
Poniedziałkowy poranek rozpoczęliśmy tworząc symbole czterech elementów z papieru i sznurka. Kolejnym punktem dnia było budowanie tratw i kąpiel w jeziorze Łęsk. Po obiedzie rozegraliśmy mecz siatkówki, po którym uczyliśmy się strzelać z wiatrówek. Dzień zakończyliśmy wspólną dyskoteką.

Kulka Express, grupa Pani Aleksandry Ś.
Dziś turlaliśmy się wewnątrz dmuchanej kuli z górki. Później mieliśmy przejażdżkę terenową segwayem po specjalnie przygotowanym torze na poligonie. Spróbowaliśmy swoich sił na wysokości przechodząc park linowy. Mieliśmy też niesamowitą wyprawę rowerkami wodnymi po jeziorze Łęsk. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Kulka Express, grupa Pani Dominiki M.
Dziś wyruszyliśmy na poligon, na którym mieliśmy okazje zjeżdżać po wyznaczonym torze z górki w zorbie, jeździliśmy również na segwayu. Później udaliśmy się na zasłużony odpoczynek. Najedzeni i wypoczęci poszliśmy na kajaki sit on top, po których zaczęliśmy się szykować na wieczór talentów i dyskotekę.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Piotra L.
Dzisiaj po śniadaniu mieliśmy zajęcia z survivalu. Poznaliśmy techniki filtracji wody i rozpalania ognia. Potem byliśmy na plaży. Po obiedzie rozegraliśmy mecz speedballu i ostatnią już grę paintballową. Wieczorem czekała na dyskoteka z pokazem talentów.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pana Michała A.
Dzień rozpoczęliśmy dwoma rozgrywkami paintballowymi na poligonie. Po naszym powrocie mieliśmy zajęcia związane z łącznością. Po obiedzie nauczyliśmy się podstaw kamuflażu oraz innych ciekawych przydatnych informacji o przetrwaniu. Na koniec dnia bawiliśmy się na dyskotece w Cool Clubie.

Dzień zaczęliśmy od nauki survivalu, na którym nauczyliśmy się destylować wodę oraz krzesać ogień. Później wypłynęliśmy kajakami w rejs po jeziorze Łęsk. Po obiedzie budowaliśmy tratwy, na których później się ścigaliśmy. Potem nauczyliśmy się obsługi kompasu. Na koniec dnia wspólnie z innymi grupami bawiliśmy się na dyskotece.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Patrycji K.
Rano szukaliśmy różnych zagadek i skarbu ukrytego na plaży, podczas zajęć, w których korzystaliśmy z wykrywaczy metali. Później ćwiczyliśmy musztrę do naszego występu na apelu. Następnie budowaliśmy tratwy i testowaliśmy je na wodzie. Ćwiczyliśmy także swoją celność na strzelnicy paintballowej. Dzisiaj była okazja do sprawdzenia swoich umiejętności na parku linowym. Wieczorem odbyła się dyskoteka z pokazem talentów. Z naszej grupy występował Błażej, który grał na gitarze.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Magdaleny W.
Od rana graliśmy w grę francuską poznając tajemnice Kulki i jej pracowników. Potem udaliśmy się na plażę, aby trochę się poopalać i rozegrać siatkówkę plażową. Po obiedzie rozegraliśmy mecz passballu, a potem udaliśmy się na Archery Challenge, w trakcie którego próbowaliśmy swoich sił w strzelaniu do ruchomych celów.